kleebitavad eelsoojendid
kleebitavad eelsoojendid
Tere,
kas keegi oskab kommenteerida selliseid eelsoojendeid:
http://www.thefind.com/appliances/info-oil-pan-heater
võrreldes calix ja defa omadega, lihtne paigaldus ja võimsamad ja odavamad.
kas keegi oskab kommenteerida selliseid eelsoojendeid:
http://www.thefind.com/appliances/info-oil-pan-heater
võrreldes calix ja defa omadega, lihtne paigaldus ja võimsamad ja odavamad.
Re: kleebitavad eelsoojendid
kuhu sa seda nimelt panna tahad ? kui mootori karterise siis suht jabur värk on se korralik õli mootoris aitab külma vastu ilma jalgratast leiutamata 

Bmw sõidurõõm
Re: kleebitavad eelsoojendid
See ju läheb väljapoole karteripõhja .

BMW POWER kirjutas:kuhu sa seda nimelt panna tahad ? kui mootori karterise siis suht jabur värk on se korralik õli mootoris aitab külma vastu ilma jalgratast leiutamata
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Re: kleebitavad eelsoojendid
see kleebib karteri põhja külge ikka, seal isegi joonised näha 

Re: kleebitavad eelsoojendid
Jah see tõesti käib väljapoole karteri põhja, Defa pakuba samalaadset lahendust, ainult et soojendus element on metallist ja liimitakse vastavalt margile ja karteri kujule spetsiaalse liimiga, ise olen ka neid paigaldanud ja siiamaani ei ole kurdetud nende üle. Konkreetse asja puhul on küsitav mis materjalist see element on ja kaua ta seal auto alla kestab.
Lowlifer
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: kleebitavad eelsoojendid
Karterisoojendus on tegelikult üsna tänuväärne leiutis (ammu juba välja mõeldud, muuseasBMW POWER kirjutas:kuhu sa seda nimelt panna tahad ? kui mootori karterise siis suht jabur värk on se korralik õli mootoris aitab külma vastu ilma jalgratast leiutamata


Re: kleebitavad eelsoojendid
miks jamada nende karteri alla käivatega
parem pane plokisoojendus
endal on ja selles on kohe mitu head asja.
1. tosool läheb soojaks, olenb muidugi kaua taga hoiad.
2. õli ka läheb karteris soojaks. ja on olnud juba mitmeid kordi kus teised oma autosi käima ei saa aga mina lasen plokisoojendusel mõne tunni taga olla ja siis panen autot nagu suvel käima.
ei tea küll kuidas see võimalik aga kui mul soojendus taga on olnud külmaga siis on sidurit ka kohe kergem alla vajutada.


1. tosool läheb soojaks, olenb muidugi kaua taga hoiad.
2. õli ka läheb karteris soojaks. ja on olnud juba mitmeid kordi kus teised oma autosi käima ei saa aga mina lasen plokisoojendusel mõne tunni taga olla ja siis panen autot nagu suvel käima.
ei tea küll kuidas see võimalik aga kui mul soojendus taga on olnud külmaga siis on sidurit ka kohe kergem alla vajutada.
Re: kleebitavad eelsoojendid
Mis valemiga see plokisoojendus õli karteris soojaks ajab?BMW 525 kirjutas:miks jamada nende karteri alla käivategaparem pane plokisoojendus
endal on ja selles on kohe mitu head asja.
1. tosool läheb soojaks, olenb muidugi kaua taga hoiad.
2. õli ka läheb karteris soojaks. ja on olnud juba mitmeid kordi kus teised oma autosi käima ei saa aga mina lasen plokisoojendusel mõne tunni taga olla ja siis panen autot nagu suvel käima.
ei tea küll kuidas see võimalik aga kui mul soojendus taga on olnud külmaga siis on sidurit ka kohe kergem alla vajutada.
Oli aegu kui selle plokisoojendusega soomest toodud Datsuneid külma talvega kimbu viisi laiali lasti. Probleemiks just see, et õlipump ei jõudnud laialt levinud ja "külmunud" Kamassi õliga piisavat õlitust tagada.

