Kütusekulust lõplikult
Re: Kütusekulust lõplikult
bmw E39 528 man. 96a. kütusekulu 11,2L/100km. See siis viimase 5kuu keskmine (ei ole vahepeal nullinud). Linnasõitu 65-70%, ülejäänud maantee.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: Kütusekulust lõplikult
võib olla tobe küsimus, aga kas see võib olla nii, et e39 525d (man) võtab linnas keskmiseks kuluks 7,5 l/100km ning e60 530d (aut) 10 l/100km kanti kui mitte rohkem. tundub üsna müstiline vahe minu jaoks... 

Re: Kütusekulust lõplikult
Esiteks, kas mõlemad numbrid on kogustega mõõdetud või kompu näidud? Kompu võib ikka suhteliselt metsa näidata, kasvõi seetõttu, et eelmine omanik on paigast ära näppinud vms.säku kirjutas:võib olla tobe küsimus, aga kas see võib olla nii, et e39 525d (man) võtab linnas keskmiseks kuluks 7,5 l/100km ning e60 530d (aut) 10 l/100km kanti kui mitte rohkem. tundub üsna müstiline vahe minu jaoks...
Elusees ei usu 525d linnakulu 7,5 kanti. see on pigem 318d või 320d kulu, kui sedagi. Linnas ikka üle 10ne on normaalne mõlema puhul.
Re: Kütusekulust lõplikult
E36 2.5 TD cooler juurde lisatud jne...
Testisin täis paagiga sõitsin ainult tallinn-tartu maanteel ja sain 5,4 (NB: sõitsin 90% ajast püsikaga ja kiiruse normides)
Linnas 100 ja maanteel sada ning seal sees ka korralikud kiirendused sain keskmise 6.8.
Pole paha
Testisin täis paagiga sõitsin ainult tallinn-tartu maanteel ja sain 5,4 (NB: sõitsin 90% ajast püsikaga ja kiiruse normides)
Linnas 100 ja maanteel sada ning seal sees ka korralikud kiirendused sain keskmise 6.8.
Pole paha

-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
No isegi minu ajastarust m43 teeb vahet. Täispaagiga saab kuskil 50km 98-ga rohkem sõita, seega hinnavahet vaadates tasub ära. Olen omanudautot varsti ligi 3 aastat ning vaadanud statistikat. Jutt käib linnasõidust, kuna maanteel käin vähe ning sarnasusi ei saa teha.Brutality kirjutas:Tekkis huvitav küsimus, et kas keegi on pannud tähele ka küttekulu kasvu või vähenemist vahetades 95 oktaaniga küttelt 98 peale.
Re: Kütusekulust lõplikult
HEhe vabandust valesti väljendasin end, mõtlesin et kui sõitsin kokku 200 km siis sellest täpselt pool oli linnas ja pool maanteel. Väga hästi kukkus välja igatahes.unis kirjutas:Xloaded kirjutas:Linnas 100 ja maanteel sada

- westel
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 05.02.2010 13:28 38
- Peamine sõiduk: mootorratas
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
e36 325 92
Maanteel: 8
Keskmine: 12
Maanteel: 8
Keskmine: 12
-
- Huviline
- Postitusi: 3646
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: Kütusekulust lõplikult
E36 M3 3,0
Linn: 13-14l/100km
Mnt: 8l/100km
Keskm: 11,5l/100km (kompu järgi,ei ole reaalselt mõõtnud)
Linn: 13-14l/100km
Mnt: 8l/100km
Keskm: 11,5l/100km (kompu järgi,ei ole reaalselt mõõtnud)

