Ütlen ausalt et ei ole kokku puutunud ISN-ga (mis iganes see ka ei ole).
Aga seda protseduuri peaks saama teha kwp2000plus-iga.
Vanast ecu-st allalaadida ja siis uude peale lasta.
Vennase autole sai tehtud sedamoodi ja toimib. Ainult et tema autol keerasime ise mootori aju peeti ja siis minu auto pealt sai tõmmatud soft ning tema autosse kirjutatud
Ehk on abiks.
Mootori ECU-s ISN-i lugemine ja muutmine
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Mootori ECU-s ISN-i lugemine ja muutmine
Kui sa ütled mulle mis see ISN on siis ehk oskan vastata?
EDIT: Leidsin miskit, ISN - Individual Serial Number.
Kas midagi sellist tahad muuta?
EDIT: Leidsin miskit, ISN - Individual Serial Number.
Kas midagi sellist tahad muuta?
Re: Mootori ECU-s ISN-i lugemine ja muutmine
venkude programm on käes, proovida ei julge eriti. väikse programmijupiga sai ka hallid "demo" nupud lahti tehtud
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Mootori ECU-s ISN-i lugemine ja muutmine
Üks asi veel. Kas autol on EWS3.2 või EWS 3.3
Vahe siis siin:
There are two different versions of EWS III. Version 3.2 is essentially the same as EWS II
except that the transmitter/receiver module is integrated with the EWS module. This system
does not have the rolling code security feature that was added for EWS III 3.3.
Version 3.3, used on EWS 3.3 has all the security features of EWS II. However, instead of
using an ISN jointly shared between the EWS and DME, EWS 3.3 uses a higher level of
security called “rolling code” technology. Rolling code technology uses a rolling code table
permanently coded into both the EWS and the DME which cannot be overwritten by any
coding or flash programming. With the ignition turned off, both the EWS and the DME
automatically roll forward to the next code on the code table. In case one gets out of sync, the
other will roll forward up to a maximum of 200 times to establish synchronization. The rolling
code is a one-way signal from the EWS to the DME. The DME must perform its own
calculation and match the EWS in order for the engine to start.
Siit saan aru et kui sul on ews3.3 siis tuleks ecu koos ews-iga ää vahetada, kuna ükski asi seda muutuvat koodide tabelit üle ei kirjuta
EDIT: ews3.2 puhul peaks saama selle koodi muudetud, EWS-DME alignementi teel
Vahe siis siin:
There are two different versions of EWS III. Version 3.2 is essentially the same as EWS II
except that the transmitter/receiver module is integrated with the EWS module. This system
does not have the rolling code security feature that was added for EWS III 3.3.
Version 3.3, used on EWS 3.3 has all the security features of EWS II. However, instead of
using an ISN jointly shared between the EWS and DME, EWS 3.3 uses a higher level of
security called “rolling code” technology. Rolling code technology uses a rolling code table
permanently coded into both the EWS and the DME which cannot be overwritten by any
coding or flash programming. With the ignition turned off, both the EWS and the DME
automatically roll forward to the next code on the code table. In case one gets out of sync, the
other will roll forward up to a maximum of 200 times to establish synchronization. The rolling
code is a one-way signal from the EWS to the DME. The DME must perform its own
calculation and match the EWS in order for the engine to start.
Siit saan aru et kui sul on ews3.3 siis tuleks ecu koos ews-iga ää vahetada, kuna ükski asi seda muutuvat koodide tabelit üle ei kirjuta
EDIT: ews3.2 puhul peaks saama selle koodi muudetud, EWS-DME alignementi teel
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Mootori ECU-s ISN-i lugemine ja muutmine
Lisan veel niipalju et see KWP2000+ ikkagi seda ei tee, mis teemaalgatajal vaja.
Heal juhul saab selle, versioonil 3.3, tehtud EWS Editor-iga. Aga sellega endal kokkupuuted puuduvad ning kindel ei ole. Kui on 3.2 siis peaks saama teha alignment-i GT1-ga ja kui ma nüüd ei eksi siis ka INPA-ga.
Heal juhul saab selle, versioonil 3.3, tehtud EWS Editor-iga. Aga sellega endal kokkupuuted puuduvad ning kindel ei ole. Kui on 3.2 siis peaks saama teha alignment-i GT1-ga ja kui ma nüüd ei eksi siis ka INPA-ga.
Re: Mootori ECU-s ISN-i lugemine ja muutmine
Teemaalgatajal sellest vähe kasu, kuna e46-l on kasutusel juba EWS 3.3.
Seda enam, et jutt käib juba ka MS43 juhtimisest.
Proovige keegi järgi kas õnnestub ja siis ma julgen enda auto DME peal ka loomkatseid tegema hakata
Seda enam, et jutt käib juba ka MS43 juhtimisest.
Proovige keegi järgi kas õnnestub ja siis ma julgen enda auto DME peal ka loomkatseid tegema hakata
533 274 38 Andres