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: kleebitavad eelsoojendid
NII hakkab jälle vaidlemine
seletan siis. põhimõtte on ju selline, et vähemalt minu mootoril läheb eelsoojendusega tosool plokis nii soojaks, et kui käe ploki või klapikabrikaase peale panen siis on täisesti soe ja kui lund peale viskad sulab kohe veeks. ja kui tosool on soe siis on ka plokk soe ja hakkabgi õli ka soojendama.
Kes seda uskuda ei taha tulgu vaadaku oma silmaga. Just täna hommiku spetsiaalselt selle jaoks vaatasin enne soojenduse taha panekut õli, ja see oli täisesti paks varda küljes. Külma -16c kraadi. Läks siis 2 Tundi mõõda roninsin välja tagasi ja selleks ajaks oli plokk täiesti soe, samuti klapikambrekaas, ja siis tõstsin õlivarda ka välja ja kui ennem oli ta paks siis nüüd täiesti vedel. siis pühkisin varda veel ära ja proovisin uuesti ja OH imet, ikka vedel

Kes seda uskuda ei taha tulgu vaadaku oma silmaga. Just täna hommiku spetsiaalselt selle jaoks vaatasin enne soojenduse taha panekut õli, ja see oli täisesti paks varda küljes. Külma -16c kraadi. Läks siis 2 Tundi mõõda roninsin välja tagasi ja selleks ajaks oli plokk täiesti soe, samuti klapikambrekaas, ja siis tõstsin õlivarda ka välja ja kui ennem oli ta paks siis nüüd täiesti vedel. siis pühkisin varda veel ära ja proovisin uuesti ja OH imet, ikka vedel

Re: kleebitavad eelsoojendid
milline eelsoojendi sul on?
Re: kleebitavad eelsoojendid
selline http://www.ladu24.ee/et/ladu1/330/10,930,0,1/39415 käib ploki sisse.tramtram kirjutas:milline eelsoojendi sul on?
mina ostsin ta automaalimast maksis 790.- ja juhet ma ei ostnud sest to makasab teine samapalju. juhtme tegin ise tavalisest, millel on pistik taga. Olen väga rahul. ja paigaldus on ka väga lihtne ja isegi juhend on piltitega kaasas.
Re: kleebitavad eelsoojendid
aha, sul läheb see ploki sisse, minu auto mootorile M52B20 ja M52B28 olen leidnud siiani vaid ploki välisküle külge käiva defa mudeli. selle müüjad ise väidavad, et erilist effekti loota ei tasu.
Re: kleebitavad eelsoojendid
mine vaata oma auto mootori mõlemale küljele ja vaata kas sa näed seal sellised ümmargusi plekist plomme mootri ploki küljepeal. sinna need käivadgi. lüüd plommi eest ja küttekeha sisse.
Re: kleebitavad eelsoojendid
Ei usu et see väliskülje peale käiv nii kehva variant on.
Belarussil on vene triikraud ploki külge poldiga pandud ja 2h-ga on mootor mõlema külje pealt kuum.
Belarussil on vene triikraud ploki külge poldiga pandud ja 2h-ga on mootor mõlema külje pealt kuum.

F11
Re: kleebitavad eelsoojendid
Suurematel ehitus masinatel käivad sellised kleebitavad soojendused hüdropaagi külge, et külmades tingimustes õli soe oleks, lihtne paigaldada ja asendamatud!
Re: kleebitavad eelsoojendid
Kuidas see on? Lööd vasaraga lihtsalt selle "plommi" eest ära ja siis paned küttekeha sinna sisse? Keegi 525 tds'ile pole paigaldanud seda? on vahet kah mitmendasse nö. auku selle paneb?
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: kleebitavad eelsoojendid
Sügisel panin oma e39 -le sellise http://www.autostuudio.ee/tooted/detail ... l?sef=hcfp viimasesse auku,täpsemalt kuuenda silindri kanti kohe leegitoru taha.Nende kodukal soovitavad M 51 mootoril veel esimesse aga seal palju lammutamist.Kasutasin haamrit ja torni,ühest servast lüüa siis peaks kork ennast välja keerama.Ligipääs masina alt.Eemaldasin veel õhufiltri kopsiku,et pealt rohkem valgust paistaks.egert90 kirjutas:Kuidas see on? Lööd vasaraga lihtsalt selle "plommi" eest ära ja siis paned küttekeha sinna sisse? Keegi 525 tds'ile pole paigaldanud seda? on vahet kah mitmendasse nö. auku selle paneb?
Re: kleebitavad eelsoojendid
M52 mootoril sellised auke pole?
Re: kleebitavad eelsoojendid
Kuidas sul toimib see? Kas soojendab ilusti kui on 6-ndas augus? Palju peaks temp. näidik tõusma? Ma panin ka endal samamoodi ja sama küttekeha, aga ei tööta
Juhe sai küttekehaga ilusti kinnitatud. Ega see maandusjuhe seal mingit erilist rolli ei mängi ju? Selle kaa kinnitasin, aga pole praegu üle vaadanud!
Ma tean kui ma eelmine aasta lasin audile panna plokisoojenduse siis see ikka liigutas temp. näidikut

