
aaga oskab keegi ää seletada mis see chip tuning un...
tänud...
Põhjendust selle kohta kotti jooksutamise kohta?meph kirjutas:Kütuse ja õhu suhte map'e muudetakse. Neid siis hoitakse jah antud kivi peal, mis ära vahetatakse. Vahest eemaldatakse ka piiraja... üldiselt hea lihtne moodus mootor kotti jooksutada
Antud graafikut kommenteerides paraku tõesti on nii. Täpselt samamoodi graafiku ülessealla spike'mise erinevustest välja lugeda 20-30hp on imelik. Antud mootor andis juba ilma chipita rohkem jõudu stendil välja kui tehasenumbrid näitavad.. ehk siis 194hp... sellest sai peale chippimist maksimumis 202hp. Seda praktiliselt piirajas.fiziks kirjutas:nojah, kui kõik, mis üle 5hp tõusu näitab stendiveaks loetakse, siis ei ole tõepoolest kasu mitte ühestki modifikatsioonist, selle koha peal on võimatu vastu vaielda![]()
Ega väga ei usu jah internetti postitatut. Eriti veel tootjate poolt postitatut. Kuidagi on vaja oma produkti ju promoda. Ning mis puutub "tavakasutajatesse" siis võrdlemisi lahtiseks jääb nende puhul see, kas oli tehaseseades mootor või juba küüneviha sisse lastud. Minu argument hetkel käeb tehaseseades mootori kohta.fiziks kirjutas: saan aru, et sa ei usu siis mitte midagi, mida keegi, keda sa otseselt ei tunne, on kuskil teises maailma otsas reaalselt teinud ja tõestanud. mõnes mõttes muidugi õige, aga eks päris raske võib olla elada nii, kui kõike peab pidevalt ise tõestamavõi usuksid sa mõnda tulemust rohkem kui mees kuskilt inglismaalt või usast sulle oma dünograafiku tulemuse faxiga saadaks, netti riputamise asemel? nojah...see selleks, vaba voli uskuda või mitte uskuda muidugi mida iganes.
Võimalik... usun, et antud mootorist võib chippimisega saada rohkem hobujõukasvu küll kui M50B25 mootorist. Seda siis suurenenud töömahu tõttu juba... eks tõenäoliselt ka sinu jutul on mingil määral tõsi taga. Kuid reklaamitud 30-40 hobujõulisa on minu silmis absurd... üle 15... maksimaalselt 20 hp lisasse ei usu enne kui ise näinud olen.fiziks kirjutas: m30 on vanem mootor, ja minuteada on aju tehasest confitud nii, et "safe" oleks sõita madala oktaanarvuga küttega. kuna aga aeg on KÕVASTi edasi läinud ja tänapäeval on igaühel võimalus kasutada 98't siis minumeelest seal avaneb suht hea võimalus see tehase conf ümber kirjutada, saades mootorist omakorda rohkem kätte. midagi drastilist seal ilmselt ei ole, kuid mingis vahemikus paarkümmend heppa lisaks ei oleks küll midagi liiga üllatavat. kujutan ette, et seal 80ndate lõpul ei viitsitud võibolla neid 3.5liitriste motode ajusid tõesti ka nii viimase karvani välja tuunida, et sealt maksimum kätte saada.
Peale seda 500 rpm'i tuleb piirajafiziks kirjutas: tolku on niipalju, et viid käiguvahetuse selle 500rpm võrra kõrgemale, näiteks rajal sõites...või kiirendades. olen üsna kindel, et sellest juba piisab rebimaks täpselt vajalikul määral ette kõrval sõitvat stock autost.