häda käimise- ja seisma jäämisega!!!
häda käimise- ja seisma jäämisega!!!
Vajaksin nõu! Tegu 5 seeria 99a. 3.se diisliga. Läheb väga kenasti käima ja kui on õnne siis ka jääb käima, aga pigem sureb 10-20 sekundi pärat välja. või on ka hetki kus käib kuni pool tundi. Lekkeid ei ole, aga kui süüde sees kostub pumba juures hääl nagu susiseks seal õhk, ehk siis pidev susin.
Teine teema on seisma jätmine- keerad süüte välja ja kellad nullis, aga auto käib ikka hea mitu sekundit edasi enne kui unele suigub???
Kas paagipump peab kogu aja käima või peaks vaid mingi aja kuni trassil surve olemas? Proovisin vaid süüdet sees hoida ja lasin tagasivoolu lahti- tulemus oli, et miski paar minutit pump töötas ja siis jäi vait.
Diagnostika ei näidanud ka miskit tarka viga. oli vaid mingi anduri viga mis teisalt pidi näitama, et küttetrass on näljas
Teine teema on seisma jätmine- keerad süüte välja ja kellad nullis, aga auto käib ikka hea mitu sekundit edasi enne kui unele suigub???
Kas paagipump peab kogu aja käima või peaks vaid mingi aja kuni trassil surve olemas? Proovisin vaid süüdet sees hoida ja lasin tagasivoolu lahti- tulemus oli, et miski paar minutit pump töötas ja siis jäi vait.
Diagnostika ei näidanud ka miskit tarka viga. oli vaid mingi anduri viga mis teisalt pidi näitama, et küttetrass on näljas
Re: häda käimise- ja seisma jäämisega!!!
ega sul pumbapealne magnetklapp ei jama. kui ta ennast ei sulge siis ei saagi auto seis´ma jääda.
Re: häda käimise- ja seisma jäämisega!!!
Turbo ja mootori õlikulu on ok või peksab turbo kaudu õli sisselaskesse?
Indrek
Re: häda käimise- ja seisma jäämisega!!!
3.0d pole sellist kõrgsurvepumpa nagu vanematel. Tegemist common railiga.BMW 525 kirjutas:ega sul pumbapealne magnetklapp ei jama. kui ta ennast ei sulge siis ei saagi auto seis´ma jääda.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
Re: häda käimise- ja seisma jäämisega!!!
tegemist jah ilma kõrgsurvepumbata isendiga. aan aru, et paagis pump mis lööb ette hammasrataspumbale ja siis on üldine trass kust pumbad ise võtavad ja vastavalt mütale doseerivad.
Aga paagipump jääb miskil Ajal seisma ja nüüd ongi küsimus, et ka paagipump peaks käima vaid seni kuni trassis rõhk olemas ja edasi ajab asju hammarataspump või peavad nad kogu aeg koos töötama? ja seiskamise jaoks magnetklappi sel samuti vist ei ole
Aga paagipump jääb miskil Ajal seisma ja nüüd ongi küsimus, et ka paagipump peaks käima vaid seni kuni trassis rõhk olemas ja edasi ajab asju hammarataspump või peavad nad kogu aeg koos töötama? ja seiskamise jaoks magnetklappi sel samuti vist ei ole
Re: häda käimise- ja seisma jäämisega!!!
Oleks vaid selline diisel välja mõeldud! Common Raili pump lööb veel eriti kõva rõhu üles (1350bar CP1/M57, 1600bar CP3.2+/M57TU). Need mis sealt latist "võtavad" on ju pihustid. CR diislil need lihtsalt elektriga juhitud, nagu bensukalgi.bmwtumba kirjutas:tegemist jah ilma kõrgsurvepumbata isendiga.
Kui etteandepump rõhku ette anda ei suuda (seda kontrollitakse), siis suretab DDE mootori välja jah. Seda oleks ka diagnostikas teada saanud, kas etteande- ja trassirõhk on korras või mitte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: häda käimise- ja seisma jäämisega!!!
Tere!
Mul ka sarnane mure seisma jäämisega. Mootoriks 3.0d 135 kw (M57). Juba pikema aja vältel on aegajalt juhtunud, et pärast süüte välja keeramist käib mootor veel umbes sekundi jagu edasi, enne, kui seisma jääb
Eile aga juhtus selline lugu, et paarsada meetrit pärast sõitma hakkamist suri mootor välja. Uuesti käivitamisega probleeme ei olnud. Kokku jõudis niimoodi üllatada 3x umbes 5 km jooksul. Siis lasi ilusti koju tagasi sõita, järgmised 5 km.
Kas keegi oskab elukogemusest öelda, millele võiks veel pühade ajal ise kodus tähelepanu pöörata, enne kui ükskord targemad inimesed pühad peetud saavad ja tööle tulevad?
Mul ka sarnane mure seisma jäämisega. Mootoriks 3.0d 135 kw (M57). Juba pikema aja vältel on aegajalt juhtunud, et pärast süüte välja keeramist käib mootor veel umbes sekundi jagu edasi, enne, kui seisma jääb

Eile aga juhtus selline lugu, et paarsada meetrit pärast sõitma hakkamist suri mootor välja. Uuesti käivitamisega probleeme ei olnud. Kokku jõudis niimoodi üllatada 3x umbes 5 km jooksul. Siis lasi ilusti koju tagasi sõita, järgmised 5 km.
Kas keegi oskab elukogemusest öelda, millele võiks veel pühade ajal ise kodus tähelepanu pöörata, enne kui ükskord targemad inimesed pühad peetud saavad ja tööle tulevad?
Re: häda käimise- ja seisma jäämisega!!!
tellis kirjutas:Tere!
Mul ka sarnane mure seisma jäämisega. Mootoriks 3.0d 135 kw (M57). Juba pikema aja vältel on aegajalt juhtunud, et pärast süüte välja keeramist käib mootor veel umbes sekundi jagu edasi, enne, kui seisma jääb![]()
Eile aga juhtus selline lugu, et paarsada meetrit pärast sõitma hakkamist suri mootor välja. Uuesti käivitamisega probleeme ei olnud. Kokku jõudis niimoodi üllatada 3x umbes 5 km jooksul. Siis lasi ilusti koju tagasi sõita, järgmised 5 km.
Kas keegi oskab elukogemusest öelda, millele võiks veel pühade ajal ise kodus tähelepanu pöörata, enne kui ükskord targemad inimesed pühad peetud saavad ja tööle tulevad?
Sinul on 99% viga anduris nr 20.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
Esinduses originaal 3300.- , kasutaja topfuel ja Edson520 pakuvad ca. 1600 .- eest järelturu andurit firmalt MD.
Re: häda käimise- ja seisma jäämisega!!!
Klapp või solenoid oleks vist tõesti õigem sõna, aga tänud vastuste eest!
Kas saan õieti aru, et see tegeleb mootori välja suretamisega - sulgeb kütuse pealevoolu? Kui õieti mäletan, siis suve lõpus sai see usaldusväärses töökojas vahetatud. Tol korral oli ka seljataga umbes kuu või paari pikkune periood, mil vahest mootor edasi töötas pärast süüte välja keeramist. Töökotta jõudis auto lõpuks nööri otsas, kuna ühel hetkel enam lihtsalt ei käivitunud. Lisaks tegeleti siis veel järgmiste asjadega: Kõrgsurvepump lekkis tihendi vahelt ja kolm pihustit vajasid remonti. Muu hulgas vahetati siis ka ilmselt just see klapp.
Kas saan õieti aru, et see tegeleb mootori välja suretamisega - sulgeb kütuse pealevoolu? Kui õieti mäletan, siis suve lõpus sai see usaldusväärses töökojas vahetatud. Tol korral oli ka seljataga umbes kuu või paari pikkune periood, mil vahest mootor edasi töötas pärast süüte välja keeramist. Töökotta jõudis auto lõpuks nööri otsas, kuna ühel hetkel enam lihtsalt ei käivitunud. Lisaks tegeleti siis veel järgmiste asjadega: Kõrgsurvepump lekkis tihendi vahelt ja kolm pihustit vajasid remonti. Muu hulgas vahetati siis ka ilmselt just see klapp.