kui palju need maksta võiks ?
Kas seda ise mingite õpetuste järgi kah teha annaks ?
Tänan ette ära vastuste eest

originaalvaruosasi ei hakak raudselt ostma , aga äkki keegi oskab õelda b varuosade hinda ?Svenp kirjutas:Seda küsimust on siin foorumis juba varem käsitletud. Lühidalt öeldes, kogu kupatuse originaalvaruosade maksumuseks arvesta 700 euri (see on mõne aasta tagune hind, hinnatõusu arvestades võid seda 1,2 korrutada, et üllatuste vastu kindlustada) pluss tööraha. Kui nutti on, siis saab ka nö hästi varustatud kodugaraažis töö tehtud.
oh issand , ja kas need peab tõesti kõik ostma kui ainult klõbin on sees ?vare271 kirjutas:Hiljuti sai ise uuritud ketivahetuse kohta ja nimekiri järgmine.
Mootorikett 47 €
Nukkvõllide ketirattad 2x39= 78 €
Väntvõlli ketiratas 46 €
Juhtratas alumine 110 €
Ketileevendi (pikk) 48 €
Ketipinguti tald 86 €
ülemine ketileevendi 15 €
Tihendite komplekt (sis. väntvõlli otsasimmerlingi) ~33 €
Miks sa arvad, et "uus" mootor vigadevaba on?itumi kirjutas:okei , siis tundub et uus mootor peale panna on odavam ja kasulikum (2.5l kupeed on rohkem hinnas minuteada)
no seda peab kontrollima , aga ma olen suhteliselt kindel et heas korras mootori saab odavamalt kui need kõik jupid maksavadiisak kirjutas:Miks sa arvad, et "uus" mootor vigadevaba on?itumi kirjutas:okei , siis tundub et uus mootor peale panna on odavam ja kasulikum (2.5l kupeed on rohkem hinnas minuteada)
okei , proovin selle ära ja väga loodan et sellest saab korda (kuigi lihtsalt igaks juhuks mainin ära et praegune pinguti on maksimumi peale pingutatud, ma ei tea kas see midagi loeb)AndresS kirjutas:Kui otsustad ikkagi olemasoleva mootori korda teha, võiksid esimesena proovida just ketipinguti vahetust.
Siin sa paned küll midagi segast. Ketipinguti on hüdrauliline ehk õli survega hoiab keti pingul (plunžer). Lisaks on tal 2 lukustusasendit, sisse pressitud (paigaldusasend) ja maksimaalselt väljas. Ise seal midagi pingutada ei ole ja kui võtta sõna sõnalt väidet "maksimumi peal", siis ei aita ka uus pinguti.itumi kirjutas:okei , proovin selle ära ja väga loodan et sellest saab korda (kuigi lihtsalt igaks juhuks mainin ära et praegune pinguti on maksimumi peale pingutatud, ma ei tea kas see midagi loeb)
Selle raha eest saad pooletoobise lahenduse. Kahjuks nii on.itumi kirjutas:aga äkki leidub kellelgi veel mõni õpetussõna , kuna 300 euri juppide eest + tööraha ei tasu küll ennast ära minu arust.
jah , õli pole isel autol vahetanud , peakski eelmise omaniku käest küsima , tänud soovituse eest !Timmmm kirjutas:No mul oli ka keti klöbi korralikult ikka sees. Kõigepealt mõtle millal õli vahetasid! Minul peale õlivahetust jäi vait,aga öeldi koha et sõidad tibake (täpselt ei tea palju) ja tuleks kohe uuesti vahetda õli ja siis pidi normis olema . Samas kui ikka mingi jura sealt kulunud on, siis pole õlivahetusest kasu..aga siiski kontrolli õli kõigepealt määrdeomadused üle .
Ja OÜ Forss andis mulle kunagi sellised hinnad (kroonides!)
Täname päringu eest.
Hinnad on alljärgnevad:
kõik osad on originaal ja tellida.
Kett 740.-;
Tald 679.- ;
Pingut.tald 1216.-;
Ketipinguti 504.-;
Suur h.ratas tk. 603.- x 2;
Väike h.ratas tk. 698.- x 2 ;
Tihendi kompl. 197.- ja 118.-;
Kaane tihend 182.-;