Tekkis selline isu, et tahaks oma auto muusikat paremaks muuta. Suht kopp on ees juba sellest jamast. Siinkohal tekib küsimus, et kuidas saab seda nii teha, et alles jääks originaal see paneel. Pagassi peaks ka ruuni jääma

Just my two cents.Anti112 kirjutas:Pole see Business HU midagi nii väga saast, vilkuvaid tulukesi jmt mis mõnele meeldivad muidugi pole.
Tehasesüsteemi põhipuudus ongi nõrk bassiots, seetõttu väänatakse enamasti head-unitist bassid põhja mille tulemusena hakkavad midwoofrid jubedalt mudast häält tegema.
Võim+subbar juurde pannes saab midwoofritelt bassikoormust vähemaks keerata ja heli muutub juba oluliselt paremaks.
Mõistlikuks kuulamiseks üsna piisav.
+1.Anti kirjutas:Kopeerin siia streetrace'ist oma postituse E39 helikvaliteedi osas.Just my two cents.Anti112 kirjutas:Pole see Business HU midagi nii väga saast, vilkuvaid tulukesi jmt mis mõnele meeldivad muidugi pole.
Tehasesüsteemi põhipuudus ongi nõrk bassiots, seetõttu väänatakse enamasti head-unitist bassid põhja mille tulemusena hakkavad midwoofrid jubedalt mudast häält tegema.
Võim+subbar juurde pannes saab midwoofritelt bassikoormust vähemaks keerata ja heli muutub juba oluliselt paremaks.
Mõistlikuks kuulamiseks üsna piisav.
Milleks aknalauda ovaalid?break kirjutas:Mudast häält nad teevad tõesti..
hetkel pole ise eriti huvitatud supaka paigaldamisest.
Alustaks meelsamini tavakõlarite välja vahetamisest..
Silma jäi selline lahendus:
Et aknalauda http://www.noortehnik.ee/ECX690/
Ustesse midagi sellist http://www.noortehnik.ee/ESK130/
Oskab keegi soovitada et mis kõlarid seal orginaal võimendi taga kenasti mängima hakkaks üldse,et kui võimas on orginaal võimendi e39-l?
Seda enam jäta tagumised kõlarid mängust välja ja ühenda üldse lahti. Pane rõhk ainult esimeste peale. Muusika peab ikka eest tulema. Kontserdit ei kuula ju ka seljaga lava poolebreak kirjutas:loodaks paari tonniga hakkama saada esialgu.
vb oskad õelda kui võimas orginaal võimendi on, et sellest lähtuda mis sinna ette üldse osta?hillarr kirjutas:Seda enam jäta tagumised kõlarid mängust välja ja ühenda üldse lahti. Pane rõhk ainult esimeste peale. Muusika peab ikka eest tulema. Kontserdit ei kuula ju ka seljaga lava poolebreak kirjutas:loodaks paari tonniga hakkama saada esialgu.Ja see heli, mis tagakõlaritest ette jõuab, on ainult hunnik igasugu peegeldunud helisid.
Keegi targem, kes BMW'de elektrisüsteemide/audio paigaldamisega igapäevaselt tegeleb oskab ehk vastata. Erineva tasemega tehasesüsteeme on päris palju. E34 välises võimendis oli näiteks veel nii, et kõrged ja madalad sagedused löödi lahku ja võimendati juba eraldi lõppastmetes, mis tähendas, et pärast lõppvõimu enam filtreid polnud, mille tõttu tekiks upgrade'imisel veel lisahädasid. Ma ei tea kas E39'l ka nii on.break kirjutas:vb oskad õelda kui võimas orginaal võimendi on, et sellest lähtuda mis sinna ette üldse osta?
95% ajast sõidan tõesti üksi ja nii ta on, et ehitasin süsteemi ikka puhtalt enda jaoks. Sellepärast ei olnudki mingeid helipilti rikkuvaid tagakõlareid vaja. Ja kui tagumine rahvas tahabki valjemalt muusikat kuulata, siis esikõlarid on piisavalt võimsad, et ka tagumiste jaoks on enam kui küll.Robska kirjutas:Aga mina küll näiteks ei mõista seda varianti,et tagumised kõlarid nahhui vista või maha keerata. Sõidad kogaueg üksinda? Taga istujateni võiks ka nagu midagi jõuda. Tean,et eelkõige tehakse süsteem endale ,kohati no natukene nukker.