
Bmw e36 2.0 mootor
Bmw e36 2.0 mootor
Mure siis järgmine, et täna käima pannes hakkas mootorist kostma mingit klõbinat ja see on üsna tugev salongi on kuulda ning väljas seistes ikka päris tugev selline klõbin/kolksumine algul mõtlesin, et ventikas käib kuskile labadega vastu, aga ei. Pigem tuleb heli kuskilt sealt mootori esimeste silindrite juurest. Kas võib viga olla näiteks mootori rihmas? Või on 91 aasta omadel ketiga? Üks sümptom esineb veel,et kohapeal seistes läheb mootori temperatuuri näidik üle normi ja isegi päris punasesse tsooni
E36 on esimene bmw üldse endal ja suhteliselt võõras selle kohapealt. Ühesõnaga kes teab midagi tarka öelda, siis igaljuhul jään meeleldi ootama vastuseid.

Re: Bmw e36 2.0 mootor
Mootor on ketiga ja üle kuumeneb koha peal vast seetõttu, et ventika termosidur surnud.
Re: Bmw e36 2.0 mootor
Oled ka teda küpsetanud seal punases alas piisavalt?
Esmalt kontrolli, et ega termosidur ei logise kuidagi võlli peal. Peaks tunda ikka olema, kui ventilaatorist teda õrnalt liigutada proovid. Kas see kuumenemise viga on ka varasemalt olnud? Sõites jahutab maha uuesti?
Üldjuhul on sedasi, et kui kohal käies läheb kuumaks ja sõites jahtub, siis viitab see termosidurile. Samas võib see ka vigasele veepumbale viidata, mis tühikäigul piisavalt tsirkulatsiooni ei tekita.
Esmalt kontrolli, et ega termosidur ei logise kuidagi võlli peal. Peaks tunda ikka olema, kui ventilaatorist teda õrnalt liigutada proovid. Kas see kuumenemise viga on ka varasemalt olnud? Sõites jahutab maha uuesti?
Üldjuhul on sedasi, et kui kohal käies läheb kuumaks ja sõites jahtub, siis viitab see termosidurile. Samas võib see ka vigasele veepumbale viidata, mis tühikäigul piisavalt tsirkulatsiooni ei tekita.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: Bmw e36 2.0 mootor
Kuumenemise viga tekkis kuskil nädal või rohkem tagasi, korra läks punasesse tsooni ja lülitasin mootori välja ning ootasin tükk aega ennem kui uuesti tööle panin ja siis hakkasin sõitma ja temperatuur oli normis ning sõites ta üle normi ei lähe ainult, kui natukest aega kohapeal seistes töösooja mootoriga siis hakkab liikuma sinna punasesse tsooni. Eks ma täna vaatan ja loodan, et mootoris kõik korras on ja ei klõbise seal midagi 

Re: Bmw e36 2.0 mootor
Klõbina sain kätte asi on kombes viga oli ma ei teagi enda näpukas vist ei keeranud ühte küünalt korralikult pessa või midagi sellist ja see klobises seal 

Re: Bmw e36 2.0 mootor
Selliste asjadega tuleb ja konkreetne olla.
Liigselt ei tohi keerata ja ka mitte lahti jätta. Lahti olles peksab keerme lõpuks ära.
Liigselt ei tohi keerata ja ka mitte lahti jätta. Lahti olles peksab keerme lõpuks ära.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: Bmw e36 2.0 mootor
No õnneks sain õigel ajal jaole nüüd asi korras ja korralikult keermes. Ainus viga on see kuumenemine kohapeal seistes mingi 4 minutit läheb mööda töösooja mootoriga ning siis hakkab seier punasesse liikuma
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: Bmw e36 2.0 mootor
Siis ikka termosidur vist. Kui on see 4-astmeline soojendus sul ja kui sooja põhja keerad, kas siis ka läheb kuumaks?
Re: Bmw e36 2.0 mootor
Jah see on nelja astmeline vahel on nii ka olnud, et mootor läheb töösoojaks, siis sooja peale keerates peaks soe õhk salongi jõudma aga ei,tuleb hoopis külma õhku. Ning näiteks kui auto seisma jätta korraks kuskil poes või tanklas ära käia ja siis uuesti tööle pannes puhub sooja õhku.
Ise mõtlesin et prooviks ära vahetada jahutusvedeliku vaatab mis siis teeb
Mõtteid nagu väga ei ole ja kus see termosidur asub 
Ise mõtlesin et prooviks ära vahetada jahutusvedeliku vaatab mis siis teeb


Re: Bmw e36 2.0 mootor
Kontrolli jahutusvedeliku tase esialgu üle , tundub et seda vähe sees ja õhuta süsteem ära. Kuidas õhutada, kasuta otsingut!