Kas see on see vana "teemavahetuse" trikk?Kuno_T kirjutas:Milles nüüd siis teema on, kas "remondis", 17k maksmises või klambris ja kust sa leimamist lugesid?
CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
- vaarikas
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 31.05.2009 04:57 30
- Peamine sõiduk: BMW 330xd
- Asukoht: Walteri roheline
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
- vaarikas
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 31.05.2009 04:57 30
- Peamine sõiduk: BMW 330xd
- Asukoht: Walteri roheline
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Ei mis sa nüüd, kirjuta siia veel üks pikk kiri kus sa seletad mulle ära miks ma eksin ja nii edasi. Te peate ju firmale reklaami tegema, materdades kliente ja sõimates rahulolematuid!Kuno_T kirjutas:Näha on, et sa oled oma ide fix-is kinni, diskussioon on mõttetu. Kõike head.
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
See foorum oleks nagu kallutatud kuhugile poole,need vb saavad aru kes seda teemat otsast peale jälginud ja erapooletud.
Vaarikas hea nali eespool(Y)! keep it going!
Vaarikas hea nali eespool(Y)! keep it going!
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
mis siis nüüd, vasti terve klubi üksteise kallal nagu kari jõmpsikaid, kes üritavad midagi tõestada. rahulikult kõrvalt vaadates vajute järjest sügavamel sopakihti. praeguse pilguga on teie endi maine samal tasemel nagu auto margil. ees pool kirjas maine parandamine - äkki teeks teema enese parandusest ka??. ise olen saanud kõige hullema teeninduse PÄRNU UM. asi sai klaaritud rääkides, faktid üle vaadatud ja mõlema poolsed bläkid tunnistatud. lühidalt teema oli- viisin 325 td e36 diffri vahetusse. lubati teha 2 tunniga. 8- 13 seisis auto maja ees. kuigi lubati kohe ette võtta. peale pärimist , et mis teema vastati, et teeme siis kui aega. nojaa kui nii siis olgu. õhtu kell 5 helistati, et valmis. läskin järgi. proovi sõidul undamine. selge - tagasi. meister vaatas - õli polegi sees. selge- tekkis poomise tunne. lisati mahalad ja sain arve- diffri vahetus 3000 eesti krooni. see muidugi absurd. kuna oli tööpäev lõppend siis kutsuti tagasi järgmine päev. kell 9 kohal nagu kord ja kohus. vaatasime koos üle tehtud tööd. igastahes lõpp tulemus oli selline et arve tehti poole väiksemaks ja diffri õli jäi kompensatsiooniks. rahulikult rääkides selgus - iga juppi keeras maha ja paigaldas eri mehaanik kel polnud aimugi mis eelmine oli teinud. sellest ka õli teema ja kolisev summuti. igasathes asi lahenes inimlikult, tagasi sinna asutusse muidugi ei lähe aga kedasi pasaga loopima ka ei hakka. esialgne viha tuleb maha suruda ja uksed terveks jätta- kui pea selge siis inimese moodi suhelda. toetudes millelegi kindlale mitte huippu kisale. lisaks um olen ka pettund viasatis. tele2. naises kes oli 3 aastat tagasi jne. aga krt- saagem suureks. ideaal asju pole olemas ja ka seda et me oleme iga asjaga rahul. mis puudutab Valdeku teemat siis tean kes on seal käinud ja käivad ka edaspidi. on ka neil olnud erimeelsusi aga need räägitud ja asi klaaritud. ise pole seal kunagi käinud ja usun et külastan ka seda kohta kaasreisiana mitte kliendina.
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Olen jälginud teemat algusest saadik ,puhastatud on teemat korralikult .
Oleks minu teha ,puhastaksin teema ja paneksin LUKKU.Arvan et kõigile on kohale jõudnud, mida on keegi öelda tahtnud .
Oleks minu teha ,puhastaksin teema ja paneksin LUKKU.Arvan et kõigile on kohale jõudnud, mida on keegi öelda tahtnud .
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Kuno_T kas sa oled järjekordne Valdeku suuvooder või miks sa nii hirmsasti siin teemas sõna võtad ?
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Miks peaks Valdek tulema siia midagi seletama? Foorumis musta pesu pesemine ei oleks väga normaalne. Niimoodi ei aeta asju ja niimoodi ei saada ka lahendust. Selliseid asju klaaritakse näost näkku rääkides, mitte foorumis. Foorumis pole ju mitte mingit vahet mida öelda - seleta või vabanda või kõnni kõrvade peal - pööbel pole ikka rahul Pööbel lihtsalt elab ennast välja.Tarmo kirjutas:Kuno_T kas sa oled järjekordne Valdeku suuvooder või miks sa nii hirmsasti siin teemas sõna võtad ?
