
E39 530d käigukast
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
E39 530d käigukast
Hommikuti külma mootoriga kast libiseb,ei taha üldse kohalt liikuda,tagurpidi käik toimib normaalselt.kui auto kohapeal seistes soojeneb hakkab kast korralikult tööle.milles võib olla probleem?kastis said vahetatud õli ja filtrid aga ikka probleem alles 

Viimati muutis Rist0, 05.01.2008 14:41 19, muudetud 4 korda kokku.
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
No ei tea peab seda teise käigu asja proovima,aga nüüd mul veel üks küsimus step kasti kohta.Nimelt mul seitsmesel on nii et kui panna stepi peale ja seisma jääda jätab auto endale stardiks 2 käigu sisse,on see normaalne.kui ise käik alla tõmmata siis läheb esimene sisse.panna stepilt tagasi automaadi peale on sama tõmme nagu läheb teisega kohalt ära.kas see peabki nii olema?esimesega minnes ikka auto hulga erksam
ise olen proovinud hommikuti mootori suht soojaks saada enne sõitma asumist, ükskord viskas täiesti külmalt minnes avariireziimi, peale seda pole tahtmit olnud täiesti külmalt sõitma minna, eriti ei meeldi ka see külma mootori "kräunumine" diislil, jääb tunne nagu piinaks teist.
BMW 530 da
M:Audi A8 varuosadeks
M:Audi A8 varuosadeks
diisel auto kohapeal käiamine on üks mõtetumaid tegevusi... ja mida kylmem on seda suurem mõtetus see on... auto käima... minuti ootad ja tuld... auto 2-3 kilomeetripärast juba soe kohapeal saad oodata halliks ennastKristo_V kirjutas:ise olen proovinud hommikuti mootori suht soojaks saada enne sõitma asumist, ükskord viskas täiesti külmalt minnes avariireziimi, peale seda pole tahtmit olnud täiesti külmalt sõitma minna, eriti ei meeldi ka see külma mootori "kräunumine" diislil, jääb tunne nagu piinaks teist.
ega ma pole väitnudki et ma ta kohapeal täiesti soojaks lasen ja webasto tõmbab kohapeal suht kiiresti mootori temperatuuri üles, tavaliselt lasen mingi 5 min kohapeal enne kui sõitma hakkan .hollow kirjutas:diisel auto kohapeal käiamine on üks mõtetumaid tegevusi... ja mida kylmem on seda suurem mõtetus see on... auto käima... minuti ootad ja tuld... auto 2-3 kilomeetripärast juba soe kohapeal saad oodata halliks ennastKristo_V kirjutas:ise olen proovinud hommikuti mootori suht soojaks saada enne sõitma asumist, ükskord viskas täiesti külmalt minnes avariireziimi, peale seda pole tahtmit olnud täiesti külmalt sõitma minna, eriti ei meeldi ka see külma mootori "kräunumine" diislil, jääb tunne nagu piinaks teist.
BMW 530 da
M:Audi A8 varuosadeks
M:Audi A8 varuosadeks
Re: E39 530d käigukast
Kraabin vana teema ülesse.
Mul ka nüüd sama geiss e39 525 tds tavaline automaat. Külmast peast kui drivi peale tõmmata ja piduri pedaal lahti lasta, siis jeeli-jeeli liigub. Nii edas kui ka tagurpidi.Soojana läheb paremaks. Sõites kõik käigud toimivad. Tunne nagu oleks, et kast libiseb läbi sõites. Kas mingit kärsakat ei peaks hakkama ajama kui kast libiseb? On veel midagi päästa või lasta võiduka lõpuni.
Mul ka nüüd sama geiss e39 525 tds tavaline automaat. Külmast peast kui drivi peale tõmmata ja piduri pedaal lahti lasta, siis jeeli-jeeli liigub. Nii edas kui ka tagurpidi.Soojana läheb paremaks. Sõites kõik käigud toimivad. Tunne nagu oleks, et kast libiseb läbi sõites. Kas mingit kärsakat ei peaks hakkama ajama kui kast libiseb? On veel midagi päästa või lasta võiduka lõpuni.
