
Kütusekulust lõplikult
- HeavyCuda
- Huviline
- Postitusi: 2836
- Liitunud: 09.06.2010 23:59 02
- Peamine sõiduk: põrkepall
- Asukoht: Viimsi - Tallinn - Tartu - Ahja
Re: Kütusekulust lõplikult
Käiguga pidurdades ei anna vist kütust ette. Rattad veavad ju mootorit ja sel ajal ei ole vaja mootori töötamiseks kütet etteanda.
Midagi sellist peaks olema..

e36 coupe in progress.....
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Kütusekulust lõplikult
aina paremaks lähebHeavyCuda kirjutas: Rattad veavad ju mootorit

Re: Kütusekulust lõplikult
Kui gaasi lahti lased siis veavad ju rattad mootorit ning kütusekulu on 0, aga ei saanud sellest 100 ja 300 meetrist aru, et miks selline võrdlus? Käiguga pidurdamine(lihtsalt gaas lahti lasta) on kindlasti ökonoomsem kui vabale käigule lülitamine.pancho villa kirjutas:aina paremaks lähebHeavyCuda kirjutas: Rattad veavad ju mootorit
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Kütusekulust lõplikult
kas nagu endale ei tundu natuke imelik see loogika, et pidurdamine mõjub kütusekulule hästi? käiguga pidurdamine on parem, kui piduripedaali kasutamine, kuid kindlasti mitte ökonoomsem, kui aegsasti peatumisi ette näha ja vabakäiguga võimalikult kaua veeremist harrastada.
Re: Kütusekulust lõplikult
kui mootor töötab, siis ei saa kütusekulu ju 0 olla. pidurda käiguga või veere vababalt, ikka ei ole 0.
Re: Kütusekulust lõplikult
sinu seletuse kohaselt mootori tööruumis mootoriga pidurdamisel kütuse põletamist ei toimu st. kütusekulu on 0. ei usu.
Re: Kütusekulust lõplikult
InterFace kirjutas:mida te mõlemad vaidlete? enne tasuks asja uurida ja mitte ennast lolliks teha.
füüüüsika!
tsiteerin:
"mootoriga pidurdades on kütuse pealevool sissepritsega autodel katkestatud. mootor pöörleb tänu sellele et sidur on lahutamata ja käik on sees seega veavad rattad mootorit kaasa ja mootor pidurdab (kuni mootor saavutab tühikäigu pöörete arvu siis hakatakse uuesti kütust lisama) kui lahutada sidur siis algab taas kütudse peale vool ja mootor asub tööle tühikäigu pööretega"
teil kõigil on "tujurikkuja" spidoblokis. seal teeb teile puust ja punaselt selgeks , et küttekulu on 0 kui pidurdad mootoriga.
Kui vahtralehed läbi saavad ning lõppastme koolituse lähete kunagi, siis seal räägivad koolitajad sama juttu.
Seega isegi kui väga uskuda ei taha, siis nii see on. Ise kasutan ka käiguga pidurdust ja praktika näitab, et asjal on jumet

Re: Kütusekulust lõplikult
E39 528i manuaal
900km (30%mnt, 70% linn) linnas lühikesed otsad 11,9 (kompuuter)
PS. need kulud on mõõdetud Veebruarist - Maini.
900km (30%mnt, 70% linn) linnas lühikesed otsad 11,9 (kompuuter)
PS. need kulud on mõõdetud Veebruarist - Maini.
Re: Kütusekulust lõplikult
ma ei usu, et käiguga pidurdades mootori tööruumis põlemist ei toimu. kui toimub, siis ju ei ole kütusekulu 0.
- HeavyCuda
- Huviline
- Postitusi: 2836
- Liitunud: 09.06.2010 23:59 02
- Peamine sõiduk: põrkepall
- Asukoht: Viimsi - Tallinn - Tartu - Ahja
Re: Kütusekulust lõplikult
Äkki oskad siis seletada, et miks õkosõidul autokoolis õpetatakse käiguga pidurdama, et väiksemat küttekulu saada ?? Muidugi kui sa sõidad mingi vana karpamootoriga autoga, siis vist tõesti ei ole käiguga pidurdamisest eriti abi, aga kõigil vähe uuematel autodel, millel sissepritse, on see asi niimoodi. Kui sa uskuda ei taha, siis ära usu, aga fakte sa muuta ei saatramtram kirjutas:ma ei usu, et käiguga pidurdades mootori tööruumis põlemist ei toimu. kui toimub, siis ju ei ole kütusekulu 0.

