ash kirjutas:22.09.2010 18:25 17
Hei kõigile!
Pikalt siis mõtlesin, kas kunagi üldse teen seda teemat või mitte ja olin juba peaaegu maha rahunenud. Täna muutsin arvamust ja usun, et seda põhjusega. (põhjuse leiab üsna alt)
Olgu siis asi kuidas on ja lugeja võtku seda kas üksikisiku tragöödiat või leiab ka tõepõhja, sest olen kindel, et mina pole ainuke kellel kogemused selle kohaga negatiivsed.
Olgu siis kohe alguses ära öeldud, et töö kvaliteedi suhtes erilisi pretensioone polegi, kui siis ainult see, et õliste jalgadega oma tööruumidest autodesse joostakse ja Bemmidele iseloomulikud pehmed matid s*tasteks tambitakse - aga võibolla tuntakse end vabamalt odavamates autodes ja kallimatega on vastupidi.
Heakene küll, räägime siis ajaloost -juba päris mitmeid aastaid tagasi sai soetatud kolmetäheline elukas ja kuna räägiti mehest kes oskab autosid korda teha, sai ka oma suksut tema juurde viidud. aastad möödusid ja koostöö kliendi ja servise vahel tundus olevat täitsa tip-top, arvetel ka allahindlused ja töö kiire, kui just välja jätta need õlised matid mida ma pärast Fairy'ga küürima pidin...
Kogu selle pika aja vältel olin ma tutvusringkonnast üks väheseid (kaasa arvatud mu vanemad) kes vastu pidas Valdeku ülbele käitumisele. Sõbrad ja teised tuttavad olid juba ammu mujale jooksnud sest ei viitsinud seda juttu lihtslat kuulata, et kogu auto on nii p*rses ja suhtumist et miks sa üldse sellise rondiga sõidad... ning kui auto remonti viidi, siis enam telefonile enne ei vastatud kui auto valmis või tõesti midagi küsida oli.
Olgu siis öeldud, et üks sõber oli samuti jalamees üle kuuaja, kuna mitu nädalat istus tema auto pisivea tõttu hoovipeal nagu surnud raibe koos teiste kümnete autodega mis seal lihtsalt seisavad. Ka tema loobus selle servise kasutamisest peale ülbuste osaks saamist.
Meie tüli sai alguse suveperioodil, kui auto sai käigukasti probleemi tõttu sinna viidud. Kuna ma ei olnud nõus kohe käigukasti remontima, vaid lootsin leida sobivat kasutatut, mis alguses isegi tundus mõistlik kuid paraku markeering oli kõikidel kastidel vale mis kohale tariti. (mina muide ei toonud mitte ühtegi kasti kohale ja ei tunnista ka süüdi selles, et peaksin teadma mis marki kasti vedada või mitte vedada). Olgu - selles osas annan endale siiski õiguse otsustada - klient on kuningas ja ooteaeg mu enda probleem kui ma ise sellele lahendust ei leia ja ise seda tekitan.
Peale seda nädalat kasti otsimist ja jamamist sai lõpuks selgeks, et mõistlikum on vana kast korda teha. nii sai dabroo antud, sest autot oli juba kiirelt vaja - puhkused tulemas, ilusad suve ilmad mööduvad kiirelt..... aga siis kogu jama algaski. Kast võeti maha... ja tehti veel pisitöid. Kuna minu teada kasti kohapeal korda ei tehtud viidi see mujale... aga siis hakkas hämamine pihta. Selgelt on meeles, et kast oli tagasi töökojas ca nädal peale remonti viimist ning ootas auto alla panekut - tegu oli kolmapäevaga. Alguses sai viisakas oldud ja palutud, et auto reedeks ikka korda saaks, kuna nädalavahetusel hädasti autot vaja. Siis aga oli neljapäev see tore päev, kus minu kõnedele üldse ei vastatud ja reede lõunani ei vastatud ka, aga kuna ma "tark" inimene otsustasin teist telefoni kasutada võeti kõne kiirelt vastu... hakkas jälle hämamine, jah, me proovime õhtuks valmis saada. Loomulikult õhtul klient peab ise hulluma ja küsima, kaua ja kuidas - õhtul naerdi välja - neil on niipalju tööd ja remondimees läheb kohe minema, et tema põrutab Saaremaale ja uuel nädalal võtavad asja uuesti kätte. Loomulikult viskas ka mul tol hetkel rihma maha ja andsin sõnadele tuld, kaua võib ja miks ei osata öelda millal auto valmis saab, sest mina ju ei ole selgeltnägija ja ei pea teadma mis mida võtab. Väideti et tööd on palju... ja ei saa minu autoga tegeleda.
Aga ega järgmine nädal oluliselt targem polnud, vahepealsed kõned midagi ei leevendanud. Lõpuks kui helistati, et auto on valmis ja kästi sularahaga kohale tulla, olin ma muidugi kliendi listist maas, töökotta sisse astudes "suur isa" isegi tere ei soostunud öelda vaid käis kui postist (kliendist) tuimalt mööda.
Minuga tegeles muidugi teine mees, kes vähe mõistlikumast puust. Soodukaid muidugi polnud enam ammugi ja arve väänati korralik, reeglina oli küll kokkulepe et maksan ülekandega ja arvega aga kus sa sellega...
Sõitma hakates peale kuu aega jebimist ja närvitsemist auto käigukast ei töötanud endiselt nii nagu peab. Helistasin sama päev tagasi ja ütlesin et kast taob käike üles - alla, selle peale anti mulle hoopis käigukastimehe number et räägi temaga ja pühiti käed asjast puhtaks. Mõnes osas jäi lausa arusaamatuks suhtumine - maksa arve ebaühtlaselt töötava kasti eest ja räägi sellega kes seda tegi. Ausaltöeldes tol korral enam polnud isu vaielda.
Olgu siis nii kuidas oli, hing oli täis ja tõotasin mitte kunagi sinna enam tagasi minna - mitte otseselt töökvaliteedi pärast, vaid kogu ülbe suhtumise pärast, mis tekitas minus tunnet, et olen lüpsilehm on vana autoga ja minu aeg ei ole oluline, on oluline vaid papp mida udarast kilode kaupa välja pritsin.
Kogu suhtumine muutus totaalselt jaburaks just viimane nimetatud aasta, klient on see kes põlivitades ilmselt sinna sõidab ja palub et tema autot remonditakse, vastasel juhul võid saada ülbe suhtumise osaliseks. Kui saad teada kui p*rses su auto igaltpoolt on ja lubad seda ka korda teha, siis helistada ei maksa - sealt vastust ei tule kaua töödega läheb.
Tegelikult viimane piisk karikasse ongi nüüd siin - viimased inimesed minu tutvusringkonnast kellele ma soovitasin küll mitte sinna enam minna olid minu vanemad - juhtus alles nüüd. (ja nemad läksid vanas usus tema juurde, kuna tema selle auto ajalugu kõige rohekm teab) Auto võeti sisse sõnadega "too kohale selleks ajaks" ja siis hakkas sama nali pihta - mitu päeva autot ei näpitud, siis näpiti ja öeldi et tegeleme... siis läks jälle mitu päeva mööda kui oli totaalne vaikus ja autoga midagi ei tehtud.
Ja kõige parem - missiis, et tegu on minu vanematega ja oleme ühest perekonnast, arvas Valdek, et samast perekonnast inimsed - virutab teistkordselt. Nüüd siis kui soolane arve käes, polnud nemadki enam sõbralikus listis, igakordsed soodustused maha kistud ja auto anti vabaks kohesel maksmisel. Olgu... ma ei tea, mis puutuvad siia teised kliendid sellepärast, et meie omal vahel enam läbi ei saa ? Muide, koolitusturul on palju koolitusi, kus õpetatakse välja inimesi kuidas klientidega suhelda ja kuidas nendega läbi saada...
See,mis jääb arusaamatuks ongi see, et mille **** pärast lastakse inimestel oma auto remonti viia, kui seal tegeletakse 10ne autoga korraga ja 15 minutit ühele autole pühendatakse ?
Selline romuaed istub Valdeku service ees, annaks silmad ette ka mõnele lasnamäe tasulisele parklale, ainus vahe on see, et et ühes parklas sõidavad iga hommik enamus autosid minema ja päevaseks ajaks jääb seisma vaid mõni...
Kas tõesti suhtumine, võtame palju kliente sisse ja ei jõua ühtegi normaalselt valmis, on tänapäeval mõistlik ? Miks ei võiks ühte autot otsast lõpuni korraga valmis teha kui jupid olemas ja masin lihtsalt ootab ?
Aga niipalju ma ütlen ja korrutan uuesti nüüd kõigile ja siin avalikult, CarMastersisse ma ei soovita oma autot viia, kui sul pole just soodumus olla kliendina see, kes peab paluma ja põlvitama et ta auto sisse võetakse, või kui Sulle meeldib ülbe suhtumine mis sinu osaks saab.
Samuti ülemõistuse kaua oma autot remondist oodata ja agressiivne suhtumine telefoni küsimuse peale ajab samuti südame pahaks.
PS! Kui see teema pole õiges kohas, võiks selle mujale liigutada. Samuti on teretulnud teie arvamused - olen 100% kindel, et osadele on Valdek jumal, osadel aga arvamus nagu minul. See, et ma selle teema tegin, ei ole mitte mustamiseks vaid selgituseks, missuguse suhtumisega see Team seal töötab ja see, kas inimesed sinna lähevad või mitte või on samadel põhjustel seal käimisest loobunud, on igaühe enda valik.
Kuna ilmselt tuleb siit terav diskussioon, siis laske käia!
Päikest!
Tere
Jubedalt tahaks teada, mis siin foorumis toimub. Kõik teemad kus natukenegi kritiseeritakse valdekut või patrikut siis tõmmatakse kohe teemad maha.
Mina seal isiklikku solvangut ei näinud. Nägin kuidas inimesed kirjeldasid oma prbleemi tema teenustega.
Oli poolt kui ka vastu väiteid. Tundub et siin on rohkem tegu onupoja poliitikaga. Valdek ütleb et pange lukku siis pannakse lukku. Patrik ütleb et pange lukku siis pannakse lukku.
Nad ju nnn meie foorumi JUMALAD, kes teavad kõike ja oskavad kõike.
Aga kui keegi neid kritiseerib siis on kohe kritiseerijad pahad, ja kästakse kohati ennast peeglist vaadata.
Et kui ongi sul loll nägu ees siis ollaksegi sinuga ülbe jne jne jne. Nagu ma ise valiks miuksena ma sünnin.

Oleks endalgi paar sõnakest paotada sinna maale aga kuna oma kogemus puudub, on ainult need mis inimesed räägivad kes meil käivad, siis ma ei hakanud ka seda teemat puudutama.
Nii et sellekoha pealt on see foorum natuke nässu läinud ikka küll. Moderaatorid peaksid olema erapooletud.
Miks keegi ei ole UM -i teemat lukku pannud, seal kus laidetakse nende teenuseid jne jne jne.
AItab, ja pange lukku teema kui tahate.