4x6=1x nädalas
Re: E39 530d käigukast
Seda pöörete asja täpsustan varsti. Kast avariireziimi ei lähe. Ja sõitu alustades läheb kindlasti kohalt esimesega.Kuno_T kirjutas:1. Õlitase kontrollida ja vajadusel paika ajada.
2. Teha selgeks, äkki on hoopis mootori teema, et külmalt pole sel jõudu. Sellest arusaamiseks tuleb sul öelda tahho näit külmalt- kas on kohalt minnes alla 2000 või kõvasti üle. Kui kasti viga on, siis on üle ja täida siis samuti p 1- s kirjapandu. Samuti kirjeldada, kas tuleb kasti veateade ja kas külmalt käguvahetusi on tunda või läheb kohalt hoopis 4.-ga?
Külmalt vahetab 1-lt 2-le jõnksuga(ainult talvel on see). Soojalt kaob. Seda on ta teinud mul juba ostes peale ehk siis 4.5 aastat.Õlitase pandi 1a tagasi normi. Eile näiteks lõin pedaali kicdowni siis lõi korraks pöörded 5 tuhandeni. Siis läks väikse jõnksuga käik sisse ja hakkas süstima.Kõik see siis kuiva asfaldi peal. Ja mida veel olen tähelepannud, et külmalt sõites,kui kast pole veel täiesti soe, siis hoo maha pidurdades käib ka kastist väike jõnks läbi.
4x6=1x nädalas
Re: E39 530d käigukast
Kuno_T kirjutas:Kui ta käik sees kohapeal seistes saavutas 5000 pööret ja veo pauguga järgi võttis, võib küll kahtlustada kasti viga või ka siiski madalat õlitaset. Kui ta aasta tagasi vajas õli lisamist, siis on kas leke või veel midagi. Kui on leke, võib ka nüüd liitri jagu puudu olla. Nii, et kontrolli veel kord õlitaset pädevas kohas ja kui ikka sama jama edasi käib, siis kasti rem.
Paha on see, et sa täiesti erineva kasti teema tegid 530d kasti teemale otsa- sinul on ZF-i kast 5HP18, teema alguses GM-i kast.
Ei ei kohapeal ei saavutanud. Auto oli liikumises u 40km/h ja siis surusin põhja. See pööretega kohapealt minnes on nii et , kui vajutad nii kohe läheb. Ei mingit üle 2000 pöörde tõusmist. Lähen käin kontrollin õlitaset.
Kui asjas selgust saab siis võib minu möla siist ära kustutada.
4x6=1x nädalas
Re: E39 530d käigukast
Seda õlitaset kontrollisin lihtsalt huvi pärast. Polnud endakäes lihtsalt veel kontrollinud. Jumal teab kuna teda saksas veel kontrolliti. Ja kui palju teda UM-is lisati, seda ei tea.Lisatakse 100ml ja maksad ikka liitri eest. Ei ole ma veel kuulnud, et mõni UM-st õlitaseme kontrollist ilma lisamata pääsenud.
Ja minu auto all igasugused lekked puuduvad. Järelikult ikka -20ga on õli ikka nii palju paks, et nii uimane. Vaatan kui soojemaks ilm läheb, kuidas siis toimib.

4x6=1x nädalas
Re:
Ega see kohapeal mootori soojendamine käigukasti õli üles ei küta ju, pigem just kahjulik see, et kohapeal soojendad, kütad mootori küll soojaks, aga käigukastis õli alles külm ja paks..... parandage, kui eksin...Kristo_V kirjutas:ise olen proovinud hommikuti mootori suht soojaks saada enne sõitma asumist, ükskord viskas täiesti külmalt minnes avariireziimi, peale seda pole tahtmit olnud täiesti külmalt sõitma minna, eriti ei meeldi ka see külma mootori "kräunumine" diislil, jääb tunne nagu piinaks teist.
Re: E39 530d käigukast
Kuno_T kirjutas:Esso LT 71141 hangumistemeperatuur on -50 C kanti. Nii, et jätame selle paksu kastiõli jutu ka -20 C juures, pealegi pratika ei kinita sellist asja.