If everything seems under control, you're just not going fast enough
Re:
aga mina oskan:zeron kirjutas:Minu 318 läbis 55liitriga 760km! No linnas oli umbes 30% ja kütus ning jupid on odavamad minekut ei oska öelda kumb parem.mayt kirjutas:Autoks BMW 325TD.
730 km läbimiseks kulus 50 l. Seega keskmine kütusekulu on 6,8.
730 km-st siis umbes 40% linnas.
318: 0 to 100 km/h : 11.5 s
325 TDS 0 to 100 km/h : 10.4 s
Mõtled,e t vahe on väike? tegelt on veel nii ka , et ka suuremad bensukad näevad diisli tagatulesi kuna diislil on madalatel pööretel parem tõmme. Kunagi olime hädas kus 2.0 bensukas mis oli veel tsipa tuunitud sai regulaarselt stokis 2.5 TDs mootorilt haledalt sahtlisse. Pikemal testimisel selgus, et ja TDs läks ca 10 sek, nati isegi alla kuid bens läks mingi 8.2 või nii kui 0-100 mõõta. Aga 0-60 ehk siis kasvõi linnasõit oli vana eesli kiirendus suurem ja see vahe mis diisel/eesel kohe ette hüppas jäi diisel masinast vaadates kuni 120 km/h kiirendusel ette. alles siis rauges diisel ja bens sai mõõda. Seega kahjuks on sinu 1.8 igati uimasem ja ka janusem kui pidevalt kiirendada jne.. diisel on suure kinga peale tunduvalt halastavam kui väike bensukas.
Re: Kütusekulust lõplikult
Kusjuures, sõbral on 525d man ja räägib ka ulme kuludest, maanteel püsikaga 4,8l/100km le jne. Nii palju, kui küsind olen siis ütles,et on üle arvutanud. Põlva pole küll teab mis linn,aga enamasti nii palju kui seal autos olnud olen, siis üle 8 kompul ees pole näinud.Mihkel_O kirjutas:Esiteks, kas mõlemad numbrid on kogustega mõõdetud või kompu näidud? Kompu võib ikka suhteliselt metsa näidata, kasvõi seetõttu, et eelmine omanik on paigast ära näppinud vms.säku kirjutas:võib olla tobe küsimus, aga kas see võib olla nii, et e39 525d (man) võtab linnas keskmiseks kuluks 7,5 l/100km ning e60 530d (aut) 10 l/100km kanti kui mitte rohkem. tundub üsna müstiline vahe minu jaoks...
Elusees ei usu 525d linnakulu 7,5 kanti. see on pigem 318d või 320d kulu, kui sedagi. Linnas ikka üle 10ne on normaalne mõlema puhul.
Enda 98a manuaal tds näitas mulle ükspäev täis autoga 90km/h tartu minnes 4,3l/100km. Aga ilmselt pole see õige

- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Ei tea kui palju seda varjatud menüüs olevat hetke kütusekulu uskuda??
Ntk minu e39 528i automaat näitab kuskil 5,6-6,7l/100km püsikiirusehoidjaga ja 120km tunnikiirusega.
On see üldse usutav?Pole veel jõud hetkel aruvtada peale tankimist keskmist küttekulu.Kuid samas tulin Tallinnast Rakvere ja siis sama tee tagasi siis pm eriti kütteseier end liigutada ei viitcind(seda täispaagi järgi).
Ntk minu e39 528i automaat näitab kuskil 5,6-6,7l/100km püsikiirusehoidjaga ja 120km tunnikiirusega.
On see üldse usutav?Pole veel jõud hetkel aruvtada peale tankimist keskmist küttekulu.Kuid samas tulin Tallinnast Rakvere ja siis sama tee tagasi siis pm eriti kütteseier end liigutada ei viitcind(seda täispaagi järgi).
Re: Kütusekulust lõplikult
E39 523 manuaal, sedaan 96 a.
782 km ja 68 l, mis teeb keskmiseks 8,7.
Läbitud maast 70% mnt. ja 30% linn. Kompu näitas keskmiseks kiiruseks 59 km/h.
Maanteel lasen enamasti püsikaga. Linnas liiklen normaalselt, kui vaja siis saab ka rohkem gaasi pedaali muljutud.
782 km ja 68 l, mis teeb keskmiseks 8,7.
Läbitud maast 70% mnt. ja 30% linn. Kompu näitas keskmiseks kiiruseks 59 km/h.
Maanteel lasen enamasti püsikaga. Linnas liiklen normaalselt, kui vaja siis saab ka rohkem gaasi pedaali muljutud.
Re: Kütusekulust lõplikult
E38/750/1995
750km sai sõita 85l kütusega. Sellest 300km linnas.
Martin
750km sai sõita 85l kütusega. Sellest 300km linnas.
Martin
Re: Kütusekulust lõplikult
318 tds touring sai 60 liitriga 50% linn 50%maandtee 811 km siis hakkas tuli põlema ja peale paagi täitmist ,
(52l läks paaki) sai jälle sõidetud
(52l läks paaki) sai jälle sõidetud

