K: E39 võtmed
K: E39 võtmed
Kas plastmass võtme sees on migni KIIP või immo?
Kas on normaalne kui plastik võtmega starter tuleb järgi?
Kas on normaalne kui plastik võtmega starter tuleb järgi?
Re: K: E39 võtmed
vaata, et võtit sisse ära ei murra 
Aga ilmselt seal kiipi ei ole, mõeldud ilmselt ainult järgi tegemiseks?

Aga ilmselt seal kiipi ei ole, mõeldud ilmselt ainult järgi tegemiseks?
Re: K: E39 võtmed
oskab keegi äkki lisada- kas siis plastik võti sees on immo või mitte. ning kui käivitada mis peaks norm olekus juhtuma...
Re: K: E39 võtmed
Midagi ei juhtu, käima ei lähe!
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: K: E39 võtmed
Nii plastik(must plastikust pulgake vaid) kui ka "hall" võti sisaldavad immo transponderit.Danil523 kirjutas:oskab keegi äkki lisada- kas siis plastik võti sees on immo või mitte. ning kui käivitada mis peaks norm olekus juhtuma...
Kui transponderiga midagi valesti, siis starterit ei tehta(süüde küll, aga starteri asendit ei teki)
Digitally Emitted...
- bmwRe39
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 14.03.2011 23:49 03
- Peamine sõiduk: BMW X5 e53
- Asukoht: Norway.FI.Jõgeva.Rakvere
Re: K: E39 võtmed
kirjutan vanema teemaalla...autoks siis e39 1999 530d ja mure selline et pult ei ava enam uksi ja samas ka ei sulge.täna sai vahetatud patarei ja ei midagi..../vanatüübi võti
keegi oskab nõu anda? kuhu poole pöörduda või mida ette võtta
keegi oskab nõu anda? kuhu poole pöörduda või mida ette võtta
Horsepower sells cars, torque wins races - V8-s and diesels
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: K: E39 võtmed
Kodeerida proovisid? Diagnostikaga näeb pmst ära, kas vastuvõtt on aktiivne, õppimine ja võtme võib ka üle vaadata.bmwRe39 kirjutas:kirjutan vanema teemaalla...autoks siis e39 1999 530d ja mure selline et pult ei ava enam uksi ja samas ka ei sulge.täna sai vahetatud patarei ja ei midagi..../vanatüübi võti
keegi oskab nõu anda? kuhu poole pöörduda või mida ette võtta
Digitally Emitted...
- bmwRe39
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 14.03.2011 23:49 03
- Peamine sõiduk: BMW X5 e53
- Asukoht: Norway.FI.Jõgeva.Rakvere
Re: K: E39 võtmed
juht kirjutas:Kodeerida proovisid? Diagnostikaga näeb pmst ära, kas vastuvõtt on aktiivne, õppimine ja võtme võib ka üle vaadata.bmwRe39 kirjutas:kirjutan vanema teemaalla...autoks siis e39 1999 530d ja mure selline et pult ei ava enam uksi ja samas ka ei sulge.täna sai vahetatud patarei ja ei midagi..../vanatüübi võti
keegi oskab nõu anda? kuhu poole pöörduda või mida ette võtta
kodeerida pole proovinud...aga homme proovin...kusagil siin foorumis oli minuteada ka õpetus...kui see ei aita siis millalgi diagnostikasse minema...
kui patarei saab liigatyhjaks ja pikka aega nii on kas siis võib ka juhtuda selline asi et info vms kaob võtmest?

Horsepower sells cars, torque wins races - V8-s and diesels
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: K: E39 võtmed
Võib.bmwRe39 kirjutas:juht kirjutas:Kodeerida proovisid? Diagnostikaga näeb pmst ära, kas vastuvõtt on aktiivne, õppimine ja võtme võib ka üle vaadata.bmwRe39 kirjutas:kirjutan vanema teemaalla...autoks siis e39 1999 530d ja mure selline et pult ei ava enam uksi ja samas ka ei sulge.täna sai vahetatud patarei ja ei midagi..../vanatüübi võti
keegi oskab nõu anda? kuhu poole pöörduda või mida ette võtta
kodeerida pole proovinud...aga homme proovin...kusagil siin foorumis oli minuteada ka õpetus...kui see ei aita siis millalgi diagnostikasse minema...
kui patarei saab liigatyhjaks ja pikka aega nii on kas siis võib ka juhtuda selline asi et info vms kaob võtmest?
Digitally Emitted...
Re: K: E39 võtmed
mul uuema tüübi võtmed. üks võti seisis pikemalt ~3,5 aastat sahtils ja enam ei teinud uksi lahti. sõitsin sellega ringi natuke (käima läks selle võtmega), et laadida. siis tegin autole uuesti tuttavaks selle võtme ja hakkas uksi avama ka aga nüüd teine võti enam ei tööta, uuesti õpetamine paneb jälle tööle aga siis teine võti ei toimi jälle. nokk kinni saba lahti, mõlemat võtit korraga tööle ei saa.
Re: K: E39 võtmed
praegu täpselt ei mäleta, aga seal oli mingi protseduur nende võtmete õpetamisel, kuidas mitu võtit järjest õpetada.


