Vot nii ei olegi ausaltöeldes proovinud, et soojalt käivitades kütet käsipumbast (oli ostes peal) üles ajada, aga külmalt jällegi läheb ilma käsipumbata, kui on nt öö seisnud...
Aku käivitusvoolu peast ei tea, aga ilmselt on see tõesti väike.
Selle rõngastihendi all pead silmas seda, mis on paagipumba juures/küljes, UM-is 16.- vms ? See ei saa praegu asjasse puutuda, kuna kütet võtab kapoti alt ju

See lüliti on pandud siis külmkäivitusanduri vahele, peaks andma soojalt ka küünlaid ja segu muutma, kui see sisse lülitada, kui see on tühikäigul sees, siis on 1000rpm täpselt, kui väljas, siis kõiguvad seal 800rpm kandis 150 kaupa. Tegelikult ta ei suregi manööverdades välja, lihtsalt siduri ja gaasiga tuleb hästi ettevaatlik olla, aga olen seda kasutanud, kuna väljasurres ma teda soojalt käima ju ei saa(nud).

Mootori läbisõit on vana omaniku sõnul 600 000tkm, võib kohvi tõesti olla, aga sõites on minek väga ilus, ja kusjuures ühtegi lonti ei tule tagant, ei musta, ega sinist...
Aga keerleb kogu jama pumba ümber ikkagi....
edit: kütusekulu on maantee 75% ja linn 25% ca 7.5 -8 sajale.