E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam
E39 530i 02a suri välja ja ei käivitu enam
Eile auto käivitus hommikul raskemini (kuid siiski esimese korraga), 1 kord sai veel tanklas käivitatud ja siis suri ühes hanges välja (ei teagi, kas ise suri välja või hange tõttu). Plõks plõks plõks käis ainult kui starterit anda (tuled vilkusid ka, kuigi olid välja lülitatud). Arvasin, et aku.. kuna eelmise akuga oli sama jama (ainult tuled ei vilkunud).
Õhtul sai ühe autoga laaditud, ei käivitunud. Siis tuli teine auto ka ja andis otse kapotti alla voolu ja ikkagi ei lubanud (okei ühe korra nagu peaaegu lubas). Asi ei saa õige olla, kui 2 autot korraga annavad voolu ja auto ikka ei käivitu. Sai proovitud ka vedada, aga kuna oli ülilibe siis oli nagu kelguga sõit ainult ( viienda käiguga ei võtnud ka veerema?!).
Üks voolu andjatest arvas, et mootor koos - kas tõesti nii järsku? Näidikud olid korras ja suri välja vaikselt, mitte pauguga, midagi ei kolisenud ega haisenud.
Üks võimalus on, et pikemat aega just käivitades (külmast peast) midagi pinises/undas umbes minuti aegu paremas esimeses tiivas ja siis jäi vaikseks. Mis asi see olla võis? Miinus kraadidega läks see undamine ainult suuremaks (või siis kuulsin autot kraapides seda rohkem).
Äkki lisaks akule andis see asi ka otsa (mis iganes see ei undand).
Üldiselt on suht kehv, sest auto on keset linna lääbakil ja ei oska isegi arvata mis viga on ja nii jubedalt libe on... aku sai maha ja kaasa võetud toa sooja.. eks näis
On kellelgi äkki midagi sarnast juhtunud?
Õhtul sai ühe autoga laaditud, ei käivitunud. Siis tuli teine auto ka ja andis otse kapotti alla voolu ja ikkagi ei lubanud (okei ühe korra nagu peaaegu lubas). Asi ei saa õige olla, kui 2 autot korraga annavad voolu ja auto ikka ei käivitu. Sai proovitud ka vedada, aga kuna oli ülilibe siis oli nagu kelguga sõit ainult ( viienda käiguga ei võtnud ka veerema?!).
Üks voolu andjatest arvas, et mootor koos - kas tõesti nii järsku? Näidikud olid korras ja suri välja vaikselt, mitte pauguga, midagi ei kolisenud ega haisenud.
Üks võimalus on, et pikemat aega just käivitades (külmast peast) midagi pinises/undas umbes minuti aegu paremas esimeses tiivas ja siis jäi vaikseks. Mis asi see olla võis? Miinus kraadidega läks see undamine ainult suuremaks (või siis kuulsin autot kraapides seda rohkem).
Äkki lisaks akule andis see asi ka otsa (mis iganes see ei undand).
Üldiselt on suht kehv, sest auto on keset linna lääbakil ja ei oska isegi arvata mis viga on ja nii jubedalt libe on... aku sai maha ja kaasa võetud toa sooja.. eks näis
On kellelgi äkki midagi sarnast juhtunud?
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
oluline vahe alustuseks, 530d või 530i ?
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Vabandust, 530i on
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
kas mootor teeb käivitamisel teistsugust häält, kui tavaliselt, nagu käiks"tühjalt" ringi?
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Alguses tegi 3 plõksu kui starterit keerata (ei olnud päris sellised lihtsad plõksud, vaid veidi teistmoodi hääl) ja siis järgmistel katsetel (peale laadimist) tegi ainult ühe plõksu ja tulesid enam ei vilgutanud.
Mootor ei tee üldse häält minu arust.
(naisterahvas, eriti ei jaga asju...)
Mootor ei tee üldse häält minu arust.
(naisterahvas, eriti ei jaga asju...)
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Siis tuleb alustuseks korraliku laetud akuga proovida, kas starter mootorit ringi veab või mitte. See kaablitega käivitamine, ei pruugi õiget tulemust anda, lisaks võib selline tegevus auto elektroonikaplokkidest mõnda jäädavalt rikkuda....
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Aga mis see võiks olla, mis undab/piniseb paremas esimeses nurgas kui auto külm on? (umbes minut)
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Pinina kohta ei oska pakkuda, tiiva sees ei ole peale klaasipesu paagi ja mootori nagu midagi...