Re: K: E39 võtmed
kuramus jah, mõlemad võtmed tuleb tuvastada muidu jääb viimati tuvastatud võti ainult. lugesin seda dokumenti TISis aga ju siis ei pööranud piisavalt tähelepanu 

Re: K: E39 võtmed
Miks mul see tutvustamine ei toimi?
Võti lahti võetud ja tester näitab, et akust justkui voolu tuleks.
Kas kellelgi on mingeid mõtteid?
Tutvustada peaks ju saama suvalise auto võtit!
Võti lahti võetud ja tester näitab, et akust justkui voolu tuleks.
Kas kellelgi on mingeid mõtteid?
Tutvustada peaks ju saama suvalise auto võtit!
Re: K: E39 võtmed
oma võtmed sain tööle (mõlemad on originaalvõtmed tehasest konkreetse auto omad). ei ole kindel aga suvalist võtit ikka ei saa, ews teema.Fixˇ kirjutas:Miks mul see tutvustamine ei toimi?
Võti lahti võetud ja tester näitab, et akust justkui voolu tuleks.
Kas kellelgi on mingeid mõtteid?
Tutvustada peaks ju saama suvalise auto võtit!
Re: K: E39 võtmed
Suvalist võtit saab tutvustada suvalisele autole, hakkab ta puldist uksi avama, kuid käivitamisel loomulikult ei toimi. e39-t siis pean silmas.
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: K: E39 võtmed
Suvalisel ja suvalisel võtmel võib ka vahe olla. E60 "romb" tüüpi võti ei sobi kohe kindlasti E39 ja E46 autole. Tõsi on see, et kui mitut võtit õpetada, siis tuleb seda teha järjest, ilma süüdet keeramata, ~30 sekundi jooksul.
Võtmetel on tagaküljel näha peenikeses kirjas Mhz, mis sagedusel võti töötab. E39 ja E46 "romb" võti töötab sagedusel 433,92 Mhz, E60 puhul on 868,xx Mhz.
Võtme mitte töötamiseks võib olla erinevaid põhjuseid, ka autopoolseid vigasid. Sagedaseim autopoolne viga on antennivõimendi rike, millekaudu võtme signaal GM'i jaoks arusaadavaks tehakse. Võtmetel aga peamiselt tühi aku(sahtlis aastaid vedelenud varu võti) ja selle lahendus on laadimine süütelukust(sõita ringi 200-300km) ja peaks õpetamisele uuesti alluma. Kui võtme aku on tühjaks saanud, on kindlasti vaja auto ja võti omavahel tutvustada.
PS! Remondimehed, kes mõõdavad aku pinget, mõõtke seda ka "lülitamise" asendis, ehk samal ajal vajutage lüliti alla. Pinge peab jääma 3 voldi piiresse peale lüliti vajutust. Kui madalam, ei pruugi toimida võti.
Võtmetel on tagaküljel näha peenikeses kirjas Mhz, mis sagedusel võti töötab. E39 ja E46 "romb" võti töötab sagedusel 433,92 Mhz, E60 puhul on 868,xx Mhz.
Võtme mitte töötamiseks võib olla erinevaid põhjuseid, ka autopoolseid vigasid. Sagedaseim autopoolne viga on antennivõimendi rike, millekaudu võtme signaal GM'i jaoks arusaadavaks tehakse. Võtmetel aga peamiselt tühi aku(sahtlis aastaid vedelenud varu võti) ja selle lahendus on laadimine süütelukust(sõita ringi 200-300km) ja peaks õpetamisele uuesti alluma. Kui võtme aku on tühjaks saanud, on kindlasti vaja auto ja võti omavahel tutvustada.
PS! Remondimehed, kes mõõdavad aku pinget, mõõtke seda ka "lülitamise" asendis, ehk samal ajal vajutage lüliti alla. Pinge peab jääma 3 voldi piiresse peale lüliti vajutust. Kui madalam, ei pruugi toimida võti.
Digitally Emitted...
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: K: E39 võtmed
Mul oli ka üks võti pikemat aega sahtlis seisnud ja proovisin ka selle õpetuse järgi tutvustada aga ei midagi. Käima ta sellest võtmest läheb aga uksi puldist lahti ei tee. Tuleb vist mingiaeg sisu vahetus ikkagi ette võtta.
Parimat!
Parimat!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: K: E39 võtmed
Sa minu juttu üldse ei loe? Aku on tühi!v6ss kirjutas:Mul oli ka üks võti pikemat aega sahtlis seisnud ja proovisin ka selle õpetuse järgi tutvustada aga ei midagi. Käima ta sellest võtmest läheb aga uksi puldist lahti ei tee. Tuleb vist mingiaeg sisu vahetus ikkagi ette võtta.
Parimat!
Digitally Emitted...
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: K: E39 võtmed
Ma olen sõitnud sellega pea 200 kilti aga ikka ei midagi! Peale seda pole küll võtmeid tudvustanud kohe aga teen ka selle triki järgmine kord ära 

