E36 Ei käivitu enam üldse
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
E36 Ei käivitu enam üldse
Tere,selline mure siis,et sõistin,kompu näitas,et sõita saab veel 100 km.aga suri välja.Hakkasin siis uurima milles viga võib olla ja keerasin mõlemad paagi "korgid" lahti ja ohhnäe imet,juhipoolne osa oli tühi ja kõrvalistujapoolne pooltäis,ok panin kütet 5l juurde,sain sõita natuke ja jälle juhipoolne kuival.Ok et ajutiselt sõita saaks siis kallasin juhipoolsesse ossa kütet ja töötas.Milles võib probleem olla?Teine problem samal päeval,nimelt käisin poes tahtsin autot käivitada-ei läinud,nii uurisin kas kütet on jne.oli.siis uurisin kas pump töötab-nagu häält tegi,aga ma ei tea selveri parklas ei jäänd muud üle kui panin pumbale otse voolu akult ja läks kohe käima.Seda tahaks ka teada et kas otse akupealt üldse tohib pumbale voolu võtta.
Loodan et saite aru,ette tänades asjalikke nõuannete eest,sest minujaoks on see müstika.
Loodan et saite aru,ette tänades asjalikke nõuannete eest,sest minujaoks on see müstika.
Viimati muutis Martin750, 12.12.2010 17:30 50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Tõesti ei oska keegi midagi pakkuda,suht nõme on see pumba ja lüliti süsteem hetkel 

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Ei või otse aku pealt voolu võtta, peab ka kaitse vahel olema.
Eks see pump sul vast juba kuuma saanud, kuna kütuseta sedasi palju käinud.
Võib olla juhus, kus hakkas kinni pooma juba ja kõrvetas kaitsme läbi.
Vii auto remonti, ei ole tark sedasi katsetada küttesüsteemidega.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... _sensor-2/
Ehk det nr 3 on otsa saanud omadega?
Jutt küll E38st, ag aarvan, et põhimõte sama sellel asjal ka E36s.
http://www.meeknet.co.uk/E38/E38_Fuel_Supply_System.pdf
Eks see pump sul vast juba kuuma saanud, kuna kütuseta sedasi palju käinud.
Võib olla juhus, kus hakkas kinni pooma juba ja kõrvetas kaitsme läbi.
Vii auto remonti, ei ole tark sedasi katsetada küttesüsteemidega.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... _sensor-2/
Ehk det nr 3 on otsa saanud omadega?
Jutt küll E38st, ag aarvan, et põhimõte sama sellel asjal ka E36s.
http://www.meeknet.co.uk/E38/E38_Fuel_Supply_System.pdf
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Mnja eks homme vaatan,igatahes otsevooluga sõites on kõik nii nagu peab,ei tea,müstika 

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Ma ise just nusperdasin ka selle pumba teemaga...pumbale otse voolu andes ta töötab aga kui bensiini pumbata kaob tal jõud ära ning sureb välja! Pump on lihtsalt juba hõre.
Kui pumpa ostma lähed, siis oleks hea teada ka hindasid ja mida valida.
Orginaal pump hakkab hinnavahemikust 1500+ üldiselt.
Aga, kui tellida mitte oirginaal, siis koos filtriga pump, sest orginaali filter ei sobi mitteorginaal pumbale.
Ainus erinevus mitte orginaal pumbal on see, et pumba ümber pole laienevat võru, kuhu kinnitub plastikhoidik, mis on omakorda kummijulladega kinni. Seega et mitte orginaal pump kinnitada, tuleb metallvõru osta ja sättida see pumba ülemise ääre juurde kinni ja plastik hoidik libistada peale.
Eks nuputa ise, kas maksad 1500 + olenevalt kust ostad...saad kogu kupatuse.
Võid ka tellida mitte orginaali, koos filtriga kindlasti ! Seal puudub ülejäänud kupatus..tõstad aint pumba osa ümber. Hind siis 1200- (Põltsamaa vahetänava Autopoes)
Siis juba soovitaks ära vahetada ka bensiinifilter.
Kui kardad ikkagi elektrijama..võid ju üle kontrollida, kas ikka on..see käib lihtsalt..võtad pumba releel plastik ümbrise ümbert ära ja surud klemmi vastu, siis kuuled kas suriseb pump või mitte. ( sinist värvi relee )
1 tehnoülevaataja ütles mulle telefoni teel, et on kohanud selliseid releesid ka, kus kord saab ühendust, kord mitte....aga enamik juhtudel ikka kärssab relee täielikult läbi. Kui originaal releed ei leia. Pakutakse sulle teistorti releed autokauplustes( musta korpusega ), kus 2 klemmi paigutus on teisiti ja sul tuleb relee karbis juhtmed ümber tõsta pesades. ( relee peal on kirjas numbrid ja mis asetuses peavad olema, saad võrrelda väga lihtsalt 2 releed)
Kui pumpa ostma lähed, siis oleks hea teada ka hindasid ja mida valida.
Orginaal pump hakkab hinnavahemikust 1500+ üldiselt.
Aga, kui tellida mitte oirginaal, siis koos filtriga pump, sest orginaali filter ei sobi mitteorginaal pumbale.
Ainus erinevus mitte orginaal pumbal on see, et pumba ümber pole laienevat võru, kuhu kinnitub plastikhoidik, mis on omakorda kummijulladega kinni. Seega et mitte orginaal pump kinnitada, tuleb metallvõru osta ja sättida see pumba ülemise ääre juurde kinni ja plastik hoidik libistada peale.
Eks nuputa ise, kas maksad 1500 + olenevalt kust ostad...saad kogu kupatuse.
Võid ka tellida mitte orginaali, koos filtriga kindlasti ! Seal puudub ülejäänud kupatus..tõstad aint pumba osa ümber. Hind siis 1200- (Põltsamaa vahetänava Autopoes)
Siis juba soovitaks ära vahetada ka bensiinifilter.

