näiteks see, et mingi õnnelik kalbass tuleb hüppab su autosse ja pühib minema, aga palju edu teile selle õue peale soojenema jätmisega

kas marginaalse õlirõhuga tühikäigul loksumine mõjub kuidagi positiivselt? suurte külmadega lükkan sõitma hakates mootoripiduri ka järgi - lisakoormus tõstab mootori töötemperatuurini paarikümne sekundiga, nii soovitatakse ka tehasemanuaalis. 30 tonniste koormatega hispaania mägesid ronides võtavad kõik autod vast natuke õli.V2ike_Suur kirjutas:, suurte külmadega muidugi keroga koos ja kauem.
See ei ole pigem mitte mootori soojendamise eesmärgil, vaid selleks, et käigukastis mingigi elu toimuma hakkaks. Kastis küll värsked mahlad sees, aga täiesti külmununa ei kipu käigud lülituma.pancho villa kirjutas:kas marginaalse õlirõhuga tühikäigul loksumine mõjub kuidagi positiivselt?V2ike_Suur kirjutas:, suurte külmadega muidugi keroga koos ja kauem.
kogu selle tiraadi peale mainiks, et raamatud a la "Mootorwankeri remont ja korraline hoolitsemine" aastast 1932 olid küll omal ajal põnev lugemine, kuid tänapäeva automootorite ning õlide juures suht tagurlik tsiteerimismaterjal. vanaisatarkused nagu autod talveks pukkide peale ning nukkvõll tavoti sisse sobivad rohkem kittel seljas ja soni peas siksipässidele.arti003 kirjutas:Tegelikkuses on niimoodi, et sa saad sõites tõesti auto kiiremini soojaks, aga saad ka mootoris kiiremini asju vahetama hakata ja blabla.