E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: K: E39 võtmed
Võti on teiselt e39 võetud. Ja pinge jääb ka nupule vajutades üle 3voldi. Autol endal oli kunagi romb tüüpi võti ja vanema tüübi e38 võtme tutvustamine õnnestus.juht kirjutas:Suvalisel ja suvalisel võtmel võib ka vahe olla. E60 "romb" tüüpi võti ei sobi kohe kindlasti E39 ja E46 autole. Tõsi on see, et kui mitut võtit õpetada, siis tuleb seda teha järjest, ilma süüdet keeramata, ~30 sekundi jooksul.
Võtmetel on tagaküljel näha peenikeses kirjas Mhz, mis sagedusel võti töötab. E39 ja E46 "romb" võti töötab sagedusel 433,92 Mhz, E60 puhul on 868,xx Mhz.
PS! Remondimehed, kes mõõdavad aku pinget, mõõtke seda ka "lülitamise" asendis, ehk samal ajal vajutage lüliti alla. Pinge peab jääma 3 voldi piiresse peale lüliti vajutust. Kui madalam, ei pruugi toimida võti.
Re: K: E39 võtmed
Kas E39 rombikujulisel võtmel saab seda akut vahetada?
- juht
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 15.04.2010 14:50 53
- Peamine sõiduk: 525d/E61
- Telefon: 5257414
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: K: E39 võtmed
Saab. Akudega on ainult kitsas käeshansu kirjutas:Kas E39 rombikujulisel võtmel saab seda akut vahetada?

Digitally Emitted...
Re: K: E39 võtmed
Rombikujuline võti on veekindlalt suletud ja lahti ei käi. "Keemiat" on võimalik teha, aga suur oht on lahti lõhkumisega elektroonika peeti keerata
EDIT: nagu DiaLab'i postitusest näha, oskajad teevad ära

EDIT: nagu DiaLab'i postitusest näha, oskajad teevad ära

Re: K: E39 võtmed
Kas Tallinnas keegi teeb seda?
Mul vahetult peale sõitu toimib pult normaalselt, aga peale pikemat seismist ainult hästi auto lähedalt.
Mul vahetult peale sõitu toimib pult normaalselt, aga peale pikemat seismist ainult hästi auto lähedalt.
Re: K: E39 võtmed
Kui kiip ise on kutu siis ei anna taastada. Kõiki muid asju (takistid, kondekad, transid ja lülitid) saab seal skeemi peal vahetada. Kui sul näiteks kesklukk töötab puldist aga auto lihtsalt ei käivitu siis üks võimalus on ka see, et võtad näiteks auto plastikvõtme seest immo kiibi ja paned selle oma puldiga võtme sisse.tanel25 kirjutas:Immo kiip võtmes kutu. Annab taastada?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: K: E39 võtmed
Äratan taas teema ellu.
Nimelt on autol olemas ainult üks võti, soov on ka teine võti juurde muretseda. Kas on võimalik kuidagi võtmete sees olevat immo kiipi minu autole selgeks õpetada?
Nimelt jäi kunagisest Bmw-st, üks samasuguse välimusega tagavara võti alles millel on kiip/kivi sees ja soov oleks nüüd see minu autoga toimima panna.
Autoks 96a e39 ja võti selline:

Tänud ette!
Nimelt on autol olemas ainult üks võti, soov on ka teine võti juurde muretseda. Kas on võimalik kuidagi võtmete sees olevat immo kiipi minu autole selgeks õpetada?
Nimelt jäi kunagisest Bmw-st, üks samasuguse välimusega tagavara võti alles millel on kiip/kivi sees ja soov oleks nüüd see minu autoga toimima panna.
Autoks 96a e39 ja võti selline:

Tänud ette!
Re: K: E39 võtmed
Suhtle nendega: http://www.lukuabi.ee/ee-kontaktid" onclick="window.open(this.href);return false; aga arvan, et sa mingi suvalise võtme kiibile oma autot "tutvustada" ei saa.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence