

Deem .. Ma v6in selle raha eest omale terve brigaadi päevaks ajaks tööle v6tta

Mida see õhulugeja täpsemalt teeb? Minekus ei muutnud kuidagiTimoA kirjutas:Kui ikka õhulugeja minema visata siis on vähe p...k lugu jah
Kahjuks ei ole aega hetkel skeemides tuhnima hakata, kas need mitte ei ole 1)kütuse soojendus 2)kütuse temp andur ?Sann kirjutas:Tundub nii, et ma leidsin MAP-anduri ülesse.
Pesitseb asi kohe küttefiltri kõrval, kinni ühe kruviga.
Voolik läheb kollektori alla. Endal ühendasin lahti ning absoluutselt mitte midagi ei juhtunud. Kas on õhtal?
Tekkis veel küsimus, et mis pistik MAPI kõrval on?
PILT 1
Kütusefiltri kopsikust jäid kaks juhet üle, mille omad need on?
PILT 2
Autoks on e34 Sirvides foorumit, jäi silma, et sellel pole õhulugejat. Ainuke muutus pärast kopsiku vahetust on must jutt mass, võib-olla mõjutas ka kütusekulu. Nüüd olekski vaja teada, mida need kaks juhet teevad - siis teab, kas panna tagasi või mitte.
MAP andur läheb kollektori all olevasse otsa. Selle samuse otsa kõrval, vasakul on veel üks pistik, mis tunudus üsna õline. Oskad sa äkki öelda, mis see on?RagnarO kirjutas:Kahjuks ei ole aega hetkel skeemides tuhnima hakata, kas need mitte ei ole 1)kütuse soojendus 2)kütuse temp andur ?Sann kirjutas:Tundub nii, et ma leidsin MAP-anduri ülesse.
Pesitseb asi kohe küttefiltri kõrval, kinni ühe kruviga.
Voolik läheb kollektori alla. Endal ühendasin lahti ning absoluutselt mitte midagi ei juhtunud. Kas on õhtal?
Tekkis veel küsimus, et mis pistik MAPI kõrval on?
PILT 1
Kütusefiltri kopsikust jäid kaks juhet üle, mille omad need on?
PILT 2
Autoks on e34 Sirvides foorumit, jäi silma, et sellel pole õhulugejat. Ainuke muutus pärast kopsiku vahetust on must jutt mass, võib-olla mõjutas ka kütusekulu. Nüüd olekski vaja teada, mida need kaks juhet teevad - siis teab, kas panna tagasi või mitte.
Vaata, kas su MAP andurist voolik suundub otse kollektorisse, suht tihti mingid asjapulgad ühendavad need valesti kuidagi vaakumiliiniga vms.
See teine pistik, peaks olema elektrooniline klapp, üks ots vaakumliiniga ühenduses, teine ots peaks suunduma EGR-i.
See on õhu temperatuuri andur.Sann kirjutas: MAP andur läheb kollektori all olevasse otsa. Selle samuse otsa kõrval, vasakul on veel üks pistik, mis tunudus üsna õline. Oskad sa äkki öelda, mis see on?
Nõustun, tuli nüüd endal ka meelde, et sanderi pakutud variant on õige.sander k kirjutas:Need küttfiltri peal olevad kaks pistikud on kütte soojendus ja filtri vee andur. Küttetempi andur asub pumba elektroonikas.
Kaan sobib, terve pump (995) sobib ka, kui flants vahele panna. 994 täiesti teise elektroonikaga, ehk siis kaaned erinevad, pumba korpus peaks sobima 993 omaga. Parandage kui eksin selles viimases.keit201 kirjutas:Oskab keegi õelda, et kui minu pumba kood on 993 lõpuga, et kas mingi teise koodiga pump hakkab minu auto peal tööle või ei.
Endal muidu selline jama et pumba kaane all olev elektroonika ei tööta või midagi sarnast.
Mälu järgi peaks nagu liigutama natuke salongi poole, et pöördeid tõsta. Liigutama peab 0.1 mm haaval.Sann kirjutas:võimalus on tühikäigupöördeid elektrooniliselt lasta tõsta nihutades pumbapead.
Küte vajub alla töenäoliselt. Paagis on väike rõngastihend, mille võiks ära vahetada ja otsida üldisi lekkeid, kust võib õhk vahele minna. Kui läbipaistev kütusevoolik kapoti all, siis peaks mittevajalikud õhumullid välja paistma.aga kui on 15+ minutit sooja mootoriga seisnud, ei tee midagi
Sul kapitaalselt seal mingi külasepp kallal käinud.Manööverdamisel pean kasutama seda lülitit, sest muidu lihtsalt sureb auto välja
rohkem voolu kindlasti ei taha, kuna juba õli on vedelema viskoossusega soojalt. Külmaltkäivitamisel annab aju lihtsalt rohkem kütet peale, aga kuna sul seal juba mingi lülitiasi arendatud, siis ei oska arvata. Võib-olla on mootor ka juba nii kohvi, keera kütet peale, võimalusel mööda surved ära ja käi ka diagnostikas. Selle juhtmega pihusti peaks ka uue vaadata või lahti ühendada proovimiseks. Segast ajava pihustiga ei ole see aju ka mitte targem. Samas selle lahtiühendamisel ka korralikult mootor ei tööta, aju läheb optimaalsemate sätete peale.mulle selle loogika ära, miks ta soojalt tahab nagu rohkem voolu siis ? Aku veab starterit ikka ühtemoodi ju ...