e36 coupe in progress.....
Re: Kütusekulust lõplikult
Käiguga pidurdades veavad rattad väntvõlli ringi- küttekulu 0
aga ca 1200 rpm'i juures hakkab jälle kütet tarbima.
aga ca 1200 rpm'i juures hakkab jälle kütet tarbima.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Kütusekulust lõplikult
palun ära plädise kui väitest aru ei saa. ma olen algkoolist alates teadlik, et sissepritsega mootoril on käiguga pidurdades kulu 0. siinkohal juhiks tähelepanu sõnale pidurdades, isiklikult olen arvanud, et ökonoomse sõidu põhialuseks on võimalikult sujuv sõit - võimalikult vähe pidurdamist ning kiirendamist. sestap pean siiski naeruväärseks siinsete raamatutarkurite kilkamist, kui tore asi see mootoriga pidurdamine on. ta on parem, kui lihtsalt pidurdamine, kuid eelkõige tuleks tähtsaks pidada siiski sujuvat sõitu - see liiter tunnis, mis mootor tühikäigul võtab, ei tee tasa fakti, et mootoriga pidurdades jääb auto siiski varem seisma ning see kütus, mis kulutati sõidukiiruse saavutamiseks, viis autot edasi vähem meetreid, kui auto oleks tühikäigul liikunud.InterFace kirjutas:mida te mõlemad vaidlete? enne tasuks asja uurida ja mitte ennast lolliks teha.
füüüüsika!
paluks siiski konstruktiivseid vastuseid, mitte " ä mine kooli ä" geniaalsusi. mina oma ca 1.2 Mkm sõidustaazhi jooksul olen asjadest niimoodi aru saanud ja pealekauba minu bemmi "tujurikkuja" näitab nulli ka ummikus tiksudes, nii, et ärgem lähtugem oma kitsast silmaringist palun.
Re: Kütusekulust lõplikult
Pauguks ka siis veidi...pancho villa kirjutas:palun ära plädise kui väitest aru ei saa. ma olen algkoolist alates teadlik, et sissepritsega mootoril on käiguga pidurdades kulu 0. siinkohal juhiks tähelepanu sõnale pidurdades, isiklikult olen arvanud, et ökonoomse sõidu põhialuseks on võimalikult sujuv sõit - võimalikult vähe pidurdamist ning kiirendamist. sestap pean siiski naeruväärseks siinsete raamatutarkurite kilkamist, kui tore asi see mootoriga pidurdamine on. ta on parem, kui lihtsalt pidurdamine, kuid eelkõige tuleks tähtsaks pidada siiski sujuvat sõitu - see liiter tunnis, mis mootor tühikäigul võtab, ei tee tasa fakti, et mootoriga pidurdades jääb auto siiski varem seisma ning see kütus, mis kulutati sõidukiiruse saavutamiseks, viis autot edasi vähem meetreid, kui auto oleks tühikäigul liikunud.InterFace kirjutas:mida te mõlemad vaidlete? enne tasuks asja uurida ja mitte ennast lolliks teha.
füüüüsika!
paluks siiski konstruktiivseid vastuseid, mitte " ä mine kooli ä" geniaalsusi. mina oma ca 1.2 Mkm sõidustaazhi jooksul olen asjadest niimoodi aru saanud ja pealekauba minu bemmi "tujurikkuja" näitab nulli ka ummikus tiksudes, nii, et ärgem lähtugem oma kitsast silmaringist palun.
Minu bemmi tujurikkuja näitab ummikus passides küll lõpmatust... Aga mida ma debiilik ikka tean eksole.
- HeavyCuda
- Huviline
- Postitusi: 2836
- Liitunud: 09.06.2010 23:59 02
- Peamine sõiduk: põrkepall
- Asukoht: Viimsi - Tallinn - Tartu - Ahja
Re: Kütusekulust lõplikult
+1, tujurikkuja läheb ikkagi üldjuhul sinna nö lõpmatuse poole. 0 on vast seistes ainult siis, kui see jublakas katki või mootor välja lülitatudTACTIC kirjutas:Minu bemmi tujurikkuja näitab ummikus passides küll lõpmatust... Aga mida ma debiilik ikka tean eksole.