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Ilmselt on selleks pinisejaks lisaõhupump, mis pumpab katalüsaatorile lisaõhku sel ajal, kui mootor külm on. See vähendavat kahjulikke gaase. Aga selles ei saa asi olla, kuna see pump ei ole elutähtis st. mootor töötab ka ilma selleta.
Ise kardan ka, et tegemist tühja akuga. Tasuks mõelda ka starteri kontrollimise peale.
Ise kardan ka, et tegemist tühja akuga. Tasuks mõelda ka starteri kontrollimise peale.
Rev range is there to be used!
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
No neid pinisevaid asju on E39 armatuuri alune täis ... see normaalne, et kui süüde sisse lülitada, siis ärkab auto "ellu". Igasugu kliima klapid ja ventikad jms hakkavad kohe liigutama.
Indrek
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
No loodame Lihtsalt pole varem juhtunud, et auto ei luba ka üldse, et käima läheb. Varasemalt on krokodillide näitamisel kohe prõnn tööle läinud .. nüüd sai 10 minti järjest kahe autoga laaditud ja siis alles proovitud (siis ka ei lubanud üldse). Ja see paneb mõtlema, et äkki on veel midagi valesti ... Ja see ka, et aku mahavõtmisel oli seal see nupp siiski roheline, mis peaks näitama, et ei ole tühi. Aga noh, vaatame näeme...Brutality kirjutas:Ise kardan ka, et tegemist tühja akuga. Tasuks mõelda ka starteri kontrollimise peale.
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Ma ei tea, kuidas kasutaja finantsiline olukord lubab, aga tasuks treiler kutsuda ja auto remonti viia.
Sealne katsetamine võib halvasti lõppeda kokkuvõttes.
Sealne katsetamine võib halvasti lõppeda kokkuvõttes.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Update: täis aku sai peale pandud ja noh - mootor koos siiski ilmselt. Ja lihtsalt niisama, vaikselt lambist (ei pauguga, ega andurid andnud märku). Sai treilerdatud diagnoosi saama, aga üldiselt pidid väga halvad sümptomid olema (eriti see, et viienda käiguga ei teind mootor midagi). Tundub, et selle laadimise ja käivitamisega läks ainult hullemaks, kui alguses tegi 3 klõpsu siis nüüd 1 vaevaline ja mootor on kinni (ilmselt sai veel rohkem kinni poodud).
Kui mootor läks, siis auto ilmselt varuosadeks :S Aga noh, diagnostikas saab vast teada, mis siis ikkagi juhtus ja miks mingit hoiatust ei olnud...
Ja kõigele lisaks tegid Ühisteenused trahvi 500 eeku parkimise eest!
Päev ei saa enam paremaks minna..
Kui mootor läks, siis auto ilmselt varuosadeks :S Aga noh, diagnostikas saab vast teada, mis siis ikkagi juhtus ja miks mingit hoiatust ei olnud...
Ja kõigele lisaks tegid Ühisteenused trahvi 500 eeku parkimise eest!
Päev ei saa enam paremaks minna..
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Kui auto muidu korras, siis tasuks vast teise mootori peale mõelda Pärast võib vajadusel auto tervena müüki panna ju
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Mootor ei ole just odav lõbu ju...
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Kas soovi maha müüa ei ole kui manuaal on.
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Oli plaan siis juba, kui ta veel elus oli maha müüa, vana ka...Jan320 kirjutas:Kas soovi maha müüa ei ole kui manuaal on.
Imelik on ka see, et kohe kui välja suri ja uuesti käivitades (ei läinud) viskas saksa keelse teksti ette (mingi wasser...) Gühl wasser ei olnud ja kuna meil see akna vedelik otsas, siis eeldan, et seda errorit viskas saksa keeles (muidu on ing k ja viskas ka viimastel päevadel) ehk siis aju tegi reseti?
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
ehk tegemist hüdrolukuga? pole olnud veel juhust et m54 lihtsalt kokku jookeks kui õlitase normis ja rõhk üleval
edasiste kahjustuste ja lambiarvete vältimiseks pöördu pädevasse remondikohta
edasiste kahjustuste ja lambiarvete vältimiseks pöördu pädevasse remondikohta
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Mis see hüdrolukk on?patrik kirjutas:ehk tegemist hüdrolukuga? pole olnud veel juhust et m54 lihtsalt kokku jookeks kui õlitase normis ja rõhk üleval
edasiste kahjustuste ja lambiarvete vältimiseks pöördu pädevasse remondikohta
Hetkel auto on juba on töökojas (tegelevad palju bmw-dega, seega loodan parimat), kui diagnoosi saab, siis mõtleb edasi - kas teise kohta viia , mitte üldse remontida alguses või seal samas remontida.
