535 läheb keema,mõtted otsas!! LUKKU
535 läheb keema,mõtted otsas!! LUKKU
Tere,auto e34 535 155kw ja asi selline siis,et tegin mootorivahetuse ja värki ,pealolev mootor korralik nii,et kelelgil pole mõtet sellist teksti kirjutada ,et kaan kõver v tihend läbi,sest kui olekski nii siis ta läheks kiiresti kohe keema aga praegu on nii,et radikas ülevalt poolt soe/kuum ja alt külm ja radika alumine lõdvik kundepoolt on ka külm ja juhipoolt kõik lõdvikud soojad/kuumad....Termostaadi vahetasin ka eile ära ja täpselt sama jama mingit muutust polnud... milles asi võib olla siis?? Õhutamises ? veepumbas ? Õhutasin ka korralikult mingi pooltundi ,õhutusnipplid lahti,puhur nr 2 peale ja soojad põhjas ja kalalsin ja lõpuks enam mulle ei tulnud ja panin käima korraks andsin paarkorda kuni 3000rpm ja siis jätsin seisma kallasin suts juurde sulgesin paisupaagi korgi ja panin siis kohapeal käima ja tiksus mingi 10 minti vb ja siis hakaks temp järk järgult üle keskmise kriipsu jälle minema ... Et keegi TARK võiks siia kirjutada midagi abistavat ,Aitäh!
Õhutamisel muidugi auto nina üleval polnud,aga kas tõesti kui õhutan halvasti siis radikas alt külm ja samoodi kundepoolne lõdvik alt mis jookseb termostaadi korpusesse ?
Õhutamisel muidugi auto nina üleval polnud,aga kas tõesti kui õhutan halvasti siis radikas alt külm ja samoodi kundepoolne lõdvik alt mis jookseb termostaadi korpusesse ?
Viimati muutis mäim, 05.03.2011 18:41 47, muudetud 1 kord kokku.
///
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
Kahtlaselt selline tunne, et viga võiks olla veepumbas. Ehk siis veepumba labad murdunud ja ei aja vedeliku korralikult süsteemis ringi.
E63 ja F25
Varuosadeks E24 628 ja E23
Varuosadeks E24 628 ja E23
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
Aga kui paisupaagil kork maas siis sealt näha ,et on ringlus ja vesi käib ringi vmsJaks kirjutas:Kahtlaselt selline tunne, et viga võiks olla veepumbas. Ehk siis veepumba labad murdunud ja ei aja vedeliku korralikult süsteemis ringi.

///
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
Pane jahutusvedelik sisse,auto käima. Hoia lõdvikust kinni surudes seda käega kokku,anna gaasi.Kui voolik paisub gaasi andes, siis veepump korras ja ajab vee ringi kenasti. Mine proovi maanteel sõites,kas läheb keema. Kui ei siis on viskosidur nahkas. Oli endal ka selline probleem, et koha peal ajas kuumaks aga maanteel asi ok.
Ma kardan, et sul ventikas ei jahuta korralikult.....
Ma kardan, et sul ventikas ei jahuta korralikult.....
BMW E34 530i 138kw 1990 Silbersterling-Metallic
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
NO AGA MIKS MUL ON SIIS ÜKS ALUMINE LÕDVIK KÜLM JA TERVE ALUMINE RADIKA OSA KA KÜLM JA ÜLEMINE RADIKA OSA KUUM NING JUHIPOOLSED LÕDVIKUD KUUMAD? Vaevalt küll,et viscosiduri pärast,aga mul on teine visco olemas ,katsetan ära mingiaeg,mul reaalselt selle pulli peale juba 25 LIITRIT tosooli kulunud,asi hakkab juba vaiskelt närvi ajama...valgehunt kirjutas:Pane jahutusvedelik sisse,auto käima. Hoia lõdvikust kinni surudes seda käega kokku,anna gaasi.Kui voolik paisub gaasi andes, siis veepump korras ja ajab vee ringi kenasti. Mine proovi maanteel sõites,kas läheb keema. Kui ei siis on viskosidur nahkas. Oli endal ka selline probleem, et koha peal ajas kuumaks aga maanteel asi ok.
Ma kardan, et sul ventikas ei jahuta korralikult.....
Kuid siiski tänud vastuse eest,aga ootan veel mõtteid..
JA see ka ,et veepump peaks reaalselt terve olema ju ,kui paisupaagi korgi maha võtan ja siis näen ju ,et on ringlus olemas ja kui kaasi rohkem anda siis ringlus kiireneb see silmaga näha..Ja siis nii ja ,et lõpuks kui temp ülekeskmise läheb ja siis paisupaagi korgi maha keeran purskab pm korraga 2 l tosooli välja lihtsalt jms.. No ma ei tea mis värk on... Ma kahtlustan ,et õhkikkagi sees vms...
///
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
Kui sa kuuma mootoriga keerad maha paisupaagi korgi on oht, et su plokikaan lõpetab kõverana, kui sa oled mitu korda sedasi teinud juba, siis võib seda juba vabalt olla. Kui oled kindel, et termostaat on korras,siis radikas võib ka ju umbes olla,kui räägid, et osa radikast on külm....
BMW E34 530i 138kw 1990 Silbersterling-Metallic
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
paarkorda teind nii ,ja kui kaan oleks kõver läheks asi pm kohe keema ja värki ja oleks jõhker surve lõdvikutes,omad kogemused...Radikas umbes hmm.. Siis ei käiks üldse ringi ju vesi vms ?! aga seda näha,et ringlus olemas...Vb termostaat siiski läbi aga eks näis,ma tutikat ei pannud kui ma vahetasin eile termostaati aga vanamootor selle termostaadiga töötas igatahes mille eile panin.. ,ma kahtlustan siiski õhku ... kellgil on KOGEMUSI ,et kui ÕHK SEES SIIS RADIKAS KÜLM JA ALUMINE LÕDVIK KA KÜLM ?valgehunt kirjutas:Kui sa kuuma mootoriga keerad maha paisupaagi korgi on oht, et su plokikaan lõpetab kõverana, kui sa oled mitu korda sedasi teinud juba, siis võib seda juba vabalt olla. Kui oled kindel, et termostaat on korras,siis radikas võib ka ju umbes olla,kui räägid, et osa radikast on külm....
///
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
Mul endal sama tüübi 3.0 mootor.Pole kunagi õhutanud ja ühtegi probleemi pole veel ette tulnud jahutusega 