Normaalne klient pöördub otse teenusepakkuja poole ja normaalne teenusepakkuja klaarib ka asjad otse ... foorumi kaudu oma probleeme kellegi kolmandaga lahata on suhteliselt labane.
Eks Kunol, nagu ka mul, on üle visanud see lihtsalt huupi lahmimine. Võibolla on see noorema generatsiooni viga - inimestega näost näkku suhtlemine lonkab.
Indrek
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Samas väidetavalt ei suudeta suhelda normaalselt ju, kuidas muud moodi tähelepanu tõmmata kui foorumisse teema teha?Indrek_M kirjutas:Miks peaks Valdek tulema siia midagi seletama? Foorumis musta pesu pesemine ei oleks väga normaalne. Niimoodi ei aeta asju ja niimoodi ei saada ka lahendust. Selliseid asju klaaritakse näost näkku rääkides, mitte foorumis. Foorumis pole ju mitte mingit vahet mida öelda - seleta või vabanda või kõnni kõrvade peal - pööbel pole ikka rahul Pööbel lihtsalt elab ennast välja.Tarmo kirjutas:Kuno_T kas sa oled järjekordne Valdeku suuvooder või miks sa nii hirmsasti siin teemas sõna võtad ?
Normaalne klient pöördub otse teenusepakkuja poole ja normaalne teenusepakkuja klaarib ka asjad otse ... foorumi kaudu oma probleeme kellegi kolmandaga lahata on suhteliselt labane.
Eks Kunol, nagu ka mul, on üle visanud see lihtsalt huupi lahmimine. Võibolla on see noorema generatsiooni viga - inimestega näost näkku suhtlemine lonkab.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Kas olen mina pime või on siin mainitud et telefonis asju ajades visatakse kohati toru poolepealt hargile või hullem variant, ignoreeritakse kõnesid ja muid kontaktmeetodeid? vbl pole peale juhtunut inimesel võimalik (ja veel hullem, tahtmistki) sinna oma nägu näidata kui ka näost näkku suhtlemisel vaadatakse ülalt alla ja antakse mõista vbl et mis sa üldse pidid oma tranduletti siia remonti tooma...
Peale selliseid hetki mõni tunnebki et võiks ka teistele teada anda, mismoodi asju aetakse....sellest järgmine variant oleks vast Võsareporter ja Kaua Võib...
Hea on kui on kliente kellega kõik korras ja omavad ainult positiivseid kogemusi....aga siiski on liiga palju neid kes pole rahul...liiga palju...
Peale selliseid hetki mõni tunnebki et võiks ka teistele teada anda, mismoodi asju aetakse....sellest järgmine variant oleks vast Võsareporter ja Kaua Võib...
Hea on kui on kliente kellega kõik korras ja omavad ainult positiivseid kogemusi....aga siiski on liiga palju neid kes pole rahul...liiga palju...
´17 4Drive
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Kuno_T kirjutas:2 tegelast on siin kenasti vahele jäänud ja enda teadmatusest sõimelnud, rohkem ma ei viitsi detektiivi ja kohtunikku mängida. Lollustesse ei saa samuti kalduda.
Täitsa võimalik(suht erapooletu mida keegi arvab aga lihtsalt).MA ei saa aru sinu kogemusest? OÜ carmastersist keda sa siin esindad? ära solvu aga tõsiselt miks sa siin nii suurelt sõna võtad(aint uudishimust).Rohkem nagu offtopick.Oled siis klient kes on teenustega rahul kui on nii siis sinu arvamus ammu kirjas kaua sa ikka jõuad seda tõestada?
Viimati muutis Dreamon, 28.09.2010 20:59 44, muudetud 1 kord kokku.
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Okk kui nii arvad siis aint JÕUDU JA JAKSU VOHAMISE VALLA PÄÄSTMISELE!Kuno_T kirjutas:Esindan ennast ja vastasin paar posti tagasi. Ma ei salli ajuvabadusi, mis siin vohab.
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Pole küll mitte kunagi külastanud antud ettevõtet. Samas olen üldse remonditöökodasid külastanud väga vähe, kuna enamus asjadega saan ise hakkama ja ei näe mõtet, kui viga just elektrooniline pole ja vajaks diagnostika abi.
Olen teemat jälginud algusest saadik ning kohe kuidagi ei tahaks uskuda, et kodanik V klientidega nii erinevalt käitub ja lambist oma püsikliendiga nii käituks. Midagi on mäda siin nagu on eespool nii mõnigi kasutaja väita üritanud. Kui lugeda algusest lõpuni siis nii mõnigi post ei klapi eelneva väitega...natuke mõtlemisainet mõnele kodanikule?
