Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
- enrico-
- Huviline
- Postitusi: 2484
- Liitunud: 28.01.2010 23:46 08
- Asukoht: Tallinn Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
- Kontakt:
Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Tere. Kuna varsti vist mootori vahetus ees ootamas, siis sooviks ikka midagi võimsamat ja uuemat paigaldada. Seega vajan teie abi...
Auto on e34 525i 141kw 1994a. Ja soov oleks peale panna 2.8 mootor. Hetkel on mulle pakutud seitsmese pealt pärit M52B28 (praegu peaks olema M50B25). Kas see mootor istub minu auto juhtmestikuga ja käigukastiga?
Siin infot sellest mootorist http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... rhash=253a
BMW fansi andmeil on kastid samad...
Igasugune abi on teretulnud!
Ette tänades Enrico.
Auto on e34 525i 141kw 1994a. Ja soov oleks peale panna 2.8 mootor. Hetkel on mulle pakutud seitsmese pealt pärit M52B28 (praegu peaks olema M50B25). Kas see mootor istub minu auto juhtmestikuga ja käigukastiga?
Siin infot sellest mootorist http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... rhash=253a
BMW fansi andmeil on kastid samad...
Igasugune abi on teretulnud!
Ette tänades Enrico.
Telefon: 58150468
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
juhtmestik ei istu.aut kast mölemal sama.ei taha kuidagi su teemat solkida aga mis möte sellel on?vöidad 1kw ja 20nm ja saad juurde hunniku probleeme.mina paneks siis juba 5,4 aiste vahele.kütuse kulu kindlasti väiksem kui 2,8 ja asi oluliselt vastupidavam ja mönusam.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
- enrico-
- Huviline
- Postitusi: 2484
- Liitunud: 28.01.2010 23:46 08
- Asukoht: Tallinn Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
- Kontakt:
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Tegemist manuaalkastiga... Idee tekkis sellest, et enda 525-l on mootor omadega läbi. Õli ja tosooli võtab (lekked puuduvad, kuid anumad vajavad mõne aja tagant täitmist). Mootor tossab.Tarmo_N kirjutas:juhtmestik ei istu.aut kast mölemal sama.ei taha kuidagi su teemat solkida aga mis möte sellel on?vöidad 1kw ja 20nm ja saad juurde hunniku probleeme.mina paneks siis juba 5,4 aiste vahele.kütuse kulu kindlasti väiksem kui 2,8 ja asi oluliselt vastupidavam ja mönusam.
Seega on mul 3 võimalust: Kas remontida olemasolevat (kindlasti väga kallis), Osta järgmine 2.5l mootor asemele (ei tea eelnevat minevikku), Või soetada veidi uuem mootor uuema auto pealt, mis pole osside lemmik (seega võib uskuda, et pole väga hullult kuuma saanud...)
Ja kuna 2.8 siiski käib paremini edasi kui 2.5 siis tekkiski mõte, et miks mitte...
hea meelega paneks 4.4 vahele, kuid pole aega ja raha nii suurt projekti ette võtta...

Telefon: 58150468
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
selle 2,8 mootori asendamine on kindlasti sama jama nagu 3,0d sinna vahele tösta.samas leidsin internetist saidi kus oli 3,0d e30le vahele aetud.järelikult tehtav ikkagi.samas oli ka video 528 ja 530d kiirenduse vahel kusjuures 2,8 jäi nöksa isegi maha.minuarvates on 2,5 remont ikkagi odavam kui hakata jalgratast leiutama.kaanele lihv ja klapid üle vaadata ja alla uued saaled ja röngad.2,8 on ju alu plokiga ja vägagi örn,vahe 2,5ga ainult 1kw.jah väänet rohkem kui 2,5l.aga ikkagi edu kui hakkad seda vahetust tegema.panin lihtsalt kirja omad mötted selle teema kohta,ei ürita sind kuidagi ümber veenda.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
- enrico-
- Huviline
- Postitusi: 2484
- Liitunud: 28.01.2010 23:46 08
- Asukoht: Tallinn Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
- Kontakt:
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
eks ma veel veidi uurin selle kohta, kui liiga keeruline teostada, siis jääb kindlasti tegemata, kuid kui tundub, et saan hakkama, siis võin ka 2.8 teed minnaTarmo_N kirjutas:selle 2,8 mootori asendamine on kindlasti sama jama nagu 3,0d sinna vahele tösta.samas leidsin internetist saidi kus oli 3,0d e30le vahele aetud.järelikult tehtav ikkagi.samas oli ka video 528 ja 530d kiirenduse vahel kusjuures 2,8 jäi nöksa isegi maha.minuarvates on 2,5 remont ikkagi odavam kui hakata jalgratast leiutama.kaanele lihv ja klapid üle vaadata ja alla uued saaled ja röngad.2,8 on ju alu plokiga ja vägagi örn,vahe 2,5ga ainult 1kw.jah väänet rohkem kui 2,5l.aga ikkagi edu kui hakkad seda vahetust tegema.panin lihtsalt kirja omad mötted selle teema kohta,ei ürita sind kuidagi ümber veenda.

