Küsimus siis, et milles võib viga olla kui mootori soojendus seier(tahhokas) on isegi kui olen läbi sõitnud 60 km on täpselt sinise üleval. Peaks nagu kesekel kuskil olema ja selletõttu on auto seest suhteliselt jahe ka. Kui läheb vahest keskele siis annab kohe tunda.
Saaks äkki abi? Kas selle põhjuseks võib olla mingi termostaat või midagi sinna kanti jama?
Mootori soojendus seier!
Re: Mootori soojendus seier!
Tahhomeeter ja temp. seier siiski kaks eri asja.
Kuid suure tõenäosusega on sul viga jah termostaadis, ehk siis see ei sulgu ja hoiab jahutusvedelikku suure ringipeal koguaeg. Linnas sõites, (stop and go) kus kiirused väiksed ja pöörded üleval, peaks seier kõrgemale tõusma, samas ka kui kohapeal pikemalt seista lasta.
Kuid suure tõenäosusega on sul viga jah termostaadis, ehk siis see ei sulgu ja hoiab jahutusvedelikku suure ringipeal koguaeg. Linnas sõites, (stop and go) kus kiirused väiksed ja pöörded üleval, peaks seier kõrgemale tõusma, samas ka kui kohapeal pikemalt seista lasta.
Re: Mootori soojendus seier!
Vabandust jep, läks segamini aga temperatuuri näiduk on nii, et jah kui isegi linnas sõidan jnejne siis jääb ikka sinna sinise kasti peale. Rohkem ei tõuse. Ise arvasin ka, et termostaat on koguaeg suur ringluse peal. On seda raske vahetada, pole enne BMW vahetanud.
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: Mootori soojendus seier!
Eks oleneb millisel autol vahetama hakkad seda. E36 on küll suht lihtne teema.
Re: Mootori soojendus seier!
tegemist on BMW E36 1992 aasta sedaan 1.6