BMW E34 530i 138kw 1990 Silbersterling-Metallic
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
kas ventikasidur hakkab kiiremini tööle, kui kuumaks läheb ?
ja välja hakkab alles siis ajama, kui korgi lahti teed, st kui kork peal, siis korgi vahelt ei aja välja?
ja välja hakkab alles siis ajama, kui korgi lahti teed, st kui kork peal, siis korgi vahelt ei aja välja?
2000 a. 320d, e46
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
sul nagu toimib kõik ilma õhutamiseta ?valgehunt kirjutas:Mul endal sama tüübi 3.0 mootor.Pole kunagi õhutanud ja ühtegi probleemi pole veel ette tulnud jahutusega


A mul muidu 2,5 125kw radikas ka peal...Aga eelmsie 3,5 mootoriga oli kõik ok temp keskel jne...
Ja just keetsin termostaate kodus ja nägin mis töötab ja mis ei see mis sees on seda ei keetnud sest ei viitsind välja võtta aga see mis alguses sees oli see avanes hästi vähe , ja 2tk on veel mis avanesid pareimini vms st. tulid täitsa lahti,ja siis mingi aeg viskan selle korraliku termostaadi sisse ja vaatab edasi,visco vahetan ka ära...
///
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
ei korgi vahelt ei aja välja,ja vent no ma ei oskagi öelda midagi üleloomulikku ta ei tee kui täitsa kuum mootor juba on ..MuiduMees kirjutas:kas ventikasidur hakkab kiiremini tööle, kui kuumaks läheb ?
ja välja hakkab alles siis ajama, kui korgi lahti teed, st kui kork peal, siis korgi vahelt ei aja välja?