Samas ei saa aru sellest poriloopisest mingis foorumis. Nagu eelevalt pakuti välja, et näost näkku rääkige oma probleemist. Samas on vana tõde - internetis on kõik suure suuga ja julged, kui rasvase hundi rind. Siin vist ongi tekkinud see situatsioon, et tahaks öelda kohe väga kõvasti ja palju aga vot ei julge - ah poh otsin mõne veebilehe ja pasundan seal.
Samas on kindlasti olemas mingi selline amet, kus selliste probleemidega tegeletakse. Tehke sinna avaldus ja vsjoo. A'la: " selle vaarika probleem võ teema algataja oma või siis teema algataja vanemate oma, kus ei saanud soodustust".
Isiklikult hakkaks varsti seda teemat kuhugile huumori alla liigitama.
Olen teemat jälginud algusest saadik ning kohe kuidagi ei tahaks uskuda, et kodanik V klientidega nii erinevalt käitub ja lambist oma püsikliendiga nii käituks. Midagi on mäda siin nagu on eespool nii mõnigi kasutaja väita üritanud. Kui lugeda algusest lõpuni siis nii mõnigi post ei klapi eelneva väitega...natuke mõtlemisainet mõnele kodanikule?
Samas ei saa aru sellest poriloopisest mingis foorumis. Nagu eelevalt pakuti välja, et näost näkku rääkige oma probleemist. Samas on vana tõde - internetis on kõik suure suuga ja julged, kui rasvase hundi rind. Siin vist ongi tekkinud see situatsioon, et tahaks öelda kohe väga kõvasti ja palju aga vot ei julge - ah poh otsin mõne veebilehe ja pasundan seal.
Samas on kindlasti olemas mingi selline amet, kus selliste probleemidega tegeletakse. Tehke sinna avaldus ja vsjoo. A'la: " selle vaarika probleem võ teema algataja oma või siis teema algataja vanemate oma, kus ei saanud soodustust".
Isiklikult hakkaks varsti seda teemat kuhugile huumori alla liigitama.
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Räägin enda kogemustest.
Garantii sai läbi, E91-el oli vaja piduriklotsid ja xenon pirn vaja ära vahetada. Küsisin pakkumise, väga hea, hind UM-ist odavam ja viisin sinna. Palusin, et kontrollige auto üle ja auto lubati õhtuks kätte. Aeg juba õhtus, keegi helistanud ei ole, et auto valmis. Helistasin ise, keegi vastu ei võta ja istun kohvikus ning ootan millal auto kätte saaks. Sain kätte telefonis lõpuks ja selgus, et pirniga läks kauem aega ja kätte saan hommikul. Okei, oleks võinud teavitada, aga palju tööd ja arusaadav. Järgmine päev autole järgi ja koos autoga sain A4 lehe, kus oli kirjas terve nimekiri asjadest, mis tuleks ära vahetada (veermiku jupid). Viisin auto UM-i kontrolli ja vahetust vajas vaid üks rooliots. Ilmselt oli ahnus mängus, vaadati et uuem auto ja ilmselt jõuab ka suurema arve eest maksta.. ja nüüd poolteist aastat hiljem siiamaani on veermik tihe ja mitte üks jupp pole vajanud vahetust.
Samas tehtud töö oli korralik, aga antud ettevõtte ahnuse suurenemisega kadus ka minu huvi kõnealusest kohast edaspidi abi otsida.
Garantii sai läbi, E91-el oli vaja piduriklotsid ja xenon pirn vaja ära vahetada. Küsisin pakkumise, väga hea, hind UM-ist odavam ja viisin sinna. Palusin, et kontrollige auto üle ja auto lubati õhtuks kätte. Aeg juba õhtus, keegi helistanud ei ole, et auto valmis. Helistasin ise, keegi vastu ei võta ja istun kohvikus ning ootan millal auto kätte saaks. Sain kätte telefonis lõpuks ja selgus, et pirniga läks kauem aega ja kätte saan hommikul. Okei, oleks võinud teavitada, aga palju tööd ja arusaadav. Järgmine päev autole järgi ja koos autoga sain A4 lehe, kus oli kirjas terve nimekiri asjadest, mis tuleks ära vahetada (veermiku jupid). Viisin auto UM-i kontrolli ja vahetust vajas vaid üks rooliots. Ilmselt oli ahnus mängus, vaadati et uuem auto ja ilmselt jõuab ka suurema arve eest maksta.. ja nüüd poolteist aastat hiljem siiamaani on veermik tihe ja mitte üks jupp pole vajanud vahetust.
