530i 2001.a mootor võtab õli
530i 2001.a mootor võtab õli
530 mootor võtab õli, umbes 2000km ja 0,5l õli, kas viga võib olla mootori tuulutuses?
Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
Jah, esimesena vaata tuulutus üle, siis palju läbisõit on ja 3,0 M54 suuremalt jaolt söövad õli.
Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
Läbisõit ligi 250000, olgu aga tänud info eest.
Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
See juba norm. läbisõit, kui veel keritud ka siis pole üldse ime, vaheta see klapp ja enamus torusi selle klapi juurest.Kui see ei aita siis on asi juba mootoris ehk rõngad, tihendid.
Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
Hea et siis kohe kõike vahetama peabJan320 kirjutas:See juba norm. läbisõit, kui veel keritud ka siis pole üldse ime, vaheta see klapp ja enamus torusi selle klapi juurest.Kui see ei aita siis on asi juba mootoris ehk rõngad, tihendid.

Tuulutus on üks võimalik viga. Teine on õlirõngad, kolmas variant on klapisääretihendid, neljas variant on et mõni muu tihend lekib, viies variant on, et õlipunn alt näiteks lahti (immitseb). Äkki vahetad kõik ära, teed miljoni eurose investeeringu ja siis hästi, õiget viga lõpuks ikkagi üles ei leia.
Teemaalgataja võiks natuke rohkem infot anda, et
- kas mootori alt õline?
- kui õlikork mootori pealt lahti keerata, kas pöörded muutuvad? (see on seotud tuulutusega)
- kui auto käima paned, viskab sinise pahvaka tagant välja jne.
Kohe soovitama kõikide asjade vahetust on ikka väga lamp. See katse-eksitus-meetod pidi kõige kallim variant olema.
Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
Mootor alt kuiv ,lekkeid ei paista olevat kuskil. Kui mootoril õlikork maha keerata siis mootoril pöörded ei muutu.
Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
Hea et siis kohe kõike vahetama peab
. Enne tuleks ikkagi vast selgeks teha, milles viga?
Tuulutus on üks võimalik viga. Teine on õlirõngad, kolmas variant on klapisääretihendid, neljas variant on et mõni muu tihend lekib, viies variant on, et õlipunn alt näiteks lahti (immitseb). Äkki vahetad kõik ära, teed miljoni eurose investeeringu ja siis hästi, õiget viga lõpuks ikkagi üles ei leia.
Teemaalgataja võiks natuke rohkem infot anda, et
- kas mootori alt õline?
- kui õlikork mootori pealt lahti keerata, kas pöörded muutuvad? (see on seotud tuulutusega)
- kui auto käima paned, viskab sinise pahvaka tagant välja jne.
Kohe soovitama kõikide asjade vahetust on ikka väga lamp. See katse-eksitus-meetod pidi kõige kallim variant olema.[/quote]
Mootor alt õline, võibolla pole kunagi mootoris õli olnudki
jah lihtsad ja loogilised asjad jätsin välja, ega seda klappi pole ka keegi kindlasti vahetanud.Ega see klapp küll miljon eurot maksa ja see on hooldus !!! kui keegi veel ei tea.

Tuulutus on üks võimalik viga. Teine on õlirõngad, kolmas variant on klapisääretihendid, neljas variant on et mõni muu tihend lekib, viies variant on, et õlipunn alt näiteks lahti (immitseb). Äkki vahetad kõik ära, teed miljoni eurose investeeringu ja siis hästi, õiget viga lõpuks ikkagi üles ei leia.
Teemaalgataja võiks natuke rohkem infot anda, et
- kas mootori alt õline?
- kui õlikork mootori pealt lahti keerata, kas pöörded muutuvad? (see on seotud tuulutusega)
- kui auto käima paned, viskab sinise pahvaka tagant välja jne.
Kohe soovitama kõikide asjade vahetust on ikka väga lamp. See katse-eksitus-meetod pidi kõige kallim variant olema.[/quote]
Mootor alt õline, võibolla pole kunagi mootoris õli olnudki

Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
umait kirjutas:Mootor alt kuiv ,lekkeid ei paista olevat kuskil. Kui mootoril õlikork maha keerata siis mootoril pöörded ei muutu.
aga vist on ikka nii et kui kork maas siis pöörded muutuvad, tuulutus kinni

BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
No kui pöörded ei muutu, siis tuulutus kinni jah. Samas, enda kogemusest võin öelda, et parem lase see kuskil korralikus kohas teha ning ära proovi torusid ise puhastama hakata. Mõttetu töö ning natukese aja pärast torud jälle kinni. Mina lasin talvel UM'is teha ja siiamaani kõik ok. Eelmine tuulutuse vahetus oli siis eelmine suviumait kirjutas:Mootor alt kuiv ,lekkeid ei paista olevat kuskil. Kui mootoril õlikork maha keerata siis mootoril pöörded ei muutu.