Kui kardad ikkagi elektrijama..võid ju üle kontrollida, kas ikka on..see käib lihtsalt..võtad pumba releel plastik ümbrise ümbert ära ja surud klemmi vastu, siis kuuled kas suriseb pump või mitte. ( sinist värvi relee )
1 tehnoülevaataja ütles mulle telefoni teel, et on kohanud selliseid releesid ka, kus kord saab ühendust, kord mitte....aga enamik juhtudel ikka kärssab relee täielikult läbi. Kui originaal releed ei leia. Pakutakse sulle teistorti releed autokauplustes( musta korpusega ), kus 2 klemmi paigutus on teisiti ja sul tuleb relee karbis juhtmed ümber tõsta pesades. ( relee peal on kirjas numbrid ja mis asetuses peavad olema, saad võrrelda väga lihtsalt 2 releed)
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Nii täna proovisin käima,korraks töötas ja siis hakkas 500 pöördepeal käima ja välja surema,lõpuks ei töötanud enam üldse,kontrollisin,pumbast tuleb kütet ilusti ja minu arvamus et küttefilter on omadega umdes,niisis ootaks arvamusi ja seda tahaks ka teada kus see filter täpsemalt asuda võib 92 aasta 320.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Kus täpsemalt kütusefilter asub`?
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Kütusefilter peaks asuma juhipoolse esiratta pool, mootoriruumis põhja all.marps009 kirjutas:Kus täpsemalt kütusefilter asub`?
Kui filter on korras, võid kontrollida üle ega aju pole ära uppunud või vett saanud.( aju asub aku taga täpselt)Minu teadmistmööda kontrollib aju kütusepumba tööd.
Kontrolli üle ka 2 kummilutti, ega need umbes pole prahist.( asuvad akust paremal pool, 1 jääb mootori poole..raske kätte saada)
Viimati muutis Hans_21, 10.12.2010 17:25 15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Selge,homme vahetan ära,kui siis ka käima ei hakka kisub asi suht masendavaks juba.
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Muutsin oma postitust ja lisasin paar lauset juurde.marps009 kirjutas:Selge,homme vahetan ära,kui siis ka käima ei hakka kisub asi suht masendavaks juba.
Kui muu ei aita, siis tõesti on sul pumbal jõud kadunud ja vajab välja vahetamist.
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Ei saa täpselt aru, kas siis originaal juhtmeid pidi töötab pump või mitte.. Kui töötab aga jääb lahjaks, siis tuleks mõõta testriga pumbani jõudvat pinget. Kuskil võib olla halb ühendus, mis pinge maha tõmbab ja pump ei tööta täisvõimsusel.marps009 kirjutas:Mnja eks homme vaatan,igatahes otsevooluga sõites on kõik nii nagu peab,ei tea,müstika
Releed on tülikas lahti kakkuda, lihtsam on juhtmejupiga sillata klemmid 30 ja 87, pump peab kohe tööle hakkama kui relee pessa pistad

