E36 tüüpvead
Re: E36 tüüpvead
Tahaks teada kui palju teil on mootori pöörded kui teel olles sõidate 100km/h, mul on mingi nõks üle 3000. Natuke häiriv on sest kui makk ei tööta siis on mootori häält maru hästi salongi kuulda.
Re: E36 tüüpvead
Manuaalkastiga need tuurid sinna kanti jäävadki jah.
Re: E36 tüüpvead
Ahjaa, unustasin mainida, et manuaal kast on mul jah.
Okei, eks see siis ole ka üks puudusi E36'l
Okei, eks see siis ole ka üks puudusi E36'l
Re: E36 tüüpvead
R6 mootoriga on normaalne umbes 2300 rpm, R4 isiklikest kogemustest 2750-2800 rpm (manuaal) 100ga sõites. Kui 100ga sõites pöörded üle 3000, siis kahtlustaks, et differ vale ülekandega.Rynn0 kirjutas:Tahaks teada kui palju teil on mootori pöörded kui teel olles sõidate 100km/h, mul on mingi nõks üle 3000. Natuke häiriv on sest kui makk ei tööta siis on mootori häält maru hästi salongi kuulda.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: E36 tüüpvead
Kastidel on ju koodid peal mis tähendavad lühikesi ja pikki käiguvahesi, nii on ka diffriga ju, aeglane ja kiire. Oskab keegi öelda mis on pika käiguvahega kasti kood ja kiire diffri?
Re: E36 tüüpvead
Eelmine E36 oli 2.0 R6 ja 100km/h samamoodi pöörded 3000. Ja ma polnud ainus kellel nii. Seega vast ikka see asi õige. Ja hääl hääleks, aga möödasõite oli maruhea teha. Kui normaalselt ruumi oli, siis polnud vaja käiku alla lapata.Fred kirjutas:R6 mootoriga on normaalne umbes 2300 rpm, R4 isiklikest kogemustest 2750-2800 rpm (manuaal) 100ga sõites. Kui 100ga sõites pöörded üle 3000, siis kahtlustaks, et differ vale ülekandega.
"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Re: E36 tüüpvead
Pean ka tõdema, et mürin oli mu auto viga. Täna vahetasin nukkvõlli ära ja nüüd asi palju vaiksem.Enne auto klõbises. Peale nuka vahetust ei suutnud maanteel sõites naeru pidada.Syn kirjutas:Eelmine E36 oli 2.0 R6 ja 100km/h samamoodi pöörded 3000. Ja ma polnud ainus kellel nii. Seega vast ikka see asi õige. Ja hääl hääleks, aga möödasõite oli maruhea teha. Kui normaalselt ruumi oli, siis polnud vaja käiku alla lapata.Fred kirjutas:R6 mootoriga on normaalne umbes 2300 rpm, R4 isiklikest kogemustest 2750-2800 rpm (manuaal) 100ga sõites. Kui 100ga sõites pöörded üle 3000, siis kahtlustaks, et differ vale ülekandega.

Re: E36 tüüpvead
Õigus jah, vabandan, kaheliitrisel on tõesti pöörded kolmetuhandekandis sajaga sõites (omasin kunagi E36 2,0 touringut lühikest aega), mis tähendab, et diffri ülekanne on numbriliselt suur (3,64 või 3,91 ntks), aga 323, 325, 328jne mudelitel on see number väiksem (3,15 näiteks), siis kiirendus pole nii terav (selle kompenseerib mootori suurem võimsus), aga pöörded madalamad ja võtab vähem kütti.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: E36 tüüpvead
Ei viitsi uut teemat aga tahaks teada kas E36 on olemas ka multifunktsionaalset rooli?
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: E36 tüüpvead
Mitte küll tehase poolt aga kui tahtmist ja oskust, saab seda viga parandadaRynn0 kirjutas:Ei viitsi uut teemat aga tahaks teada kas E36 on olemas ka multifunktsionaalset rooli?

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1162150
Re: E36 tüüpvead
Viimase otsa M3'd said ka selle vinge rooli omale. Muidu neid ei leidu jah.
Rev range is there to be used!
Re: E36 tüüpvead
lisaks veel et tagaklaasi tihendinurgad mädanevad ära
endal hetkel jupsib ka roolivõim nii et vasemale lapates praktiliselt ei toimi enam üldse,tuleb vist lammarisse uue järele minna autoks 318m40 93a

=||= 0000
Re: E36 tüüpvead
See tihend õnneks ei maksa palju. Mäletamist mööda kolme soti kanti 

320 '94
328 '95
M3 '96
335d '07
328 '95
M3 '96
335d '07