-20-ga siis kasti õli ei ole paksem kui +20 -ga? Küsisin esimeses postituses, et kui libiseb, kas hakkab kärsakat ka ajama? Minul ei aja mingit kärsakat.
Või mida siis praktika on näidanud minu kirjeldatule?
4x6=1x nädalas
Re: E39 530d käigukast
Ei võeta 1L hinda. Ja kui vaja pole ei lisata. "Naised saunas rääkisid" jutud ...tanel25 kirjutas:Seda õlitaset kontrollisin lihtsalt huvi pärast. Polnud endakäes lihtsalt veel kontrollinud. Jumal teab kuna teda saksas veel kontrolliti. Ja kui palju teda UM-is lisati, seda ei tea.Lisatakse 100ml ja maksad ikka liitri eest. Ei ole ma veel kuulnud, et mõni UM-st õlitaseme kontrollist ilma lisamata pääsenud.Ja minu auto all igasugused lekked puuduvad. Järelikult ikka -20ga on õli ikka nii palju paks, et nii uimane. Vaatan kui soojemaks ilm läheb, kuidas siis toimib.
Re: E39 530d käigukast
Kuno sa oled vist natukene valesti aru saanud. Uimane on külmalt sellel momendil kui tõmban käigu R ja lasen ilma gaasi vajutamata veereda. Sama ka D peale tõmmates a nii kui gaasi vajutan veab kohe.
Mis see kütus ja toite süsteem siia puutub. Ma võin ta külmalt ka korralikult pöördesse lasta.
Mis see kütus ja toite süsteem siia puutub. Ma võin ta külmalt ka korralikult pöördesse lasta.
4x6=1x nädalas
Re: E39 530d käigukast
Käsipidurit ei kasuta talvel kui öösel seisab. Mootori täis momendiga vedamist.... kui vajutan lapatsit siis veojõukontroll sekkub. Näitaks autot küll aga ma Tartu inimene.Kuno_T kirjutas:Siis on äkki pidur kuskil peal? Eristada tuleb ka seda, kas mootor veab täis momendiga või on ta moment piiratud. Mõlemal juhul saab 1. käiguga kergelt tahho punase lähedale, kui vajutada. Kuid ilma autot nägemata ma ei viisti rohkem heietada. Asi on muidugi komplitseeritud selles mõttes, et viga on väidetavalt külmalt.
4x6=1x nädalas
Re: E39 530d käigukast
Jep ja täna on reede. Tuleb õlli lasta, mitte pead vaevata mingi FRITZU käigukasti pärastKuno_T kirjutas:Varsti pidi soojemaks minema.

4x6=1x nädalas
Re: E39 530d käigukast
bmw 530d 2002 a mul ka see naljakas jõnks kui autoga sõidan umbes 75-85 km h kui lasen gaasi maha ei lähe sujuvalt vaba ho peale vaid käib mingi jõnks läbija teeb seda ainul maantee kiirusel just siis kui rekka taha pidama jääd v asulasse sisse sõidul proovisin manuaal režiimis sama efekt on kolmandal ja neljandal käigul aga ainult suuremal kiirusel ,linna kiirusel sõites ei ole seda efekti v õigem öelda hälvet ,5 käiguga üle 90 sõites ja siis gaasi maha lastes ei ole seda jõnksu tunda , see jõnks häirib ilgelt ja mõnikorrd kui laveerin kiirusega 76-80 vahel hakkab niimoodi väristama nagu manuaal kasti puhul kui sõidad kiire käiguga ja liiga aeglaselt.autol sai ära vahetatud hüdroturbiin õli ja filter ma kül ei mäleta et eelmise turbiiniga nii oleks käitunud aga ma ei saanud nsellega sõita ka sitagi turbiin lendas suht kohe peale auto ostu,käisin selle jutuga tallinnas ühe Heigo nimelise härra juures temalt sai ka turbiin ostetud tegeleb seal automaatide remondiga juba pikemalt ta proovis autot ja ütles et kasti tüüs ei näe probleeme et see mingi muu lõtk mis kuskilt läbi kandub ei ole usutav mulle see jutt ,äkki on kellelgi ideesi . sel aadressil on väga põhjalik manuaal selle k.k. kohta,kõik on puus ja punaseks tehtud ainult ingliskeele oskusest jääb puudu ja seda saab sealt mingi ime tikiga alla ka laadida . http://www.scribd.com/doc/34140538/5L40Etanel25 kirjutas:Seda pöörete asja täpsustan varsti. Kast avariireziimi ei lähe. Ja sõitu alustades läheb kindlasti kohalt esimesega.Kuno_T kirjutas:1. Õlitase kontrollida ja vajadusel paika ajada.