Re: Kütusekulust lõplikult
Bmw E36 328i 96'.
70% trassi, 30% asulaid (mitte päris linna)
Kulu 6,6 - 6,9.
Tee või tina, parema (loe korralikuma??) mootori otsa ei anna sattuda
.
Väga ribaks ei lasknud ka, aga möödasõitudel ikka käik või isegi 2 alla ja talda.
70% trassi, 30% asulaid (mitte päris linna)
Kulu 6,6 - 6,9.
Tee või tina, parema (loe korralikuma??) mootori otsa ei anna sattuda

Väga ribaks ei lasknud ka, aga möödasõitudel ikka käik või isegi 2 alla ja talda.
Re: Kütusekulust lõplikult
Paluks abi kaasa mõtlemisel.
Alustan algusest.
Vanaisa "kinkis" mulle oma vana auto, 90' aasta 525i (141kW, man). Autol praeguseks läbisõitu ~175 Mm. Veermik on autol kõik korras (peale mingi tundmatu krigina paremkurvides). Auto mootoriga on ainult probleem. Nimelt ta kakub. Vanaisa omast tarkusest lasi seal kunagi vähemalt kaks korda lambdaka ära vahetada, kuid abi ei miskit. Ise sain aru, et tegelikult on autol üks süütepool vigane. See omakorda teeb küünlale 1-0 (nagu oleks ülepeksnud vms, küünal läheb mustaks). Enne oli see süütepool esimese silindri peal. Küünla tappis ta ära pmst iga 2-3 nädala tagant. Mingi aeg sai kindlustunde tekitamiseks esimese ja teise silindri süütepoolid omavahel ära vahetatud (et kas teeb teises silindris sama jama, tegi). Enivei, küttekulu oli enne seda enam-vähem 10 litra sajale. Rekordiks sain suvel sõites 8.9 midagi, maanteel. Peale süütepoolide omavahelist vahetust ning teise küünla ära suremist märkasin aga, et kütusekulu on oluliselt vähenenud. Nüüd sain juba keskmiseks (linn ja maantee) kõvasti alla 8.9. Viimane sõit tuli selleks 8.35 ja üleüldse on rekord mul lausa 6.7 sajale. Viimane Poola tripp mis autoga tehti olevat kütusekulu tulnud 7.5 sajale. Mainimist vääriks kindlasti ka see, et minu linnasõidustiil on teiselt või kolmandalt viiendale (mitte VÄGA järsult kiirendades, aga lihtsalt mitte käiguga lõksides).
Aga minu küsimus, et kas tõesti see pooleldi mittetöötav silinder aitab kütet kokku hoida? Ja just teine silinder, esimesega seda effekti ei tekkinud. Kui aitab, siis mispärast? Ei ole ju normaalne, et ühe silindri kaasa vedamine tühjalt võtab vähem energiat, kui juhul kus ta töötab?
Auto ise käib kohapeal muidu normaalselt, tühikäik korras.
Alustan algusest.
Vanaisa "kinkis" mulle oma vana auto, 90' aasta 525i (141kW, man). Autol praeguseks läbisõitu ~175 Mm. Veermik on autol kõik korras (peale mingi tundmatu krigina paremkurvides). Auto mootoriga on ainult probleem. Nimelt ta kakub. Vanaisa omast tarkusest lasi seal kunagi vähemalt kaks korda lambdaka ära vahetada, kuid abi ei miskit. Ise sain aru, et tegelikult on autol üks süütepool vigane. See omakorda teeb küünlale 1-0 (nagu oleks ülepeksnud vms, küünal läheb mustaks). Enne oli see süütepool esimese silindri peal. Küünla tappis ta ära pmst iga 2-3 nädala tagant. Mingi aeg sai kindlustunde tekitamiseks esimese ja teise silindri süütepoolid omavahel ära vahetatud (et kas teeb teises silindris sama jama, tegi). Enivei, küttekulu oli enne seda enam-vähem 10 litra sajale. Rekordiks sain suvel sõites 8.9 midagi, maanteel. Peale süütepoolide omavahelist vahetust ning teise küünla ära suremist märkasin aga, et kütusekulu on oluliselt vähenenud. Nüüd sain juba keskmiseks (linn ja maantee) kõvasti alla 8.9. Viimane sõit tuli selleks 8.35 ja üleüldse on rekord mul lausa 6.7 sajale. Viimane Poola tripp mis autoga tehti olevat kütusekulu tulnud 7.5 sajale. Mainimist vääriks kindlasti ka see, et minu linnasõidustiil on teiselt või kolmandalt viiendale (mitte VÄGA järsult kiirendades, aga lihtsalt mitte käiguga lõksides).
Aga minu küsimus, et kas tõesti see pooleldi mittetöötav silinder aitab kütet kokku hoida? Ja just teine silinder, esimesega seda effekti ei tekkinud. Kui aitab, siis mispärast? Ei ole ju normaalne, et ühe silindri kaasa vedamine tühjalt võtab vähem energiat, kui juhul kus ta töötab?
Auto ise käib kohapeal muidu normaalselt, tühikäik korras.
Re: Kütusekulust lõplikult
e 32 740. Mul võtab kõik paagist ära, midagi ei jäta alles. Tegelt võtab täpselt niipalju kui pedaali vajutan!! natuke huumorit ka 

