Kas tegu on plokkikaane klapiga(kas võis ära külmuda?) või ise plokkikaan tuksis?


klapikambrikaanevahelt vast viskas välja, tihend tuleks ära vahetadaja karteri tuulutus ära puhastada.protas kirjutas:Nimelt et panin auto tööle,,,,läksin poodi ja Siis tuli mingi kärsakas salongi,tulin autost välja,vaatan kapotti all tuleeb tossu. Tegin lahti ,Selline vaatepilt ,et püksid on õliga koos(sealt tuligi seda kärssu) ja kohe mõnusalt õlised.
Kas tegu on plokkikaane klapiga(kas võis ära külmuda?) või ise plokkikaan tuksis?![]()
Tegu on BMW 520 ,110kw,2.0 ,1997a.
toivoku kirjutas:klapikambrikaanevahelt vast viskas välja, tihend tuleks ära vahetadaja karteri tuulutus ära puhastada.protas kirjutas:Nimelt et panin auto tööle,,,,läksin poodi ja Siis tuli mingi kärsakas salongi,tulin autost välja,vaatan kapotti all tuleeb tossu. Tegin lahti ,Selline vaatepilt ,et püksid on õliga koos(sealt tuligi seda kärssu) ja kohe mõnusalt õlised.
Kas tegu on plokkikaane klapiga(kas võis ära külmuda?) või ise plokkikaan tuksis?![]()
Tegu on BMW 520 ,110kw,2.0 ,1997a.
protas kirjutas:toivoku kirjutas:klapikambrikaanevahelt vast viskas välja, tihend tuleks ära vahetadaja karteri tuulutus ära puhastada.protas kirjutas:Nimelt et panin auto tööle,,,,läksin poodi ja Siis tuli mingi kärsakas salongi,tulin autost välja,vaatan kapotti all tuleeb tossu. Tegin lahti ,Selline vaatepilt ,et püksid on õliga koos(sealt tuligi seda kärssu) ja kohe mõnusalt õlised.
Kas tegu on plokkikaane klapiga(kas võis ära külmuda?) või ise plokkikaan tuksis?![]()
Tegu on BMW 520 ,110kw,2.0 ,1997a.
Kas plokkikaan ei pruugi siis tuksis olla?
vahur_s kirjutas:Kui membraan terve, siis võib proovida puhastada. Aga sa ei pruugi kaant (pildil ümmargune osa) tervelt maha saada, ettevaatlikult tuleb tegutseda ja soojas ruumis, siis vast saab tervelt kätte, vabatahtlikult ta tulla ei taha. Kui karteri tuulutusklapp väga vana, siis seal sees olev membraan läheb aja ja kuumuse mõjul hapraks ja siis ei aita muu kui uus klapp.
Voolikud tuleb siis uued osta kui nad vigased on. See voolik mis klapist õlivarda külge läheb on tavaline õlikindel voolik ja selle võib ka mujalt osta kui esindusest. Voolik mis klapist mootorisse läheb on tõenäoliselt umbes ja seal aitab puhastamine.
Siit saab aimu kuidas klappi vahetada.
Mirko kirjutas:Varuosade kohta saab jooniseid http://www.realoem.com , remondimanuale saab näiteks siit tõmmata: http://www.bimmerwerkz.com/forum , 5 seeria omad asuvad siin: http://www.bimmerwerkz.com/forum/5-seri ... 8-e34-e39/
Nagu Kuno juba kirjtuas siis õlifiltri korpuse vahelt kipuvad ka need mootorid lekkima. Selgita välja kust sul see õli tilgub ja mille peale ta kärssama läheb.suss kirjutas:Mul oli sama teema umbes, et viisin töökotta ja seal öeldi kärsa peale, et vahetame klapikambrikaane tihendi ära, vahetati ära kuid kärss jäi ikka alles, siis viskasin ise ka auto alla pilgu peale ja alt oli hirmus õlikord, lasin karteri tihendi ära vahetada kuid noh olen üritanud puhastada õlist kuid ei saa aru kust lekib või midagi, sest õli kulu on endiselt suur.
Kas peaksin ka ette võtma karterituulutuse kontrolli või on hoopis mingi muu jama?
Õlifiltri korpus on teiselpool mootorit.toivoku kirjutas: Nagu Kuno juba kirjtuas siis õlifiltri korpuse vahelt kipuvad ka need mootorid lekkima. Selgita välja kust sul see õli tilgub ja mille peale ta kärssama läheb.
See tüüpiline sümptom kui klapisääre tihendi ära on.Õhtul jätan auto seisma ja hommikul tööle minnes viskab õlipahmaka sumpsist välja.