
Mida arvate United Motors-i teenindusest
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Olger oli omal ajal Haaberstis tööde vastuvõtja...tõsiselt asjalik ja muhe teenindaja...kui päev oli niru siis tuju sai heaks peale temaga vestlust 

´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
täna hommikul siis selline kogemus:
tuleb klient ukse taha kurjalt ja teatab et minu diagnoositud abs anduri viga ei vasta tõele.
võtsin uuesti ette ja vaatasin üle.
kontrollisin üle, tõepoolest näitab sama andurit ikka, pistiku juurest on juhe terve ja igaks juhuks kontrollin juhtmete takistuse ette välja- kõik normis.
jääb üle kas abs plokk või andur ise.
nüüd tuleb välja et peetri um-is paigaldatud abs andur ja töö olevat tehtud korrektselt. arvati seal et abs aju on äkki läbi ( alguses mulle seda infi loomulikult ei antud)
lähemal uurimisel selgus et um-is paigaldatud andur ei oma ühtegi bmw kirja, juhe on mingist kõvemast materjalist kui muidu ja valujäljed on robustsed. anduri auk ja ümbrus on puhastamata ja poldiauk üle keermestamata.
ühesõnaga kõrvale pandud originaal andur näeb hoopis teine välja. panin külge originaal anduri ja abs hakkas tööle.
klient läks tagasi Peetrisse kus ta loomulikult sinnasamusesse saadeti vuhvlijutuga- nimelt vahest ei peagi originaaldetailidel bmw märki peal olema.
see ei ole esimene kord kui um-is selliseid asju toimub- mu tuttaval pandi bremi küünlad originaalide pähe, mingil kliendil olid lamerihmad b- omad. arvel ikka originaalvaruosade koodid ja hinnad.
niiet teinekord tasuks üle kontrollida mida originaali pähe paigaldatakse- kuigi see võib ka um-i töömeeste mingi enda bisnis olla kuid mine tea
tuleb klient ukse taha kurjalt ja teatab et minu diagnoositud abs anduri viga ei vasta tõele.
võtsin uuesti ette ja vaatasin üle.
kontrollisin üle, tõepoolest näitab sama andurit ikka, pistiku juurest on juhe terve ja igaks juhuks kontrollin juhtmete takistuse ette välja- kõik normis.
jääb üle kas abs plokk või andur ise.
nüüd tuleb välja et peetri um-is paigaldatud abs andur ja töö olevat tehtud korrektselt. arvati seal et abs aju on äkki läbi ( alguses mulle seda infi loomulikult ei antud)
lähemal uurimisel selgus et um-is paigaldatud andur ei oma ühtegi bmw kirja, juhe on mingist kõvemast materjalist kui muidu ja valujäljed on robustsed. anduri auk ja ümbrus on puhastamata ja poldiauk üle keermestamata.
ühesõnaga kõrvale pandud originaal andur näeb hoopis teine välja. panin külge originaal anduri ja abs hakkas tööle.
klient läks tagasi Peetrisse kus ta loomulikult sinnasamusesse saadeti vuhvlijutuga- nimelt vahest ei peagi originaaldetailidel bmw märki peal olema.
see ei ole esimene kord kui um-is selliseid asju toimub- mu tuttaval pandi bremi küünlad originaalide pähe, mingil kliendil olid lamerihmad b- omad. arvel ikka originaalvaruosade koodid ja hinnad.
niiet teinekord tasuks üle kontrollida mida originaali pähe paigaldatakse- kuigi see võib ka um-i töömeeste mingi enda bisnis olla kuid mine tea
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
ah jaa.. minu auto koliseb ja mootor jätab vahele juba kolmandat aastat. niipalju siis garantiist.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Kuno_T kirjutas:Ja sa ise muidugi aru ei saa, mis sel viga,patrik kirjutas:ah jaa.. minu auto koliseb ja mootor jätab vahele juba kolmandat aastat. niipalju siis garantiist.![]()
Ok, võid hakata ajama, et pole sinu asi jne (garantii), kuid siiski jääb mulle arusaamatuks, miks sa kasvõi umile ärategemise mõttes seda korda ei tee.
Sest ei ole ilmselt võimalik - tehase saast on liiga vägev. Analoogne asi toimub minu kooperatiivi juhataja 525i-ga. Autol kaob jõud ära kuni tühikäigul väljasuremiseni. Üle garantiiaja me seda autot pidada ei julge.
Patrik - 3 seeria peabki pisut kolisema - see pole bug vaid feature



- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
ai kurja kui ma oma allkirja muuta saaks siis lisaksin selle sinnaMuhv kirjutas:3 seeria peabki pisut kolisema - see pole bug vaid feature![]()
![]()

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
minu UM kogemus siis on selline,soetasin endale saia eest 540 ja selge,et sellel kõik tehase seades pole,UM-is lasin üle vaadata ja kõik veermiku osad välja vahetada.jutt käib pärnu omast.vahetati tagasilla suured puksid,eest piloodi poolne alumine õõts ja veel miskit.nädala pärast oli ikka kolin sees ja läksin mujale,teine õõts oli ka jummala õhtal,ise katsusin.siis nädalapärast ÜV öeldi,et taga kaheksad täis pudrud,veendusin ka ise selles.rääkisin sellest ka UM-is ja peale seda on tõesõna tehtud väga head tööd minu auto kallal ja vahest teevad isegi võimatu ära,juppide näol.arvan siiski,et see on bmw jaoks õige koht,tallinlastel on ju carmaster
.

- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
rixxi kirjutas:minu UM kogemus siis on selline,soetasin endale saia eest 540 ja selge,et sellel kõik tehase seades pole,UM-is lasin üle vaadata ja kõik veermiku osad välja vahetada.jutt käib pärnu omast.vahetati tagasilla suured puksid,eest piloodi poolne alumine õõts ja veel miskit.nädala pärast oli ikka kolin sees ja läksin mujale,teine õõts oli ka jummala õhtal,ise katsusin.siis nädalapärast ÜV öeldi,et taga kaheksad täis pudrud,veendusin ka ise selles.rääkisin sellest ka UM-is ja peale seda on tõesõna tehtud väga head tööd minu auto kallal ja vahest teevad isegi võimatu ära,juppide näol.arvan siiski,et see on bmw jaoks õige koht,tallinlastel on ju carmaster.


Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Mida arvata sellest, et kui lähed margiesindusse viga kõrvaldama ja maksad pleki ära ning kui sõitma lähed avastad, et midagi pole muutunud. Remont teostati Saksamaa BMWst saadud õpetuse järgi. Keda süüdistada?
Kunagi pole piisavalt kilowatte ,on lihtsalt vähe kütust.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
mina sain oma kolinatest lahti, küll mitte um abiga vaid iseseisvalt.Patrik - 3 seeria peabki pisut kolisema - see pole bug vaid feature![]()
![]()
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Mul on Pärnu esindusega endiselt positiivsed kogemused. Äsja tõin sealt E46 küljepleki mis tarniti kohale 3,5 päevaga. Hind oli ka mõistlik.
Mujale ei näe mõtet keerulisemate probleemidega minnagi.
Mujale ei näe mõtet keerulisemate probleemidega minnagi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Kas UM-is teostatud töödele kehtib garantii, nimelt kui sealt ostetud ja nende vahetatud klapikambrikaane tihend taas immitseb, töö tehtud 20.03.09
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
No, miks ei peaks? 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Lugesin United Motorsi kodulehelt, et pakuvad veermikuosadele 2 aasta pikkust garantiid. Kui sõita sellistel teedel nagu meil Eestis on, siis veermikuosad kuluvad kahe aastaga ilusti ära. Kas UM-is lähevad need jupid siis garantii alla või hakkab juriidiline jutt, et klient on ise süüdi, et kasutas osi valesti ja seetõttu me seda ei hüvita jne. United Motorsist küsisin ka. Nemad ütlesid, et kui kaubal on kahe aasta jooksul defekt, siis nad hüvitavad selle. Kui asi jupp kahe aastaga ära laguneb, kas see läheb siis defekti või loomuliku kulumise alla või saadetakse detail omakorda mitmeteks kuudeks garantiiremonti uurimisele? On kellelgi sellelaadset kogemust?
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Sai siis helistatud UM-i hoolduse telefonile ja vähemlt telefonis oli hea jutt, kutsuti garantii remonti
EKs näha ole, lähen käin kuu alguses ära. Loodan, et kohapeal sama viisakas ja m6istlik teenindus.

e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Siin foourmis peaks päris palju bmw omanikke olema, kes UM-is sedamoodi oma sillaosi vahetanud.tavka0007 kirjutas:Lugesin United Motorsi kodulehelt, et pakuvad veermikuosadele 2 aasta pikkust garantiid. Kui sõita sellistel teedel nagu meil Eestis on, siis veermikuosad kuluvad kahe aastaga ilusti ära. Kas UM-is lähevad need jupid siis garantii alla või hakkab juriidiline jutt, et klient on ise süüdi, et kasutas osi valesti ja seetõttu me seda ei hüvita jne. United Motorsist küsisin ka. Nemad ütlesid, et kui kaubal on kahe aasta jooksul defekt, siis nad hüvitavad selle. Kui asi jupp kahe aastaga ära laguneb, kas see läheb siis defekti või loomuliku kulumise alla või saadetakse detail omakorda mitmeteks kuudeks garantiiremonti uurimisele? On kellelgi sellelaadset kogemust?
Kuid nii ta on jah, et kui kahe aasta jooksul hakkab midagi kolisema sillas, siis vahetatakse see välja.(Kindlasti on seal ka mingid lisatingumused) Kuid siinkohal tasub meeles pidada, et asendatud jupile ei hakka garantii niiöelda nullist jooksma enam

Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Tere,
Minu eelmisel e46 vahetati kaks korda tagasilla redutori puksi. See oli küll algselt valesti paigaldatud aga mingeid probeeme garantiiga polnud!
Minu eelmisel e46 vahetati kaks korda tagasilla redutori puksi. See oli küll algselt valesti paigaldatud aga mingeid probeeme garantiiga polnud!
Mercedes- Benz V250 - 2016
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
http://www.bmw.ee/BMW%20Huolto-bb073f28 ... f6378f7150Ammattitaitoiset BMW huollot ja korjaukset ilman pitkiä odotusaikoja vain 2 tunnin laivamatkan päässä Helsingistä. Työhinta 55 €/tunti.
http://www.bmw.ee/page.php?pgID=74563ba ... 7&lang=estHooldus ja remonttööd (1 tund)* 570 kr 36.43 €
Soomlastele siis Tallinna UMis 20 euri tund kallim? Või kuidas sellest aru saada? KM 20% ega müügimaksujuttu pole nn soomlaste hinna juures samuti.
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Käisin UM pärnus ja sillaosas kolin, vaadati üle ja kõik varuosad, millel veel garantii oli vahetati välja...ja tasuta kohvi peale kauba....nüüd neil pidi ka ilus sekretäärsa olema...pole veel ise näinud aga kui auto kolisema hakkab, lähen vaatan üle...tavka0007 kirjutas:Lugesin United Motorsi kodulehelt, et pakuvad veermikuosadele 2 aasta pikkust garantiid. Kui sõita sellistel teedel nagu meil Eestis on, siis veermikuosad kuluvad kahe aastaga ilusti ära. Kas UM-is lähevad need jupid siis garantii alla või hakkab juriidiline jutt, et klient on ise süüdi, et kasutas osi valesti ja seetõttu me seda ei hüvita jne. United Motorsist küsisin ka. Nemad ütlesid, et kui kaubal on kahe aasta jooksul defekt, siis nad hüvitavad selle. Kui asi jupp kahe aastaga ära laguneb, kas see läheb siis defekti või loomuliku kulumise alla või saadetakse detail omakorda mitmeteks kuudeks garantiiremonti uurimisele? On kellelgi sellelaadset kogemust?
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Teema puhastatud.
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Mida te irisete, ega kuskil remonditöökojas pole nii, et tuled kohale ja asi ok kohe. Igaüks võiks omast kogemusest teada, et alati võib midagi nihu minna, keegi ei ole meist superluksepp!
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
ma käisin enda autoga pärnu um-is 24 p testi tegemas.kuna omal olid vead niigi teada,siis suurt üllatust ei tulnud.kuigi diagnostika käigus loeti mõned sellised vead ette,mis olid lihtsalt vanast ajast mällu jäänud ja tegelikult oli asi korras,oleks piisanud lihtsalt vigade kustutamisest ja uuesti kontrollimisest.kuna soovisin,et roolisüsteem vaadataks põhjalikumalt üle,siis lasin auto uuesti sisse ajada.kui autot hakati välja ajama,juhtisin tähelepanu mootoriruumist kostvale laginale.töömees kibeles juba ust kinni tõmbama ja ütles algul,et see on normaalne mootori hääl ja siis seejärel,et teine mees vaatas autot üle ja tema ei teagi.sõitsin eestist ära autoga ja mõned päevad hiljem läks see hääl nii tugevaks,et hakkasin ise uurima asja.väntvõlli otsas olev rihmaratas oli oma aja ära elanud.iga päev autosid remontivad inimesed oleks pidanud kuulma,et see pole ikka päris normaalne mootori hääl.kui ma oleks selle auto nüüd ostnud,siis mõned päevad hiljem oleks tulnud 6500 eeki maksev osa vahetada.ei ärata usaldust,et oma autot seal remontida.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Mina käisin see nädal Peetri UM's hoolduses. Kõik oli täpselt nii nagu kokku lepidtud, kell 11.00 läks auto töösse, töö vastuvõtja soovitas lisaks õlivahetusele ka pidurivedelik ära vahetada, arutasime seda, küsisin umbes 10 küsimust, sain kõigile vastused, väga hea teenindaja.
Paar minutit peale auto töösse minekut palusin veel eraldi, et vaadataks üle mu pidurid, kuna seal mingi kummaline hääl on vahest.. Vaadati üle, anti mulle ilusti vastus, keegi lisaraha selle eest ei võtnud.
Minul on UM'ga alati head kogemused ja ei usu et pean põhjendust otsima sellest, et olen naine ja veel blond ka
Natuke rohkem sallivust teiste vastu ja teie vastu ollakse ka meeldivamad
Terv,
Janely
Paar minutit peale auto töösse minekut palusin veel eraldi, et vaadataks üle mu pidurid, kuna seal mingi kummaline hääl on vahest.. Vaadati üle, anti mulle ilusti vastus, keegi lisaraha selle eest ei võtnud.
Minul on UM'ga alati head kogemused ja ei usu et pean põhjendust otsima sellest, et olen naine ja veel blond ka

Natuke rohkem sallivust teiste vastu ja teie vastu ollakse ka meeldivamad

Terv,
Janely
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Haabersti Um-i teenindusega rahul, viimati kui vahetasin esisillas paralleelvarda ja rooliotsad välja regul. sildasi 2x, kuna all olevad rehvid olid kulunud, siis peale uute rehvide alla panekut tehti nädala pärast teine regul. tasuta
Garantiiga olnud ka kõik nagu olema peab, katkised uutega asendatud ja ei mingit probleemi, igaljuhul minul väga positiivsed kogemused ja ka allahindlus alati tehtud ning saab ka varuosasi ilma ettemaksuta tellida
tööraha alandati, kuid millegipärast on tunne, et varuosad lähevad iga päevaga kallimaks

Garantiiga olnud ka kõik nagu olema peab, katkised uutega asendatud ja ei mingit probleemi, igaljuhul minul väga positiivsed kogemused ja ka allahindlus alati tehtud ning saab ka varuosasi ilma ettemaksuta tellida

tööraha alandati, kuid millegipärast on tunne, et varuosad lähevad iga päevaga kallimaks

BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Mis UM on puhta lolliks läinud? Küsivad varustuse listi eest 10€ 

Buumer Auto / 56826000
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Viimasel aastal oli kõik ju puht tasuta. 

Buumer Auto / 56826000
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Ja siis sinusugused lambad muudkui nõudsid oma rontide varustuseliste ja UMi inimesed ei saanud enam listitrükkimise kõrvalt oma tööd teha.Volum kirjutas:Viimasel aastal oli kõik ju puht tasuta.
edit Henri_J: Postitus muudetud.
1.5. Foorumis on keelatud teiste kasutajate ründamine, mõnitamine, solvamine, halvustamine ja alandamine.
FOORUMI KODUKORD
edit Mürka: Postitus muudetud.
Suur austusavaldus moderaatorile, kes teeb postitusse ka nimelise märke ja jätab endast maha arusaadava jälje postituse muutmise koha pealt ning viitab ka antud rikutud reeglile. Müts maha sellise töö eest, oleks kõik moderaatorid sellised!
Teisalt aga pean auväärt moderaatoriga mitte nõustuma ja oma algse postituse kuju tagasi muutma. Nimelt, on üldteada ja tuntud fakt, et foorumlane Volum (jututoas aegajalt ka Volum1 nimeline) on loll nagu lammas. Antud postituses selle fakti viitamine ei oma mingisugust ründavat, mõnitavat või halvustavat koosseisu, kuna samahästi võiksime väita, et õlu on hea, suvi on soe või värvi kuivamist vaadata on igav. Lähtudes minu poolt antud selgitusest, loodan, et auväärt moderaatorid ei pahanda, kui ma lähtestan oma esialgse postituse kuju ja sisu ning jätan siia lõppu antud seletuse.
Viimati muutis Mürka, 22.05.2011 21:59 54, muudetud 2 korda kokku.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Eile saatsin just VIN-i mailiga minema ja mõne tunni pärast oli juba list postkastis olemas
Selles suhtes 5+ teenindus.
Tasuline peaks olema siis, kui soovid paberil väljatrükituna.

Selles suhtes 5+ teenindus.
Tasuline peaks olema siis, kui soovid paberil väljatrükituna.
- captjones1
- Huviline
- Postitusi: 929
- Liitunud: 25.10.2009 10:27 04
- Asukoht: Tallinn
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
emaile olen saatnud neile u 3tk, vastuse sain ainult ühele. ehk siis suht igno service
mina sain tasuta niimarek555 kirjutas: Tasuline peaks olema siis, kui soovid paberil väljatrükituna.

mingi privileeg peaks buumeri omanikul ikkagagi olemaraxx kirjutas:Miks lolliks läinud?Ega UM MTÜ pole
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Milline privileeg see täpsemalt olema peaks - see kui sa oled ostnud oma auto mingi kohaliku-Vitali käest ja kõik jupid tellid eBayst või mujalt. Ärilises mõttes pole sa nende jaoks isegi klient - miks nad peaks tasuta midagi andma igale "lambi-antsule". Aga huvitav millest see tuleneb - osadele inimestele vastatakse kohe meiliga ning saadetakse see list - mõnedele esitatakse arve. Ainuke loogiline seletus on kirja formaadis. Vaevalt, et nad viisakale palvele vastaksid arvega - pigem on see härradele kes on saatnud kirja stiilis "Jou kraed, et ...äää... seda listi või mingit asja tahaks... Ültz" 
