Tere.
Olen foorumist küll otsinud jne aga ei ole midagi konkreetset leidnud. Sooviks siis natukene lisainfot BMW 323 2.5 R6 125 kW -99 kohta.
Müüja annab sellist infot: tegemist sedaan, hõbedane metallik, spidomeetri näit 188000, bensiin, tagavedu, manuaal, 4 ust, 5 kohta, hooldusraamat, kliimaseade, puldiga kesklukk, ABS pidurid, 6x turvapadjad, immobilaiser, lisastopptuli, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, udutuled, tulede korrektor, valuveljed 16'' Originaal, talverehvid, nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas, roolivõimendi, elektriliselt reguleeritavad peeglid, peeglisoojendused, 2x elektriaknad, päikesesirm peegliga, tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri näidik, suusakott, nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang, tekstiilsisu, kohtvalgustid, Becker Traffic + NAVI stereo, CD, CD stereo, kõlarid, kompuuter, käetugi (taga), jalamatid, Kütusekulu maanteel (l/100km): 7.
Ehk oskab keegi anda infot selle auto kohta. Mida peaks jälgima ostes, mis tahab pidevat hoolt jne. Täna käisin autot korra vaatamas. Auto tundus korralik, mootor tegi ilusat häält, auto seest ja väljast viisakas ja puhas. Kuid igal mudelil on omad nõrgad kohad. Olge nii head ja kirjutage mida peaksin silmas pidama!
BMW 323 2.5 R6 125 kW -99 Head ja vead
- Pedak
- Huviline
- Postitusi: 1980
- Liitunud: 13.07.2009 14:13 45
- Peamine sõiduk: BMW 330D
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 323 2.5 R6 125 kW -99 Head ja vead
See auto ilmselt
http://www.auto24.ee/used/813185
Igaksjuhuks võid vaadata kapoti all õlikorgi alla, seal võiks olla kõik musta värvi. Peaasi et seal ei oleks halli löga. Muidu tundub auto päris ilus. Ja kui oled ise ka vaatamas käinud siis võid ju kuskil ülevaatus punktis nt käia, saad mingisuguse täpsema ülevaate auto kohta. Võid ka mõne pädeva foorumi kasutaja appi kutsuda kes Paide kandis elab.
http://www.auto24.ee/used/813185
Igaksjuhuks võid vaadata kapoti all õlikorgi alla, seal võiks olla kõik musta värvi. Peaasi et seal ei oleks halli löga. Muidu tundub auto päris ilus. Ja kui oled ise ka vaatamas käinud siis võid ju kuskil ülevaatus punktis nt käia, saad mingisuguse täpsema ülevaate auto kohta. Võid ka mõne pädeva foorumi kasutaja appi kutsuda kes Paide kandis elab.

Re: BMW 323 2.5 R6 125 kW -99 Head ja vead
Kontrollida kindlasti: roolilatt, roolivõimupump, vanos, tagasilla kinnitused kere küljes. Väiksematest asjadest, et esiuste lukud töötaksid, vett salongi ei sajaks ukse seest, arvutiga lambda korrasolekut, sillakolksud.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: BMW 323 2.5 R6 125 kW -99 Head ja vead
Hall löga võib õlikorgi alla tekkida ka kondentsist ja see ei tähenda veel midagi.sarge20 kirjutas:See auto ilmselt
http://www.auto24.ee/used/813185
Igaksjuhuks võid vaadata kapoti all õlikorgi alla, seal võiks olla kõik musta värvi. Peaasi et seal ei oleks halli löga.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 323 2.5 R6 125 kW -99 Head ja vead
Täpselt nii, põhilised suured E46 tüüpvead on Fredi poolt mainitud: roolilatt, roolivõimupump, vanos, tagasilla kinnitused kere küljes. Kui need korras, siis vast väga hulle väljaminekuid ei toiks kaasneda.Andrus_V kirjutas:Hall löga võib õlikorgi alla tekkida ka kondentsist ja see ei tähenda veel midagi.sarge20 kirjutas:See auto ilmselt
http://www.auto24.ee/used/813185
Igaksjuhuks võid vaadata kapoti all õlikorgi alla, seal võiks olla kõik musta värvi. Peaasi et seal ei oleks halli löga.
Re: BMW 323 2.5 R6 125 kW -99 Head ja vead
Äkki oskab keegi täpsemalt kirjeldada, kuidas neid vigu kindlaks teha?Fred kirjutas:Kontrollida kindlasti: roolilatt, roolivõimupump, vanos, tagasilla kinnitused kere küljes. Väiksematest asjadest, et esiuste lukud töötaksid, vett salongi ei sajaks ukse seest, arvutiga lambda korrasolekut, sillakolksud.
Roolilatt- sõidul koliseb või saab kohapeal rooli loksudades aru?
Roolivõimupump- teeb häält, on rool raske või kipub lekkima kuskilt?
Vanos- ainult arvutiga või mismoodi kindlaks teha?
Re: BMW 323 2.5 R6 125 kW -99 Head ja vead
Roolilati lõtku võid roolist tunda või siis auto alt lati otsast katsuda, lisaks vaadata, et õlilekkeid ei oleks.
Pump hakkab suht jubedat häält tegema ennem minekut, tagasilla kinnitused kontrollid visuaalselt. Vanose puhul hakkavad tühikäigul pöörded kõikuma, võib isegi välja surra. Hea oleks muidugi arvutiga kontrollida.
Pump hakkab suht jubedat häält tegema ennem minekut, tagasilla kinnitused kontrollid visuaalselt. Vanose puhul hakkavad tühikäigul pöörded kõikuma, võib isegi välja surra. Hea oleks muidugi arvutiga kontrollida.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio