DSC ja talv
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
DSC ja talv
DSC ülesanne on hoida autot otse. Täna käisin hanges ära, kuna kurvis esirattad ei haardunud ning vahegaasi summutas DSC juba eos. Seega hoiame autot otse ja ongi kõik, teha pole midagi, või on?
Samuti on DSC pidurdanud ühe esiratta blokki, niiet auto risti teel ehk enda käitumise tagajärgi ei suuda likvideerida.
Kuna on mitu üldist talveteemat kuid konkreetset ei ole, siis võiks need inimesed, kelle autol süsteem peal on jagada muljeid kus ja millal tasuks välja lülitada ning mis astmes, samuti üllatusi mis on esinenud ehk milleks tasub veel valmis olla.
Samuti on DSC pidurdanud ühe esiratta blokki, niiet auto risti teel ehk enda käitumise tagajärgi ei suuda likvideerida.
Kuna on mitu üldist talveteemat kuid konkreetset ei ole, siis võiks need inimesed, kelle autol süsteem peal on jagada muljeid kus ja millal tasuks välja lülitada ning mis astmes, samuti üllatusi mis on esinenud ehk milleks tasub veel valmis olla.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2906
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: DSC ja talv
DSC ülesanne on siiski hoida auto soovitud kursil. ASC on see, mille ülesanne on auto sirgena hoida.
Kahjuks pole jõudnud enda masina DSC-d veel katsetama
Sõbra 320i E46-ga (autol siis ASC) oli küll üks kogemus eelmine talv, kus ringteel läksin julgeks kätte ja vajutasin liialt palju gaasi. Esiots läks alt aga kuna kiirus polnud suur, siis jõudsin käigu alla lapata, et saaks külge ette veel tuua (kässar nagunii ei toimunud autol). Aga ASC tõmbas võimsuse maha ja lumehange ma ikkagi panin
Kahjuks pole jõudnud enda masina DSC-d veel katsetama
Sõbra 320i E46-ga (autol siis ASC) oli küll üks kogemus eelmine talv, kus ringteel läksin julgeks kätte ja vajutasin liialt palju gaasi. Esiots läks alt aga kuna kiirus polnud suur, siis jõudsin käigu alla lapata, et saaks külge ette veel tuua (kässar nagunii ei toimunud autol). Aga ASC tõmbas võimsuse maha ja lumehange ma ikkagi panin
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: DSC ja talv
Veojõukontrollist teha külglibisemisvastane seade (stabiilsuskontroll)?Volum kirjutas:ASC -> DSC on ka kuidagi võimalik teha?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: DSC ja talv
DSC ongi ASC edasiarendus, mis lisaks tagaratastele pidurdab vajadusel ka esimesi rattaid.
Tehniline jutt -> http://www.my330i.com/dsc.php
Tehniline jutt -> http://www.my330i.com/dsc.php
Viimati muutis Fred, 26.11.2010 20:27 07, muudetud 1 kord kokku.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: DSC ja talv
Linnas läheb DSC off, sest kiirus väike ja väike libisemine ei vii veel kraavi. Saab sujuvamalt sõita.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: DSC ja talv
+1raimo_r kirjutas:Linnas läheb DSC off, sest kiirus väike ja väike libisemine ei vii veel kraavi. Saab sujuvamalt sõita.
Aga keegi kunagi väitis, et suuremal kiiruse (maanteel nt) kui auto hakkab libisemisse minema, siis ASC olemasolul tuleks gaasipedaal põhja vajutada, mis aitab auto stabiilseks taas teha. Kas selline võte on reaalne? Omast kogemusest olen korra proovinud, kui järsku 80km/h kiirusel hakkas lauges kurvis autol saba ette minema, vajutasin gaasi põhja (automaat - kickdown) ja keerasin rooli libisemisega vastassuunas ning sain taas auto otseks. Kas asi oli õnnes või tõesti toimib sedasi?
