Tere.
Mure siis järgmine: tühikäigul on pöörded 2000 rpm kandis. Käik sees sõites jääb gaas peale ( pöörded ei kuku alla kui jalg gaasipedaalilt ära võtta) ning kui sõidu ajal sidur alla vajutada või käik välja võtta, tõusevad pöörded 3000-4000 rpm juurde. Mootoriks siis 1.8 83kw.
Äkki on kellelgi sarnane probleem olnud ja oskab aidata?
Ette tänades, Taavi.
Probleem e36 318i lukku!
Probleem e36 318i lukku!
Viimati muutis dwade, 04.01.2011 08:32 48, muudetud 1 kord kokku.
- Pedak
- Huviline
- Postitusi: 1980
- Liitunud: 13.07.2009 14:13 45
- Peamine sõiduk: BMW 330D
- Asukoht: Tallinn
Re: Probleem e36 318i
vaata sisselaskekollektori ja õhulugeja vahel olev lõdvik üle(mõrad või praod sees, vaheta kohe ära), mul oli see katki ja oli samamoodi, et vahest jäi tühikäik sinna 1500-2000 kanti.
- ainulaadne
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 15.10.2009 10:08 16
Re: Probleem e36 318i
Lumi ja jää mati ja gaasipedaali vahelt ära. On kogemus, kus gaasipedaal jäi põhja ja mootor piirajasse läks kui gaasi anda. Matt oli jääs ja lund täis ning kägarasse kuidagi sattunud. Peale vaadates nagu ei olnud midagi, aga lähemalt uurides....
Tasub üle vaadata.
Tasub üle vaadata.
Re: Probleem e36 318i
Sulatasin endaomal 2 korda nädalas seda fööniga
jäi ka kuskil 2-2500 rpm peale

C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Re: Probleem e36 318i
Täpselt nii oligi, matt jääst puhtaks ja probleem lahendatudainulaadne kirjutas:Lumi ja jää mati ja gaasipedaali vahelt ära. On kogemus, kus gaasipedaal jäi põhja ja mootor piirajasse läks kui gaasi anda. Matt oli jääs ja lund täis ning kägarasse kuidagi sattunud. Peale vaadates nagu ei olnud midagi, aga lähemalt uurides....
Tasub üle vaadata.