Samas tehtud töö oli korralik, aga antud ettevõtte ahnuse suurenemisega kadus ka minu huvi kõnealusest kohast edaspidi abi otsida.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Ei ole plaanis kuskilt otsast provotseerida või oma arvamusega lõuata aga mis see kõikide vähegi konfliktsete teemade ohjeldamatu lukustamine või kustutamine annab? Teatud aeg läheb mööda ja tehakse uuesti sama teema. Mina pooldaks seda, et isiklikud solvangud kustutatakse aga teema ei lähe lukku. Mitte täna, mitte see nädal, mitte see aasta. Miks peakski nii kaua kui Valdek BMW-sid remondib? Positiivseid ja negatiivseid kogemusi on inimestel ka tulevikus.seppa kirjutas:Olen jälginud teemat algusest saadik ,puhastatud on teemat korralikult .
Oleks minu teha ,puhastaksin teema ja paneksin LUKKU.Arvan et kõigile on kohale jõudnud, mida on keegi öelda tahtnud .
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
jätsid palju asju rääkimata, ehk täiendad oma postitust?tahlot kirjutas:Räägin enda kogemustest.
Garantii sai läbi, E91-el oli vaja piduriklotsid ja xenon pirn vaja ära vahetada. Küsisin pakkumise, väga hea, hind UM-ist odavam ja viisin sinna. Palusin, et kontrollige auto üle ja auto lubati õhtuks kätte. Aeg juba õhtus, keegi helistanud ei ole, et auto valmis. Helistasin ise, keegi vastu ei võta ja istun kohvikus ning ootan millal auto kätte saaks. Sain kätte telefonis lõpuks ja selgus, et pirniga läks kauem aega ja kätte saan hommikul. Okei, oleks võinud teavitada, aga palju tööd ja arusaadav. Järgmine päev autole järgi ja koos autoga sain A4 lehe, kus oli kirjas terve nimekiri asjadest, mis tuleks ära vahetada (veermiku jupid). Viisin auto UM-i kontrolli ja vahetust vajas vaid üks rooliots. Ilmselt oli ahnus mängus, vaadati et uuem auto ja ilmselt jõuab ka suurema arve eest maksta.. ja nüüd poolteist aastat hiljem siiamaani on veermik tihe ja mitte üks jupp pole vajanud vahetust.
Samas tehtud töö oli korralik, aga antud ettevõtte ahnuse suurenemisega kadus ka minu huvi kõnealusest kohast edaspidi abi otsida.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Tere
Kuna siin on oodatud kõigi klientide kogemused/arvamused, siis mina lisaks enese poolt ühe positiivsete kogemustega kliendi arvamuse.
Auto on alati remonditud saadud. Kahtlaste (loksud, väsima hakkavad osad jms) kohtade korral on Valdek mulle auto juures kenasti ära seletanud milles mure on ning lasknud mul otsustada kas asi läheb töösse. Kui eelmine suvi ülevaatuselt heitgaaside pärast "korduva" sain, siis aitas kiirelt ka selle vea tuvastamisel ning auto kõrvalkontorisse suunamisel.
Eelmise talve mootorijama ajal oli auto seal üsna mõningane aeg, kuid koguaeg oli teada mis autoga toimub.
Käinud Valdeku juures nii Orava tänaval, Tulika tänaval ja plaanin Valdeku töökoda ka edasi külastada.
jJanno
Kuna siin on oodatud kõigi klientide kogemused/arvamused, siis mina lisaks enese poolt ühe positiivsete kogemustega kliendi arvamuse.
Auto on alati remonditud saadud. Kahtlaste (loksud, väsima hakkavad osad jms) kohtade korral on Valdek mulle auto juures kenasti ära seletanud milles mure on ning lasknud mul otsustada kas asi läheb töösse. Kui eelmine suvi ülevaatuselt heitgaaside pärast "korduva" sain, siis aitas kiirelt ka selle vea tuvastamisel ning auto kõrvalkontorisse suunamisel.
Eelmise talve mootorijama ajal oli auto seal üsna mõningane aeg, kuid koguaeg oli teada mis autoga toimub.
Käinud Valdeku juures nii Orava tänaval, Tulika tänaval ja plaanin Valdeku töökoda ka edasi külastada.
jJanno
exTouring
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Räägiks kah siis paar sõna oma kogemustest Carmasters'iga.
Autot olen lasknud seal remontida oma paar korda, täpset arvu ei mäleta, kuid alati on auto õigeaegselt valmis saadud ja probleeme pole olnud. Lisaks olen Valdeku käest ka päris mitmel korral kasutatud varuosi ostnud ja ka siis on kõik sujunud probleemideta. Nii et ei oskagi mitte midagi kõigi nende eelnevate negatiivsete kommentaaride kohta öelda, kui et inimesed suhelge, mitte ärge tulge siia foorumisse üksteist süüdistama.