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Ml see teema läbi elatud paar päeva tagasi. 1 inimene, kes diagnostikas töötab ütles otse, kas vool on või mitte, lahjaks jäämise varianti ei saa olla. Küll aga võib releel olla töötamisel tõrge juures, kord töötab, kord mitte. Relee korpust on lebo lahti võtta, kui mõistust on, surud igasse äärde tiku vahele, kui kangutad plastik kinniti eemale ja libistad korpuse lihtsalt maha, sedasi saad teada ka relee olukorra...kui näeb tahmane ja must välja, siis tuleb välja vahetada. Kui hakkad mingi sildamisega mässama ..klemmid 30 ja 87..valesti midagi teed, võid ülse peese keerata! Elektriga ei mängita.teet82 kirjutas:Ei saa täpselt aru, kas siis originaal juhtmeid pidi töötab pump või mitte.. Kui töötab aga jääb lahjaks, siis tuleks mõõta testriga pumbani jõudvat pinget. Kuskil võib olla halb ühendus, mis pinge maha tõmbab ja pump ei tööta täisvõimsusel.marps009 kirjutas:Mnja eks homme vaatan,igatahes otsevooluga sõites on kõik nii nagu peab,ei tea,müstika
Releed on tülikas lahti kakkuda, lihtsam on juhtmejupiga sillata klemmid 30 ja 87, pump peab kohe tööle hakkama kui relee pessa pistad

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Eks igasuguseid inimesi töötab tänapäeval diagnostikuna. Üldiselt on ikka vahe sees, kui pumba klemmidele jõuab 12 voldi asemel näiteks 10. Siin teema algataja väitis justkui, et pump töötab, kuid mootor ei tööta ning otse ühendates on kõik ok. Sellisel juhul on minu pakutu loogiline..Hans_21 kirjutas: 1 inimene, kes diagnostikas töötab ütles otse, kas vool on või mitte, lahjaks jäämise varianti ei saa olla
Ja kui on vaja pumba aktiveerida näiteks kütuse rõhu mõõtmiseks või diislil õhutamiseks, siis sillatakse just klemmid 30 ja 87, mitte ei võeta releed lahti.. TTK autotehnik, enam-vähem tean mida räägin

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Kohe kindlasti pole tema TTK autotehnik ja kohe kindlasti ei soovita ma midagi sillata.Rõõm kuulda, et meil foorumil pädevaid inimesi, aga kas oled kindel, et antud probleemi ees seisev inimene on piisavalt pädev sildama midagi? Pigem veenduda relee olukorras, või pöörduda spetsialisti poole,kes vaatab asja ise üle. Jutt ei käi haridusest, vaid kuidas oleks mõistlik talitada. Pärast tuleb tagasi siia foorumile küsimusega, mida nüüd teha...sildasin midagi..ja kärsahaisu tuli...kuskil pole voolu enam.teet82 kirjutas:Eks igasuguseid inimesi töötab tänapäeval diagnostikuna. Üldiselt on ikka vahe sees, kui pumba klemmidele jõuab 12 voldi asemel näiteks 10. Siin teema algataja väitis justkui, et pump töötab, kuid mootor ei tööta ning otse ühendates on kõik ok. Sellisel juhul on minu pakutu loogiline..Hans_21 kirjutas: 1 inimene, kes diagnostikas töötab ütles otse, kas vool on või mitte, lahjaks jäämise varianti ei saa olla
Ja kui on vaja pumba aktiveerida näiteks kütuse rõhu mõõtmiseks või diislil õhutamiseks, siis sillatakse just klemmid 30 ja 87, mitte ei võeta releed lahti.. TTK autotehnik, enam-vähem tean mida räägin
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
OK, olen nõus, et relee lahti võtmine ja kontaktide näpuga kinni lükkamine on ohutum. Aga tegelikult sildab selle tegevusega samamoodi klemmid 30 ja 87Hans_21 kirjutas:kas oled kindel, et antud probleemi ees seisev inimene on piisavalt pädev sildama midagi?

Rahu

Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Ma vanarahu ise.
Lihtsalt parem karta, kui kahetseda.
Lihtsalt parem karta, kui kahetseda.

