K:puterdab,sureb välja?
K:puterdab,sureb välja?
Tere,auto e30 2,7 95 kw ja auto puterdas ja jõnksutas veits ja värki siis vahetasin pihustid ära sest vaatasin ,et ühe vana pihusti juurest vms ehk ümbrusest on märg e. lekkind midagi ja nüüd panin peale e30 2,5 125 kw ix pihustid ja peale seda nüüd nii,et kui mootor mingi peale käivitamist 1mint töötab ja hakkab soojemaks minema siis nagu pöörded rämedalt kõiguvad lõpuks jõuab asi sinnamaani ,et paugub veits siis sureb üldse ära ,et äkki kellelgi taolist probleemi olnud ja oskab aidata ja kas asi võib olla,et 125kw pihustid ei tahagi töötada seal või on milleskis muus asi nt. lisaõhus vms?
Viimati muutis mäim, 26.01.2011 16:49 54, muudetud 1 kord kokku.
///
Re: K:puterdab,sureb välja?
Kas masin jookseb sul täis ?
Kuhu kohta ta tagasi lööb kas õhupuhastisse ?
Kuhu kohta ta tagasi lööb kas õhupuhastisse ?
Re: K:puterdab,sureb välja?
jookseb täis jah vahest (enne bensupumba vahetust) ja siis ei lähe üldse käima,ja õhupuhastisse ja sumpsi peksab ka kui mootor soe on ,aga diagnostis öeldi ,et bensupump vigane ja lamda andur vigane ning õhulugeja oli "?" all ,et vb see ka ,bensupump vahetati ära läks nagu veits paremaks aga ikka ei ole õige ,küünlajuhtmed vahetatud ja jagajakaan ja rootor ka nende viga ka polnud, aga äkki tühikäigumootoris ei või mingi viga olla ? ,ja kui termostaadi korpuse küljest mingil(ma ei mäleta täpselt millisel) anduri juhtme tagant ära võtta siis töötab ka nagu paremini aga võtab palju rohkem bensiini vms..aimar102 kirjutas:Kas masin jookseb sul täis ?
Kuhu kohta ta tagasi lööb kas õhupuhastisse ?
///
Re: K:puterdab,sureb välja?
Niisama lihtsalt ei saa õhupuhastisse tagasi peksta, sest sisselaskeklapp on ju kinni sellel hetke kui segu süüdatakse silindrisaimar102 kirjutas:õhupuhastisse ja sumpsi peksab ka kui mootor soe
Kas mootori mehhaaniline pool on üldse korras? Rihmamärgid paigas, klapid tihedad, kompressioonid korras, katalüsaator pole umbes, küünlajuhtmed õiges järjekorras jne. Lambda võiks ju ära vahetada kui tõesti läbi on, sest selle abil suudab aju mingil määral segu korrigeerida kui see peaks paigast ära olema.. Ma ei tea palju sa maksid sellise diagnostika eest aga mina poleks midagi maksnud
Kas auto on ostetud sellisena või tekkis probleem hiljem?
Re: K:puterdab,sureb välja?
peale ostu sai ikka mõnuga sõita ja siis oli vaja omast lollusest sisselaske kollektori maha võtta(pihusteid kontrolliti ,hakkas puterdama väheke) ja peale seda hakkas see jama pihta,mootor ise korrlik ,või vähemalt oli ,tihe on ta igatahes ja klapid jms paigas vms sest klõbinat pole ja klapid ise ju ei lähe paigast ära ,küünlajuhtmed õieti peal ,rihmamärgid paigas ..teet82 kirjutas:Niisama lihtsalt ei saa õhupuhastisse tagasi peksta, sest sisselaskeklapp on ju kinni sellel hetke kui segu süüdatakse silindrisaimar102 kirjutas:õhupuhastisse ja sumpsi peksab ka kui mootor soe
Kas mootori mehhaaniline pool on üldse korras? Rihmamärgid paigas, klapid tihedad, kompressioonid korras, katalüsaator pole umbes, küünlajuhtmed õiges järjekorras jne. Lambda võiks ju ära vahetada kui tõesti läbi on, sest selle abil suudab aju mingil määral segu korrigeerida kui see peaks paigast ära olema.. Ma ei tea palju sa maksid sellise diagnostika eest aga mina poleks midagi maksnud
Kas auto on ostetud sellisena või tekkis probleem hiljem?