Ma tean kui ma eelmine aasta lasin audile panna plokisoojenduse siis see ikka liigutas temp. näidikut

Re: kleebitavad eelsoojendid
On ikka! http://www.upload.ee/image/2029748/user ... 032090.jpgtramtram kirjutas:M52 mootoril sellised auke pole?
Re: kleebitavad eelsoojendid
huvitav, küsisin defa müüja käest ja väitis, et M52 mootorile on ainult ploki seinale kinitatav plaat.
Re: kleebitavad eelsoojendid
Vasakul tulbas sisesta näiteks mootori kood.
http://www.defa.com/en/html/automotive/ ... ne_heater/
Aga millegi pärast ongi välisküljele kinnitatav...
http://www.defa.com/en/html/automotive/ ... ne_heater/
Aga millegi pärast ongi välisküljele kinnitatav...
F11
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: kleebitavad eelsoojendid
Auk ise on neljas ehk viimane.Mul pole maandusjuhe ühendatud.Töötab küll,kui vool taha panna on kohe kuulda kahinat nagu veekeetja hakkaks tööle.Vähemalt 2 tundi taga hoida siis mul seier ikka tõuseb paar millimeetrit ja mootorit pealt katsudes on tunda,et leige.Oma 30-40 pluss kraadi tuleb ära.Ega ta rohkem soojemaks lähegi kuna jõuab väljast rohkem jahtuda kui see 600 watine küttekeha soojendada.egert90 kirjutas:Kuidas sul toimib see? Kas soojendab ilusti kui on 6-ndas augus? Palju peaks temp. näidik tõusma? Ma panin ka endal samamoodi ja sama küttekeha, aga ei töötaJuhe sai küttekehaga ilusti kinnitatud. Ega see maandusjuhe seal mingit erilist rolli ei mängi ju? Selle kaa kinnitasin, aga pole praegu üle vaadanud!
Ma tean kui ma eelmine aasta lasin audile panna plokisoojenduse siis see ikka liigutas temp. näidikut
Re: kleebitavad eelsoojendid
Jah vabandust, 4-s auk (minu paha)
Siis ma peaksin takistuse ära mõõtma? Ja kui ei tööta siis poodi tagastama... Kuidas sul õhutamisega oli? Oli vaja jamada või ei?

-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: kleebitavad eelsoojendid
Õhutusega probleeme polnud,teadaolevalt need diiselmootorid ei vaja erilist õhutamist.Valad aga paisupaaki peale nii palju kui läheb ning lased töötada kuni suur ring tööle hakkab.Vajadusel valad hiljem juurde.Kui juhuslikult kuivalt elemendi tööle panid siis ta põleb kähku läbi,võib ka praak olla.Takistuse mõõtmisel saad teada jah.
Re: kleebitavad eelsoojendid
aga kumb süsteem ikkagi soojendab mootorit paremini või on kasulikum, kas külmumisauku pistetav küttekeha või ploki välisküljele astetuv kuumutusplaat? Defa pakub m52 mootorile vaid välispidist plaati, aga ameerika foorumites kasutavad sisemist 45mm läbimõõduga korgiga küttekeha.
Re: kleebitavad eelsoojendid
Ehk on see seotud ploki valmistamiseks kasutatud metalli omadustega? Usakatel oli see vist pisut teine seoses kasutatava kütuse koostisega.
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 23.11.2006 12:22 43
- Peamine sõiduk: X5 E70 4.0D
- Asukoht: Rakveres või soomes lapimaal
Re: kleebitavad eelsoojendid
mootori sisene on muidugi igal juhul parem see soendab ikka tervet mootorit, mitte mootori ühe külje kaudu vaid mootoriplokki ja käima pannes pärast hakkab salong ka kiiremini soojenema.... 

530da