Telefon: 58150468
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Kui saad 2,8 koos juhtmestiku ja ajuga polegi asi nii hull. Muidu m50 ja 52 on ideeliselt suht sarnased agaühel kasutatakse andurites 5v ja teisel 12v ning m52 peaks temp andureid rohkem olema. Teine asi on karteripõhjaga. Ma ei tea kuidas seitsmesel asi on aga e39 ja 36 on karteri põhi teisel pool kui e34.
Teoreetiliselt peaks nii ka saama, et jätad m50(juhul kui on vanosega) aju ja juhtmestiku ning andurid ning krutid need koos sisselaske kollektoriga m52 peale (seega kasutad ainult 2,8 plokki ja kaant)
Aga selle variandiga ma ei ole kindel kas sa peale kaalu ka midagi võidad
Teoreetiliselt peaks nii ka saama, et jätad m50(juhul kui on vanosega) aju ja juhtmestiku ning andurid ning krutid need koos sisselaske kollektoriga m52 peale (seega kasutad ainult 2,8 plokki ja kaant)
Aga selle variandiga ma ei ole kindel kas sa peale kaalu ka midagi võidad
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
selle kolle vahetusega,ehk m50 kolle m52 mootorile pidi ju jöudu juurde saama?kolmeste puhul suht levind teema.kas mitte m50 karteripöhi pole väga sarnane m52omaga?
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
"mina paneks siis juba 5,4 aiste vahele.kütuse kulu kindlasti väiksem kui 2,8"
sorry, aga kas natuke peast soe või??? ma suudaks veel kuidagimoodi aru saada kui räägiksid mingist puhtast maanteekulust, mis küll ilmselt on ka suurem 5,4 motol, kuid mitte väga palju. aga väita, et üldine kütusekulu on KINDLASTI VÄIKSEM, no sellise asja peale ei oska enam naerda ka
uuem 2.8 mootor on vanemast 2.5'st asjalikum nii ehk naa. kui vana nagunii saiaks kulunud ja vahetust vajab siis loomulikult, miks mitte panna parem mootor peale. 2.5 ülemise otsaga pidi m52b28 arendama miski 160+ kw jõudu vist, ilma et midagi muud tuleks ümber teha. väänet on sel nii ehk naa rohkem loogiliselt võttes.
käigukast peaks istuma igaljuhul üks ühele, kuna moto iseenesest on sama. karterit peaksid saama kasutada vanalt mootorilt, vähemalt nii olen mina lugenud.
sorry, aga kas natuke peast soe või??? ma suudaks veel kuidagimoodi aru saada kui räägiksid mingist puhtast maanteekulust, mis küll ilmselt on ka suurem 5,4 motol, kuid mitte väga palju. aga väita, et üldine kütusekulu on KINDLASTI VÄIKSEM, no sellise asja peale ei oska enam naerda ka

uuem 2.8 mootor on vanemast 2.5'st asjalikum nii ehk naa. kui vana nagunii saiaks kulunud ja vahetust vajab siis loomulikult, miks mitte panna parem mootor peale. 2.5 ülemise otsaga pidi m52b28 arendama miski 160+ kw jõudu vist, ilma et midagi muud tuleks ümber teha. väänet on sel nii ehk naa rohkem loogiliselt võttes.
käigukast peaks istuma igaljuhul üks ühele, kuna moto iseenesest on sama. karterit peaksid saama kasutada vanalt mootorilt, vähemalt nii olen mina lugenud.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Bimmerforumsi E34 sektsioonis on sellest vahetusest põhjalikult kirjutatud.
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
pidasin silmas hobujöudude-kütusekulu vahet.2,8 annab oma jöu välja körgetel pööretel,5,4 madalatel.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
põhimõtteliselt kõik mootorid annavad jõu välja maksimaalsete lubatud pöörete juures, täpsemalt natuke enne piirajat tavaliselt! ja 5.4 ning 2.8 kõne all olevate motode piirajad on ikka enamvähem ühes augus.
"hobujöudude-kütusekulu vahet" - 5.4 moto ei anna sama küttekulu juures rohkem hobuseid. kui nii oleks, siis oleks elu ju tõepoolest LILL
need motod on tehnoloogiliselt suht võrdsed, kahtlustan isegi, et m52 natuke rohkem advanced võibolla.
"hobujöudude-kütusekulu vahet" - 5.4 moto ei anna sama küttekulu juures rohkem hobuseid. kui nii oleks, siis oleks elu ju tõepoolest LILL

Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
endal ka väike plaan panna e34jale 2.8 vahele,kuna enda masina mootor ka suht õhtal omadega,mitte et midagi hullu oleks kuid vahetuse mõte peas siiski keerleb.kõik,jah pidi suht istuma,kuid kindlasti panna siis juba 2.5 sisselaske kolle ja muud vidinad,pidi kõvasti juurde andma.samas arvan et ilma 2.8 juhtmestiku ja ajuta see asi nii ei käi,et ikka sellele motole oleks vaja ka tema aju. 

Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
- Kalmer90
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 27.11.2009 14:24 30
- Peamine sõiduk: BMW e38
- Asukoht: Klooga, Nissi
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Kui sa tahad M52B28 aju panna siis on sul veel immosüsteemi ka vaja et see toimima saada.Tuleb panna M50'ne
1. Pihustid
2. Sisselase
3. Õhukulu lugeja
4. Süütepoolid
5. M50 juhtmed
6. M50 klapikambri kaas (poolide ja juhtmeid on lihtsam kinnnitada)
Sobib vaid m52b28 M52tuB28 ei istu...
2,8 hakkab tööle M50B25 ajuga, aga see peab olema Vanosega mootori oma, sest M52B28 on ka vanosega. Aju õpib ise ära andurite järgi kuidas töötada.
BMW 525tdsA E34
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Andurid ja juhtmestik ja aju peavad ikka komplektis olema. Kuna m50 mootoril peaks nuka ja vända andur ca 5 voldi pealt ,siis m52 mootoril käivad nuka ja vända andurid 12v pealt. see siis nimelt selleks, et mida suurem pinge seda vähem oksüdeerumist
Ja kusjuures enda mäletamist mööda sai paigaldatud kunagi ühele e36-le m50b20tu asemele m52b20 ,siis katreripõhjas oli erinevus selline sees,et roolivõimu pumba mingi kinnitus mis käis karteripõhja külge ei sobinud .seega panin vanema karteripõhja kuna polnud hetkel saada m52 roolivõimu pumba kronsteini.

Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
otsisin ja otsisin seda videot aga ei lednud. ainuke videoTarmo_N kirjutas:selle 2,8 mootori asendamine on kindlasti sama jama nagu 3,0d sinna vahele tösta.samas leidsin internetist saidi kus oli 3,0d e30le vahele aetud.järelikult tehtav ikkagi.samas oli ka video 528 ja 530d kiirenduse vahel kusjuures 2,8 jäi nöksa isegi maha.minuarvates on 2,5 remont ikkagi odavam kui hakata jalgratast leiutama.kaanele lihv ja klapid üle vaadata ja alla uued saaled ja röngad.2,8 on ju alu plokiga ja vägagi örn,vahe 2,5ga ainult 1kw.jah väänet rohkem kui 2,5l.aga ikkagi edu kui hakkad seda vahetust tegema.panin lihtsalt kirja omad mötted selle teema kohta,ei ürita sind kuidagi ümber veenda.
tehas annab juba et 528 on kiirem. endal on 528 ja vennal 530d. jutile pannes ple 530d võimaluski.(mölemad man). diislil tekib ulme mineku tunne tänu väändele.
BMW g31 520d M Sport
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Arvan et 3,0 135kw kiirendab sellisel juhul paremini kui 2,8 142 kw on manuaal ja 3,0 d atm
Diisel kiirendab atm kastiga paremini kuna atm kast suudab seda väänet optimaalsemalt käikude vahel ära jagada(tänu hulgale erinevatele anduritele ja solenoididele). Milleks manuaalil on enamasti per*e ja vasak jalg ning parem käsi.
Diisel kiirendab atm kastiga paremini kuna atm kast suudab seda väänet optimaalsemalt käikude vahel ära jagada(tänu hulgale erinevatele anduritele ja solenoididele). Milleks manuaalil on enamasti per*e ja vasak jalg ning parem käsi.
Viimati muutis ooDDoo, 30.06.2011 08:34 38, muudetud 1 kord kokku.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
[quote="ooDDoo"]Arvan et 3,0 135kw kiirendab sellisel juhul paremini kui 2,8 142 kw kui mõlemal on atm käigukastid.
Diisel kiirendab atm kastiga paremini kuna atm kast suudab seda väänet optimaalsemalt käikude vahel ära jagada(tänu hulgale erinevatele anduritele ja solenoididele). Milleks manuaalil on enamasti per*e ja vasak jalg ning parem käsi. Kas mitte 0 sajani on ikka 2,8 kiirem.
Diisel kiirendab atm kastiga paremini kuna atm kast suudab seda väänet optimaalsemalt käikude vahel ära jagada(tänu hulgale erinevatele anduritele ja solenoididele). Milleks manuaalil on enamasti per*e ja vasak jalg ning parem käsi. Kas mitte 0 sajani on ikka 2,8 kiirem.
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
man kast peaks ikka kordades kiirem olema kui autom. Paraku on nii et enamus autojuhte ei oska kiiresti käiku vähetada ja turboautol annab see kenasti tunda. tehas annab 530d (142kw) man 7.8 ja autom 8.0
BMW g31 520d M Sport
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Need on siis sedaani numbrid, touring peaks aeglasem olema.oja86 kirjutas:man kast peaks ikka kordades kiirem olema kui autom. Paraku on nii et enamus autojuhte ei oska kiiresti käiku vähetada ja turboautol annab see kenasti tunda. tehas annab 530d (142kw) man 7.8 ja autom 8.0
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
pole jah see video mida mina vaatasin.sellest videost ei selgu küll miskit kumb kiirem.jap vääne annab diislil hästi tunda.absoluutsele töele ma ei pretendeerigi.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
vääne annab igal autol hästi tunda, mitte ainult diislil
aga kiirendust ei määra mitte max vääne, vaid see kui pikalt seda väänet jätkub...ja diislil ei jätku just palju, sellepärast ka nii vähe kilosid vatti. aga see väände ära jagamise jutt käikude vahel on täielik ill! kui automaadil oleks oluliselt rohkem käike võrreldes manuaaliga ning kast ise oleks tehnoloogiliselt nii "advanced", et vahetaks selle hulga käike reaalselt kiiremini läbi kui vähem käike manuaaliga, siis võiks ehk hakata vaikselt seda teemat üles võtma.

aga kiirendust ei määra mitte max vääne, vaid see kui pikalt seda väänet jätkub...ja diislil ei jätku just palju, sellepärast ka nii vähe kilosid vatti. aga see väände ära jagamise jutt käikude vahel on täielik ill! kui automaadil oleks oluliselt rohkem käike võrreldes manuaaliga ning kast ise oleks tehnoloogiliselt nii "advanced", et vahetaks selle hulga käike reaalselt kiiremini läbi kui vähem käike manuaaliga, siis võiks ehk hakata vaikselt seda teemat üles võtma.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Muidugi on teoorias manuaal alati kiirem. kuid mina tahtsin oma jutuga seda öelda,et iga suvaline vend ei oska diisliga manuaaliga kiirendada.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
kilosid vatti?mis mööt ühik see on?vahe diisli ja bensuka puhul on selles et diisel annab oma max väände välja nii 2000-3000rpm juures kui bensakal jääb see 5000-6000rpm.ehk siis see mis diisel alguses vöidab selle ta hiljem kaotab sama käikude arvu juures.selleks et seda väänet paremini ära jaotada lisataksegi käikude arvu.diisli heaks või bensaka kahjuks on diislite edasiarendus vörreldes bensakatega mäekörgune sellest ka uuemate diislite paremad tulemused nii kiirendusel kui kütuse kokkuhoiu suhtes.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Tarmo_N, no ühik on kw, tead ju küll mis see tähendab? sai lihtsalt natuke omamoodi kirjutatud.
ühelgi tavapärasel tänaval sõitmise bemmil ei jää max vääne 5000-6000 juurde. kas sa ei ole tõesti mitte kunagi ühtegi momendigraafikut näinud?
piiraja kanti jääb alati max hp - tuleks ikka omale selgeks teha, mida tähendab vääne ja mida hõbujõud.
muideks, eesmärk parema kiirenduse saavutamise juures ei ole mitte mingist otsast "väände jagamine" kuskile, eesmärk on mootori hoidmine võimalikult suure hp alas...ehk siis selles alas kus kiirendades ja käike vahetades on keskmiselt hobujõud kõige suuremad.
palju nendel automaatkastidega diislitel (olgu öeldud, et me räägime siis ikkagi e34-e39 põlvkondadest!) siis teie arvates erinevaid käike kastis on?
ühelgi tavapärasel tänaval sõitmise bemmil ei jää max vääne 5000-6000 juurde. kas sa ei ole tõesti mitte kunagi ühtegi momendigraafikut näinud?

muideks, eesmärk parema kiirenduse saavutamise juures ei ole mitte mingist otsast "väände jagamine" kuskile, eesmärk on mootori hoidmine võimalikult suure hp alas...ehk siis selles alas kus kiirendades ja käike vahetades on keskmiselt hobujõud kõige suuremad.
palju nendel automaatkastidega diislitel (olgu öeldud, et me räägime siis ikkagi e34-e39 põlvkondadest!) siis teie arvates erinevaid käike kastis on?

Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
ja mina nüüd päris täpselt ei saagi aru mis teema see siis nüüd on...inimene vajas algselt abi 2.8 mootori peale panemises,e34jale...siin aga juba vaieldakse bensuka ja diisli kiirendusest..mis vahet sel hetkel on kes ja kuidas millega paremini kiirendab,point nagu oleks selles et ehk keegi siis oskab nagu inimest ka aidata?
Täpselt nagu minu teema puhul oli,tahtsin panna 520 kerele check controli jne,abi ei tulnud kuskilt,lõpuks pidin ikka ise välja nupudama kuidas ja mis,sest neid oli nii palju kes väitsid et sellel pole mõtet jne...

Täpselt nagu minu teema puhul oli,tahtsin panna 520 kerele check controli jne,abi ei tulnud kuskilt,lõpuks pidin ikka ise välja nupudama kuidas ja mis,sest neid oli nii palju kes väitsid et sellel pole mõtet jne...

Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
kw või hp on suhteline möiste lollidele millegi näitamiseks.igapäeva elus ei tähenda see sulle midagi.loeb nm ehk vääne ja see tuleb diislil alati välja oluliselt madalamatel pööretel kui bensakal.kw hakkab rolli mängima pöörete tipus siis kui väänet enam pole ja loeb inerts.rohkemate käikude arvuga saab hoida kiirenduse ühlasema selles köige magusamas pöörete vahemikus.bemmi mootor ongi selles suhtes hea et 6sil mootoril jagub inertsi körgete pööreteni mitte nagu 4sil mootoril mis kibub ära surema 2-3tuh pöörete vahemikus kus väänet enam pole ja ka inertsi jääb väheks.mulle aitab sellest teemast mis läheb möttetuks ot ära juba.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
- enrico-
- Huviline
- Postitusi: 2484
- Liitunud: 28.01.2010 23:46 08
- Asukoht: Tallinn Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
- Kontakt:
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Minu BMW on tänaseks juba müüdud, ning enam ei vaja abi, kuid kasutaja marco505 vajab abi ning mitte Diisli ja Bensuka kiirendus võimsuste võrdluses

Seega Lõpetage loba ja asuge asja kallale


Seega Lõpetage loba ja asuge asja kallale

Telefon: 58150468
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
mis abi tema siis nüüd vajab?
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
Ei mina ka enam abi ei vaja 
oli jah mõte 2.8 vahele panna,päris tükk aega oli see mõte,kuid tänase seisuga vaadates vahetasin 34-ja 39-a vastu,mis juba on 2.8 motoga,seega enam vahetust pole vaja teha.
Kuigi jah,seda võiks küll teada et mis siis tegema peaks et lihtsate vahenditega sealt rohkem välja pigistada,
nagu aru saan siis tuleb m50 sisselaske kolle panna,pihustid?õhulugeja?
kuid mul moto vanosega,kas sellega üldse saabki?

oli jah mõte 2.8 vahele panna,päris tükk aega oli see mõte,kuid tänase seisuga vaadates vahetasin 34-ja 39-a vastu,mis juba on 2.8 motoga,seega enam vahetust pole vaja teha.
Kuigi jah,seda võiks küll teada et mis siis tegema peaks et lihtsate vahenditega sealt rohkem välja pigistada,
nagu aru saan siis tuleb m50 sisselaske kolle panna,pihustid?õhulugeja?
kuid mul moto vanosega,kas sellega üldse saabki?
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
Re: Vajan abi e34 mootori vahetusel 2.5->2.8
pihusteid ei ole minuteada küll vaja vahetada, mida see annaks? samuti ei anna minumeelest midagi õhulugeja vahetamine...või on m50 lugeja tõesti suurema läbimõõduga?
kõik m52b28 motod on vanosega, double-vanos variandi puhul oleks vist asi keerulisem.
kõik m52b28 motod on vanosega, double-vanos variandi puhul oleks vist asi keerulisem.