Re: DSC ja talv
Mina kirusin DSC süsteemi 740 peal. Oli vaja mäest üles ja vasakule keerata, aga mina ei liikunud kuhugi. Lõpuks taipasin kontrolli välja lülitada ja koheselt sain ka minema. DSC hakkas autot otseks hoidma ja seega vajutas esimestele ratastele pidurid peale ning seisingi kohapeal.
Peale seda lülitasin koheselt kontrolli maha kui autosse läksin. Maanteel lülitasin peale kuna seal ei häirinud ja lootsin, et ehk on abi
Peale seda lülitasin koheselt kontrolli maha kui autosse läksin. Maanteel lülitasin peale kuna seal ei häirinud ja lootsin, et ehk on abi
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2906
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: DSC ja talv
Auto manuaaligi soovitab ju, kui vaja startida lumistes oludes, autot vaja "jõnksutada" või autol all lumeketid, on effektiivsem süsteem välja lülitada
Re: DSC ja talv
Üks asi on küll kindel, et DSC vahegaasi ära ei summuta, sest vahegaasi andmine ei põhjusta vedavate rataste läbilibisemist (selle peale rakendub DSC veojõu piiraja). Või siis ei saa ma aru, mis vahegaasist Sa räägid.MartenL kirjutas:...vahegaasi summutas DSC juba eos
Vahegaasi antakse manuaalkastiga käik väljas kõrgemalt madalamale vahetades, et kasti võllide kiirusi võrdsustada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: DSC ja talv
Maanteekiirustel kogemus puudub, aga linnakiirusel imho veab sel moel otse/stabiilseks küll.lauri91 kirjutas:raimo_r kirjutas: Aga keegi kunagi väitis, et suuremal kiiruse (maanteel nt) kui auto hakkab libisemisse minema, siis ASC olemasolul tuleks gaasipedaal põhja vajutada, mis aitab auto stabiilseks taas teha. Kas selline võte on reaalne? Omast kogemusest olen korra proovinud, kui järsku 80km/h kiirusel hakkas lauges kurvis autol saba ette minema, vajutasin gaasi põhja (automaat - kickdown) ja keerasin rooli libisemisega vastassuunas ning sain taas auto otseks. Kas asi oli õnnes või tõesti toimib sedasi?
E34 525i manuaal@ASC+T
Re: DSC ja talv
ASC+T difriluku simulatsioon (see +T) töötab ainult kiirustel kuni 40km/h. Veojõu piiramine (mootori "poomine") töötab kõigil kiirustel aga mulle tundub, et see muudab gaasi lisamise justkui mõtetuks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: DSC ja talv
Sellist refleksi küll ei soovita sisse harjutada. Ühel hetkel satud teise sarnase (aga ilma XYZ kontrollita) auto rooli või annab su oma elektroonika saba... tulemused poleks kiita vist.lauri91 kirjutas:+1raimo_r kirjutas:Linnas läheb DSC off, sest kiirus väike ja väike libisemine ei vii veel kraavi. Saab sujuvamalt sõita.
Aga keegi kunagi väitis, et suuremal kiiruse (maanteel nt) kui auto hakkab libisemisse minema, siis ASC olemasolul tuleks gaasipedaal põhja vajutada, mis aitab auto stabiilseks taas teha. Kas selline võte on reaalne? Omast kogemusest olen korra proovinud, kui järsku 80km/h kiirusel hakkas lauges kurvis autol saba ette minema, vajutasin gaasi põhja (automaat - kickdown) ja keerasin rooli libisemisega vastassuunas ning sain taas auto otseks. Kas asi oli õnnes või tõesti toimib sedasi?
Igasugune juhiabielektroonika võib ju olla, aga kindlasti ei tohi oma sõiduvõtteid muuta elektroonikale "sobivaks". Autot peab siiski juhtima juht, mitte abivahendid.
