m50b25 läks keema, mis edasi?
m50b25 läks keema, mis edasi?
Probleem selline, et sai üks väike tiir tehtud linnas (u. 4km) ja koduteel hakkas mootor imelikku häält tegema, jõud läks ka nõrgemaks. Kogu selle aja sees oli salongi ventikas pandud puhkuma maximumi peale sooja, vältimaks ülekeemist (hetkel radika ventikas ei ole jahutuseks piisav) , salongis puhkus aga külma õhku, vihjab ilmselt nüüd siis termostaadi veale. Kellade peal temp näitas pikemat aega külma ja siis järsku oli põhjas.
Mõned päevad varem sai auto tööle pandud ja siis ei olnud mingit probleemi sellega.
Igatahes garaazi jõudes ja täpsemalt asja uurima hakates selgus, et alt juba radika mahlad jooksevad ja suur aurusaun oli ka kohe üleval peale kapotti avamist.
Kees ikka päris hullusti, auru tuli mootori vahelt (sealt kuskilt kollektori juurest) puhkus nagu korralikul, auru oli üldse palju, täpsemalt ei jõudnud vaadata, radika korgi võtsin maha, õigemini see lendas vabanedes ise oma teed ja tagantjärgi tulid mahlad kaa.
Hiljem umbes tund peale kõike seda panin mootori tööle. Tundus klõbin olevat mootoris ja sealt samast kollektori lähedusest puhkus auru.
Mida peaks nüüd edasi tegema ? Mootor pulkadeks võtta ja uus tihend tellida ?
Kuidas ma aru saan, kas kaan on kõver või millejärgi mida otsida, mis võiks nüüd viga olla ?
Mõned päevad varem sai auto tööle pandud ja siis ei olnud mingit probleemi sellega.
Igatahes garaazi jõudes ja täpsemalt asja uurima hakates selgus, et alt juba radika mahlad jooksevad ja suur aurusaun oli ka kohe üleval peale kapotti avamist.
Kees ikka päris hullusti, auru tuli mootori vahelt (sealt kuskilt kollektori juurest) puhkus nagu korralikul, auru oli üldse palju, täpsemalt ei jõudnud vaadata, radika korgi võtsin maha, õigemini see lendas vabanedes ise oma teed ja tagantjärgi tulid mahlad kaa.
Hiljem umbes tund peale kõike seda panin mootori tööle. Tundus klõbin olevat mootoris ja sealt samast kollektori lähedusest puhkus auru.
Mida peaks nüüd edasi tegema ? Mootor pulkadeks võtta ja uus tihend tellida ?
Kuidas ma aru saan, kas kaan on kõver või millejärgi mida otsida, mis võiks nüüd viga olla ?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
esimene tundemärk ongi see kui soojendusradikas sooja mootoriga sooja ei puhu.siis midagi jahutussüsteemis viga.tavaliselt kas veepump või jahutusvedelikku vähe.veepumpa kontrollides tuleb vaadata ka ,et tiivik võlli ümber ringi ei käiks.alati ei lenda see juppideks vaid seisab lihtsalt kohapeal.
ja nüüd võtmed kätte ja lammutama!
ja nüüd võtmed kätte ja lammutama!

- SirKala
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 04.09.2009 13:36 42
- Peamine sõiduk: BMW e46 320d
- Asukoht: Tallinn
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
mis edasi? plokk lihvimisele, uus tihend, uus veepump jne
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Täna peale tööd sai tööle pandud mootor ja mahlad jooksid alt välja, ei pääsenud täpsemalt vaatama kuskohast jookseb, niipalju nägin, et kuskilt radika või karteri vahepeal. Peale selle mootor "haukus" nagu ei saaks kütet peale või saaks lisaõhku kuskilt millepeale suri välja.
Pole varem mootor keema läinud, seega kogemused puuduvad, sellepärast ka selline loll teema.
Seega igasugune info teretulnud.
Pole varem mootor keema läinud, seega kogemused puuduvad, sellepärast ka selline loll teema.
Seega igasugune info teretulnud.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Steven89 kirjutas:kuusakoski



Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Kõigepealt vaata kas sul õlikorgi all on tosool ja õli segamini, kui jah ,siis mis muud, kui plokikaan maha ja vb veab sul niipalju, et lihvitakse ära,sest ta võib olla ka prao kuskile sisse löönd, siis on paha lugu, uus tihend, uus õli, jahutussüsteemi puhastusvedelikku ning uus jahutusvedelik, soovitan soojalt ka mootor ka sisepesuga ära puhastada.Mootor "haugub" ilmselt seetõttu, et sul on paaris silindris jahutusvedelik. Tavaliselt kui nähakse, et temp hakkab punase juurde jõudma, siis tavaliselt jäetakse auto seisma, et mootor jahutada saaks.SoYuZ kirjutas:Täna peale tööd sai tööle pandud mootor ja mahlad jooksid alt välja, ei pääsenud täpsemalt vaatama kuskohast jookseb, niipalju nägin, et kuskilt radika või karteri vahepeal. Peale selle mootor "haukus" nagu ei saaks kütet peale või saaks lisaõhku kuskilt millepeale suri välja.
Pole varem mootor keema läinud, seega kogemused puuduvad, sellepärast ka selline loll teema.
Seega igasugune info teretulnud.

