Probleem E32 esisillaga
Probleem E32 esisillaga
Probleem on siis selline, et esisillas kostub hirmutav ragin. Oleks justkui metalliragin. Rooli keeramise ajal ainult, muidu ei ole kuulda midagi. Hakkas asi pihta täiesti lambist. Peale SPA külastust koju söites oli hirm ikka päris suur. Äkki keegi targem oskab arvata mis viga vöiks olla?
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: Probleem E32 esisillaga
Mina pakuks amordi tugilaagrit.
Las keegi krutib käiva mootoriga rooli ja samal ajal piilu tiivavahelt amordi ülemist osa.Kui see vähegi võpatab samal ajal siis on ta otsa saanud.
Las keegi krutib käiva mootoriga rooli ja samal ajal piilu tiivavahelt amordi ülemist osa.Kui see vähegi võpatab samal ajal siis on ta otsa saanud.
Re: Probleem E32 esisillaga
freddy21 kirjutas:Mina pakuks amordi tugilaagrit.
Las keegi krutib käiva mootoriga rooli ja samal ajal piilu tiivavahelt amordi ülemist osa.Kui see vähegi võpatab samal ajal siis on ta otsa saanud.
Selge..tänud praegu..eks homme päevavalges uurin asja. On umbes kellegi aimu ka muidu mis hinnaklassi jäävad '93 aasta E32 amordi tugilaagrid?
Re: Probleem E32 esisillaga
eks ta paarisaja krooni hinnaklass ole. no ja A-osa vast võib isegi miski 1000 maksta.
aga ära esialgu igaks juhuks nii optimistlik ole, et probleem kõigest amordilaagris
seal võib tegemist olla ka roolikarbiga näiteks 
aga ära esialgu igaks juhuks nii optimistlik ole, et probleem kõigest amordilaagris


Re: Probleem E32 esisillaga
fiziks kirjutas:eks ta paarisaja krooni hinnaklass ole. no ja A-osa vast võib isegi miski 1000 maksta.
aga ära esialgu igaks juhuks nii optimistlik ole, et probleem kõigest amordilaagrisseal võib tegemist olla ka roolikarbiga näiteks
Selge..tänud jälle inffi eest..eks loodame siis parimat. Roolikarbi kohta olen ma kahjuks kuulnud mitte nii roosilisi jutte..eks varsti saab targemaks.
Re: Probleem E32 esisillaga
Kasutatud loksuvaba karp maksab suurusjärk 500 (ka mul üks üle). B ja A osa hinda ei tea ja ei tahagi teada. Vahetamine ka teab-mis keeruline pole. Kes viimase paari aasta jooksul on e32-le ostnud UUE roolikarbi, võiks nüüd käe püsti tõsta.... Usun, et üldjuhul vahetatakse ikka kasutatud vastu...
Minu arvamus ei pretendeeri tõele.
Minu arvamus ei pretendeeri tõele.
Re: Probleem E32 esisillaga
no roolikarbi vahetus on selgelt pornom ja keerulisem operatsioon kui amordilaagri vahetus. seda esiteks, teiseks - kui ühe asja jõuad osta ka uuena siis teisega tõesti ei ole eriti muud varianti kui vahetata kasutatud osa vastu. aga sellise asja puhul on kasutatud asjaga juba parasjagu suur risk...saada selline osa, mis on juba suht läbi omadega.
muidugi, kui karpi tuleb vahetada siis mina ka ei usu, et keegi hakkab tellima uut A-osa. hinna suurusjärk ilmselt mingi 10-15k.
muidugi, kui karpi tuleb vahetada siis mina ka ei usu, et keegi hakkab tellima uut A-osa. hinna suurusjärk ilmselt mingi 10-15k.
Re: Probleem E32 esisillaga
Sõltub mis mootoriga E32 on. Kui R6 moto, on karbi vahetamine tunduvalt lihtsam. Kui aga V8 mootor, siis on vahetus ikka jube keeruline. V8-ga on ka see häda, et sellele sobivad ainult V8 karbid, R6 karbid V8 mootoriga autole ei sobi. PS. Ja võin käe püsti tõsta ja öelda, et tellisin oma V8-le täiesti uue A-osa karbi.
Re: Probleem E32 esisillaga
Nojaa..krt, esmaspäeval sain alles aja, et minna remondimeeste juurde ja lasta pill üle vaadata. Kahjus/önneks on ka minul istumise all V8. Eks esmaspäeval selgub mis saama hakkab ja siis saab asja edasi uurida. Praeguseks aga tänud abiandjatele 

Re: Probleem E32 esisillaga
Peeter_S kirjutas:Kasutatud loksuvaba karp maksab suurusjärk 500 (ka mul üks üle). B ja A osa hinda ei tea ja ei tahagi teada. Vahetamine ka teab-mis keeruline pole. Kes viimase paari aasta jooksul on e32-le ostnud UUE roolikarbi, võiks nüüd käe püsti tõsta.... Usun, et üldjuhul vahetatakse ikka kasutatud vastu...
Minu arvamus ei pretendeeri tõele.
sahtlis seisis v ,et loksuvaba? võtaks selle isegi ligi:)
Re: Probleem E32 esisillaga
mis nendel karpidel erinevus siis on? ma vaatanE32 750 oma ja E34 525tds oma on täpselt samad ainult see servotronik puudub:)Rain530 kirjutas:Sõltub mis mootoriga E32 on. Kui R6 moto, on karbi vahetamine tunduvalt lihtsam. Kui aga V8 mootor, siis on vahetus ikka jube keeruline. V8-ga on ka see häda, et sellele sobivad ainult V8 karbid, R6 karbid V8 mootoriga autole ei sobi. PS. Ja võin käe püsti tõsta ja öelda, et tellisin oma V8-le täiesti uue A-osa karbi.
Re: Probleem E32 esisillaga
Minu jutt puudutas V8 mootoriga E34-jasid. Kuidas sobivus e32 750-i ja e34 525tds-i vahel on, ei tea.