PS. Lisaks Carmastersile olen oma autot lasknud remontida ka teistes usaldusväärsetes kohtades ja ka seal pole probleeme olnud.
Autot olen lasknud seal remontida oma paar korda, täpset arvu ei mäleta, kuid alati on auto õigeaegselt valmis saadud ja probleeme pole olnud. Lisaks olen Valdeku käest ka päris mitmel korral kasutatud varuosi ostnud ja ka siis on kõik sujunud probleemideta. Nii et ei oskagi mitte midagi kõigi nende eelnevate negatiivsete kommentaaride kohta öelda, kui et inimesed suhelge, mitte ärge tulge siia foorumisse üksteist süüdistama.
PS. Lisaks Carmastersile olen oma autot lasknud remontida ka teistes usaldusväärsetes kohtades ja ka seal pole probleeme olnud.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
mulle meenub, et aastaid tagasi on üks sarnase sisuga teema siin juba olnud ja asja lõpptulemus oli ikkagi selline, et toimus hirmus lahmimine mõlemalt poolt- selles osas on igati OK, et Valdek siin õli tulle ei vala ja eks teeb vastavalt vajadusele omad järeldused.
Mis puutub etteheidetesse, et auto must või, et mõni töömees on autot määrinud- need asjad on kohe autot vastuvõttes näha ja pretensioon tuleks töökojale kohe esitada- vabandage väga aga see puhtalt isiklik mure kui kuid hiljem foorumis heietada... vaevalt, et keegi seda meelega tegi aga juhtub parimates peredeski!
Ma ei kaitse absoluutselt ei üht ega teist firmat. Olen ise saanud mõlema härrade käest abi. On olnud ka juhuseid kus ma ehk ei ole kõigega rahul olnud ja olen lasknud ka teistes firmades asjaga tegelda. On olnud juhuseid kui antud härrad ei ole pidanud olema ka minu kui kliendiga rahul. Samas leian, et kõik sellised situatsioonid tuleb lahendada siiski teostaja ja kliendi vahel mitte "tahvli peal".
Minumeelest tuleb see teema siin nüüd kinni panna ja lasta ka modedel rahulikumalt hingata. EBK ei ole kindlasti tarbijakaitse organ ega vahekohus. Foorum on siiski infovahetamiseks.
-------------------------------
Mis puutub etteheidetesse, et auto must või, et mõni töömees on autot määrinud- need asjad on kohe autot vastuvõttes näha ja pretensioon tuleks töökojale kohe esitada- vabandage väga aga see puhtalt isiklik mure kui kuid hiljem foorumis heietada... vaevalt, et keegi seda meelega tegi aga juhtub parimates peredeski!
Ma ei kaitse absoluutselt ei üht ega teist firmat. Olen ise saanud mõlema härrade käest abi. On olnud ka juhuseid kus ma ehk ei ole kõigega rahul olnud ja olen lasknud ka teistes firmades asjaga tegelda. On olnud juhuseid kui antud härrad ei ole pidanud olema ka minu kui kliendiga rahul. Samas leian, et kõik sellised situatsioonid tuleb lahendada siiski teostaja ja kliendi vahel mitte "tahvli peal".
Minumeelest tuleb see teema siin nüüd kinni panna ja lasta ka modedel rahulikumalt hingata. EBK ei ole kindlasti tarbijakaitse organ ega vahekohus. Foorum on siiski infovahetamiseks.
-------------------------------
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Räägin siia ka enda kogemusest. Autol oli automaatkasti kala, ehk siis lahtiseletatult kast ei vahetanud sujuvalt enam käike. Äkkilisel pidurdusel ja seejärel gaasi andmisel ei võtnud käiku kohe järgi ja spetsomm lasin kontrollida antud asutuses kasti õlitaset. Nii Patrick leidis vigase absi anduri ja igasugu muidu vigureid ja lasin ühtlasi ka need asjad korda teha. Väga hea sest auto muutus muus osas nagu uueks. Arvati et abs oli otseses seoses kasti tööga. Nii......., läks aega edasi, aga kasti kala ei olnd ikka lahenenud ja süda ei andnud rahu, et äkki ikkagi õli vähe. Nii et nädal hiljem lasin enda tuttaval, mitte BMW remontijal, uuesti kontrollida õli taset kastis ja kannäe. Ligi kaks liitrit õli mahtus peale ning peale seda hakkas ka kast normaalselt toimima. See selleks, miks õli lekkis, aga sellist lihtlabast asja nagu kasti õlitaset peaks suutma ju ikka kontrollida. Patricku kohta ei ole siiani ühtegi halba sõna sest vead mis ta leidis ka kõrvaldas.