Üks arvas, et äkki on nii suur ebaõnn, et õli andur läks ka p*rsse ja siis ei andnudki mingit errorit ja ikkagi jooksis oli välja või midagi (kui süüde sisse, siis kõik tuled-viled-kellad põlesid ja ikka oli 5 rohelist või palju neid olema pidi. (Aga kordan, mingit teistsugust häält ei teinud enne välja suremist)
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
meil just praegult tuli sisse e46 sama mootoriga ja sama veaga.
mina pakun päris kindlalt tegemist hüdrolukuga.
mina pakun päris kindlalt tegemist hüdrolukuga.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Palju see korda tegemine sinu (patrik) juures maksaks siis umbes? (eeldame, et muid jamasid ei ole)
Ja ikkagi, mis see hüdrolukk on, mingi oma termin? Olen proovinud otsida mõistet, aga ei leia
Ja ikkagi, mis see hüdrolukk on, mingi oma termin? Olen proovinud otsida mõistet, aga ei leia
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
auto tuleb defekteerida. siis saab öelda
õli, vesi või muu põhjus
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrolock
õli, vesi või muu põhjus
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrolock
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Tundub, et Patrikul oli õigus, nagu alati.
Tuleb välja et mingi klapp (mis peaks vist õli peale andma?!) mootoris andis sussi ja ujutas 5.nda silindri õliga üle. See klapp olevat kuluvmarerjal ja peaks ennetama/vahetama iga 150 000km tagant, UMis kontrollis käies sellest midagi muidugi ei räägita, kasseeritakse ilge raha tehnilise kontrolli eest ja õeldakse, et auto korras.
Heal juhul pääseb 2-3 tuhandega remont, kui midagi muud kõveraks ei ole löönud.
Tuleb välja et mingi klapp (mis peaks vist õli peale andma?!) mootoris andis sussi ja ujutas 5.nda silindri õliga üle. See klapp olevat kuluvmarerjal ja peaks ennetama/vahetama iga 150 000km tagant, UMis kontrollis käies sellest midagi muidugi ei räägita, kasseeritakse ilge raha tehnilise kontrolli eest ja õeldakse, et auto korras.
Heal juhul pääseb 2-3 tuhandega remont, kui midagi muud kõveraks ei ole löönud.
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
tegemist siis karteri tuulutusklapiga. selle vahetus ei pruugi edaspidi seda viga likvideerida.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Süüdlane leitud.patrik kirjutas:tegemist siis karteri tuulutusklapiga. selle vahetus ei pruugi edaspidi seda viga likvideerida.
Just see sama karteri tuulutusklapp ja see külmus kinni hoopis (mitte ei andnud lihtsalt sussi) , äärmiselt ebameeldiv ja kummaline.
Homme pannakse auto käima teeninduses, eks näis siis kuidas töötab (vaatlusel ei olevat näha rohkem vigastusi). Tahma pidi üsna palju olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
keps on ka kõver
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Karta võib jah, kui ta käies õli täis voolas ja hiljem veel sellist vatti sai. See üks keps pidi kõik selle valu vastu võtma ja ju ta ikka vigane ole.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Ei pidanud olema kõver, see peaks ju näha olema või mis? Ma ei usu, et õeldakse, et ei ole kõver ja et ei ole muid kahjustusi, aga tegelt ikka on (kui just tõesti ei ole näha alguses). Päris kuhugi põrandaalusesse kohta ka ei viinud.Cert85 kirjutas:Karta võib jah, kui ta käies õli täis voolas ja hiljem veel sellist vatti sai. See üks keps pidi kõik selle valu vastu võtma ja ju ta ikka vigane ole.
Loodan parimat siiski
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
mootorite puhul ei rakendata meie ehituses kasutatavaid tolerantse ryl klass 2
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e39 530 02a suri välja ja ei luba ka enam mitte
Kui kaas maas, siis näeb ilusti ära, kui kõrgele kolb tuleb. Kui see silinder on ÜSS ja kolb on madalamal, kui peab, siis keps kõver.
Samas ei usu, et nad valetaksid. See tooks neile töörahana rohkem sisse ja keegi ei võtaks vast riski, et jama teadlikult kokku keerata(aga mine sa tea).
Sest ilma õige surveastmeta see silinder küll käia ei tahaks.
Samas ei usu, et nad valetaksid. See tooks neile töörahana rohkem sisse ja keegi ei võtaks vast riski, et jama teadlikult kokku keerata(aga mine sa tea).
Sest ilma õige surveastmeta see silinder küll käia ei tahaks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!