Ah mis sa seletad! Võta ZIGULI. Ajastumärk, asjatundjate värk!

Disla vs. M? Huvitav mida teemaalagataja taga ajab? ...mitte, et 535d s*tt olekstanel25 kirjutas:Milleks üldse M ? Uuri e60 535d. Natuke on kilovatti vähem ja suurem tõenäosus jääda ELLU.
Ah mis sa seletad! Võta ZIGULI. Ajastumärk, asjatundjate värk!
Täna sai just võetud lätis üks auto arvele(rool ümber tõstetud ja ei hakanud eestis üritamagi).Midagi keerulist seal küll ei olnud ja kontrolliti ainult kere nr-i.Esmane registreerimine on seal ikka oluliselt murevabam kui eestis.Kalmistu kirjutas: Läti ja Leedu peale ma ei loodaks, kui sealset bürokraatiat ei tunne. Ehk teevad nemadki välismaalasele samamoodi by the book ehk siis kontrollivad absoluutselt kõike. Võibolla on sealsed kohalikud hoopis altkäemaksudega saanud oma autod arvele?
Kas kõik vanose jamad said lahenduse? Tulekinnitused ja asjad kõik korras nüüd? Kohati koorus lakk = kapott, peeglid jne?kunn.ee kirjutas:http://www.auto24.ee/used/784506 oli minu auto kuni juuli keskpaigani
auto heast olukorrast niipalju:
kogu veermik va amordid garantii all
õli kulu 10k km peale ~2l (lubatud oli vist 1l 1000km)
kõik mis töötama pidi töötas (peale hunniku el plokkide vahetus mis algselt ei toiminud)
vahetatud kõik õlid, rihmad, piduriklotsid, termostaadid jne
auto kõige suurem miinus oli tänu varasemat laksu tehtud HALB värvitöö ehk lakki tuli kohati maha aga tehniliselt olen ise suht kindel et palju paremat eestis ei olnud. (see auto läks peterburi)
müüa oli suht keeruline kuna eesti oli täis tarkureid kes teadsid kui pekkis se auto oli BRC platsil seistes ja kindlasti ei olnud vahepeal miskit juhtunud...
keskmine hoolduskulu tuli kuus kuskil 350euri aastase omamise järel...teemaalgataja võiks arvestada sellise võimaliku väljaminekuga!
tervitades
Kuuno
raxx kirjutas:Arvatavasti on seal tekstis üks null kaduma läinud ja mõeldud on ikka 1,5l/10000km kohta.Samas kes teab võibolla kui see 1000km sõidetakse ringlajal ja pidevalt piiraja kandis siis ehk suudab ta tõesti 1,5l/1000km kohta õli põletada
Tere,koodari kirjutas:Muidugi ostaks ma auto Eestist kui meil siin kohapealne valik oleks samasugune nagu Saksamaal aga kahjuks nii ei ole. Ainuke M3, mis seni leidnud olen http://www.auto24.ee/used/883156 ning selle kohta pole eriti tagasisidet saanud. Äkki keegi siiski on tuttav selle isendiga ? Samuti pole sellest http://www.auto24.ee/used/616994 midagi kuulnud.Kalmistu kirjutas:Muidugi on õudsalt naljakas suhtumine, et Eestis mitte autot osta. Siin on ju auto seisukorda ja ajalugu kõige lihtsam kontrollida. Tünga võib absoluutselt igal pool saada. Mina isiklikult küll ei kardaks ka avarii läbi teinud autosid, oleneb ju remonditöödest. Kui omanik veel näitaks auto pilte ka, korralikus töökojas remonditud, siis miks mitte.
Mis sel esistangel siis viga on?koodari kirjutas:Tundub täitsa kobe teine aga, kas esistange pole mitte vahetatud? .