BMW 5-seeria '2010 F10
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
M5 ametlikud pildid on "lekkinud"
http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... ost2095087
http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... ost2095087
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
http://www.autoblog.com/photos/2012-bmw ... s/#4224627
Siin ka üsna palju pilte uuest M5-st. Väga kena näeb ikka välja.
Siin ka üsna palju pilte uuest M5-st. Väga kena näeb ikka välja.
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 913
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Sellised andmed siis sellest dokumendist:
BMW M5: V8 petrol engine, M TwinPower Turbo technology with Twin Scroll Twin Turbo, cross-bank exhaust manifold, High Precision Injection direct injection and VALVETRONIC variable valve control.
Displacement: 4,395 cc, output: 412 kW/560 hp at 6,000 – 7,000 rpm, max. torque: 680 Nm (502 lb-ft) at 1,500 – 5,750 rpm. Acceleration 0 – 100 km/h (62 mph): 4.4 seconds, acceleration 0 – 200 km/h (124 mph): 13.0 seconds, top speed: 250 km/h / 155 mph (305 km/h / 190 mph with M Driver’s Package). Average fuel consumption: 9.9 litres/100 kilometres (28.5 mpg imp), CO2 emissions: 232 g/km, exhaust standard: EU5.
BMW M5: V8 petrol engine, M TwinPower Turbo technology with Twin Scroll Twin Turbo, cross-bank exhaust manifold, High Precision Injection direct injection and VALVETRONIC variable valve control.
Displacement: 4,395 cc, output: 412 kW/560 hp at 6,000 – 7,000 rpm, max. torque: 680 Nm (502 lb-ft) at 1,500 – 5,750 rpm. Acceleration 0 – 100 km/h (62 mph): 4.4 seconds, acceleration 0 – 200 km/h (124 mph): 13.0 seconds, top speed: 250 km/h / 155 mph (305 km/h / 190 mph with M Driver’s Package). Average fuel consumption: 9.9 litres/100 kilometres (28.5 mpg imp), CO2 emissions: 232 g/km, exhaust standard: EU5.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Põhimõtteliselt tühikäigult juba väänab ära!TanelE34 kirjutas:680 Nm (502 lb-ft) at 1,500 – 5,750 rpm.



Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Eelmainitud dokumenti sirvides tundub et uut m5-te arendades on enim rõhku pandud ökonoomsusele
.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Mootor, nagu BMW-le kohane, on kindlasti meistriteos. Ma siiralt loodan, et see pea 2 tonni kaaluv elukas on ka M-ile kohaselt juhitavaks tehtud, kuigi selle suhtes on teatud kahtlused
Samas meenus just Autolehe test, kus X6M ka teistele füüsikat õpetas 


Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Ma usun, et juhitavus on viimane, milles kahelda. "Tavaline" uuem viiene koos seadistatava vedrustuse, rooli ja muuga tundus juba väga tihkelt teega kontaktis olema. Aga see 9,9l sajale on jah, paras litter naabrite aeda, loodetavasti!
Must get masin! 


Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Mis veel märkasin piltidelt, et nüüd on käsipidur ka nupust.. Et nagu drifti inimesed ei saagi nüüd kässarit kasutada?
Või mis eelise see nupuga käsipidur annab?

- e36 in progress...
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Elektrooniliselt st elektriliselt rakenduv junn... ei muud, pole vaja musklit punnitada.
Gustav m5boardist siis ametlikul esitlusel ka Saksas ja päris tihti igast detailseid ja värskeid videosi tubesse laeb:
http://www.youtube.com/user/m5boarddotcom#p/u paremal tabis, M3 CRT tutvustust ka näha.

Gustav m5boardist siis ametlikul esitlusel ka Saksas ja päris tihti igast detailseid ja värskeid videosi tubesse laeb:
http://www.youtube.com/user/m5boarddotcom#p/u paremal tabis, M3 CRT tutvustust ka näha.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
kas mitte need nupuga käsipidurid nii ei toimi et pead tavapidurit ka all hoidma ja siis alles läheb peale või maha(vähemalt audil oli minuarust nii) ? Siis hoopealt enam käsipidurit kasutada ei saasiim .j kirjutas:Elektrooniliselt st elektriliselt rakenduv junn... ei muud, pole vaja musklit punnitada.![]()
Gustav m5boardist siis ametlikul esitlusel ka Saksas ja päris tihti igast detailseid ja värskeid videosi tubesse laeb:
http://www.youtube.com/user/m5boarddotcom#p/u paremal tabis, M3 CRT tutvustust ka näha.

- e36 in progress...
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
2007 Passatil on küll lihtsalt nupule vajutus ja käsipidur peal , aga kui tahad maha võtta tuleb pidur alla vajutada .
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
hääled olid eelmisel m5-el ja m6-el kõvasti paremad.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
fedja kirjutas:hääled olid eelmisel m5-el ja m6-el kõvasti paremad.
selle video pealt vaadates pole sellel häälel nooo mitte kohe üldse midagi pahasti

veel üks:
- e36 in progress...
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Eelmine oli siiski parema häälega...
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
väike võrdlus siis:
parim
eisenmanni väljalase
uue hääl ikka väga mannetu selle kõrval.
parim

uue hääl ikka väga mannetu selle kõrval.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Keda see hääl niiväga huvitab? M5 pole kunagi loodud mingiks show-off autoks jufedja kirjutas:väike võrdlus siis:
parimeisenmanni väljalase
uue hääl ikka väga mannetu selle kõrval.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
+1Rops kirjutas:Keda see hääl niiväga huvitab? M5 pole kunagi loodud mingiks show-off autoks jufedja kirjutas:väike võrdlus siis:
parimeisenmanni väljalase
uue hääl ikka väga mannetu selle kõrval.
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 913
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Küll tuleb ka F10-le aftermarket väljalaskeid.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
F10 ei saa kolmel põhjusel nii head ja/või unikaalset saundi kui E60 M5. Esiteks võtavad turbod väljalaskest oma keerutamiseks vajaliku energia tarbeks paratamatult ka osa häält ära. Sellised mootorid on juba loomu poolest teist tooni kui vabalt hingavad. Teiseks on kaks silindrit vähem ja see muudab omajagu hääletämbrit. Kolmandaks töötab E60 mootor suurematel pööretel.
Muidu selle häälega on nii, et kui ei tea millega tegu siis ei oska seda hinnata. 3½a tagasi V8't ostes arvasin, et parim on vaikne V8 aga nüüd olen tõsine sõltlane. Lasen vahest aknad kaifimiseks alla. Eelmine suvi sai teine käik nullist lõpuni lastud aknad lahti ja telliskivisein häält autosse peegeldamas. Kiirendusjõu ja hääle koosmõju oli mu naisele päris tugev, kommentaar oli et my mind just had an orgasm
Hääle mõju ei maksa seega alahinnata
Otsetorudega C4 Corvette liikus küll mu autost aeglasemalt aga see müra kiirendamisel seal sees pani arvama, et ühelgi stock e39 540i'l pole dragis võimalustki (loe müra tekitab illusiooni suuremast kiirendamisest).
Siiski usun F10 4,4sest V8sast saab ka üsna hea hääle kätte, kui väljalaset vähe vabamaks lasta.
Muidu selle häälega on nii, et kui ei tea millega tegu siis ei oska seda hinnata. 3½a tagasi V8't ostes arvasin, et parim on vaikne V8 aga nüüd olen tõsine sõltlane. Lasen vahest aknad kaifimiseks alla. Eelmine suvi sai teine käik nullist lõpuni lastud aknad lahti ja telliskivisein häält autosse peegeldamas. Kiirendusjõu ja hääle koosmõju oli mu naisele päris tugev, kommentaar oli et my mind just had an orgasm


Siiski usun F10 4,4sest V8sast saab ka üsna hea hääle kätte, kui väljalaset vähe vabamaks lasta.
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Mingite suvaliste fotokaga tehtud filmiklippide põhjal on muidugi mõistlik järeldusi teha.
Ja kui mootori häälest rääkida, siis tühikäigul ja madalatel pööretel on küll S85 hääl üsna mannetu, nagu mingi R4 FSI kõriseb...
Korraliku V8 müdinale ei saa IMO ei V10 ega ka V12-ned küll vastu.

Ja kui mootori häälest rääkida, siis tühikäigul ja madalatel pööretel on küll S85 hääl üsna mannetu, nagu mingi R4 FSI kõriseb...
Korraliku V8 müdinale ei saa IMO ei V10 ega ka V12-ned küll vastu.

Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Paraku ei tee ka v8 korralikku müdinat, kui väljalaske pulsid koondumispunktide (turbote) vahel ühtlaselt ära jagada. R4-laadse põrina saatel saab see-eest nautida turbote kiiremat reageerimist ja laiemat momendikõverat.
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
No mida neid lede igalepoole topitakse?
Olgu audi, nad teevad seda kenasti, aga kui nad on mondeol, või sellel tuuningaretisel ees, siis näevad ikka suht rõvedad välja
Olgu audi, nad teevad seda kenasti, aga kui nad on mondeol, või sellel tuuningaretisel ees, siis näevad ikka suht rõvedad välja

Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Las olla need LEDid seal. Mind rohkem häirivad balloonid rõvedatel velgedel ja see odav võre mis on sellel topitud igale poole. Lätlaka mulje jätab. Tagant veel ok, kuid esiotsa alal utlesid küll jama. 

F31 320d M Performance
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Kardan ka, et S85le väärist vastast ei tule hääle poolest, võimatu. Enne olid soundi poolest M5/M6 Gallardo ja R8 V10netele vääriline konkurent, siis hetkel nende väheste videode põhjal... 

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Sõidurõõm
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Hmm. Samas liiguvad linnas juba jutud, et lõpuks on BMW alla vandumas põhimõtetele ja plaanib ehitada diisel-M5-te ja ka X-draiviga M5-te!Svenp kirjutas:M divisjoni insenerid räägivad M5-st
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=24119
http://www.linkedin.com/groups/MSeriesc ... mp_2138385
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: BMW 5-seeria '2010 F10
Diisel M5?
See kõlab umbes sama moodi nagu esiveoline M3



See kõlab umbes sama moodi nagu esiveoline M3
Põssadipõssadipõssadipõssadi-põsspõss