Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ütleme niiet maitse asi, mulle näiteks meeldib ja kõik autot ei peagi tehase seades olema ning patjadega on lihtsalt see võimalus, et sa saad lasta auto vastu maad
Ütleme siis samuti, et maitse asi- vbl mõnele see rotistiil meeldib, aga vähemalt minu jaoks on see auto küll peldik, sõna otseses mõttes, vähemalt välimuse poolest, vbl tehnika poolest polegi asi nii hull. Ei saa aru, miks nii tehakse üldse...
Aare , see auto on niiöelda moeikoon automaailmas ilmselt... Aga kui aus olla,siis see auto on tõesti kaugelt ilust nüüdseks... enne veel ja alguse poole,aga no nüüdseks tõesti enam ei meeldi eriti.
minuarust seda autot ei olegi ehitatud mingiks ilusaks vms....lihtsalt selline mida igapäev just ei näe,linnapildis võtaks pead keerama ikka korralikult:D
See "chopped top" ei ole tõesti enam nii ilus, kuid pean tõdema, et algne "rat" variant sellest E28st on üli mahe.
Eriti, kui välimus selline, aga süda korras.
Eile vaatasin üht filmi, kuhu see Rusty peale vähest ''lõpitsemist'', aknaaukude kinnikeevitamist ja kere soomustamist ülihästi sobiks- ''Death Race''- seal oli tehtud sama uue Mustangiga, F350-ga ja nii mõnegi pilliga veel, minu meelest oli isegi mingi bemm seal. See oli siuke parajalt jõhker toorutsemine autodega, paras sellele Rustyle
Krt, tekkis kah loll idee, aga seoses sellega oskab keegi öelda, kuidas üks e28 sedasi madalaks saada, ma ei mõtle selle all katust, see madalana eriti ei meeldi, vaid hoopis vedrustust. Kust saada sellist vedrustuse madaldus osi nagu sellel siin kasutusel, mõtlen siis vastavaid amorte ja vedrusi, kuna teatavasti tavaamort sellist madaldust ei kannata. Vastav masin (e28 535i) täiesti vedeleb praegu õuel suure lumekuhja all, kuna tal kere suht jama ja ilusa korraliku masina tegemiseks vajaks keretoonorit aga sellise tegemiseks kõlbab praegune kere veel küll.
kui kere niikuinii suht jama siis pole see vedrustsu ju mingi eriline probleem, lõika orginaal vedrud keskel pooleks ja tagasi alla ja ongi madal, mitte küll vastu maad aga suht madal
epm 12 kirjutas:Krt, tekkis kah loll idee, aga seoses sellega oskab keegi öelda, kuidas üks e28 sedasi madalaks saada, ma ei mõtle selle all katust, see madalana eriti ei meeldi, vaid hoopis vedrustust. Kust saada sellist vedrustuse madaldus osi nagu sellel siin kasutusel, mõtlen siis vastavaid amorte ja vedrusi, kuna teatavasti tavaamort sellist madaldust ei kannata. Vastav masin (e28 535i) täiesti vedeleb praegu õuel suure lumekuhja all, kuna tal kere suht jama ja ilusa korraliku masina tegemiseks vajaks keretoonorit aga sellise tegemiseks kõlbab praegune kere veel küll.
sellel autol üldse kasutusel õhkvedrustus ja selle hind juba 4 nulliga vähemalt kõige odavam viis on lõigata vedrusid jah või siis ebayst tellida mõni reguleeritav komplekt.
AARE530 kirjutas:Ütleme siis samuti, et maitse asi- vbl mõnele see rotistiil meeldib, aga vähemalt minu jaoks on see auto küll peldik, sõna otseses mõttes, vähemalt välimuse poolest, vbl tehnika poolest polegi asi nii hull. Ei saa aru, miks nii tehakse üldse...
Aare, sulle ütleks nii palju, et õpi oma ninaesisest natukene kaugemale vaatama . Peace!