E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Re: Kütusekulust lõplikult
Palju umbes kuus km vuradAnder kirjutas:E32 740iLA 1993a. 5 käiguline automaat
Linnas 13-15L/100km seda siis mitte tipptunni liikluses
Maanteel 9-10L/100km
Eelmise suve keskmine oli 14L/100km umbes kuna sõitsin enamasti linnavahel.
Täpset arvestust ei pea aga need sellised umbkaudsed numbrid.
Ükski sõit bensukulupärast tegemata ei jää
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
Nüüd tuleb vähem kilomeetreid,suvel ehk 1500-2000,enne oli 3000-3500.
Täpsustaks,et praegu näitab üldse 12,6 ainult keskmiseks.Paar nädalat tagasi sai nullitud kompuuter.
Täpsustaks,et praegu näitab üldse 12,6 ainult keskmiseks.Paar nädalat tagasi sai nullitud kompuuter.
E70 4.8i /// E93 335i
Re: Kütusekulust lõplikult
e46 320d 2001 (automaatkast) sai äsja üks pikem ots tehtud, kulus 62 liitrit ja läbitud sai 1000 km, kulu seega 6,2L sajale (u. 80% maantee, 20% linn), kliima oli taga 1/3 sõiduajast.
kogu keskmine 10 kuu jooksul, mil autot omatud on ca 8,5L sajale (u. 70% linn, 30% maantee). talvekuudel seevastu alla 10-11L sajale ei saanud kuna valdavalt lühikesed linnasõidud + pidev kohapeal tiksumine, mootor pahatihti töösoojaks ei jõudnudki minna. kui mootor on töösoe siis kütusekulu väheneb silmnähtavalt.
kogu keskmine 10 kuu jooksul, mil autot omatud on ca 8,5L sajale (u. 70% linn, 30% maantee). talvekuudel seevastu alla 10-11L sajale ei saanud kuna valdavalt lühikesed linnasõidud + pidev kohapeal tiksumine, mootor pahatihti töösoojaks ei jõudnudki minna. kui mootor on töösoe siis kütusekulu väheneb silmnähtavalt.
- Martin1
- Huviline
- Postitusi: 1726
- Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
- Peamine sõiduk: F31
- Asukoht: Tallinn/Laulasmaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Auto 318is 94.
Peipsi äärest Tallinna, muidu 90-100km/h , kaherealisel 120. Keskmine 7.1 L/100km.
samas paar päeva tagasi sain keskmiseks 6.9L/100km. ~120km, millest julgelt 40km tallinnas. Vahe lihtsalt selles et tugeva vihma ja pimeduse tõttu sõitsin enamus ajast 80-90km/h . Tundub et maanteekiirusest mõjub väga palju keskmine, väikse mootori viga.
Peipsi äärest Tallinna, muidu 90-100km/h , kaherealisel 120. Keskmine 7.1 L/100km.
samas paar päeva tagasi sain keskmiseks 6.9L/100km. ~120km, millest julgelt 40km tallinnas. Vahe lihtsalt selles et tugeva vihma ja pimeduse tõttu sõitsin enamus ajast 80-90km/h . Tundub et maanteekiirusest mõjub väga palju keskmine, väikse mootori viga.
- nm5
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 04.05.2009 19:37 06
- Peamine sõiduk: BMW 730d e65/BMW 740i e38/BMW 535i e34
- Asukoht: Räpina/Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
No võiks ka pisut juttu teha sellest teemast.
Autoks on siis umbes 170000km läbisõiduga 523i.
Reedel Tallinnast tagasi tulles sai linnapiiril keskmise kulu näit nullitud ja sõitu jätkatud. Gaasipedaal sai vajutatud võimalikult tagasihoidlikult, ent vahest oli vaja ka mööda kiirendada(vahest sekkus ka kolmas käik) ja enamjaolt kestis sõit 100-110km/h ja keskmiseks kuluks näitas kompu Räpinas täpselt 7.0 l /100km.
Autoks on siis umbes 170000km läbisõiduga 523i.
Reedel Tallinnast tagasi tulles sai linnapiiril keskmise kulu näit nullitud ja sõitu jätkatud. Gaasipedaal sai vajutatud võimalikult tagasihoidlikult, ent vahest oli vaja ka mööda kiirendada(vahest sekkus ka kolmas käik) ja enamjaolt kestis sõit 100-110km/h ja keskmiseks kuluks näitas kompu Räpinas täpselt 7.0 l /100km.