BMW 324TD E-30 87.a
BMW 316 E-30 85 a.
BMW 316 E-30 85 a.
- SirKala
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 04.09.2009 13:36 42
- Peamine sõiduk: BMW e46 320d
- Asukoht: Tallinn
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
isiklikult arvan ,et kui ise kõike ei tee tuleb odavam nii vana mootori puhul lihtsalt uus osta
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Leedust jah?SirKala kirjutas:isiklikult arvan ,et kui ise kõike ei tee tuleb odavam nii vana mootori puhul lihtsalt uus osta

Ou Vööthüään!!!
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Kadedus?Alvar_S kirjutas:Leedust jah?SirKala kirjutas:isiklikult arvan ,et kui ise kõike ei tee tuleb odavam nii vana mootori puhul lihtsalt uus osta
BMW E28 524td
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Aga õhutades mulle välja ei tule ja veetase on normis , kas kahtlustada salongiradika ummistust ?Kuno_T kirjutas:Kui salongi ventikas puhus külma, siis juba sel hetkel polnud veepumbal midagi pumbata. Hästi panete, mis muud.
- SirKala
- Huviline
- Postitusi: 158
- Liitunud: 04.09.2009 13:36 42
- Peamine sõiduk: BMW e46 320d
- Asukoht: Tallinn
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Leedust muidugi ,tahate ostke siit 6kiloga mootoreid 

Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
juppideks,kaane lihv ja üld rem ning hea oleks ka korralik veepump paigaldada,hea et m50!keera palju tahad lahti kokku!!!Alati tasub sellise vea puhul teha korralik rem. kui hakata ostma uut mootorit kuskilt lammarist paariks kuuks!huvi on siis tel.5019548
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Sain lõpuks aega alustuseks veepump ära vahetada. Vanal veepumbal ja uuel eriti vahet ei tee.
Peale seda sai talvine jahutusvedelik sisse kallatud ja mootor tööle pandud, vaatamaks mis teeb. 5-10 min kohapeal tiksumist ja salongis puhub ikka ainult külma õhku. Mootor klõbiseb ka nagu oleks tegu mingi diisliga. Veetemperatuuri näidik näitas natuke üle poole.
Mis edasi, termostaat välja vahetada ?
Peale seda sai talvine jahutusvedelik sisse kallatud ja mootor tööle pandud, vaatamaks mis teeb. 5-10 min kohapeal tiksumist ja salongis puhub ikka ainult külma õhku. Mootor klõbiseb ka nagu oleks tegu mingi diisliga. Veetemperatuuri näidik näitas natuke üle poole.
Mis edasi, termostaat välja vahetada ?
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Kas õhutasid korralkikult?
Kui veeringlus on olemas ja õhku vahel pole, siis see termostaat ei sega salongi sooja puhumast.
Kui aga õhk vahel või muul põhjusel vesi ei ringle, siis pole ka salongis sooja.
E: Selle temperatuuri peale peaks ringluse korral olema kindlasti soojemat õhku ka ventilaatorist.
Ma ei tea, kuidas selle auto süsteem on kapoti alt juba aga proovi kuidagi veenduda selles, et reaalselt on mingi ringlus olemas (kindlasti eelneb kõigele korralik õhutus).
Kui kiiresti tekib surve jahutussüsteemi? Kas külma jahutusvedeliku korral on torud rõhu all juba peale lühemat käimist?
Kui veeringlus on olemas ja õhku vahel pole, siis see termostaat ei sega salongi sooja puhumast.
Kui aga õhk vahel või muul põhjusel vesi ei ringle, siis pole ka salongis sooja.
E: Selle temperatuuri peale peaks ringluse korral olema kindlasti soojemat õhku ka ventilaatorist.
Ma ei tea, kuidas selle auto süsteem on kapoti alt juba aga proovi kuidagi veenduda selles, et reaalselt on mingi ringlus olemas (kindlasti eelneb kõigele korralik õhutus).
Kui kiiresti tekib surve jahutussüsteemi? Kas külma jahutusvedeliku korral on torud rõhu all juba peale lühemat käimist?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Õhu välja saamine eeldabki seda, et need kriteeriumid on täidetud, millele sa tähelepanu oma postituses pöörasid.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Suure korgi kõrval vasakul. Nagu plastikust kruvi. Lahti saadki kruvikaga.
- Digimok
- Huviline
- Postitusi: 670
- Liitunud: 02.10.2009 20:07 30
- Peamine sõiduk: MB S500 W221
- Telefon: 56791348
- Asukoht: Elva
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
kui surve tekib ruttu sisse siis võimalus et kaan kõver ja vajab lihvi 350.- astromotos, siis uus tihend umbes 600-700 krooni nagu sa mainisid, siis viskosidur sul ka ei toimi too tuleks ka muretseda, minul aitas ja mootor käib siiani muidugi tänu surve tekkimisele lendas mul 3 radikat segamini paisupaagi külje pealt. Esimesena võiksid kaane maha võtta ja vaadata kas mõrasid pole kuna m50 on plokk malmist, siis too nii ruttu kõveraks ei lähe ning plokki ise vast lihvima ei pea.
BMW History:
e36 325i 91; e34 530i 88; e34 530i 88; e36 316i 92; e36 318i 92; e53 x5 3.0i 02; e36 318i 92; e36 328iA 95; e36 325iA 94
e36 325i 91; e34 530i 88; e34 530i 88; e36 316i 92; e36 318i 92; e53 x5 3.0i 02; e36 318i 92; e36 328iA 95; e36 325iA 94
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Minu teda peaks ülerõhuklapp olemas paisupaagi korgis, mis peaks seal ~2bar`i juures juba aurud välja laskma. Kas see siis ei toiminud?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Enne kaane eemaldamist tasuks silindrites surved ka üle mõõta.. Palju tühja tööd, kui rõngad ka kinni on.
F11
Re: m50b25 läks keema, mis edasi?
Nüüdseks radikas ära õhutatud ja nüüd puhub salongis ka sooja.
Lasin mootoril käia 20 minutit kohapeal ja tundus kõik normaalne olevat.
Lasin mootoril käia 20 minutit kohapeal ja tundus kõik normaalne olevat.