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Aga inimesed vahetavadki infot ja arvavamusi!
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Palun äre tekita alget teemaväliseks vestluseks. Ma olen sulle juba mitu korda öelnud, et sul ei ole kohustus siin teemas sõna võtta ja seda võivad teha sinu asemel vastava asutuse isikud.Kuno_T kirjutas:
Kas keegi mulle selle töö eest lõpuks palka ka hakkab maksma?
- greenraider
- Huviline
- Postitusi: 46
- Liitunud: 08.09.2006 01:55 01
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Tere!
Räägiks ka oma negatiivsest kogemusest Valdekuga, naise e46-l oli vigane õlitule andur, siis küsiti et kas paneme originaalvaruosa või b-varuosa, mis pidi suhteliselt ruttu katki minema. Loomulikult lasime paigaldada originaalosa, umb.5 kuu pärast hakkaski õlituli jälle jamama kontrollisin õli normi ka see korras. Läksime siis Valdeku juurde, seal selgus et oli ikkagi pandud b-varuosa , vastust sellele, et miks nii tehtud ei saanud. See osa vahetati, aga Valdek hakkas pärast nagu jonnima, et tegelt poleks olnud vaja ikka vahetada seda, et õli oli vähe jne. aga miks ta siis ikkagi vahetas selle ära, see jutt pärast oleks nagu mingi jonni ajamine, et klient ikka süüdi.
Ühesõnaga tahan öelda seda et Valdek võiks klientidega ikka viisakamalt suhelda, mitte nii üleolevalt.
Ise sinna asutusse enam kunagi ei lähe.
Räägiks ka oma negatiivsest kogemusest Valdekuga, naise e46-l oli vigane õlitule andur, siis küsiti et kas paneme originaalvaruosa või b-varuosa, mis pidi suhteliselt ruttu katki minema. Loomulikult lasime paigaldada originaalosa, umb.5 kuu pärast hakkaski õlituli jälle jamama kontrollisin õli normi ka see korras. Läksime siis Valdeku juurde, seal selgus et oli ikkagi pandud b-varuosa , vastust sellele, et miks nii tehtud ei saanud. See osa vahetati, aga Valdek hakkas pärast nagu jonnima, et tegelt poleks olnud vaja ikka vahetada seda, et õli oli vähe jne. aga miks ta siis ikkagi vahetas selle ära, see jutt pärast oleks nagu mingi jonni ajamine, et klient ikka süüdi.
Ühesõnaga tahan öelda seda et Valdek võiks klientidega ikka viisakamalt suhelda, mitte nii üleolevalt.
Ise sinna asutusse enam kunagi ei lähe.
Viimati muutis greenraider, 01.10.2010 11:07 16, muudetud 1 kord kokku.
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Viimati muutis Edson520, 08.10.2010 15:48 54, muudetud 1 kord kokku.
+372 5 100 607
- vaarikas
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 31.05.2009 04:57 30
- Peamine sõiduk: BMW 330xd
- Asukoht: Walteri roheline
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Tervisele (st. auto tervisele) mõjub väga hästi kui käia normaalses teeninduses.Kuno_T kirjutas:Rahulolematud ka muudkui sõimlevad. Aga jah, kui loksud tsüklis ikka selle väidetava klambri vea pärast, siis on asi veidi tragikoomilne küll. Pikka viha ei soovita pidada, see mõjub su enda tervisele halvasti .
Ülbitsemine (oma autot stendil vaadata ei tohi!!!), valetamine (salongi filter läbi???), pettuse üritamine (geneka laager läbi, õhulugeja katki, veermik katki???) ja lõpuks klambri tagurpidi peale panemine nii, et see käib vastu ventikat mis võib põhjustada ventika purunemise ja suure kahju - rääkimata autoõnnetusest - pole vist sinu jaoks eriline probleem? Hea suhtumine kõrge kvalifikatsiooniga mehhanikult. Või oot... äkki sa ei teagi autodest mitte midagi ja arvad et mis see üks valet pidi klamber ikka on? Kas tagurpidi klamber võib rikkuda kalli ventika? Vaidle nüüd vastu, kirjuta pikk vastus.
Materda ja mõnita edasi, see toob lisa kliente! Kõik loevad seda teemat, saavad aru et ma olen loll klient kes muretseb oma mõttetu auto pärast ja tulevad kohe teile teenindusse. Ja nii ongi!
