TEEMA KINNI
Re: Projekt 520-ist 525-eks
Kõige lihtsam variant - vaata soovitud lisadega 2,5- ne doonoriks kõrvale. Sest lisaks sinu poolt loetletule on veel vaja juhtmestikku, kardaani, reduktorit jne. Lisaks on kahepoolesel "high combi" spidokas ja veel palju muud, mis hoobilt ei meenu
Yhesõnaga, otsi doonor kõrvale ja tõsta oma kere peale kõik ymber.

BMW-le kindel
-
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27.01.2010 00:38 08
- Peamine sõiduk: F10 530D
- Asukoht: Keila
Re: Projekt 520-ist 525-eks
Selge, võtan teadmiseks 
Aga sellega vast läheb päris palju aega ja närve nagu aru saan ja kindlasti ei piirdu siin ühe paari kätega
?

Aga sellega vast läheb päris palju aega ja närve nagu aru saan ja kindlasti ei piirdu siin ühe paari kätega

Re: Projekt 520-ist 525-eks
Minu käest võid saada antud masinale sobiva 4x el akende tõstukid koos nuppudega nii ustele kui ka keskkonsooli.
-
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27.01.2010 00:38 08
- Peamine sõiduk: F10 530D
- Asukoht: Keila
Re: Projekt 520-ist 525-eks
Ma täpselt ei tea jah, aga kuidas keegi arvad, et äkki on parem panna siis 125 kw 2.5 mootor ?
Et siis ei pea elektrisüsteemi pmber tõstma ?
Et siis ei pea elektrisüsteemi pmber tõstma ?
Re: Projekt 520-ist 525-eks
Kõik oleneb sellest millised elektrilised lisad praegu olemas on. Kui ei midagi siis on praktiliselt terve juhtmestik vaja välja vahetada.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
-
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27.01.2010 00:38 08
- Peamine sõiduk: F10 530D
- Asukoht: Keila
Re: Projekt 520-ist 525-eks
El lisasi ple jah 
ainult küljepeeglid elektrilised.
Aga kes on spets juhtmestiku vahetamises ?

ainult küljepeeglid elektrilised.
Aga kes on spets juhtmestiku vahetamises ?
Re: Projekt 520-ist 525-eks
no mida seal niiväga spetsida? tõstad juhtmed ühest masinast teise ja pistad lülitid sisse nendesse vidinatesse, mis elektriga tulevad.
pikk66 andis mõistlku nõuande, eks sa nii pead ilmselt tegema kui tahad asjast asja saada...ja mitte 5aasta projekti, mis 1aasta pärast aja puudumise tõttu müügis on.
pikk66 andis mõistlku nõuande, eks sa nii pead ilmselt tegema kui tahad asjast asja saada...ja mitte 5aasta projekti, mis 1aasta pärast aja puudumise tõttu müügis on.
-
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27.01.2010 00:38 08
- Peamine sõiduk: F10 530D
- Asukoht: Keila
Re: Projekt 520-ist 525-eks
Eks ikka, ei kavatsegi seda mingi 3 aastaks venitada, suvi näitab ! 