To pancho: keegi ei keela sul uskuda seda, mis sa tahad ja sõita nii nagu tahad, aga fakt on fakt. Käiguga pidurdades ei saa mootor kütet ette kuni tahhomeeter langeb mingite pööreteni. Seega küttekulu 0 käiguga pidurdamise ajal. Pealegi käiguga pidurdamise ajal ei säästa ainult kütet vaid ka pidureid. Muidugi kui sa kihutad ja iga foori tagant laseb kummi vilinaga minema, siis on natuke palju tahetud, et käiguga pidurdamine mingit erilist küttekulu langust annab. Käiguga pidurdamise plussiks on ka see, et enamus ajast on õige käik rauas, millegi edasi liikuda. Tegelt on tegemist ikka väga hea harjumusega, kui oskad ka natuke ettenägelik olla

e36 coupe in progress.....
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Kütusekulust lõplikult
kas on veel mõni, kes minu jutu lugemise ning sellest arusaamise asemel tahab seletada oma paarkümmend aastat vana uunikumi kütuse hetkekulunäiduki omapäradest?
- HeavyCuda
- Huviline
- Postitusi: 2836
- Liitunud: 09.06.2010 23:59 02
- Peamine sõiduk: põrkepall
- Asukoht: Viimsi - Tallinn - Tartu - Ahja
Re: Kütusekulust lõplikult
Vahest tekib arusaamisega veits probleeme, siirad vabandused
Aga ei usu et paarkümmend aastat vana auto veel päris uunikum on ja asi on kaugel omapärasusest, vaid see lihtsalt on nii, et tujurikkuja seistes läheb natuke valele poole. Sul võib-olla tõesti uuem auto, mis on vähe realistlikum ja oskab vähe õigemini küttekulu näidata 


e36 coupe in progress.....
Re: Kütusekulust lõplikult
Sõidan oma e39 2liitrisega maantel, näitab kuluks 6-7 täiesti ok kulu
Eile hakkas näitama 4 liitrit
ja mõtlesin et võibolla tuul selga ja alla mäge või midagi.. ei midagi, juba 3-lmas päev näitab 90km/h- 4 liitrit ja 110km/h- 6 liitrit
No see ei ole reaalne muidugi sest benss kaob ikka sama kiiresti kui varem, aga miks ta mul nii kahtlaseid numbrei näitab??? 
Eile hakkas näitama 4 liitrit



BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Ilmselt viga kuskil spidoplokis. Näiteks , kui spido kiirust ei näita , siis samal ajal läheb tujurikkuja ka põhja ära , kuna pole millegi järgi arvutada kulu.Alex61 kirjutas:Sõidan oma e39 2liitrisega maantel, näitab kuluks 6-7 täiesti ok kulu
Eile hakkas näitama 4 liitritja mõtlesin et võibolla tuul selga ja alla mäge või midagi.. ei midagi, juba 3-lmas päev näitab 90km/h- 4 liitrit ja 110km/h- 6 liitrit
No see ei ole reaalne muidugi sest benss kaob ikka sama kiiresti kui varem, aga miks ta mul nii kahtlaseid numbrei näitab???
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: Kütusekulust lõplikult
Täitsa kindel laks et sissepritsega mootoril käiguga pidurdades kütusekulu null, käiguga pidurdades toimub õhu sisse vool, kuid kütuse sisse vool puudub.
endal 530d aut, ja kisub ikka sinna 8 ligi.
endal 530d aut, ja kisub ikka sinna 8 ligi.
Re: Kütusekulust lõplikult
Naza OT aga kui nii kui mul hobused kapoti all juua saavad ja seier põhjas on asi tuju rikkumisest ikka väga kaugel
13,7 muidu keskmine detsembrist saati ja suurem enamus pealinnasõit + mõned lennuvälja üritused.

- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
E34 525i Touring '92 aasta; manuaal
Kaks viimast paagitäit liitrite järgi arvestades:
ca 80%maantee; 20% asula - 10,6 L/100km (rahulik)
ca 60% maantee; 40% asula - 12,4 L/100km (aktiivsem)
Mõlemad kulud enamus konditsioneeriga.
Puhas maanteekulu võiks olla törts väiksem, kuid keskmine tuleb mõistlik.
Hetkel ei oska kurta - jõu ja kulu suhe tundub paigas olevat
Kaks viimast paagitäit liitrite järgi arvestades:
ca 80%maantee; 20% asula - 10,6 L/100km (rahulik)
ca 60% maantee; 40% asula - 12,4 L/100km (aktiivsem)
Mõlemad kulud enamus konditsioneeriga.
Puhas maanteekulu võiks olla törts väiksem, kuid keskmine tuleb mõistlik.
Hetkel ei oska kurta - jõu ja kulu suhe tundub paigas olevat

Re: Kütusekulust lõplikult
killer666 kirjutas:Ilmselt viga kuskil spidoplokis. Näiteks , kui spido kiirust ei näita , siis samal ajal läheb tujurikkuja ka põhja ära , kuna pole millegi järgi arvutada kulu.Alex61 kirjutas:Sõidan oma e39 2liitrisega maantel, näitab kuluks 6-7 täiesti ok kulu
Eile hakkas näitama 4 liitritja mõtlesin et võibolla tuul selga ja alla mäge või midagi.. ei midagi, juba 3-lmas päev näitab 90km/h- 4 liitrit ja 110km/h- 6 liitrit
No see ei ole reaalne muidugi sest benss kaob ikka sama kiiresti kui varem, aga miks ta mul nii kahtlaseid numbrei näitab???
Viga leitud, või noh mitte viga vaid suurest tarkusest sai menüüs test 20 näppida, arvutasin kulu välja, õiged numbrid sisse toksitud ja "tujurikkuja" on jälle tujurikkuja

BMW = Be My Wings
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
e39 520 97a; e38 740il Long; e34 525 tdsa
Re: Kütusekulust lõplikult
E65 745iL keskmine küttekulu on seal 12,5-14,5 vahel. Ma pole kerge jalaga, kuid auto moto on kapitaalselt korda tehtud.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: Kütusekulust lõplikult
Jah ja kui see tds jebima hakkab , siis tundub 10 sajale päris öko olevat.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: Kütusekulust lõplikult
Autoks 2000a e39 sedaan 525iA 141kw - rehvid 235/18
Küsimus selles, et kui gaas lahti lasta, siis kütusekulu jääb sinna 4-6 l/100 kanti. See linnas loomulikult ja nii 50km/h pealt foori juurde veeredes vaikselt pidurdades. Teoorias peaks kütusekulu minema nullilähedale - sest käik sees ei tohiks võtta kütust ju, ja siis mingi hetk kui pöörded kukuvad piisavalt madalale siis suureneb kulu jällegi ja käib seal 15 kandis ära. Kas see on automaadile normaalne või peaks midagi kontrollima?
Olen sõitnud 530d-ga ja sellel läks peale gaasi lahti laskmist kohe 0-i - loomulikult ökom mootor ka, aga ikkagi.
Muidu on kulu normaalne - mnt võtab umbes 7-8 ( olenevalt möödasõitudest jne )
Olen omanud autot u 5 kuud ja selle aja jooksul sõitnud umbes 6-7 tuh km - see siis 90 % linn ja 10 % mnt - keskmine 13.1l/100km
Samuti olen kuulnud, et osad lükkavad vabakäigule foorini veeredes - on see reaalselt ka kasulik/mootorile ei tee viga?
Küsimus selles, et kui gaas lahti lasta, siis kütusekulu jääb sinna 4-6 l/100 kanti. See linnas loomulikult ja nii 50km/h pealt foori juurde veeredes vaikselt pidurdades. Teoorias peaks kütusekulu minema nullilähedale - sest käik sees ei tohiks võtta kütust ju, ja siis mingi hetk kui pöörded kukuvad piisavalt madalale siis suureneb kulu jällegi ja käib seal 15 kandis ära. Kas see on automaadile normaalne või peaks midagi kontrollima?
Olen sõitnud 530d-ga ja sellel läks peale gaasi lahti laskmist kohe 0-i - loomulikult ökom mootor ka, aga ikkagi.
Muidu on kulu normaalne - mnt võtab umbes 7-8 ( olenevalt möödasõitudest jne )
Olen omanud autot u 5 kuud ja selle aja jooksul sõitnud umbes 6-7 tuh km - see siis 90 % linn ja 10 % mnt - keskmine 13.1l/100km
Samuti olen kuulnud, et osad lükkavad vabakäigule foorini veeredes - on see reaalselt ka kasulik/mootorile ei tee viga?
BMW 535iA '98 -> BMW 525iA M-Sport '00 -> BMW 330dA M-Sport '02 -> BMW 325iA '05 -> BMW 530xi E60 '08 -> BMW 330XD E90 -> Octavia VRS '13 -> 523iA F11 -> Civic Type-R FK2 '16
Re: Kütusekulust lõplikult
Automaatkasti puhul normaalne nähtus.
Neutraali lükkamise koha pealt ütleks nii, et igale oma. Mootorit ei kahjusta kuid kasu ka pole sellest. Ainus reaalne kasu võib olla siis, kui tahetakse vaikselt liikudes ajastada rohelist tuld, et mitte siis ise vahepeal seisma jääda. Samas võib niimoodi sõita ka 1. või 2. käik sees. Automaatkasti puhul ei ole soovitatav selle neutraaliga jamada. Kasu on veel vähem ja on potentsiaal, et keerad kasti piix.
Neutraali lükkamise koha pealt ütleks nii, et igale oma. Mootorit ei kahjusta kuid kasu ka pole sellest. Ainus reaalne kasu võib olla siis, kui tahetakse vaikselt liikudes ajastada rohelist tuld, et mitte siis ise vahepeal seisma jääda. Samas võib niimoodi sõita ka 1. või 2. käik sees. Automaatkasti puhul ei ole soovitatav selle neutraaliga jamada. Kasu on veel vähem ja on potentsiaal, et keerad kasti piix.
Re: Kütusekulust lõplikult