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Kogemus on küll üle 3 aasta tagune, kuid paraku samuti negatiivne. Läks remonti E30 tagapidurid ning lepiti kokku, millised jupid vaja vahetada. Kui auto valmis, öeldi telefonis pea kahekordne summa, mis algselt kokku lepitud. Kuna olin tol hetkel veel tudeng, siis iga lisa väljaminek oli rahakotile tunda. Oleks võinud eelnevalt konsulteerida, et vaja veel mõningad lisajupid vahetada aga kahjuks seda ei tehtud enne kui auto valmis.
Hiljem teises firmas auto tõstukile tõstes tuli välja, et autole oli paigaldatud liiga pikad piduritorud, mis olid toorelt väänatud auto all nii, et kuidagi ära mahuksid.
Kahjuks/õnneks esimene ja viimane kogemus antud kohaga.
Hiljem teises firmas auto tõstukile tõstes tuli välja, et autole oli paigaldatud liiga pikad piduritorud, mis olid toorelt väänatud auto all nii, et kuidagi ära mahuksid.
Kahjuks/õnneks esimene ja viimane kogemus antud kohaga.
- vaarikas
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 31.05.2009 04:57 30
- Peamine sõiduk: BMW 330xd
- Asukoht: Walteri roheline
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Esiteks tihtipeale kuuleb soovitusi, et lahendada teema foorumiväliselt. Miks siis Valdek ei lahendanud neid probleeme foorumiväliselt ?? Te ju soovitasite talle kui head sõbrad? Või soovitasite seda hoopiski klientidele - kelle huve te siin kaitsete tekib küsimus, kas Valdeku või klientide või enese? Kui Valdek & Co soovib et teemad lahendatakse foorumiväliselt, siis aitab Valdk & Co ise tublisti kaasa oma tegevusega. Kui ei, siis kirjutavadki rahulolematud kliendid ISE foorumis. NB! Kliendid valivad ISE viisi kuidas väljendada oma rahulolematust või siis rahulolu.
Teiseks - kas üleskutse lahendada probleemid foorumiväliselt on õhutamine vägivallale? Sorri, aga ma ei poolda vägivalda. Teie eelistusi ma ei tea, loodan vaid et need pole suunatud vägivallale.
Kolmandaks, ja miks ei tohi probleemidest avalikult rääkida ja kirjutada foorumis? KES KEELAB? Millist seadust rikutakse? Kui avastate seaduserikkumise, teatage kiirelt jõustruktuuridele - küll paharetid kinni nabitakse. Aga meil Eestis kehtis veel viimati kui seadust lugesin, demokraatia, ja keegi pole keelanud sõnavabadust.
Teiseks - kas üleskutse lahendada probleemid foorumiväliselt on õhutamine vägivallale? Sorri, aga ma ei poolda vägivalda. Teie eelistusi ma ei tea, loodan vaid et need pole suunatud vägivallale.
Kolmandaks, ja miks ei tohi probleemidest avalikult rääkida ja kirjutada foorumis? KES KEELAB? Millist seadust rikutakse? Kui avastate seaduserikkumise, teatage kiirelt jõustruktuuridele - küll paharetid kinni nabitakse. Aga meil Eestis kehtis veel viimati kui seadust lugesin, demokraatia, ja keegi pole keelanud sõnavabadust.
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Pole vaja tonti seal näha, kus seda pole.vaarikas kirjutas:Teiseks - kas üleskutse lahendada probleemid foorumiväliselt on õhutamine vägivallale? Sorri, aga ma ei poolda vägivalda. Teie eelistusi ma ei tea, loodan vaid et need pole suunatud vägivallale.
Foorum ei ole kohut mõistev instants, foorumis ei lahendata ju midagi - foorumis saab lihtsalt auru välja lasta. Lahendus, kui seda soovitakse, saadakse ikka foorumiväliselt teise osapoolega otse suheldes. Või kohtu kaudu, kui on alust.
Indrek
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Kuno_T kirjutas:See on nüüd selline koht, kus sa väidad, et nad ei tea kasti täitmisest midagi ja samas kastiõli lekkis. Su jutt on muidugi väga huvitavalt üles ehitatud, asja tegelikku sisu möönad vaid muuseas, nii, et ei pane kohe tähelegi.spetsomm lasin kontrollida antud asutuses kasti õlitaset/.../läks aega edasi, aga kasti kala ei olnd ikka lahenenud/.../ Nii et nädal hiljem/.../Ligi kaks liitrit õli mahtus peale/.../ See selleks, miks õli lekkis
Nii, nüüd ma tahaksin siin teada, miks (kust) ja kui palju ta lekkis (kas auto oli alt lausõline, kas vaid 1 tilk, kas oli loike auto all, millal ja kui palju jälle lisasid, kas kasti tõrkumine ilmnes jälle vahetult pärast töökojast ärasõitu või ilmnes uuesti mõne aja või mõnede kilomeetrite läbisõidu pärast (kui palju km-e?), kas õli eest raha küsiti (kui palju või mitme liitri eest), kas olid ninapidi juures, kui taset kontrolliti- kui ja, mida siis tehti (täpselt paluks) jne)? Samuti huvitaks auto mudel ja aasta.