Re: Projekt 520-ist 525-eks
ma olen kõik selle läbi teinud. Kõik peale konditsioneeri.
520, 95 kw, 1990 a on auto.
Vahetatud ca 2 a jooksul:
Mootor: esmalt 2,5 ilma vanoseta(sai ära küpsetatud), siis 2,0 vanos(lahjaks jäi), 2,5 vanos(peaks nüüd hea saama).
kast, gardaan, tagasild differ.
Praktiliselt kogu sisu vahetatud. Ühtlasi on sees ka e38 must el. nahksisu. Põhjamatt on ka sinise asemel hall pandud. Paar pisemat plastikut vahetamata.
Kogu kere juhtmestik. Kapoti alune pool koos kaitsme karbiga, tagumine osa koos armatuuri alusega. Esiuste sisesed ka. Mõningatesse väga hulludesse kohtadesse tegin jätkamise.Juhtmete värvid suures enamuses ja kindlatesse kohtadesse klapivad. Ukse oleku registreerimis andurite juhtmeid näiteks oleks eriti jube vahetada olnud.
Juhtmeid oli ikka hullult palju. Suht suur kastitäis
Õhtu jooksul, 5 tunniga kogu 94 a auto juhtmestiku maha. Järgmine päev oma autolt, ülejärgmine päev panin 94a oma peale. Peale seda läks auto käima poolest pöördest ilma mingite probleemideta. Ja siis läks umbes 2 päeva auto lõpuni kokku panemise peale.
Põhiliselt vahetasin juhtmestikku kuna olin eelnevalt kui 2,0 vanos sai peale läks, kokku pannud 93 a esimese poole 525-e juhtmestik koos armatuuri alusega ja 90a tagumine pool. Kõik asjad sain tööle, kuid üsna palju tuli ratsi teha tookord. Armatuuri alused pistikud suht ei klapi.
Hiljem kui 4ndat mootorit peale tõstma hakkasin ei saanud seda kuidagi tööle. Hiljem selgus, et mootori pea releele oli immo katkestus tehtud. Lisaks ei olnud mul mitte mingisugust el akna valmidust. Sestap sai ostetud kogu 94 a vanosega auto juhtmestik.
Ahjaa, kaotasin kogu juhtmete vahetusega ca 6 euri ja oma aja. Ja kui arvestada veel mootori juhtmestiku müüki siis jäin kasumisse 19 euri
Kütuse kuluga koos jõhkralt plussis igatahes. Ükski mootor pole mul siiani nii vähe võtnud.
Ja muidugi neile kes mu autot näinud on: Tean, et jätkuvalt on veel väga palju teha, kuid küll saab tehtud. Vähemalt enda tehtud ja tean kõike läbi-lõhki.
Aga edu sulle.
520, 95 kw, 1990 a on auto.
Vahetatud ca 2 a jooksul:
Mootor: esmalt 2,5 ilma vanoseta(sai ära küpsetatud), siis 2,0 vanos(lahjaks jäi), 2,5 vanos(peaks nüüd hea saama).
kast, gardaan, tagasild differ.
Praktiliselt kogu sisu vahetatud. Ühtlasi on sees ka e38 must el. nahksisu. Põhjamatt on ka sinise asemel hall pandud. Paar pisemat plastikut vahetamata.
Kogu kere juhtmestik. Kapoti alune pool koos kaitsme karbiga, tagumine osa koos armatuuri alusega. Esiuste sisesed ka. Mõningatesse väga hulludesse kohtadesse tegin jätkamise.Juhtmete värvid suures enamuses ja kindlatesse kohtadesse klapivad. Ukse oleku registreerimis andurite juhtmeid näiteks oleks eriti jube vahetada olnud.
Juhtmeid oli ikka hullult palju. Suht suur kastitäis
Õhtu jooksul, 5 tunniga kogu 94 a auto juhtmestiku maha. Järgmine päev oma autolt, ülejärgmine päev panin 94a oma peale. Peale seda läks auto käima poolest pöördest ilma mingite probleemideta. Ja siis läks umbes 2 päeva auto lõpuni kokku panemise peale.
Põhiliselt vahetasin juhtmestikku kuna olin eelnevalt kui 2,0 vanos sai peale läks, kokku pannud 93 a esimese poole 525-e juhtmestik koos armatuuri alusega ja 90a tagumine pool. Kõik asjad sain tööle, kuid üsna palju tuli ratsi teha tookord. Armatuuri alused pistikud suht ei klapi.
Hiljem kui 4ndat mootorit peale tõstma hakkasin ei saanud seda kuidagi tööle. Hiljem selgus, et mootori pea releele oli immo katkestus tehtud. Lisaks ei olnud mul mitte mingisugust el akna valmidust. Sestap sai ostetud kogu 94 a vanosega auto juhtmestik.
Ahjaa, kaotasin kogu juhtmete vahetusega ca 6 euri ja oma aja. Ja kui arvestada veel mootori juhtmestiku müüki siis jäin kasumisse 19 euri

Kütuse kuluga koos jõhkralt plussis igatahes. Ükski mootor pole mul siiani nii vähe võtnud.
Ja muidugi neile kes mu autot näinud on: Tean, et jätkuvalt on veel väga palju teha, kuid küll saab tehtud. Vähemalt enda tehtud ja tean kõike läbi-lõhki.
Aga edu sulle.
-
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27.01.2010 00:38 08
- Peamine sõiduk: F10 530D
- Asukoht: Keila
Re: Projekt 520-ist 525-eks
Oii, päris hea 
Selge suured tänud selle eest.
Aga sinuga ma võtaks ühendust kui mingi probleem ette tuleks juhtmestikuga ?

