E65 730 2004
E65 730 2004
Tere BMW klubi.
Plaan siis A8 vahetada 700 seeria vastu. Kuna ennem ple diislit olnud siis ehk diislimehed vähe annavad nõu. Tekkis huvi sellise BMW vastu nagu siis pealkirjas kirjas. Tegin siin vähe ka eeluuringut, sain aru et sellel isendil on nõrgad kohad pihustid, roolilatt, valvetronic, dynamic drive (kui see lolliks läind siis autojääb lääpa seisma?)...veel midagi mida hellaks kohaks pidada? Eks suured luksus autod on täistuubitud elektroonikat ja see kipub ikka segast peksma vahel. Ostes siis käin kindlasti UM-st läbi ja lasen teha selle 24 punkti kontrolli nagu ma aru sain? Kas autot vaatama minnes on mõttekam ise kohale minna ja külma mootoriga nö testima hakata, mingid vead mis siis kergemini välja tulevad? Sõidan aastas kuskil 15000 km enamus sellest linnas. Hetkel siis silmapiiril need pillid: http://www.auto24.ee/used/756633 , http://www.auto24.ee/used/830045 , http://www.auto24.ee/used/822522
Ette tänades.
Ahti
Plaan siis A8 vahetada 700 seeria vastu. Kuna ennem ple diislit olnud siis ehk diislimehed vähe annavad nõu. Tekkis huvi sellise BMW vastu nagu siis pealkirjas kirjas. Tegin siin vähe ka eeluuringut, sain aru et sellel isendil on nõrgad kohad pihustid, roolilatt, valvetronic, dynamic drive (kui see lolliks läind siis autojääb lääpa seisma?)...veel midagi mida hellaks kohaks pidada? Eks suured luksus autod on täistuubitud elektroonikat ja see kipub ikka segast peksma vahel. Ostes siis käin kindlasti UM-st läbi ja lasen teha selle 24 punkti kontrolli nagu ma aru sain? Kas autot vaatama minnes on mõttekam ise kohale minna ja külma mootoriga nö testima hakata, mingid vead mis siis kergemini välja tulevad? Sõidan aastas kuskil 15000 km enamus sellest linnas. Hetkel siis silmapiiril need pillid: http://www.auto24.ee/used/756633 , http://www.auto24.ee/used/830045 , http://www.auto24.ee/used/822522
Ette tänades.
Ahti
Re: E65 730 2004
Diislil õnneks Valvetronic-ut ei ole ja kui Dynamic Drive muret valmistab, vali parem ilma selleta isend. See ei ole standardvarustus.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E65 730 2004
...ja kui enamus sõite linnas, siis ei tunneta jah eriti dynamic drive kasulikkust - see väljendub pigem suurematel kiirustel ja kurvides 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E65 730 2004
Selle 24-punkti testi kohta, et selle testi käigus nad mootorit minu teada ei kontrolli. Sellise auto puhul tuleks ja oleks ka hea teha mootorile täisdiagnost enne ostu nii kindluse mõttes ja kui see diagnost selles 24-pukti testis sees pole, siis osta see kasvõi eraldi juurde.
Lisaks oli UM-is veel olemas ka 72-punkti test, ei tea täpselt mida see rohkem sisaldab, kuid tasub uurida.
Lisaks oli UM-is veel olemas ka 72-punkti test, ei tea täpselt mida see rohkem sisaldab, kuid tasub uurida.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E65 730 2004
Hinnakirja aluselt peab mootori diagnostiks jah eraldi pappi välja käima (vali vastava linna hinnakirja alt):
http://www.unitedmotors.ee/hooldus-ja-remont
http://www.unitedmotors.ee/hooldus-ja-remont
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E65 730 2004
Tänud siiani vastanutele.
Jah ma usun ka et see Dynamic Drive toimetab suurematel kiirustel, lihtsalt kui see "segi" läheb siis viskab kohapeal ka vb auto kiiva. Aga ok väldin seda lisavarustust siis ostmisel. Kuidas talvel on, kas peab liivakotid pagassi viskama või on piisavalt raske et roomab lubes ka vähe?
Jah ma usun ka et see Dynamic Drive toimetab suurematel kiirustel, lihtsalt kui see "segi" läheb siis viskab kohapeal ka vb auto kiiva. Aga ok väldin seda lisavarustust siis ostmisel. Kuidas talvel on, kas peab liivakotid pagassi viskama või on piisavalt raske et roomab lubes ka vähe?