-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Pumba vool käib hetkel otse aku pealt läbi lüliti,kütet pumpab ilusti üles.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Filter uus,aga ikka ei piuksugi,jama v2rk rsk,ei oska enam midagist teha.
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Pumpa vool ei tohi tulla otse aku pealt, võid ainult korra pumba olukorda kontrollida nii. Kuna pumba tööd reguleerib aju, peab olema see ikka õigete juhtmete kaudu. ( minu teada peaks aju reguleerima, kindel pole)marps009 kirjutas:Pumba vool käib hetkel otse aku pealt läbi lüliti,kütet pumpab ilusti üles.
Aga tõesti, ise ka ei oska enam öelda, milles võiks asi olla. Soovitan sul ikka asjatundja poole pöörduda.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Okei,tänud sellegi abi eest.Aga kas keegi oskab öelda kas sellel mootoril on näiteks mingeid andureid mis ei laseks tal käivituda vms.väga imelik teema igatahes,starteri suutsin vist ka p#rse keerata nende käiamstega.
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Ma endal käiasin ka mõnuga..järsku käis klõks...ja vool kadunud..võtsin akul klemmid maha..ootasin oma 10 minti ja panin peale tagasi...ja vool oli tagasi..ei tea mis juhtus aga õnneks sain voolu tagasimarps009 kirjutas:Okei,tänud sellegi abi eest.Aga kas keegi oskab öelda kas sellel mootoril on näiteks mingeid andureid mis ei laseks tal käivituda vms.väga imelik teema igatahes,starteri suutsin vist ka p#rse keerata nende käiamstega.

Aga pmst, kui pump töötab, võiksid küünlad ja nende juhtmed üle kontrollida järgmisena, et mis olukorras need on.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Võtsin küll ühe süütepooli koos küünlaga maha,tundusid korralikud,aga sänet küll sealt ei tulnud,võibolla ei saanud korralkult massi vms,ah ei tea,nagunii mingi mõtetult väike viga mida on raske ilma diagnostikata üles leida.
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Arvan ka, et diagnostika on hea ideemarps009 kirjutas:Võtsin küll ühe süütepooli koos küünlaga maha,tundusid korralikud,aga sänet küll sealt ei tulnud,võibolla ei saanud korralkult massi vms,ah ei tea,nagunii mingi mõtetult väike viga mida on raske ilma diagnostikata üles leida.

-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Jah aga finants seisuga on kehvasti hetkel 

-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Probleem kütusepumba vooluga.
Selline küsimus ka et kas sellel autol on tehaseimmo või mitte,äkki on immos viga?
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: E36 Ei käivitu enam üldse
Kas vändaanduris võib viga olla?
Re: E36 Ei käivitu enam üldse
Tehase immod tulid alates 1995, enne seda kasutati vist ka mingit starteri katkestamise süsteemi.marps009 kirjutas:Selline küsimus ka et kas sellel autol on tehaseimmo või mitte,äkki on immos viga?
Immo veaga peaks hetkeks käivituma ja siis välja surema.
Bensiinipumba releed juhib mootori aju, nagu eelpool mainitud. Aju tahab saada pumba sisselülitamiseks mootori pöörlemise signaali, mis võiks loogiliselt tulla väntvõlli andurilt. Kui andur ei tööta siis..marps009 kirjutas:Kas vändaanduris võib viga olla?
Nende M50 mootoritega oli vist nii, et osad tahavad käivitumiseks nukkvõlli ja osad väntvõllianduri signaali. Sõltuvalt sellest kas Siemens või Bosch äkki.. Aga ma pole kindel selles

Re: E36 Ei käivitu enam üldse
Algatuseks, kui süüte sisse keerad, siis peab pump mõnedeks sekunditeks käivituma.
Pump rakendub uuesti, kui leitakse, et "mootor pöörleb".
Pump rakendub uuesti, kui leitakse, et "mootor pöörleb".
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Re: E36 Ei käivitu enam üldse
teet82 kirjutas: Aju tahab saada pumba sisselülitamiseks mootori pöörlemise signaali, mis võiks loogiliselt tulla väntvõlli andurilt. Kui andur ei tööta siis..
Nende M50 mootoritega oli vist nii, et osad tahavad käivitumiseks nukkvõlli ja osad väntvõllianduri signaali. Sõltuvalt sellest kas Siemens või Bosch äkki.. Aga ma pole kindel selles
Ei taha need pumbad mingit pöörlemissignaali. Saavad oma signaali starterist hoopis, mis sest pumbast ikka kräunutada kui mootorit käivitada pole vaja.
Re: E36 Ei käivitu enam üldse
Ei saa aru hästi, aga jään kindlaks oma eelnevale jutulePuZuP kirjutas:Ei taha need pumbad mingit pöörlemissignaali. Saavad oma signaali starterist hoopis, mis sest pumbast ikka kräunutada kui mootorit käivitada pole vaja.