To Jan320: Mina tegin järeldused esimeses postis olevast infost, kus polnud põhimõtteliselt mitte midagi kirjas. Hea oli, et sul joppas pakkumisega, aga siiski fakt on see, et sa võtsid esimese asja ja hakkasid kohe sellega paugutama. Õnneks või kahjuks on jah muid asju ka, mis õli "kadumist" põhjustavad. Miljon euri tuleb siis kokku, kui kõik asjad ära teha


Klapp iseenesest on mõistliku hinnaga, aga kui seal ka muud asjad sellepärast tuksis, siis võib suht kulukaks minna. Mina jätsin tuulutuse pärast 5000 krooni UM'i. Ei olnud just odav lõbu (selle sees oli tuulutus, torud, klapikambrikaane tihend, õlivahetus ja tööraha). Tuulutus kinni võib ka nii lõppeda, et lööb mõne tihendi ära.

Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
Klapp iseenesest on mõistliku hinnaga, aga kui seal ka muud asjad sellepärast tuksis, siis võib suht kulukaks minna. Mina jätsin tuulutuse pärast 5000 krooni UM'i. Ei olnud just odav lõbu (selle sees oli tuulutus, torud, klapikambrikaane tihend, õlivahetus ja tööraha). Tuulutus kinni võib ka nii lõppeda, et lööb mõne tihendi ära.
[/quote]
TarMoH ,milleks seda raha UM i tassida tuleb osta uued torud ja ise ära vahetada koos uue klapiga, pole ime ,et 5000krooni läks ulme!!! Torud tuleb kindlasti uued panna mitte läbi pesta.

TarMoH ,milleks seda raha UM i tassida tuleb osta uued torud ja ise ära vahetada koos uue klapiga, pole ime ,et 5000krooni läks ulme!!! Torud tuleb kindlasti uued panna mitte läbi pesta.
Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
kas 2000 km peale 0,5 on siis palju? mul eelmisel sajandil üks vana e28 võttis 0,5l 200 km peale... aga sõitis veel kenasti ja kaua.
Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
TarMoH ,milleks seda raha UM i tassida tuleb osta uued torud ja ise ära vahetada koos uue klapiga, pole ime ,et 5000krooni läks ulme!!! Torud tuleb kindlasti uued panna mitte läbi pesta.[/quote]Jan320 kirjutas:Klapp iseenesest on mõistliku hinnaga, aga kui seal ka muud asjad sellepärast tuksis, siis võib suht kulukaks minna. Mina jätsin tuulutuse pärast 5000 krooni UM'i. Ei olnud just odav lõbu (selle sees oli tuulutus, torud, klapikambrikaane tihend, õlivahetus ja tööraha). Tuulutus kinni võib ka nii lõppeda, et lööb mõne tihendi ära.
Talvel -15'ga hakata kuskil väljas vahetama. Ei ole just mõistlik

PS. Tuulutuse vahetus pole ka nüüüd nii lihtne töö

Re: 530i 2001.a mootor võtab õli
Talvel -15'ga hakata kuskil väljas vahetama. Ei ole just mõistlikTarMoH kirjutas:TarMoH ,milleks seda raha UM i tassida tuleb osta uued torud ja ise ära vahetada koos uue klapiga, pole ime ,et 5000krooni läks ulme!!! Torud tuleb kindlasti uued panna mitte läbi pesta.Jan320 kirjutas:Klapp iseenesest on mõistliku hinnaga, aga kui seal ka muud asjad sellepärast tuksis, siis võib suht kulukaks minna. Mina jätsin tuulutuse pärast 5000 krooni UM'i. Ei olnud just odav lõbu (selle sees oli tuulutus, torud, klapikambrikaane tihend, õlivahetus ja tööraha). Tuulutus kinni võib ka nii lõppeda, et lööb mõne tihendi ära.

PS. Tuulutuse vahetus pole ka nüüüd nii lihtne töö

Jah talvel küll miinus 15, ga ei vahetaks seda klappi, kuid peaks ka ilma kanalita see vahetatud saama, ainult selle toruga mis õlivarda külge läheb on pisut tegemist.