Uued kepsusaaled on mootoril sees ja igaljuhuks paar tuubi xadot ka sissesõiduks(muidugi mitte korraga). Mootor ka laiali käinud, ostsin tegelt juppidena. Natuke suuremad lõtkud on sees kepsusaaledel, seda tean. Jääb paksem õlikiht väntvõlli ja saalede vahele ja ei jää midagi kuivale(ei tõmba nii kergelt kepsusaalesid ringi). See muidugi kasulik siis, kui paksem õli sees.
Praegune õli nii vedel kuumalt, nagu bensiin. Kui õlivahetuseks läheb, siis vist ikka 10W60. Hinnavahe suht väike: 4l 5w50 33.43€ ja 4l 10W60 38,92€(5l 48,51€). Samas külmalt on 10w40 ja 10w60 sama paksud.
Hetkel sõitnud nii mitu kuud. Vilkuva tule avastasin siis, kui õlirõhu anduri ära vahetasin uue vastu.
Tegelt suht mõttetu teema. Tundub, et selline seis, nagu arvata oli. Keegi midagi ei tea ja kes teavad, ei räägi. Aga jutujätkuks võib sellel teemal edasi vestelda
