2.5 141kw võimsamaks muutmine
2.5 141kw võimsamaks muutmine
Tere oleks huvi 2.5 141 kw mootori võimsamaks tegemiseks. Kindlasti õeldake ,et pane võimsam mootor. See ei sobi. Oleks huvi just selle mootori kohta. Et kes on kokkupuutund sellega ja katsetanud äkki jagaks oma kogemusi sel teemal, mis on mõtet teha ja mida mitte. Ja ka asjade maksumust umbkaudselt.
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Turbo või kompressor. Võimu tuleb kamaluga.
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
mõtlen rohkem ilma ülelaadimiseta
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Läti bodykit, kleepsud, M-aju, koonsufilter, laiad rehvid, kroom sumpa-ots, ksenoon tagurdustules..
Loe parem seda teemat: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=38&t=42922

Loe parem seda teemat: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=38&t=42922
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Kui suur on eelarve?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Ja siis peaks igale silindrile twinturbo panema 

Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
S50B30US, 170kw. Sobib minimaalsete modifikatsioonidega.
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Loeks huviga kõiki pakkumisi, eelarvet veel ei määraks.
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Huvipärast küsin, et miks selle "lahja" M-mootori välja pakkusid? Kas lihtsam sobitada, kui euroopa M-mootoreid või on neid USA omasid odavam/lihtsam kättesaada?Madis_M kirjutas:S50B30US, 170kw. Sobib minimaalsete modifikatsioonidega.
"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Mootorit Euroopast pigem raske leida. USAs populaarne upgrade, kuna S50US on olemuselt lihtsalt kolmeliitrine M50. Istub M50 käppade ja käigukasti otsa.
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
No teeme siis M50B25 võimsamaks 
Osta S50 nukkvõllid, renoveeri VANOS, sisselase ja väljalase vabamaks ja vaheta kõikvõimalikud kuluosad. Peale seda tuleb mootori aju korralikult seadistada ja ongi oma 25-30kw võimu juures.
Ainult, et raha läheb kole palju.
Veel võimu juurde tahtes võid mootorisse panna M52B28 väntvõlli ja lühemad kepsud, külge panna kerge hooratta ja aeglasema peaülekande. Kiirendus paraneb nende kahe viimase tõttu päris märgatavalt.

Osta S50 nukkvõllid, renoveeri VANOS, sisselase ja väljalase vabamaks ja vaheta kõikvõimalikud kuluosad. Peale seda tuleb mootori aju korralikult seadistada ja ongi oma 25-30kw võimu juures.
Ainult, et raha läheb kole palju.
Veel võimu juurde tahtes võid mootorisse panna M52B28 väntvõlli ja lühemad kepsud, külge panna kerge hooratta ja aeglasema peaülekande. Kiirendus paraneb nende kahe viimase tõttu päris märgatavalt.
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Selge, jälle targemMadis_M kirjutas:Mootorit Euroopast pigem raske leida. USAs populaarne upgrade, kuna S50US on olemuselt lihtsalt kolmeliitrine M50. Istub M50 käppade ja käigukasti otsa.

OT: Miks nad üldse USA turul sellist "lahjendatud" asja kasutasid? Pole siiamaani kohale jõudnud see

"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
USA emissioonireeglid importautodele on märksa karmimad, kui Euroopas. Kohalikud masinad sülitagu tagant või puhast benssu välja aga mujalt toodud autod peavad vaat, et sissevõetavast õhust puhtamatki välja sülitama.
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Okei, aga see nagu ka jabur põhjus M3ést võrr teha
Lambosid ja Ferrarisid seal ka omajagu, aga neid just 1.6 diislitena selle turujaoks ei tehta 