Selge suured tänud selle eest.
Aga sinuga ma võtaks ühendust kui mingi probleem ette tuleks juhtmestikuga ?

Re: Projekt 520-ist 525-eks
jah, vabalt, nõu saan ikka anda. Käsi külge panna arvatavasti ei viitsi.
-
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27.01.2010 00:38 08
- Peamine sõiduk: F10 530D
- Asukoht: Keila
Re: Projekt 520-ist 525-eks
Eiei, ma ei loodagi, aga küllap kui natuke paberit anda siis äkki aitad 

Re: Projekt 520-ist 525-eks
ja isegi kogu selle teema ise läbi elanud...520ile läks 535 parda kompu ja suur obc...ees olid autol olemas el aknad,taha vedasin ise,skeemide järgi,samamoodi polnud ei ustes ega autos juhtmestikke.kapoti alt ka kõik juhtmed lappasin ringi.kõik oleneb ka autode ehitus aastast,kui on 91 lõpp ja 92,nagu mul oli,siis suht palju juhtmeid juba klappisid,mõned ainult,kogu auto peale mingi 25 juhet pidi üles leidma ja omavahel ühendama...üldiselt võid e34ja skeeme juba uurima hakata,saad asja varakult selgeks ja hiljem oskad juba ise vaadata...soovitan loomulikult teise auto kõrvale võtta,ise sain juhtmed ühe ja sama auto pealt kuid auto läks ennem müüki kui jõudsin enda autosse panna,seega pidingi skeemide pealt otsima.taur kirjutas:ma olen kõik selle läbi teinud. Kõik peale konditsioneeri.
520, 95 kw, 1990 a on auto.
Vahetatud ca 2 a jooksul:
Mootor: esmalt 2,5 ilma vanoseta(sai ära küpsetatud), siis 2,0 vanos(lahjaks jäi), 2,5 vanos(peaks nüüd hea saama).
kast, gardaan, tagasild differ.
Praktiliselt kogu sisu vahetatud. Ühtlasi on sees ka e38 must el. nahksisu. Põhjamatt on ka sinise asemel hall pandud. Paar pisemat plastikut vahetamata.
Kogu kere juhtmestik. Kapoti alune pool koos kaitsme karbiga, tagumine osa koos armatuuri alusega. Esiuste sisesed ka. Mõningatesse väga hulludesse kohtadesse tegin jätkamise.Juhtmete värvid suures enamuses ja kindlatesse kohtadesse klapivad. Ukse oleku registreerimis andurite juhtmeid näiteks oleks eriti jube vahetada olnud.
Juhtmeid oli ikka hullult palju. Suht suur kastitäis
Õhtu jooksul, 5 tunniga kogu 94 a auto juhtmestiku maha. Järgmine päev oma autolt, ülejärgmine päev panin 94a oma peale. Peale seda läks auto käima poolest pöördest ilma mingite probleemideta. Ja siis läks umbes 2 päeva auto lõpuni kokku panemise peale.
Põhiliselt vahetasin juhtmestikku kuna olin eelnevalt kui 2,0 vanos sai peale läks, kokku pannud 93 a esimese poole 525-e juhtmestik koos armatuuri alusega ja 90a tagumine pool. Kõik asjad sain tööle, kuid üsna palju tuli ratsi teha tookord. Armatuuri alused pistikud suht ei klapi.
Hiljem kui 4ndat mootorit peale tõstma hakkasin ei saanud seda kuidagi tööle. Hiljem selgus, et mootori pea releele oli immo katkestus tehtud. Lisaks ei olnud mul mitte mingisugust el akna valmidust. Sestap sai ostetud kogu 94 a vanosega auto juhtmestik.
Ahjaa, kaotasin kogu juhtmete vahetusega ca 6 euri ja oma aja. Ja kui arvestada veel mootori juhtmestiku müüki siis jäin kasumisse 19 euri
Kütuse kuluga koos jõhkralt plussis igatahes. Ükski mootor pole mul siiani nii vähe võtnud.
Ja muidugi neile kes mu autot näinud on: Tean, et jätkuvalt on veel väga palju teha, kuid küll saab tehtud. Vähemalt enda tehtud ja tean kõike läbi-lõhki.
Aga edu sulle.
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
-
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27.01.2010 00:38 08
- Peamine sõiduk: F10 530D
- Asukoht: Keila
Re: Projekt 520-ist 525-eks
Selge tänud ! 
