E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
Tere,
Auto: 97 523i steptronic.
Probleem: autol kaob jõud ära.
Kirjeldus: Olen tähele pannud, et kui mootor on soe ja mõni hetk on kusagil pargitud töötava mootoriga,
siis uuesti sõitu alustades pole enam autol jõudu. Umbes selline tunne, nagu läheks 4. kägiuga
kohapealt ära vms - vahet pole, kas anda vähe või palju gaasi. Piisab sellest kui auto korraks seisma jätta, uuesti käima ja probleem selleks korraks kadunud. Rahulikuma sõidu ajal alati ei tulegi välja. Alles siis kui aja mõni kiirem liigutus või möödasõit teha, siis oleks nagu 2,3L bensiinimootor asendatud vana 1,7L diisliga.
Käigukasti pärast käisin talvel UM-is, - vahetas kolmanda käigu jõnksuga. Vahetati õli ära. Praeguseni
sõitis rahuldavalt. Nüüd hakkas vahel kummaliselt vahetama (suvalises kohas kus ei peaks vahetama, vahetab näiteks käigu alla ja siis kohe jälle tagasi) ja lõpuks lisandus selline jõu-ära-kadumise käitumine.
Kas selline jõu kadumine vahel, mis pärast süüte välja-sisse keeramist uuesti "korda läheb", võib olla esimene märk mingisugusest surevast andurist?
Tänan!
Auto: 97 523i steptronic.
Probleem: autol kaob jõud ära.
Kirjeldus: Olen tähele pannud, et kui mootor on soe ja mõni hetk on kusagil pargitud töötava mootoriga,
siis uuesti sõitu alustades pole enam autol jõudu. Umbes selline tunne, nagu läheks 4. kägiuga
kohapealt ära vms - vahet pole, kas anda vähe või palju gaasi. Piisab sellest kui auto korraks seisma jätta, uuesti käima ja probleem selleks korraks kadunud. Rahulikuma sõidu ajal alati ei tulegi välja. Alles siis kui aja mõni kiirem liigutus või möödasõit teha, siis oleks nagu 2,3L bensiinimootor asendatud vana 1,7L diisliga.
Käigukasti pärast käisin talvel UM-is, - vahetas kolmanda käigu jõnksuga. Vahetati õli ära. Praeguseni
sõitis rahuldavalt. Nüüd hakkas vahel kummaliselt vahetama (suvalises kohas kus ei peaks vahetama, vahetab näiteks käigu alla ja siis kohe jälle tagasi) ja lõpuks lisandus selline jõu-ära-kadumise käitumine.
Kas selline jõu kadumine vahel, mis pärast süüte välja-sisse keeramist uuesti "korda läheb", võib olla esimene märk mingisugusest surevast andurist?
Tänan!
Re: E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
Minul käitus auto samamoodi poolpiduse nukaanduriga. Üks sümptom oli veel, vahetevahel esimese võtmekeeramisega ei käivitunud,järgmisega käivitus koheselt. Diagnostika näitab vigase anduri üldiselt kätte...
Re: E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
Tänan,
Kas oskad ligikaudu öelda, mis sellise anduri hind võiks olla?
Kas oskad ligikaudu öelda, mis sellise anduri hind võiks olla?
enn1 kirjutas:Minul käitus auto samamoodi poolpiduse nukaanduriga. Üks sümptom oli veel, vahetevahel esimese võtmekeeramisega ei käivitunud,järgmisega käivitus koheselt. Diagnostika näitab vigase anduri üldiselt kätte...
Re: E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
UM'is orig andur 12141703221 sinu autole 1683.- ...
Re: E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
Tänan vastuste eest...
Kui Sa nii ütled, siis võiksin isegi paralleele tõmmata. Varemalt läks paremini käima küll. Ise olen vahel kahelnud, et kas olen viimasel ajal lohakaks muutunud ja ei viitsi piisavalt kaua starterit anda (veel talvel käivitus -20 kraadigagi poolest pöördest). Viimasel ajal sedasigi olnud, et läheb käima, jõuan näiteks tagurpidi käigu sisse panna aga enam liikuma ei hakka - vahepeal on välja surnud. Nädala eest isegi õnnestus metsteel vaikselt kulgedes välja suretada. Need asjad muidugi ei pruugi "jõu kadumisega" seoses olla.enn1 kirjutas:... Üks sümptom oli veel, vahetevahel esimese võtmekeeramisega ei käivitunud,järgmisega käivitus koheselt...
Re: E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
Tundub rohkem väntvõllianduri probleem olevat
nukaanduriga peaks jõud kuskilt 3000 juurest tagasi tulema... vähemalt mul tuli. Mootor jõuab kogu etteantava kütte ära süüa. Väntvõllianduriga oli jõud ükskõik mis asendist 0. Kogu aeg tunne, nagu stardiks 4. käiguga
Hinnaklass on orig. jupil sama mis nukaanduril.


Hinnaklass on orig. jupil sama mis nukaanduril.
Re: E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
Tänan.
Kas nii väntvõllianduri kui ka nukaanduri probleemi suudab United Motors tuvastada?
Kas nii väntvõllianduri kui ka nukaanduri probleemi suudab United Motors tuvastada?
TarMoH kirjutas:Tundub rohkem väntvõllianduri probleem olevatnukaanduriga peaks jõud kuskilt 3000 juurest tagasi tulema... vähemalt mul tuli. Mootor jõuab kogu etteantava kütte ära süüa. Väntvõllianduriga oli jõud ükskõik mis asendist 0. Kogu aeg tunne, nagu stardiks 4. käiguga
![]()
Hinnaklass on orig. jupil sama mis nukaanduril.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
seda viga suudab iga pädev diagnostik sulle öelda!Um pole just kõige parem koht kuhu kohe minna.
Re: E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
Mul sama probleem oma autoga 523i manuaal. Aint, et mul on kohe tunda kuna see jõud ära kaob- sõidad rahulikult ja järsku teeb jõnksu, justkui pooks miskit kinni korra ja siis ongi jõud läind. Selline tunne nagu mõni silinder lakkaks töötamast. Seisma jääd ja käik välja, näitab tühikäigu pöördeid kriipsuke peale 500!
Samas välja suretad korra ja tagasi käima- käib jälle ilsuti, jõudu on ja kõik töötab. Olen kah käinud küsimas paljudes kohtades, kuid ei oska keegi väha miskit kosta
Samas ei ole diagnosti kah tehtud
Samas välja suretad korra ja tagasi käima- käib jälle ilsuti, jõudu on ja kõik töötab. Olen kah käinud küsimas paljudes kohtades, kuid ei oska keegi väha miskit kosta
Samas ei ole diagnosti kah tehtud

Re: E39 523i: jõud kaob ära - käigukast, mõni andur?
Tõenäoliselt vigane, kas nuka või vända andur. Ilma diagnostikata jäädki mõistatama, sest põhjusi võib veel kümneid olla...