"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
No kas võrr või mitte midagi?
BMW'l ei olnud esialgu plaanis USAs üldse M3 müüa aga kui sellest suurt kisa tõsteti, siis nad tahtsid kiiresti auto turgu saada. Selle asemel, et hakata Euro mootorit USA seaduste ja normide jaoks kohaldama, lisaks veel testima ja sertifitseerima, võeti seal juba olemasolev mootor, anti natuke kuubikuid juurde ja pandi vingemad nukad ja oligi M3 olemas.
Euro mootori ümbertöötamine oleks jube kallis tulnud, samuti ajakulukas.
Samamoodi on ma E46 M3 mootor USA turul lahjem, kui Euroopas. Kehtib täpselt sama rangem importautode emissioonireegel.
BMW'l ei olnud esialgu plaanis USAs üldse M3 müüa aga kui sellest suurt kisa tõsteti, siis nad tahtsid kiiresti auto turgu saada. Selle asemel, et hakata Euro mootorit USA seaduste ja normide jaoks kohaldama, lisaks veel testima ja sertifitseerima, võeti seal juba olemasolev mootor, anti natuke kuubikuid juurde ja pandi vingemad nukad ja oligi M3 olemas.
Euro mootori ümbertöötamine oleks jube kallis tulnud, samuti ajakulukas.
Samamoodi on ma E46 M3 mootor USA turul lahjem, kui Euroopas. Kehtib täpselt sama rangem importautode emissioonireegel.
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Kõige lihtsam on kõigepealt õige toorik valida ja kui sellest ka väheks jääb, siis edasi tuunida.
ARKi onudele ei meeldi üldse, et sa seal midagi tuunid.
ARKi onudele ei meeldi üldse, et sa seal midagi tuunid.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Ja mis see ülelaadimine nii saatanast on siis?pets56 kirjutas:mõtlen rohkem ilma ülelaadimiseta
- Prez
- Huviline
- Postitusi: 149
- Liitunud: 03.10.2010 16:23 38
- Peamine sõiduk: BMW 323i
- Asukoht: Tallinn
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Ma pakun, et asi on rahas! Kui ise ei ehita ja endal kogemusi ei ole, siis odav/lihtne see ülelaadmine ei ole.20vtq kirjutas:Ja mis see ülelaadimine nii saatanast on siis?pets56 kirjutas:mõtlen rohkem ilma ülelaadimiseta
Huvitav kui hea on bmw orig. väljalaskekollektorite voolavus?
Ebays müüakse üsna odava raha eest igasuguseid torukollektoreid