///
Re: K:puterdab,sureb välja?
to teet82 - kus juures hakkab küll õhupuhastisse tagasi peksma kui küttesegu lahja on või süüde varajane ning kui summuti ei lase korralikult gaase läbi, et jäävad silindrisse siis tekib ka selline efekt. puterdab ja ei käi ning kui külm ilm on siis ja mootor kylm kui täis jookseb ei lähe käima ka enam kondendseerub see bensiin küünalde isolaatorite külge ja kõik põleta küünlad uuesti üle et käima saaks.
Kas katt ei või sul umbes olla, et ei jõua heitgaase välja suruda, ega auto mingit väävlihaisu ei aja tagalt välja ja halli tossu hullult?
Kas katt ei või sul umbes olla, et ei jõua heitgaase välja suruda, ega auto mingit väävlihaisu ei aja tagalt välja ja halli tossu hullult?
Re: K:puterdab,sureb välja?
See õhupuhastisse tagasi peksmine on rohkem 2-taktiliste mootorite probleem. 4-taktilises mootoris toimub segu süütamine umbes 180 kraadi(väntvõllilt vaadatuna) peale sisselaskeklapi sulgumist. Seega peab süüde ikka väga varajane olema, et saaks läbi avatud klapi sisselaskesse tagasi lüüa. Ja kui põlemisprotsess on silindris liiga lahja/rikka segu tõttu häiritud, avaneb esimesena ikkagi väljalaskeklapp ja kogu kupatus peaks sattuma summutisse. Seega võiks loogika järgi põhjus tõesti ummistunud katalüsaatoris olla, mida tegelikult ma ka eelpool mainisinaimar102 kirjutas:kus juures hakkab küll õhupuhastisse tagasi peksma kui küttesegu lahja on või süüde varajane ning kui summuti ei lase korralikult gaase läbi, et jäävad silindrisse siis tekib ka selline efekt.
Re: K:puterdab,sureb välja?
Nu nii vaadates jah, et väga vara peab süütama:)
teet82 kirjutas:See õhupuhastisse tagasi peksmine on rohkem 2-taktiliste mootorite probleem. 4-taktilises mootoris toimub segu süütamine umbes 180 kraadi(väntvõllilt vaadatuna) peale sisselaskeklapi sulgumist. Seega peab süüde ikka väga varajane olema, et saaks läbi avatud klapi sisselaskesse tagasi lüüa. Ja kui põlemisprotsess on silindris liiga lahja/rikka segu tõttu häiritud, avaneb esimesena ikkagi väljalaskeklapp ja kogu kupatus peaks sattuma summutisse. Seega võiks loogika järgi põhjus tõesti ummistunud katalüsaatoris olla, mida tegelikult ma ka eelpool mainisinaimar102 kirjutas:kus juures hakkab küll õhupuhastisse tagasi peksma kui küttesegu lahja on või süüde varajane ning kui summuti ei lase korralikult gaase läbi, et jäävad silindrisse siis tekib ka selline efekt.
Re: K:puterdab,sureb välja?
kusjuures autole alla pandud taha väiksem pütt(suht väike võrreldes eelmisega) ka vahepeal enne seda suurt jama ,äkki võib asi selles siis olla Katt ei ole umbes selles täiesti kindel.teet82 kirjutas:See õhupuhastisse tagasi peksmine on rohkem 2-taktiliste mootorite probleem. 4-taktilises mootoris toimub segu süütamine umbes 180 kraadi(väntvõllilt vaadatuna) peale sisselaskeklapi sulgumist. Seega peab süüde ikka väga varajane olema, et saaks läbi avatud klapi sisselaskesse tagasi lüüa. Ja kui põlemisprotsess on silindris liiga lahja/rikka segu tõttu häiritud, avaneb esimesena ikkagi väljalaskeklapp ja kogu kupatus peaks sattuma summutisse. Seega võiks loogika järgi põhjus tõesti ummistunud katalüsaatoris olla, mida tegelikult ma ka eelpool mainisinaimar102 kirjutas:kus juures hakkab küll õhupuhastisse tagasi peksma kui küttesegu lahja on või süüde varajane ning kui summuti ei lase korralikult gaase läbi, et jäävad silindrisse siis tekib ka selline efekt.
///
Re: K:puterdab,sureb välja?
Aga tee katse lase tagumine pütt lahti ning vaata kas viga jääb alles või kaob ära
Re: K:puterdab,sureb välja?
kas oled autost asja saanud või ikka samas seisus?