2. Teha selgeks, äkki on hoopis mootori teema, et külmalt pole sel jõudu. Sellest arusaamiseks tuleb sul öelda tahho näit külmalt- kas on kohalt minnes alla 2000 või kõvasti üle. Kui kasti viga on, siis on üle ja täida siis samuti p 1- s kirjapandu. Samuti kirjeldada, kas tuleb kasti veateade ja kas külmalt käguvahetusi on tunda või läheb kohalt hoopis 4.-ga?
Külmalt vahetab 1-lt 2-le jõnksuga(ainult talvel on see). Soojalt kaob. Seda on ta teinud mul juba ostes peale ehk siis 4.5 aastat.Õlitase pandi 1a tagasi normi. Eile näiteks lõin pedaali kicdowni siis lõi korraks pöörded 5 tuhandeni. Siis läks väikse jõnksuga käik sisse ja hakkas süstima.Kõik see siis kuiva asfaldi peal. Ja mida veel olen tähelepannud, et külmalt sõites,kui kast pole veel täiesti soe, siis hoo maha pidurdades käib ka kastist väike jõnks läbi.
Re: E39 530d käigukast
arvad ,pidi olema taastatud turbiin ,pool aastat garantiid,saaks sellees kuidagi kindel olla ja tõestada ,saaks nõuda välja vahetust.Kuno_T kirjutas:[q]76-80 vahel hakkab niimoodi väristama [/q]
Nüüd on jutt jälle GM-i kastist.
Turbiin tõenäoliselt vigane, reklamatsiooni teema.
Re: E39 530d käigukast
ma is pole nii kõva IT mees aga sõber tõi selle manuaali mulle alla ja mul on ta olemas ja lasen selle siis sinu viidatud aadressile üles pannaKuno_T kirjutas:Mine nõua, ma ei taha 2 korda sama asja arvata.
Kui sa oma viidatud dokumendi suudad alla laadida, oled kõva mees ja pane ta http://www.upload.ee -sse üles, ma tahaksin seda ka näha. Kuid aru ma ei saa, miks selliseid imevaid site'sid üldse tehakse.
Re: E39 530d käigukast
selle manuaali uploadi üles riputamisega pidi mingi jama olema ja tüüp ei viitsi sellega tegeleda ,et siis kui sa seda tahad pead ta sellelt aadressilt alla laadima mis ei pidanud üldse keeruline olema v siis satud kunagi pärnusse võta mälu pulk kaasa,aga manuaal on tõsine ja tundub et käigukasti tootja poolt tehtud , seal on kõik kirjas tööpõhimõtted ,funktsoonid ,esinevad tüüp vead ,rikked ,kõik mis vaja selle kasti remondiks .steyr kirjutas:ma is pole nii kõva IT mees aga sõber tõi selle manuaali mulle alla ja mul on ta olemas ja lasen selle siis sinu viidatud aadressile üles pannaKuno_T kirjutas:Mine nõua, ma ei taha 2 korda sama asja arvata.
Kui sa oma viidatud dokumendi suudad alla laadida, oled kõva mees ja pane ta http://www.upload.ee -sse üles, ma tahaksin seda ka näha. Kuid aru ma ei saa, miks selliseid imevaid site'sid üldse tehakse.
Re: E39 530d käigukast
sama manual, mulle tundub asjalik asi olevat.Kristo_K kirjutas:http://www.upload.ee/files/1159767/Hydr ... E.pdf.html