BMW 323i E36 - 1/4mile 15,4294 140,5km/h
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Enne kui hakkad oma autot "võimsamaks" tegema, istu maha ja mõtle hästi järele, milleks sul seda vaja on.
Tänaval kiirendamiseks - milleks või kelle vastu sa seal võistled? Kui see variant, siis see raha mis kuluks auto tõesti võimsamaks tegemiseks leiaks rohkem kasutust mõne muu vea likvideerimiseks või bensiini jaoks.
BMW tehasel on rohkem kui üks inimene, kes on teinud tööd selleks, et antud mootor oleks võimalikult hea tänaval kulgemiseks. On leitud kompromiss võimsuse, kütusekulu, heitgaaside, vastupidavuse jpm asjade vahel.
Oled olemasolevaga ära harjunud ja tahad midagi enamat - Kas oled valmis lisakulutusteks? Hooratas, sidur, poolteljed, tagasilla kinnitused kerele - need on kohad mis järgmisena saba annavad. Et tõesti tagumikuga vahet tunda peab võimsust või pigem väänet lisanduma rohkem kui väljalase või õhufilter juurde annavad. Ühesõnaga suhteliselt mõttetu.
Ringrajal hullamiseks - kas see klass kus sa sõidad lubab mootori näppimist? Kas auto juures on kõik muu tehtud, et kurvist kiiremini väljuda? Kas mootori lühem eluiga ja suurenenud võimsusega välja ilmuvate nõrkade lülide likvideerimine mahub sul eelarvesse?
Kui ma peaks tahtma uuesti ühte M50B25 mootorit järgi aidata, siis suurendaksin töömahtu M52B28 sisuga ja jätakski asja sinnapaika. Jõudu tuleb natuke juurde, aga väände vahe peaks olema tuntav. Ise tegin natuke teistmoodi - lisaks töömahule ajasin surveastme originaal aju jaoks liiga suureks, mistõttu lasin panna programmeeritava aju. Samas potentsiaali on rohkem - kõik edasised modifikatsioonid saab ilusti seadistada ning kasu on rohkem. Signatuuris on peaaegu kõik kirjas mis tehtud.
Edu
Tänaval kiirendamiseks - milleks või kelle vastu sa seal võistled? Kui see variant, siis see raha mis kuluks auto tõesti võimsamaks tegemiseks leiaks rohkem kasutust mõne muu vea likvideerimiseks või bensiini jaoks.
BMW tehasel on rohkem kui üks inimene, kes on teinud tööd selleks, et antud mootor oleks võimalikult hea tänaval kulgemiseks. On leitud kompromiss võimsuse, kütusekulu, heitgaaside, vastupidavuse jpm asjade vahel.
Oled olemasolevaga ära harjunud ja tahad midagi enamat - Kas oled valmis lisakulutusteks? Hooratas, sidur, poolteljed, tagasilla kinnitused kerele - need on kohad mis järgmisena saba annavad. Et tõesti tagumikuga vahet tunda peab võimsust või pigem väänet lisanduma rohkem kui väljalase või õhufilter juurde annavad. Ühesõnaga suhteliselt mõttetu.
Ringrajal hullamiseks - kas see klass kus sa sõidad lubab mootori näppimist? Kas auto juures on kõik muu tehtud, et kurvist kiiremini väljuda? Kas mootori lühem eluiga ja suurenenud võimsusega välja ilmuvate nõrkade lülide likvideerimine mahub sul eelarvesse?
Kui ma peaks tahtma uuesti ühte M50B25 mootorit järgi aidata, siis suurendaksin töömahtu M52B28 sisuga ja jätakski asja sinnapaika. Jõudu tuleb natuke juurde, aga väände vahe peaks olema tuntav. Ise tegin natuke teistmoodi - lisaks töömahule ajasin surveastme originaal aju jaoks liiga suureks, mistõttu lasin panna programmeeritava aju. Samas potentsiaali on rohkem - kõik edasised modifikatsioonid saab ilusti seadistada ning kasu on rohkem. Signatuuris on peaaegu kõik kirjas mis tehtud.
Edu

Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Plaan auto rahvasprintide ja rahvarallide jaoks.
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Kui sõidad "tänava"klassi, ehk sis tänavasõiduautodega mitte sportautoga millel puur sees , siis sa ei või pmst mitte midagi näppida auto juures peale vedrustuse rehvide ja nüüd vist eelmisest aastast lubati ka väljalaset muuta aga ka sellel mingisugused piirid(täpselt ei tea, kuina ise enam ei sõida).Loe tehnilised nõuded läbi, seal on ilusti kirjas mida võib teha ja kui kirjas pole midagi, sis järelikult ei või. Kui tahad kiiresti sõita sis osta selle raha eest pigem jooks slikke, kruusarehve ja normaalne vedrustus.
PS: kui raha piisavalt sis miks mitte sportklassi minna, seal suured võimalused auto kiiremaks ja paremaks muutmiseks, see aga nõuab korralikku eelarvet.
PS: kui raha piisavalt sis miks mitte sportklassi minna, seal suured võimalused auto kiiremaks ja paremaks muutmiseks, see aga nõuab korralikku eelarvet.
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Auto võimu võimsamaks muutmine mootorisse võid panna chip tuning,see on mootori juhtimise programm! Chipi eesmärk suurendada mootori võimsuse tõstmiseks!
Tehase 141Kw+14Kw(chip)=155Kw see on maksimum mis nad lubavad.
Tehase 141Kw+14Kw(chip)=155Kw see on maksimum mis nad lubavad.
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett.
BMW The Ultimate Driving Machine
BMW The Ultimate Driving Machine
Re: 2.5 141kw võimsamaks muutmine
Kui tänavaklassi minek, siis kap.remont mootorile, vedrustus jäigemaks, pidurid hooldada, korralikud rehvid ja nipet-näpet veel.
Vabalthingavale chip midagi erilist juurde ei anna üldjuhul.
Vabalthingavale chip midagi erilist juurde ei anna üldjuhul.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!