
lukku
Re: K: kompresiooni vähendamine
Tekita hüdrolukk
Mille jaoks üldse seda vähendada on vaja.. maisaaaru :S

Mille jaoks üldse seda vähendada on vaja.. maisaaaru :S
tel. 53 43 76 44
Re: K: kompresiooni vähendamine
tekkis selline mõte, oleks vaja teada kudas kõige vastupidavam jääb...
Re: K: kompresiooni vähendamine
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: K: kompresiooni vähendamine
Ära käivita autot, sedasi peab kõige enam vastu.. vabandust sarkastiliste-iroonilste sõnade eest, kuid kui sul on mootor tehase-seades ja originaalne, siis ära seda näpi ning kasuta seda sihipäraselt.
tel. 53 43 76 44
Re: K: kompresiooni vähendamine
palju sellega surve aste võiks jääda? ning kaane tõstmine , kas mitte keti ajamit ei muuda? või keti pinguti teeb oma töö ?:Draimo_r kirjutas:http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=7902
Re: K: kompresiooni vähendamine
Surveaste on võimalik ise välja arvutada kui tead originaaltihendi paksust, piisab silindri ruumala arvutamise valemist. Kaasaegsetel mootoritel on üldiselt ketirataste asend nukkvõllide suhtes väikeses ulatuses muudetav, seega saaksid nukkvõllid arvatavasti paika..alari15 kirjutas:palju sellega surve aste võiks jääda? ning kaane tõstmine , kas mitte keti ajamit ei muuda? või keti pinguti teeb oma töö ?:D
Teema pealkirjaks on kompressiooni vähendamine, jutt käib vist ikka surveastme vähendamisest. Kompressioon iseloomustab rohkem mootori kulumise taset. Kui soovid kompressiooni vähendada, siis kõige lihtsam on peotäis liiva sisselaskest sisse visata

Re: K: kompresiooni vähendamine
igatahes said aru küll et surve astet mõtlen... aga paistab et sa teadvat asja rohkem kui mõned niisama targutajad siin.. küsin kas m50b25 kolb välja vahetades m52b28 kolviga annab surveastme vähenemise ? või saab puurida kolbi sügavamaks näiteks ?teet82 kirjutas:Surveaste on võimalik ise välja arvutada kui tead originaaltihendi paksust, piisab silindri ruumala arvutamise valemist. Kaasaegsetel mootoritel on üldiselt ketirataste asend nukkvõllide suhtes väikeses ulatuses muudetav, seega saaksid nukkvõllid arvatavasti paika..alari15 kirjutas:palju sellega surve aste võiks jääda? ning kaane tõstmine , kas mitte keti ajamit ei muuda? või keti pinguti teeb oma töö ?:D
Teema pealkirjaks on kompressiooni vähendamine, jutt käib vist ikka surveastme vähendamisest. Kompressioon iseloomustab rohkem mootori kulumise taset. Kui soovid kompressiooni vähendada, siis kõige lihtsam on peotäis liiva sisselaskest sisse visata
Re: K: kompresiooni vähendamine
räägi kõigepealt mis on su eesmärk.
kolbi võib puurida igatpidi kui soovi on aga kui tahad seda pärast veel mootorisse panna, mis peab ka töökindel olema, siis on teine jutt.
kolbi võib puurida igatpidi kui soovi on aga kui tahad seda pärast veel mootorisse panna, mis peab ka töökindel olema, siis on teine jutt.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: K: kompresiooni vähendamine
mis siin ikka jutt käib turbost... praegu vaatan mida eesmärgiks võtta. aga ikkagi uurin seda asja. vb peab preformance kolvid tellima, 8.8:1 surve aste peaks siis jääma ... liigun vast turboclubi üle selle teemaga 

Re: K: kompresiooni vähendamine
M50B25TU ehk vanosega mootori kolb on ca 5mm madalam kui ilma vanoseta kolb ja M52B28 kolb on vanosega kolvist veel madalam. Täpsed andmed saad Mahle kataloogist.
Surveaste arvuta ise välja, aga karta on et jääb liiga madal.
Olenevalt soovitud rõhust ja võimsusest on kõige odavam/lihtsam paksem kaanetihend. Nukkvõlle on sellel mootoril võimalik mõned kraadid keerata - seega ei tohiks probleeme tekkida.
Surveaste arvuta ise välja, aga karta on et jääb liiga madal.
Olenevalt soovitud rõhust ja võimsusest on kõige odavam/lihtsam paksem kaanetihend. Nukkvõlle on sellel mootoril võimalik mõned kraadid keerata - seega ei tohiks probleeme tekkida.
Re: K: kompressiooni vähendamine
mul pilt selge juba mis komponendid tulevad, ehk 2,8 stroker vms ma usun võib teema lukku panna