Ei tea ,mul vist auto katki siis, aga minu autol see nn. tujurikkuja näitab küll ummikus seistes 0 ja kui sõitma hakkad ,siis näitab seal vastavalt kui palju hetkel võtab.HeavyCuda kirjutas:+1, tujurikkuja läheb ikkagi üldjuhul sinna nö lõpmatuse poole. 0 on vast seistes ainult siis, kui see jublakas katki või mootor välja lülitatudTACTIC kirjutas:Minu bemmi tujurikkuja näitab ummikus passides küll lõpmatust... Aga mida ma debiilik ikka tean eksole.![]()
To pancho: keegi ei keela sul uskuda seda, mis sa tahad ja sõita nii nagu tahad, aga fakt on fakt. Käiguga pidurdades ei saa mootor kütet ette kuni tahhomeeter langeb mingite pööreteni. Seega küttekulu 0 käiguga pidurdamise ajal. Pealegi käiguga pidurdamise ajal ei säästa ainult kütet vaid ka pidureid. Muidugi kui sa kihutad ja iga foori tagant laseb kummi vilinaga minema, siis on natuke palju tahetud, et käiguga pidurdamine mingit erilist küttekulu langust annab. Käiguga pidurdamise plussiks on ka see, et enamus ajast on õige käik rauas, millegi edasi liikuda. Tegelt on tegemist ikka väga hea harjumusega, kui oskad ka natuke ettenägelik olla
E-46 323 98a. 125kw
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütusekulust lõplikult
Linnakiirustel gaas vabastades ei hakkagi automaatkast üldjuhul kohe mootoriga pidurdama.karlhobe kirjutas:Autoks 2000a e39 sedaan 525iA 141kw - rehvid 235/18
Küsimus selles, et kui gaas lahti lasta, siis kütusekulu jääb sinna 4-6 l/100 kanti. See linnas loomulikult ja nii 50km/h pealt foori juurde veeredes vaikselt pidurdades. Teoorias peaks kütusekulu minema nullilähedale - sest käik sees ei tohiks võtta kütust ju, ja siis mingi hetk kui pöörded kukuvad piisavalt madalale siis suureneb kulu jällegi ja käib seal 15 kandis ära. Kas see on automaadile normaalne või peaks midagi kontrollima?
Maanteel 90-100km/h pealt aga läheb küll kohe nulli.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kütusekulust lõplikult
Vahepeal oli mul tagant diislil selline tahmarida väljas, siis oli kulu keskmine siiski 8.4l/100km, linnas vast 11 kuskil. Nüüd on korras ning maanteel nõks alla 6 paistab võtvat.
Re: Kütusekulust lõplikult
no jah ,sellesmõttes on null,et seisva autoga sa mitte kunagi ei läbigi sadat kilomeetrit ... kuid tegelikult on loomulikult kulu seistes umbes liiter tunnis või midagi sinna lähedale (mäletan,et kunagi scorpal mingi kompu näitas sooja mootoriga 0,7 l/h ja külmaga veidi rohkem)InterFace kirjutas:mingist aastast alates pandi see teistpidi käima , sest tegelikult ei ole ju 0 vaid vähemalt liiter tunnis.
ehk siis uuematel lööb 30+ ja kaob ääretaha ära kohapeal seistes.
Mäletan,et kunagisel e-36 - l oligi vist jah nii,et see näidik kadus kohapeal seistes sinna +30 taha ära ,kuid praegasel e-46 - l langeb ta igaljuhul seistes nulli. E-46-l üldse see hea omadus,et "tujurikkuja" järgi ta üle 20 l/100km kütust ei võta

Tegelikult minu eelnev postitus sai tehtud vastu argumendiks siin teemas mingile eelpool olnud postitusele,et jah langeb küll kütusekulu seier nulli ummikutes seistes.
Nüüd ka teemasse siis, sai tehtud hiljuti Hiiumaa trip ... läbitud kokku 520 km, keskmine kiirus (kompu järgi) 51km/h, kütuse kulu 8,2l/100 (kompu järgi ja võib ka tegelikult suht nii arvata ) Eriti mingit öko sõitu ei teinud , sai tehtud päris palju möödasõite ja ka auto töötas kohapeal päris palju ja sai venitud a,la 15km/h mingitel metsa teedel jne.
Kuid kunagi olen sama autoga saanud ka keskmiseks kuluks 5,5 l/100. Siis oli ka keskmine kiirus 94km/h ja sai lihtsalt mööda Narva mnt. kuni Padaoruni seda kulu jälgitud.
Autoks e-46 323 125kw, automaat kast.
E-46 323 98a. 125kw