M50b20 pihustite tootlikkus
- do_it_right_way
- Huviline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 27.08.2006 13:43 32
- Peamine sõiduk: BMW E34 525tds
- Asukoht: Pärnu
M50b20 pihustite tootlikkus
Tere,
Kas keegi teab, mis on m50b20 pihustite tootlikkus? M50B25, internetist lugesin, peaksid olema 166cc/min.
Küsiks veel, et kas M50B20 peabki olema kütuserõhk 3,5bar-i? (selle mõõtsin ise ära) - autodata ütleb, et peaks olema 3 bar-i.
Tänud
Kas keegi teab, mis on m50b20 pihustite tootlikkus? M50B25, internetist lugesin, peaksid olema 166cc/min.
Küsiks veel, et kas M50B20 peabki olema kütuserõhk 3,5bar-i? (selle mõõtsin ise ära) - autodata ütleb, et peaks olema 3 bar-i.
Tänud
Re: M50b20 pihustite tootlikkus
Siit peaksid oma küsimusele vastuse leidma: http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
- do_it_right_way
- Huviline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 27.08.2006 13:43 32
- Peamine sõiduk: BMW E34 525tds
- Asukoht: Pärnu
Re: M50b20 pihustite tootlikkus
Suur tänu!
Kui pihustitelt tootekoodi saan, kirjutan siia, mille ma vastuseks sain.
Kui pihustitelt tootekoodi saan, kirjutan siia, mille ma vastuseks sain.
- do_it_right_way
- Huviline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 27.08.2006 13:43 32
- Peamine sõiduk: BMW E34 525tds
- Asukoht: Pärnu
Re: M50b20 pihustite tootlikkus
Nii. Mootor siis M50TUB20 1995 ja selle pihustid on:
0-280-150-414 ja tootlikkusega 154cc/min kuid pole mainitud mis rõhul.
Kütuse rõhku mõõtsin ma hõredusega ja tuuritades. Maksimaalselt jooksis 3,5bar-ist natukene üle. Samas mul on suurem sisselaske kollektor ja drosselklapp (võetud B25-lt), mis võib mõjutada regulaatori tööd.
0-280-150-414 ja tootlikkusega 154cc/min kuid pole mainitud mis rõhul.
Kütuse rõhku mõõtsin ma hõredusega ja tuuritades. Maksimaalselt jooksis 3,5bar-ist natukene üle. Samas mul on suurem sisselaske kollektor ja drosselklapp (võetud B25-lt), mis võib mõjutada regulaatori tööd.
Re: M50b20 pihustite tootlikkus
Vanosega mootoril peakski olema 3,5 bar regulaator.
Re: M50b20 pihustite tootlikkus
Realoem ilmselt eksib. Endal '94 325i on 3,5 bar regulaatoriga. Samamoodi on olnud ka teised M50TU mootorid, millega kokku puutund olen. Regulaatori peal on muidu kirjas kah, kui vaja kontrollida.
Edit: Realoem ilmselt siiski ei eksi. Ei olnud endal meeles õigesti.
Edit: Realoem ilmselt siiski ei eksi. Ei olnud endal meeles õigesti.
Viimati muutis ivarm, 31.10.2010 16:10 12, muudetud 1 kord kokku.
- do_it_right_way
- Huviline
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 27.08.2006 13:43 32
- Peamine sõiduk: BMW E34 525tds
- Asukoht: Pärnu
Re: M50b20 pihustite tootlikkus
On väike turbotamise mõte tekkinud küll jah. Ei midagi hullumeelset vaid low budget süsteem madalal rõhul. Esimese plaanina kavatsesin lihtsalt madala rõhu peale lasta (+ suuremad pihustid ja reg. kütuserõhk) ning vaadata mis saab. (A/F kella jälgides). Kuid paremini saab vast tõesti jooksma koos 2,5L juhtmestiku ja ajuga (õhulugejatel ja ajudel on ju erinevad pistikud).
Suurema sisselaske panin ainult katsetamise huvis, et näha kas ta teeb vabalthingava mootori natukene erksamaks (Mineku varem vs hiljem oli märgatav). Ju siis suurema õhu koguse ja kütuserõhu arvelt.
Sa mainisid ka seda, et kütuserõhu võib üles lüüa suurema tootlikkusega kütusepump.. Tegelikult ma olen sellel autol kütusepumba varem ära vahetanud. Juhtus korra nii, et auto jäi kütusepumba rikke tõttu seisma ega saanud enam kuskile liikuda. Ma hakkasin realoemist uurima, et kas 2.0 liitrisele mootorile tohib panna 2,5l mootori kütusepumpa (sellepärast, et kodus seisab e34, M50B25). Tuli välja, et minu 02/1995, e34 520 (VIN 7nr. : GH11470) ja 05/1991 e34 525i kütusepumpadel on sama tootekood. Aga kui mõlemad pumbad käes olid, tuli välja, et nende toitepistikud on erinevad (ühel mutritega, teisel pistetavad) ja nende mõõtmed olid samuti erinevad. 2.0 liitrisel oli suurem pump kui 2,5l.
Pilt.

Kütusepumpa ma uuesti vahetama ei hakka - kruvin kütuserõhu regulaatori külge ja sätin rõhu normi tagasi.
Küsimused:
Kas juhtajude vahetusel peavad mõlema mootori ajud olema vanosega?
-Kõik.
Aitäh, et küsimustele vastad ja soovitusi jagad!
Raimo.
Suurema sisselaske panin ainult katsetamise huvis, et näha kas ta teeb vabalthingava mootori natukene erksamaks (Mineku varem vs hiljem oli märgatav). Ju siis suurema õhu koguse ja kütuserõhu arvelt.
Sa mainisid ka seda, et kütuserõhu võib üles lüüa suurema tootlikkusega kütusepump.. Tegelikult ma olen sellel autol kütusepumba varem ära vahetanud. Juhtus korra nii, et auto jäi kütusepumba rikke tõttu seisma ega saanud enam kuskile liikuda. Ma hakkasin realoemist uurima, et kas 2.0 liitrisele mootorile tohib panna 2,5l mootori kütusepumpa (sellepärast, et kodus seisab e34, M50B25). Tuli välja, et minu 02/1995, e34 520 (VIN 7nr. : GH11470) ja 05/1991 e34 525i kütusepumpadel on sama tootekood. Aga kui mõlemad pumbad käes olid, tuli välja, et nende toitepistikud on erinevad (ühel mutritega, teisel pistetavad) ja nende mõõtmed olid samuti erinevad. 2.0 liitrisel oli suurem pump kui 2,5l.
Pilt.

Kütusepumpa ma uuesti vahetama ei hakka - kruvin kütuserõhu regulaatori külge ja sätin rõhu normi tagasi.
Küsimused:
Kas juhtajude vahetusel peavad mõlema mootori ajud olema vanosega?
-Kõik.
Aitäh, et küsimustele vastad ja soovitusi jagad!

Raimo.