Edit. Mudeli ja aasta sain su autoteemast: Bmw 523 96. aasta. Ni, et huvitaks kohe, mis selle lekkega siis täpselt oli, sest remondipäevikus lekke juttu rohkem ka ei ole.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 32&start=0
Kas keegi mulle selle töö eest lõpuks palka ka hakkab maksma?
Ole nüüd hea mees ja too välja asja tegelik sisu mida ma ei möönna. Kasti mahtus peale üle kahe liitri õli. See ei saa kaduda nädalaga. Õli olen lisanud hetkel stabiilselt iga 5000 km järgi kuna praeguse hetkeni, kus tagumine simmer vahetatud. Raha õli eest ei küsitud ja ei olnud ninapidi juures. Aga seda sai toonitatud auto töösse andmisel ja spetsomm ka üle küsitud auto kätte saamisel. Seda oli näha ka siis et simmer lekib ja arvati et asi pole nii hull. Auto aasta on 96.
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
Kui raske sellest nüüd aru on saada, et keegi ei tule siia alustuseks probleeme lahendada, vaid siia tullakse selleks, et teemasse kogemusi kirjutada. Kogemused on aga sellised, et üleoleva ja jäiga suhtumise tõttu ei ole antud asutusega võimalik kohapeal probleeme lahendada. Püüd argumenteeritult ja rahulikult nendepoolseid vigu arutada lisab vaid õli tulle. Seetõttu tulevadki kliendid sealt ära ja hinges on tunne, et neid on üle lastud, sellise väärika asutuse poolt. Julge teemaalgataja karikas sai aga täis ja nagu näha, on neid päris palju, kelle karikasse on seda jama aegade jooksul tilkunud. Rumal oleks seda mitte näha ja arvata, et tegelikult on kõik hästi - et need inimesed on lihtsalt probleemsed kliendid, kellele meeldib viriseda ja vinguda. No ei ole nii:) Mujal on palju häid kogemusi ja mõistlikku diskussooni, seal aga saad veel mõnitada ja arveid maksta ja tuled, saba jalge vahel tulema. Kaua võib?
Klubil soovitan küll selle teema avatuna hoida, et vältida "kallutamise" juttu. Niikaua kuni keegi päris isiklikuks ei lähe, peaks asi ikka lahti jääma. Muidugi ma usun, et härra V-le on iga lisanduv negatiivne tagasiside siin väga isiklik, kuid oma tegude või tegevusetuse eest peaks millagi vastutama ka hakkama.
On näha, et mitmetele persoonidel on siin häid kogemusi, enamasti klubiliikmetel. Kuid ma kahtlustan, kas selle arvelt nüüd Klubi niivõrd kallutatud on. Ilmselt on lihtsalt tegemist paremate tuttavatega, kellele V käru ei pane või kellesse suhtutakse rohkem kui CM pereliikmetesse.
Klubil soovitan küll selle teema avatuna hoida, et vältida "kallutamise" juttu. Niikaua kuni keegi päris isiklikuks ei lähe, peaks asi ikka lahti jääma. Muidugi ma usun, et härra V-le on iga lisanduv negatiivne tagasiside siin väga isiklik, kuid oma tegude või tegevusetuse eest peaks millagi vastutama ka hakkama.
On näha, et mitmetele persoonidel on siin häid kogemusi, enamasti klubiliikmetel. Kuid ma kahtlustan, kas selle arvelt nüüd Klubi niivõrd kallutatud on. Ilmselt on lihtsalt tegemist paremate tuttavatega, kellele V käru ei pane või kellesse suhtutakse rohkem kui CM pereliikmetesse.
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
Re: CarMasters OÜ - Valdek - Minu ja Teie kogemused / arvamused
endine töökaaslane käis jupp aega tagasi samas kohas oma 2,5d e39-ga.ei mäleta enam täpselt,kas oli kehvalt käivitumine või midagi veel probleemiks aga igatahes pärast 17kilo jätmist sinna töökotta,oli tulemuseks veel kehvemini toimiv auto.nüüd lugedes seda teemat ja töökaaslase juttu meenutades,siis ise sinna ei läheks.mis puudutab samas majas tegutsevat hobujõu peremeest,siis siiani väga rahul.mulle tundub,et selliste tuntud kohtade omanikud või peremehed tikuvad natuke ära tõusma,kuna tunnevad,et nad on kõigile väga vajalikud.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex