Tagasi voolu klapp
Tagasi voolu klapp
KUS ASUB 1996 AASTA 318TDS-I KÜTUSE TAGASI VOOLU KLAPP HOMMIKUKS ON KÜTTE TAGASI VAJUNUD EI LÄHE KORRALIKULT KÄIMA
Telefon: 56294143
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tagasi voolu klapp
mine poodi näiteks www.avsk.ee ja ostad selat tagasivoolu klapp ja paigalda vahelealla110 kirjutas:KUS ASUB 1996 AASTA 318TDS-I KÜTUSE TAGASI VOOLU KLAPP HOMMIKUKS ON KÜTTE TAGASI VAJUNUD EI LÄHE KORRALIKULT KÄIMA


524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Tagasi voolu klapp
kas m21d24 on ka tagasivooluklapp? Mul ka ei taha hästi hommikuti enam käima minna.
BMW E28 524td
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tagasi voolu klapp
mine osta poest tagasivooluklapp, see süsteem on nii haige,et seda ei saa keegi käima normaalselt ilma pumpa ja pumbaraami jne vahetamatta. uus klapp maksab miski 150 eeku, viska see paaki ja voila.Steven89 kirjutas:kas m21d24 on ka tagasivooluklapp? Mul ka ei taha hästi hommikuti enam käima minna.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Tagasi voolu klapp
Kaugele see küte alla vajuda saab?
Kui süüde on sees, siis küte tuleb momentaanselt üles kõrgsurvepumba juurde.
Just võtsin filtri juurest vooliku ära ning kui süüte sisse panin, hakkas välja pritsima.
Endal ka jama, et kui auto kauem seisab, siis käivitub halvasti.
Mul näiteks kõrgsurvepumba all pisike loik ning diislihais kapoti all.
Arvatavasti see on minu jama põhjuseks.
Võta mootorikate pealt ära ja vaata pumba alla, et ega lekkeid ei ole.
Kui süüde on sees, siis küte tuleb momentaanselt üles kõrgsurvepumba juurde.
Just võtsin filtri juurest vooliku ära ning kui süüte sisse panin, hakkas välja pritsima.
Endal ka jama, et kui auto kauem seisab, siis käivitub halvasti.
Mul näiteks kõrgsurvepumba all pisike loik ning diislihais kapoti all.
Arvatavasti see on minu jama põhjuseks.
Võta mootorikate pealt ära ja vaata pumba alla, et ega lekkeid ei ole.
318tds->V70
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tagasi voolu klapp
Mina+ veel mitu mitu inimest oleme ehtsad näited,et see tagasivooluklapp on mõistlik lahendus.Kuno_T kirjutas:See mootor ei vaja kävitumiseks rohkem, kui et pritsepumbas oleks kütus. Sealt ta saab ära kaduda ainult tema lekkivate tihendite kaudu. Nii, et kui pump lekib, ei ole klapist mingit tolku ja tuleb pump ära remontida (ka uus kaelustihend panna). Samuti tuleb hoolitseda, et pihustite äravooluvoolikud oleksid terved, kütusefiltri liitmike juures oleksid korras o-rõngad ja hõõgküünlad töötaksid. Kuid need asjad annaksid sellise vea, et läheb alguses käima ja mõne aja pärast teeb "töta-töta". Kuid kes keelab torule klappi panna ja veenduda, et temast tolku polnud, kui muud tingimused täitmata? Andku aga minna... Ainult segadust võib tekitada see, kumma toru vahele seda toppida.InterFace kirjutas:tagasivooluklapi paigaldamine midagi kehvemaks nüüd küll ei tee.
ja auto käivitTub paremini
Ei leki mul kuskilt mittemidagi, aga igajummala hommik anna 3 korda südüet,et küte ülesse jõuaks, see närune paagipump ei jõua õhku ka eest ära lükata ju. Panin tagasivooluklapi ja asi lahenes, keera aga hommikul võtit ja parts esimese korraga käib.
Neid pumbajuures olevaid tihendeid olen vahetanud 100 korda, tolku mittemidagi. Seee mida siin alati soovitatud vahetada on see on puhas pullikaka jutt, tegemist on tagasivoolu miskise lambi tihendiga mis ei mõjuta mittemidagi.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Tagasi voolu klapp
toivoku kirjutas:Mina+ veel mitu mitu inimest oleme ehtsad näited,et see tagasivooluklapp on mõistlik lahendus.Kuno_T kirjutas:See mootor ei vaja kävitumiseks rohkem, kui et pritsepumbas oleks kütus. Sealt ta saab ära kaduda ainult tema lekkivate tihendite kaudu. Nii, et kui pump lekib, ei ole klapist mingit tolku ja tuleb pump ära remontida (ka uus kaelustihend panna). Samuti tuleb hoolitseda, et pihustite äravooluvoolikud oleksid terved, kütusefiltri liitmike juures oleksid korras o-rõngad ja hõõgküünlad töötaksid. Kuid need asjad annaksid sellise vea, et läheb alguses käima ja mõne aja pärast teeb "töta-töta". Kuid kes keelab torule klappi panna ja veenduda, et temast tolku polnud, kui muud tingimused täitmata? Andku aga minna... Ainult segadust võib tekitada see, kumma toru vahele seda toppida.InterFace kirjutas:tagasivooluklapi paigaldamine midagi kehvemaks nüüd küll ei tee.
ja auto käivitTub paremini
Ei leki mul kuskilt mittemidagi, aga igajummala hommik anna 3 korda südüet,et küte ülesse jõuaks, see närune paagipump ei jõua õhku ka eest ära lükata ju. Panin tagasivooluklapi ja asi lahenes, keera aga hommikul võtit ja parts esimese korraga käib.
Neid pumbajuures olevaid tihendeid olen vahetanud 100 korda, tolku mittemidagi. Seee mida siin alati soovitatud vahetada on see on puhas pullikaka jutt, tegemist on tagasivoolu miskise lambi tihendiga mis ei mõjuta mittemidagi.
aga kuhu on see kõige parem tagasivoolu klapp kas paagi juurte kaane peale kus kaks otsa välja tulevad
Telefon: 56294143
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tagasi voolu klapp
MIna olen paigaldanud alati paaki sisse.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Tagasi voolu klapp
Nõustun Kuno_T -ga. Aga pumbamembraanist ei ole siin teemas keegi rääkinud. On mainitud pumbaraami..
Lisaks, et pihustite äravoolu voolikud oleks vähe kvaliteetsemad, mingi tuntud firma. (n. Gates) Odavate itaallastega on negatiivsed kogemused. Paigaldades lõhenesid ja peale talve olid kõik niisked. Muutusid plastikuks. Efekt võib olla lühiajaline
Sõbral vahetasin hiljuti pumba tihendiringi, ülevoolu voolikud ja toitesüsteemiga seonduvad O-ringid ja käima lükkamise asemel käivitub auto hommikuti poolest pöördest. Isegi kui kauem seisab.
Lisaks võib olla teisigi probleeme, miks auto hommikuti ei käivitu kohe. Kulunud kett näiteks.
Leke tagasivoolu peal põhjustabki kütuse paaki vajumist. Leke ei pea üldse suur olema selleks. Näiteks eelmisel tds-il oli kuulda kuidas pihusti ülevoolu voolikust õhku imes.

Lisaks, et pihustite äravoolu voolikud oleks vähe kvaliteetsemad, mingi tuntud firma. (n. Gates) Odavate itaallastega on negatiivsed kogemused. Paigaldades lõhenesid ja peale talve olid kõik niisked. Muutusid plastikuks. Efekt võib olla lühiajaline

Sõbral vahetasin hiljuti pumba tihendiringi, ülevoolu voolikud ja toitesüsteemiga seonduvad O-ringid ja käima lükkamise asemel käivitub auto hommikuti poolest pöördest. Isegi kui kauem seisab.

Lisaks võib olla teisigi probleeme, miks auto hommikuti ei käivitu kohe. Kulunud kett näiteks.
Leke tagasivoolu peal põhjustabki kütuse paaki vajumist. Leke ei pea üldse suur olema selleks. Näiteks eelmisel tds-il oli kuulda kuidas pihusti ülevoolu voolikust õhku imes.
toivoku kirjutas:Seee mida siin alati soovitatud vahetada on see on puhas pullikaka jutt, tegemist on tagasivoolu miskise lambi tihendiga mis ei mõjuta mittemidagi.
F11
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tagasi voolu klapp
Igatahes, olen mina vahetanud enda auto lterveringi igasuguseid asju, mida ei ole vahetanud on ülejooksu voolikud, kuid ei tundu need lekkivat, nii,et pole näinud mõtet neid torkida, ju kuskil mujal miski kotermann sees.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Tagasi voolu klapp
Toits, tegelt tasub need ülevoolud väga kriitiliselt üle vaadata. Mu kunagisel 524-l oligi sama jama, ja märg ega niiske polnud kusagilt, lihtsalt kuskilt imes auto seisma jätmisel ülivaikselt õhku. Vahetasin ülevoolu voolikud ära ja probleem kadund. Muidugi enne seda sai ka kõrgsurvepumbal kõik tihendid vahetatud.
320d `02