Kronoloogiliselt omatud BMWd: BMW M52 523i E39, BMW M50 525i E34, BMW M57 525dA E39, BMW M57N2 730d E65, BMW M62 740iA, BMW N20 528iA XDrive F10, BMW M30 535i E34
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 22.07.2005 17:21 00
- Asukoht: Eesti Harjumaa/Tallinn
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
BMW E34 525TDS 1995
Linnas 9,5L/100-le (puhtalt linnasõit, sisaldab piisavalt ummikuid ja lühikesi otsi).
Maantee 6,5-7L/100-le (möödasõidud tavaliselt kuni 130ni, auto täis lastis).
Need pole kompuutri kulud vaid reaalselt läbitud km järgi arvutatud kulud. Kompuuter näitab oluliselt kõrgemat kulu...
Linnas 9,5L/100-le (puhtalt linnasõit, sisaldab piisavalt ummikuid ja lühikesi otsi).
Maantee 6,5-7L/100-le (möödasõidud tavaliselt kuni 130ni, auto täis lastis).
Need pole kompuutri kulud vaid reaalselt läbitud km järgi arvutatud kulud. Kompuuter näitab oluliselt kõrgemat kulu...
BMW E34TDS 1993
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
BMW E34TDS 1996
Volvo V70 D5 151kw 2008
- Vavava
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 13.07.2009 19:46 10
- Peamine sõiduk: BMW e39 520i
- Asukoht: Tartu
Re: Kütusekulust lõplikult
BMW
e39
sedaan
520i
98
80% linn 20% maantee 9,8l sajale suvel, talvel +2-3l
Madis
e39
sedaan
520i
98
80% linn 20% maantee 9,8l sajale suvel, talvel +2-3l
Madis
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: Kütusekulust lõplikult
Viimase paagitäie andmed:
e39 520i 96a 110kw manuaal
70L tangitud, sõitsin sellega 610km, keskmine 11,4 (100% linn)
e39 520i 96a 110kw manuaal
70L tangitud, sõitsin sellega 610km, keskmine 11,4 (100% linn)
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: Kütusekulust lõplikult
BMW E36 316i
Antud isend on M43 mootoriga ja manuaalkastiga. Valdavalt on sõidud jagunenud pooleks(50% linn ja 50% maantee).
Arvutan täispaagi meetodil ja olen saanud sellised numbrid(alati pole täispaagiga tankinud, siis pole andmeid väga tihedalt). Valdavalt sõidan üksi või kahekesi. Tundub, et mootor ja üldiselt tehnika on üsna heas korras. Lumisel ajal oli külmale mootorile ja kergele driftile suurem kütusekulu. Soojade ilmadega langes kütusekulu tunduvalt linnasõidul.
28.02.2010 9,267520127
16.03.2010 9,125488198
7.04.2010 8,255220418
1.05.2010 8,205351587
29.05.2010 7,518161248
17.08.2010 6,637220962 Siin oli pikem reis eestis (70% maanteel, 30% linn ja 4 inimest autos)
4.09.2010 7,219469027
28.09.2010 7,248672566
Võib vist rahule jääda? Need peaksid suht keskmised kulud olema sellisel?
Antud isend on M43 mootoriga ja manuaalkastiga. Valdavalt on sõidud jagunenud pooleks(50% linn ja 50% maantee).
Arvutan täispaagi meetodil ja olen saanud sellised numbrid(alati pole täispaagiga tankinud, siis pole andmeid väga tihedalt). Valdavalt sõidan üksi või kahekesi. Tundub, et mootor ja üldiselt tehnika on üsna heas korras. Lumisel ajal oli külmale mootorile ja kergele driftile suurem kütusekulu. Soojade ilmadega langes kütusekulu tunduvalt linnasõidul.
28.02.2010 9,267520127
16.03.2010 9,125488198
7.04.2010 8,255220418
1.05.2010 8,205351587
29.05.2010 7,518161248
17.08.2010 6,637220962 Siin oli pikem reis eestis (70% maanteel, 30% linn ja 4 inimest autos)
4.09.2010 7,219469027
28.09.2010 7,248672566
Võib vist rahule jääda? Need peaksid suht keskmised kulud olema sellisel?
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
- do_it_right_way
- Huviline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 27.08.2006 13:43 32
- Peamine sõiduk: BMW E34 525tds
- Asukoht: Pärnu
Re: Kütusekulust lõplikult
Kas keegi teab kui pika maa saab sõita põleva kütusenäidiku tulega?
Omal on e34 520, 1995. Ise pole päris tühjaks sõitnud kuna kardan, et see mõjub pumbale halvasti. Korra juhtus nii, et tuli hakkas põlema ning kütust sain lisada alles pärast 50km sõitu (maantee). Võib-olla oleks pikemaltki sõita saanud.
See näidiku tuli hoiatab ka, et paak hakkab tühjaks saama, kuid siis kustub ära jälle. Kas keegi teab mitme liitri pealt ta hoiatama hakkab? Lihtsalt uudishimust.
Muretuid kilomeetreid!