Ja aitähh senistele vastajatele!
///
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
Mul jah ilma õhutamata kõik töötab,siiani pole veel ühtegi mootorit õhutanud ja kõik on töötanud ja kenasti salongi sooja hakanud puhuma.Tavaliselt ei taha salongi ka sooja hästi puhuda,kui õhk sees.mäim kirjutas:sul nagu toimib kõik ilma õhutamiseta ?valgehunt kirjutas:Mul endal sama tüübi 3.0 mootor.Pole kunagi õhutanud ja ühtegi probleemi pole veel ette tulnud jahutusegaKui süsteem tühi kallad täis ja OK ?
A mul muidu 2,5 125kw radikas ka peal...Aga eelmsie 3,5 mootoriga oli kõik ok temp keskel jne...
Ja just keetsin termostaate kodus ja nägin mis töötab ja mis ei see mis sees on seda ei keetnud sest ei viitsind välja võtta aga see mis alguses sees oli see avanes hästi vähe , ja 2tk on veel mis avanesid pareimini vms st. tulid täitsa lahti,ja siis mingi aeg viskan selle korraliku termostaadi sisse ja vaatab edasi,visco vahetan ka ära...
BMW E34 530i 138kw 1990 Silbersterling-Metallic
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
mul puhub ilusti sooja,ju siis termostaadi viga ikkagi,aga eks näis jah!valgehunt kirjutas:Mul jah ilma õhutamata kõik töötab,siiani pole veel ühtegi mootorit õhutanud ja kõik on töötanud ja kenasti salongi sooja hakanud puhuma.Tavaliselt ei taha salongi ka sooja hästi puhuda,kui õhk sees.mäim kirjutas:sul nagu toimib kõik ilma õhutamiseta ?valgehunt kirjutas:Mul endal sama tüübi 3.0 mootor.Pole kunagi õhutanud ja ühtegi probleemi pole veel ette tulnud jahutusegaKui süsteem tühi kallad täis ja OK ?
A mul muidu 2,5 125kw radikas ka peal...Aga eelmsie 3,5 mootoriga oli kõik ok temp keskel jne...
Ja just keetsin termostaate kodus ja nägin mis töötab ja mis ei see mis sees on seda ei keetnud sest ei viitsind välja võtta aga see mis alguses sees oli see avanes hästi vähe , ja 2tk on veel mis avanesid pareimini vms st. tulid täitsa lahti,ja siis mingi aeg viskan selle korraliku termostaadi sisse ja vaatab edasi,visco vahetan ka ära...
///
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
valgehunt kirjutas:Kui sa kuuma mootoriga keerad maha paisupaagi korgi on oht, et su plokikaan lõpetab kõverana, kui sa oled mitu korda sedasi teinud juba, siis võib seda juba vabalt olla. Kui oled kindel, et termostaat on korras,siis radikas võib ka ju umbes olla,kui räägid, et osa radikast on külm....
Mis moodi ta sul kaane kõveraks teeb kui korgi lahti teed?
Tosooli ju välja ei aja.....
Sümptomid on nagu minu 524Td-l , sest mul oli sama ,et lõdvik termostaadist külm koguaeg ja radikas alt külm, ainuke eripära on selles et mul oli suur surve sees ja lõpptulemusena ajas auru välja. Kaan oli mõrasid täis..
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
Loe teema läbi.Sass524 kirjutas:valgehunt kirjutas:Kui sa kuuma mootoriga keerad maha paisupaagi korgi on oht, et su plokikaan lõpetab kõverana, kui sa oled mitu korda sedasi teinud juba, siis võib seda juba vabalt olla. Kui oled kindel, et termostaat on korras,siis radikas võib ka ju umbes olla,kui räägid, et osa radikast on külm....
Mis moodi ta sul kaane kõveraks teeb kui korgi lahti teed?
Tosooli ju välja ei aja.....
Sümptomid on nagu minu 524Td-l , sest mul oli sama ,et lõdvik termostaadist külm koguaeg ja radikas alt külm, ainuke eripära on selles et mul oli suur surve sees ja lõpptulemusena ajas auru välja. Kaan oli mõrasid täis..
Kui peaaegu keeva temperatuuriga korgi maha keerad,siis on kena purskkaev sul olemas. Tosool lendab enamus vastu taevast ja tõmbabki kaane keereks........
BMW E34 530i 138kw 1990 Silbersterling-Metallic
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
enne korgi maha keeramist ei kee seal midagi, kuna rõhu all olles on selle vedeliku keemistemperatuur kõrgem. kui rõhu alt lahti päästad, siis tõmbab laks keema ja lööb mahlad välja.
kõverdumist ei oska kommenteerida, aga ega see vist võimatu ei ole.
üldiselt veakirjeldusest on ju kohe selgelt aru saada, et radikas vesi korralikult ei ringle. no mida siis teha...kontrollida radika läbivust näiteks esmalt. kui sellega kõik ok, siis ega palju muud olla ei saa vist kui see, et pump ei aja vett ringi.
kõverdumist ei oska kommenteerida, aga ega see vist võimatu ei ole.
üldiselt veakirjeldusest on ju kohe selgelt aru saada, et radikas vesi korralikult ei ringle. no mida siis teha...kontrollida radika läbivust näiteks esmalt. kui sellega kõik ok, siis ega palju muud olla ei saa vist kui see, et pump ei aja vett ringi.
Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
Võta see pump maha ja ongi asi korras ma pakun. Mul on nende bemmidega kordi ja kordi ette tulnud, et veepump lendab ikkagi vastu taevast(osad uued pumbad, eriti just plastik ei pea üldse vastu)...mäim kirjutas:Aga kui paisupaagil kork maas siis sealt näha ,et on ringlus ja vesi käib ringi vmsJaks kirjutas:Kahtlaselt selline tunne, et viga võiks olla veepumbas. Ehk siis veepumba labad murdunud ja ei aja vedeliku korralikult süsteemis ringi.
Kuidas sa seda ringlust seal näha saad, kui sul termostaadi avab ning siis keema kohe läheb läheb?
Või proovi siis ilma termostaadita, kui sa seda nii mitu korda vahetanud oled, siis peaksid sa korraikult ringlust nägema, kuid ma pakun et seda pole näha mitte kusagilt, sest kui sa valad tosooli radikasse(mitte eraldi paisupaaki), siis see radika küljes osa on ka ju pm paisupaak ning sealt ei käi ju ringlust läbi, VA see väike voolik.
Aga muidugi ei väida, et milleski muus viga saaks olla, sest see mootor ju kellegi teise või kolmada isiku poolt kapremditud

Re: 535 läheb keema,mõtted otsas!!
Vaata jah järjest läbi asjad,kas radikast läheb kenasti läbi jne,termostaat ja pump ka üle vaadata....
BMW E34 530i 138kw 1990 Silbersterling-Metallic