Mure siis selline, et hakkas esimest käiku vahetama alles 3000 pöörde juures.Mõnel üksikul juhul on juhtunud, et vahetab madalamatel pööretel. Üldiselt käitub kast nii, et kui kohapealt startida siis laseb pöörded 3000-eni. siis vahetab käku. Seejärel kukuvad pöörded kuskil 2000 peale ja toimub uus käigu vahetus.
Auto kogub esimese käiguga niipalju hoogu, et kui vahetama hakkab vahetab kolmanda käiguni välja.
kas auto on soe või külm sellest ei olene midagi. On kellelgi sellist probleemi olnud.??
Autoks siis 99.a 730d 135kw
E38 730d automaat kasti jama
E38 730d automaat kasti jama
Viimati muutis sild, 09.01.2011 20:31 21, muudetud 1 kord kokku.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: E38 730d automaat kasti jama
Millal sul kastiõli vahetatud on? Kui ammu või teadmata ajal, siis alustuseks võid ju õli ja filtri ära vahetada 
Paljudel juhtudel on see aidanud.

Paljudel juhtudel on see aidanud.
Re: E38 730d automaat kasti jama
Õli vahetusest ei tea ma tõesti midagi.Kuna masin sai mõned nädalad tagasi soetatud oli pühade aeg. Jõutsin ainult mootoris õli ja filtri vahetada ja nipet näpet veel. Nüüdseks on auto soomes.Õnneks hetkel sõitmist väga palju ei ole. 200 kilti nädalas kõigerohkem. Vast saab selle asjaga natuke oodata kuni eesti tagasi jõuab.
Re: E38 730d automaat kasti jama
uue auto võlud hakkavad välja alles paistma
aga jah,õli ja filter ära vahetada siis näeb edasi ,kas muutus midagi või viia spetsialisti juurde.

Re: E38 730d automaat kasti jama
Sai autoga diagnostikas käidud ja leiti käigukastist veakood (056) 38 Symptom glue
Muidu kast sõidab normaalselt vb siis kohapeal d või r panna siis teeb sellise väikese nõksu et on tunda et käik sisse läks aga muidu vahetab ilusti.
Selline asi on ka et kui talvel libedaga palju külge lasta ja kiirendada proovid ja veojõu kontrolli tuli pikemat aega vilgub siis ei lukusta nagu käike öra nimelt libisevad läbi kui veajõu kontroll korra välja lülitada siis hakkab uuesti lukustama.
Kas võib olla kastis viga või on mingi muu elektri kamm?
Muidu kast sõidab normaalselt vb siis kohapeal d või r panna siis teeb sellise väikese nõksu et on tunda et käik sisse läks aga muidu vahetab ilusti.
Selline asi on ka et kui talvel libedaga palju külge lasta ja kiirendada proovid ja veojõu kontrolli tuli pikemat aega vilgub siis ei lukusta nagu käike öra nimelt libisevad läbi kui veajõu kontroll korra välja lülitada siis hakkab uuesti lukustama.
Kas võib olla kastis viga või on mingi muu elektri kamm?