Omal on e34 520, 1995. Ise pole päris tühjaks sõitnud kuna kardan, et see mõjub pumbale halvasti. Korra juhtus nii, et tuli hakkas põlema ning kütust sain lisada alles pärast 50km sõitu (maantee). Võib-olla oleks pikemaltki sõita saanud.
See näidiku tuli hoiatab ka, et paak hakkab tühjaks saama, kuid siis kustub ära jälle. Kas keegi teab mitme liitri pealt ta hoiatama hakkab? Lihtsalt uudishimust.

Muretuid kilomeetreid!

-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 13.02.2009 17:59 13
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz C220 CDI T
- Telefon: 58804578
- Asukoht: Võru
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Põlema hakkab ta umbes 6-8 liitri vahel, tavaliselt 8-9 vahel vilgutab, 6-7ga jääb stabiilselt põlema.
Re: Kütusekulust lõplikult
Endal 525i. Kui tuli esimest korda põlema läheb, siis alates sellest olen ise sõitnud vähemalt 2 korda üle 100 kilomeetri. Kaua veel võib, ei tea. Eeldades et kütusekulu on mul linnas üle 10, usun et varus on ka üle 10. Ja kui tankima lähen põleva tulega, panen 30 sisse, näitab seier pmst alati 40t ka.do_it_right_way kirjutas:Kas keegi teab kui pika maa saab sõita põleva kütusenäidiku tulega?![]()
Omal on e34 520, 1995. Ise pole päris tühjaks sõitnud kuna kardan, et see mõjub pumbale halvasti. Korra juhtus nii, et tuli hakkas põlema ning kütust sain lisada alles pärast 50km sõitu (maantee). Võib-olla oleks pikemaltki sõita saanud.
See näidiku tuli hoiatab ka, et paak hakkab tühjaks saama, kuid siis kustub ära jälle. Kas keegi teab mitme liitri pealt ta hoiatama hakkab? Lihtsalt uudishimust.![]()
Muretuid kilomeetreid!
Tean jaa et olen rott..

Re: Kütusekulust lõplikult
Väga positiivne kogemus on enda '02 530d-ga.
Sõidan nädalas korra Jõhvi-Tartu-Jõhvi teed ja maanteel olen keskmiseks saanud 6l/100. Sõltuvalt liiklusest ja sõidustiilist on arvuti näidanud 5.4-6.3 (iseasi, kui täpselt ta arvutab).
Linnas olen näinud erinevaid numbreid 8-11 vahel, aga kuna linnasõitu palju pole, siis üleüldine keskmine on ikka 7,5.
Sõidan nädalas korra Jõhvi-Tartu-Jõhvi teed ja maanteel olen keskmiseks saanud 6l/100. Sõltuvalt liiklusest ja sõidustiilist on arvuti näidanud 5.4-6.3 (iseasi, kui täpselt ta arvutab).
Linnas olen näinud erinevaid numbreid 8-11 vahel, aga kuna linnasõitu palju pole, siis üleüldine keskmine on ikka 7,5.
760i