Re: K:puterdab,sureb välja?
sumpsi võtsime keskelt lahti ja ei ikk amidagi ,nüüd siuke asi ,et välja ei sure neam jne aga edasi kohe üldse ei lähe ,selline tunne nagu 1 v 2 silindrit ei tööta... Vahetatud uus lamda andur ,bensiini pump,õhulõdvik ainukesed asjad mis veel proovida jäänud oleks tühikäigumootor ja ajuaimar102 kirjutas:kas oled autost asja saanud või ikka samas seisus?
///
Re: K:puterdab,sureb välja?
kas õhulugeja ei pruugi sellist jama teha??
tagasilla vedu ikka ülekõige!!
Re: K:puterdab,sureb välja?
Arvab keegi ,et võiks olla selleviga v ? auto läheb kohati halvemini edasi kui mingi 1.3 wv glf karpaga...raxxxx kirjutas:kas õhulugeja ei pruugi sellist jama teha??
///
Re: K:puterdab,sureb välja?
sul ilmselt laba tüüpi õhulugeja. Võta pistik lahti ja pane siis käima kui midagi ei muutu pole selle viga.
Edu
Rando
Edu
Rando
When it doesn´t blow it sucks
Re: K:puterdab,sureb välja?
kui pistik ära võtta siis ei taha üldse vist töötada eriti ... aga homme proovin siis jälle.Randofer kirjutas:sul ilmselt laba tüüpi õhulugeja. Võta pistik lahti ja pane siis käima kui midagi ei muutu pole selle viga.
Edu
Rando
///
Re: K:puterdab,sureb välja?
Kui peale sisselaske kollektori ja pihustite maha võtmist hakkas peale, siis loogika järgi peaks sealt kandist ka viga otsima.mäim kirjutas:oli vaja omast lollusest sisselaske kollektori maha võtta(pihusteid kontrolliti ,hakkas puterdama väheke) ja peale seda hakkas see jama pihta
Kas enne puterdas tühikäigul või kiirendades? Miks arvasid, et asi pihustites?
Kus pihusteid kontrolliti ja mis oli kontrolli tulemus?
Kas kokku pannes detaile üle ei jäänud?
Kas lisaõhku ei võta kuskilt?
Parimat
Rait
Re: K:puterdab,sureb välja?
No nagu veits midagi tegi jah enne pihustite maha võtmist st. suts puterdas vms ja ühe pihusti juurest oli nagu veits märg,ehk siis nagu arvati ,et pihusti kinnijäänud vms,ja siis see pihustite vahetus ette tuligi ja midagi üle ei jäänud ja lisaõhku ei tohiks kuskilt saada,seda väitis ka diagnost..see küll imelik,et peale pihustite vahetust kohe ei töötanud üldse enam,sai ka vanasi pihusteid proovitud jälle aga täpselt sama jama...Praegu ei oskagi enam viga otsida kuskilt,vaheteamata veel jäänud aju,õhulugeja,tühikäigumootor ja andurid vms mingi asi nendest peab olemarait. kirjutas:Kui peale sisselaske kollektori ja pihustite maha võtmist hakkas peale, siis loogika järgi peaks sealt kandist ka viga otsima.mäim kirjutas:oli vaja omast lollusest sisselaske kollektori maha võtta(pihusteid kontrolliti ,hakkas puterdama väheke) ja peale seda hakkas see jama pihta
Kas enne puterdas tühikäigul või kiirendades? Miks arvasid, et asi pihustites?
Kus pihusteid kontrolliti ja mis oli kontrolli tulemus?
Kas kokku pannes detaile üle ei jäänud?
Kas lisaõhku ei võta kuskilt?
Parimat
Rait
///
Re: K:puterdab,sureb välja?
Vist jamas see asi mis pihustilati otsas käib see munakujuline "surveregulaator" see oli alt lati juurest mõrane nii aga see selleks,originaalis oli peal see millega ennem mahavõtmist kõik hästi töötas 2,5 BAR-i ja nüüd korraks pandi ajutiseks 3,0 Bar-ine surveregulaator peale ja timmiti õhulugeja ja tühikäigumootori kruve vms ja auto sõidab ilusti vahest veits nagu jätab vahele aga auto ei lähe nii hästi edasi nagu varem,ja sai otsitud töökorras 2,5 BAR-ine surveregulaator ja peale pandud ja auto hakkas jälle puterdama ja jamama aga mitu korda edasi tagasi maha/peale võetud/pandud ja õhulugeja ja tühikäigumootori kruve näpitud jäi siis selle 2,5 BAR-isega tööle aga ei lähe ikka nii hästi edasi kui varem,mida teha ?
///