Re: E65 730 2004
UM-i lehel on olemas ainult 24-p test. Ilmselt tuleb siis võtta see + mootori diagnostika.Rain530 kirjutas:Selle 24-punkti testi kohta, et selle testi käigus nad mootorit minu teada ei kontrolli. Sellise auto puhul tuleks ja oleks ka hea teha mootorile täisdiagnost enne ostu nii kindluse mõttes ja kui see diagnost selles 24-pukti testis sees pole, siis osta see kasvõi eraldi juurde.
Lisaks oli UM-is veel olemas ka 72-punkti test, ei tea täpselt mida see rohkem sisaldab, kuid tasub uurida.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E65 730 2004
Um-i lehel on lisaks 24p. testile ka mootori diagnostika:Uhti kirjutas:UM-i lehel on olemas ainult 24-p test. Ilmselt tuleb siis võtta see + mootori diagnostika.Rain530 kirjutas:Selle 24-punkti testi kohta, et selle testi käigus nad mootorit minu teada ei kontrolli. Sellise auto puhul tuleks ja oleks ka hea teha mootorile täisdiagnost enne ostu nii kindluse mõttes ja kui see diagnost selles 24-pukti testis sees pole, siis osta see kasvõi eraldi juurde.
Lisaks oli UM-is veel olemas ka 72-punkti test, ei tea täpselt mida see rohkem sisaldab, kuid tasub uurida.
Töö Hind EEK Hind EUR
Mootori diagnostika 1 296,00 82,83
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E65 730 2004
Üldjuhul tagaveoline bemm tahab korralikku naelrehvi ning siis saab suhteliselt murevabalt liigelda. Ning mida kitsam rehv seda parem 

GS
Re: E65 730 2004
Ma olen nagu katkine trumm kellele meeldib aina korrutada turbo,turbo,turbo...
saksast tulnud isenditel 150-200 vahel lõpetab töö, eesti sõitnud isenditel võib kuni 300 tuhhi välja nenitada ehk kõige kehvemal juhul laseb õli tagant välja. Remont + töö kuskil 1000 eur, kui uure turbo otsustad osta siis see eestis kuskil 1000 eur.
Kui elad Tallinnas siis võid ka minna B-autosse, UM asemel - eriti soovitan B-auto dignosti osas. Meestel korralik tehase tester olemas ja oskused ka. Diagnosti puhul kui Heikilt küsid siis äkki saad ka kõrval olla kui Siim veakoode imetleb.
Kui võimalik siis osta auto millel on hooldusajalugu olemas ja vaata et signa ka peal oleks (saksast tulnud isendite puhul), kuna e65'le on väheke problemaatiline kolmanda osapoole signa paigaldamine ka tehase oma taas 500 eurine väljaminek.
Infoks ka, et esisilla originaal ülemised/alumised hõõtsad 2tk+2tk maksavad kuskil 600-700 eur + töö
Ning mina soovitan tööd UM'is kuna kõikidele osadele (peale kojameeste ja piduriklotside) on kahe aastane garantii. Käisin ise just hiljuti esimes parktuld garantii korras vahetamas
Kui käest ära lastud raipe otsa ei satu, siis pole need ülalpidamiskulud midagi hullu, kuid kuskil kuni 1000 eur võiksid aastas arvestada ja sõidumõnu see on super.
Ise arvatavasti (kui jumal ikka tööd ja raha annab) vahetan praeguse lihtsalt uuema vastu välja
saksast tulnud isenditel 150-200 vahel lõpetab töö, eesti sõitnud isenditel võib kuni 300 tuhhi välja nenitada ehk kõige kehvemal juhul laseb õli tagant välja. Remont + töö kuskil 1000 eur, kui uure turbo otsustad osta siis see eestis kuskil 1000 eur.
Kui elad Tallinnas siis võid ka minna B-autosse, UM asemel - eriti soovitan B-auto dignosti osas. Meestel korralik tehase tester olemas ja oskused ka. Diagnosti puhul kui Heikilt küsid siis äkki saad ka kõrval olla kui Siim veakoode imetleb.
Kui võimalik siis osta auto millel on hooldusajalugu olemas ja vaata et signa ka peal oleks (saksast tulnud isendite puhul), kuna e65'le on väheke problemaatiline kolmanda osapoole signa paigaldamine ka tehase oma taas 500 eurine väljaminek.
Infoks ka, et esisilla originaal ülemised/alumised hõõtsad 2tk+2tk maksavad kuskil 600-700 eur + töö
Ning mina soovitan tööd UM'is kuna kõikidele osadele (peale kojameeste ja piduriklotside) on kahe aastane garantii. Käisin ise just hiljuti esimes parktuld garantii korras vahetamas

Kui käest ära lastud raipe otsa ei satu, siis pole need ülalpidamiskulud midagi hullu, kuid kuskil kuni 1000 eur võiksid aastas arvestada ja sõidumõnu see on super.
Ise arvatavasti (kui jumal ikka tööd ja raha annab) vahetan praeguse lihtsalt uuema vastu välja

E65 M67
Re: E65 730 2004
Suured tänud Bjorn infi eest !!!