730iA e32 138kW 12/1992
Re: DSC ja talv
Eelmise suure talve, tohutu lume ja E46 kupee madala põhjaga ei jäänud mina kordagi kinni, kuigi üritasin pidevalt. Ise olen tänulik just veojõukontrollile (ASC). Kui ratas lasta ringi käima lumes, kaevab auto end just sügavamale (lootusetumalt) sisse. ASC-ga ongi eriti mugav jõnksutada, sest ise varbaga ei ole kunagi võimalik nii täpselt tajuda, millal täpselt ratas ringi käima hakkab. ASC saab palju varem aru, et ratas libisema hakkab ja peatab kohe veojõu kinni. Jõnksutamiseks lumes istudes on veojõukontroll küll igati kasulik abimees.
Samuti siis kui lihtsalt paksus lumes vaja teed läbida. ASC-ga tajud ära, kui olukord kriitiliseks läheb ja saad natuke tagurdada või teekonda muuta. Ilma ASC-ta hakkab ratas nii sujuvalt ringi käima, et ei saa arugi enne, kui juba lootusetult kinni oled.
Samuti siis kui lihtsalt paksus lumes vaja teed läbida. ASC-ga tajud ära, kui olukord kriitiliseks läheb ja saad natuke tagurdada või teekonda muuta. Ilma ASC-ta hakkab ratas nii sujuvalt ringi käima, et ei saa arugi enne, kui juba lootusetult kinni oled.
Re: DSC ja talv
Käisin lume saabudes proovimas, kuidas DSC käitub, ning see süsteem proovib ikka autot suunata sinnapoole kuhu rattad keeratud on, mitte ei vea otseks vms. Ja saab selle suunamisega üllatavalt efektiivselt ja mittehäirivalt hakkama.
Mina seda nuppu ei näpi, kui just spetsiaalselt külge ette ei taha ajada. Kohapealt ärasaamisega ka probleeme nagu pole ja ei arva, et dsc väljas oluliselt kiiremini kohalt ära saaks (8 talve sõitnud ilma igasuguste kontrollideta autodega).
Mina seda nuppu ei näpi, kui just spetsiaalselt külge ette ei taha ajada. Kohapealt ärasaamisega ka probleeme nagu pole ja ei arva, et dsc väljas oluliselt kiiremini kohalt ära saaks (8 talve sõitnud ilma igasuguste kontrollideta autodega).
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Re: DSC ja talv
Sama siin. Olen üritanud ka juba mitmendat päeva DSC-ga külge ette saada või et läheks käest ära, aga siiamaani pole kuidagi õnnestunud. (Loomulikult mitte keset linna ja suure liiklusega kohas). DSC-ga tuleb jah rooli hoida sõidu suunas, ja siis vastavalt sellele ta sind ka abistab. Sinna kuhu rool keeratud sinna poole ta sind tee peale sätib. Endal vähemalt suht viisakad talve rehvid all. ja peab ilusti, ka päris libedal. Aga muidugi ennem talve rehve, sai suvekatega ka proovitud (Suht pastlad), siis ei olnud ka sellest dsc-st midagi kasu. kui ikka pidamist ei ole, siis ei suuda ka arvuti sinu vigu parandada.
Re: DSC ja talv
Ma kasutan pea koguaeg ASC-d.
Täna jäin kinni, proovisin esimese asjana ASC maha võtta, aga selle tulemusena jäin rohkem kinni. Lõpuks panin ASC peale tagasi ja sain hangest välja.
Nagu siin varem juba öeldi, maha võtan ainult seepärast, et saaks külge ette lasta
Täna jäin kinni, proovisin esimese asjana ASC maha võtta, aga selle tulemusena jäin rohkem kinni. Lõpuks panin ASC peale tagasi ja sain hangest välja.
Nagu siin varem juba öeldi, maha võtan ainult seepärast, et saaks külge ette lasta
1,8l E46 coupé 12/1999
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: DSC ja talv
Kas keegi oskab öelda midagi DSC ja LSdifri koosmõju kohta?
Re: DSC ja talv
Loe Ultroni auto teemast.MartenL kirjutas:Kas keegi oskab öelda midagi DSC ja LSdifri koosmõju kohta?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: DSC ja talv
Mina ka oma automaatkastiga E39 530d DSC toimetamistega rahul. Ilma DSC-ta on suurema libedaga koha pealt minema saamine keerulisem, ühe ratta vedu ka ju ilma.Bronco kirjutas:Käisin lume saabudes proovimas, kuidas DSC käitub, ning see süsteem proovib ikka autot suunata sinnapoole kuhu rattad keeratud on, mitte ei vea otseks vms. Ja saab selle suunamisega üllatavalt efektiivselt ja mittehäirivalt hakkama.
Mina seda nuppu ei näpi, kui just spetsiaalselt külge ette ei taha ajada. Kohapealt ärasaamisega ka probleeme nagu pole ja ei arva, et dsc väljas oluliselt kiiremini kohalt ära saaks (8 talve sõitnud ilma igasuguste kontrollideta autodega).
Stabiilsuse tagamise osas ka pole midagi ette heita - toimetab üllatavalt normaalselt ja armatuuris vilkuv tuli annab libisemisest märku ka siis kui ise muidu ei saa arugi, et libe. Rataste pidurdamine toimub suhteliselt märkamatult, mootori kägistamine muidugi märkamata ei jää.
Indrek
Re: DSC ja talv
Indrek_M, hoia DSC nuppu all 10-15 sekundit siis mootorit enam ei torgita (DSC lamp peab kustuma). pidureid kulutab rohkem tõenäoliselt. abi on tast küll aga LSD võiks ikkagi olla, saaks inimesemoodi liikuma ja ei jääks iga lumetüki taha kinni.
Re: DSC ja talv
Jagaks ka veidi enda kogemusi.
Olles liikunud kaasa 3 seeria evolutsiooniga, on kogemus olemas nii e46 ASC kui ka e90 DSC süsteemiga.
320i e46 ASC
Toimetas puhtalt vaid vedavate, BMW puhul siis tagumiste ratastega, sh pidurdas ja vajadusel piiras veojõudu. Talveoludes linnavahel lülitasin enamasti välja, ennekõike ootamatute veojõupiiramiste tõttu.
Maanteel hoidsin alati aktiivsena, va mõned üksikud ekstreemsemad juhud, kus poolel möödsõidul otsustas süsteem jõu maha tõmmata .
320i e90 DTC
Kontrollis juba kõiki rattaid. Kui esiotsa libisema lasta, siis ragistas nii nagu oleks keegi kangi veljevahele pistnud , aga tundus, et ikka õilsal eesmärgil . Üldiselt tundus kuidagi rabe/toores, seega enamasti lülitasin DSC välja (üks lühike vajutus). Ühekordse vajutusega deaktiveeriti vaid esirataste kontroll, vedavate rataste (ratta ) osas säilitati kontroll (nagu ASC).
Süsteemi täielikuks väljalülimiseks tuli nuppu mõned sekundid all hoida. Siis oli juba kõik juhi hooleks.
Maanteel hoidsin alati süsteemi töös.
325i e90 DTC
Sama mis 320i e90, aga minu subjektiivse kogemuse põhjal edasiarendatud (loe intelligentsem), samas aasta uuem ka. Enam ei ragista, kõik toimub sujuvalt ja ilma heliefektideta.
Üldiselt kasutan linnas sõites nö poolt süsteemi, st lülitan dünaamilise osa välja. See võimaldab sellist mõnusat kontrollitud külglibisemist, ehk jätab mulje, et oled parem juht , st libisemine on teatud piirini ok, süsteem tuleb lihtsalt ühel hetkel pehmelt appi. Sobib just talveoludes, kus libisemine on niigi kerge. Märjal asfaldil siiski parem kogu krempel maha võtta, muidu võtab kogu lõbu.
Maanteel hoian alati süsteemi töös.
Lumehange kinnijäämiskogemused on pigem lõppenud kolmetäheliste lühendite väljalülitamise vajadusega, kuigi alati olen kõik moodused läbiproovinud. ASC/DTC süsteemi sees hoides võib hangest väljapääsemisel abi olla vaid kergematel juhtudel, st mitte põhjani hanges istudes. Aga ega sellisesse hange normaalsed üherattaveoga inimesed ei sõida ka .
Kokkuvõttes on aastatega (1998-2006) BMW stabiilsuskontrollide töös näha ilmselget arengut, kuid kindlasti mitte revolutsiooni. Kindlasti peaks sellised süsteemid olema kõikde sõidukite standardvarustuses. EL vist selles suunas ka liigub.
Olles liikunud kaasa 3 seeria evolutsiooniga, on kogemus olemas nii e46 ASC kui ka e90 DSC süsteemiga.
320i e46 ASC
Toimetas puhtalt vaid vedavate, BMW puhul siis tagumiste ratastega, sh pidurdas ja vajadusel piiras veojõudu. Talveoludes linnavahel lülitasin enamasti välja, ennekõike ootamatute veojõupiiramiste tõttu.
Maanteel hoidsin alati aktiivsena, va mõned üksikud ekstreemsemad juhud, kus poolel möödsõidul otsustas süsteem jõu maha tõmmata .
320i e90 DTC
Kontrollis juba kõiki rattaid. Kui esiotsa libisema lasta, siis ragistas nii nagu oleks keegi kangi veljevahele pistnud , aga tundus, et ikka õilsal eesmärgil . Üldiselt tundus kuidagi rabe/toores, seega enamasti lülitasin DSC välja (üks lühike vajutus). Ühekordse vajutusega deaktiveeriti vaid esirataste kontroll, vedavate rataste (ratta ) osas säilitati kontroll (nagu ASC).
Süsteemi täielikuks väljalülimiseks tuli nuppu mõned sekundid all hoida. Siis oli juba kõik juhi hooleks.
Maanteel hoidsin alati süsteemi töös.
325i e90 DTC
Sama mis 320i e90, aga minu subjektiivse kogemuse põhjal edasiarendatud (loe intelligentsem), samas aasta uuem ka. Enam ei ragista, kõik toimub sujuvalt ja ilma heliefektideta.
Üldiselt kasutan linnas sõites nö poolt süsteemi, st lülitan dünaamilise osa välja. See võimaldab sellist mõnusat kontrollitud külglibisemist, ehk jätab mulje, et oled parem juht , st libisemine on teatud piirini ok, süsteem tuleb lihtsalt ühel hetkel pehmelt appi. Sobib just talveoludes, kus libisemine on niigi kerge. Märjal asfaldil siiski parem kogu krempel maha võtta, muidu võtab kogu lõbu.
Maanteel hoian alati süsteemi töös.
Lumehange kinnijäämiskogemused on pigem lõppenud kolmetäheliste lühendite väljalülitamise vajadusega, kuigi alati olen kõik moodused läbiproovinud. ASC/DTC süsteemi sees hoides võib hangest väljapääsemisel abi olla vaid kergematel juhtudel, st mitte põhjani hanges istudes. Aga ega sellisesse hange normaalsed üherattaveoga inimesed ei sõida ka .
Kokkuvõttes on aastatega (1998-2006) BMW stabiilsuskontrollide töös näha ilmselget arengut, kuid kindlasti mitte revolutsiooni. Kindlasti peaks sellised süsteemid olema kõikde sõidukite standardvarustuses. EL vist selles suunas ka liigub.
Viimati muutis Raxman, 29.12.2010 07:56 28, muudetud 1 kord kokku.
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
Re: DSC ja talv
Kas e90'l mitte DTC ei ole juba. Või on see xDrive mudelite lõbu?
Endal peres oleval 325xi'l on igatahes DTC+DSC.
DTC saab maha ühekordse nupuvajutusega ja mõlemad tulevad maha siis kui 5 sek all hoiad nuppu.
Omast kogemusest olen täheldanud nii, et kui ainult DTC maha võtta, lubab ta rattad libisema (kohalt võttes) ilma, et pooks jõudu kinni. (väga mugav on foori tagant näiteks startides combo DTC off + käigukast M2 peal)
Küll aga sekkub DSC juhul kui auto hakkab väga risti minema, pidurdades vastavalt ühte või kahte ratast.
Kui kõik maha võtta (5 sekki nupp all) siis tee mis tahad
Endal peres oleval 325xi'l on igatahes DTC+DSC.
DTC saab maha ühekordse nupuvajutusega ja mõlemad tulevad maha siis kui 5 sek all hoiad nuppu.
Omast kogemusest olen täheldanud nii, et kui ainult DTC maha võtta, lubab ta rattad libisema (kohalt võttes) ilma, et pooks jõudu kinni. (väga mugav on foori tagant näiteks startides combo DTC off + käigukast M2 peal)
Küll aga sekkub DSC juhul kui auto hakkab väga risti minema, pidurdades vastavalt ühte või kahte ratast.
Kui kõik maha võtta (5 sekki nupp all) siis tee mis tahad
Re: DSC ja talv
E65 peal on DTC üks DSC üks alamfunktsioone.
St sekkumislävi on vähe vabam, laseb veidi rohkem rattal ringi käia ja ei hakka mootorit pooma (vaikimisi OFF, aga saad ise aktiveerida).
St sekkumislävi on vähe vabam, laseb veidi rohkem rattal ringi käia ja ei hakka mootorit pooma (vaikimisi OFF, aga saad ise aktiveerida).
Re: DSC ja talv
Õige märkus, neid kolmetähelisi abimehi on ilmselt juba liiga palju pähe siginenud. Parandasin oma esialgse postituse ära, st asendasin DSC korrektselt DTCga.coleybwoy kirjutas:
"Kas e90'l mitte DTC ei ole juba. Või on see xDrive mudelite lõbu?"
12/98 320i e46 | 11/05 320i e90 | 06/06 325i e90 | 09/11 530d f11
Re: DSC ja talv
kes viitsib pikemalt lugeda: linke90post kirjutas:DSC is a set of systems that includes DTC.
So if you press DTC once, the DTC lights up letting you know that DTC (traction control) is disabled. However, stability control is still enabled. This lets you spin the rear wheels but the car will still attempt to correct for understeer/oversteer situations.
If you hold down the DTC button, the "DSC" indicator shows but it's just a symbol. That means that ALL stability control is disabled including traction control.
It might help to think of DTC as meaning "Disable Traction Control." That's not what it stands for, but it seems to make more sense that way.
So basically there are 3 modes:
1) Normal (stability control fully activated)
2) DTC (traction control is off, but the remaining DSC functions are still active) - useful for more aggressive driving, or driving on snow/ice where the computer will be too aggressive in limiting wheelspin
3) DSC disabled. AKA "TIM-YOYO" mode. (That's It Mofo, You're On Your Own). The computer provides no assistance with stability control or traction. Note that in cars built after March 2008, the e-differential remains active in this state, which applies the brakes to the rear wheel that is slipping, so you still get some of the benefits of a limited-slip diff.
vast tõlkima ei pea aga nüüd sain ise ka alles aru kuidas see nupp reaalselt töötab.
Re: DSC ja talv
iseenesest see nupp,mis idee järgi difri ära blokib on ju hädavajalik,et mitte ei kaeva kohe üherattaga lumme kinni krt
=||= 0000
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: DSC ja talv
Sõiduautodega mul DSCga kogemus paraku puudub, aga veoka puhul on on elu näidanud, et vähemalt libedaga liikumahakkamisel või kusagil ''nikerdades'' on kasulik see välja lülitada, paar korda on just tänu DSC-le õnnestunud metsakaga sisse jääda. Tõsi, autode mastaabid on vähe teised, aga tööpõhimõte vast ikka sama
Re: DSC ja talv
Maanteel hoian sees, hea möödasõite teha libedaga, linnas enamasti väljas. 95a e38 peal see nii hästi ei toimi, 01a e39 automaat kastiga isendi peal toimetab aga väga hästi, kuskile paksemasse lumme sõites on kasulik maas hoida aga lõpuks kinni jäädes on mind mitu korda päästnud dsc sisse lülitamine, kuna autol on tavaline lahtine differ siis on ilma selleta 1 ratas kaapima hakanud, dsc-ga võttis ilusti teise järgi ja on välja roninud isegi siis kui ilma selleta auto sendimeetritki ei liigu.
tel. 58149448