Bmw x5 4,6is
Bmw x5 4,6is
Tere.
Plaan siis hakata elu esimest Bmw- d ostma. Eest jooksis läbi selline auto nagu Bmw x5 4,6 is 2002 a. Seega siit siis küsimusi, et kas tasub ja kas kestab või oleks selle raha eest mõni teine x5 asjalikum. Bensiinikulu mind ei kõiguta kuna olen 4a sõitnud üle 4l bensiinimootoriga autoga ja mind selles osas ei suuda üllatada millegiga:) Äkki kegi viitsib siis vastata ka midagi, mida sellisest isendist oodata.
Plaan siis hakata elu esimest Bmw- d ostma. Eest jooksis läbi selline auto nagu Bmw x5 4,6 is 2002 a. Seega siit siis küsimusi, et kas tasub ja kas kestab või oleks selle raha eest mõni teine x5 asjalikum. Bensiinikulu mind ei kõiguta kuna olen 4a sõitnud üle 4l bensiinimootoriga autoga ja mind selles osas ei suuda üllatada millegiga:) Äkki kegi viitsib siis vastata ka midagi, mida sellisest isendist oodata.
x5 e53 4,6 is
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Bmw x5 4,6is
konstulteeri kasutajaga raimo_r . tal olnud selline masin reaalselt ja eks tule ka kõige asjalikumad vastused.
Re: Bmw x5 4,6is
Kirjuasin. Ex paistab mis vastab, kui vastabprelude20 kirjutas:konstulteeri kasutajaga raimo_r . tal olnud selline masin reaalselt ja eks tule ka kõige asjalikumad vastused.

x5 e53 4,6 is
Re: Bmw x5 4,6is
Ega seal teab mis erilist polegi.
X5 tüüpvead on üldiselt mitte avanevad või sulguvad uksed ja tagaluuk.
Samuti mõnedel isenditel tagaluuk kipub roostetama, kontrollimiseks midagi demonteerida ei ole vaja.
Mootori ja jõuülekande osas mingeid X5 spetsiifilisi probleeme mina ei tea.
M62 vead on kartertituulutus ja käivitamisel laginat põhjust Vanos. Viimast esineb külmkäivitusel.
Käigukast ja vahekast on tal veidi parendatud kui tavaliselt 4,4 ja minul nendega probleeme polnud. Samuti ka piduritega mitte.
Paljudel ei tööta peeglite kokkulappimine aga see just sõitmist ei sega.
Minul oli pre-facelift ehk ilma X-driveta ja kokkuvõttes tundus üks igati töökindel loom kui karterituulutus välja arvata. Viimane oli ka pigem mu enda liigse korrektsuse ja hiljem laiskuse viga.
X5 tüüpvead on üldiselt mitte avanevad või sulguvad uksed ja tagaluuk.
Samuti mõnedel isenditel tagaluuk kipub roostetama, kontrollimiseks midagi demonteerida ei ole vaja.
Mootori ja jõuülekande osas mingeid X5 spetsiifilisi probleeme mina ei tea.
M62 vead on kartertituulutus ja käivitamisel laginat põhjust Vanos. Viimast esineb külmkäivitusel.
Käigukast ja vahekast on tal veidi parendatud kui tavaliselt 4,4 ja minul nendega probleeme polnud. Samuti ka piduritega mitte.
Paljudel ei tööta peeglite kokkulappimine aga see just sõitmist ei sega.
Minul oli pre-facelift ehk ilma X-driveta ja kokkuvõttes tundus üks igati töökindel loom kui karterituulutus välja arvata. Viimane oli ka pigem mu enda liigse korrektsuse ja hiljem laiskuse viga.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: Bmw x5 4,6is
Sai siis ää ostetud üks 2002 a 4,6 is. Nüüd oleks vaja navi plaati kus oleks peal nii Eesti kui Soome. Kas keegi müüb või teeb selliseid. Pakkumised postkasti kui kellelgi on ripakil 

x5 e53 4,6 is
Re: Bmw x5 4,6is
Äkki keegi oskab midagi rääkida sellisest asjast, et kui lüliti keerata automaatse tuledelülituse peale siis päeval tuled ei sütti aga hämaras hakkavad tööle. Kas mingi valgusele reageeriv andur? Kas kuidagi võimalik asi tööle saada nii,et töötaks siis kui mina tahan?
x5 e53 4,6 is
Re: Bmw x5 4,6is
Sul on siis lüliti vasakpoolseimas asendis (tulemärk koos A tähega). See sobib sõitmiseks riigis kus päevasõidutuled ei ole kohustuslikud. Samas kui sõidad tunnelisse või läheb liiga pimedaks, siis hakkavad automaatselt tööle.
Eesti jaoks tuleks lüliti kõige parempoolsemasse asendisse keerata (tule märk ilma A täheta). Siis lülitatakse tuled sisse süüte sissekeeramisel.
Eesti jaoks tuleks lüliti kõige parempoolsemasse asendisse keerata (tule märk ilma A täheta). Siis lülitatakse tuled sisse süüte sissekeeramisel.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: Bmw x5 4,6is
Tänud!raimo_r kirjutas:Sul on siis lüliti vasakpoolseimas asendis (tulemärk koos A tähega). See sobib sõitmiseks riigis kus päevasõidutuled ei ole kohustuslikud. Samas kui sõidad tunnelisse või läheb liiga pimedaks, siis hakkavad automaatselt tööle.
Eesti jaoks tuleks lüliti kõige parempoolsemasse asendisse keerata (tule märk ilma A täheta). Siis lülitatakse tuled sisse süüte sissekeeramisel.
x5 e53 4,6 is
Re: Bmw x5 4,6is
Ei tea kas e53-l on, aga uuematel Bmw-del saab menüüst valida "daytime running lights" ja siis põlevad tuled automaatselt koguaeg "A" lüliti asendis.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Bmw x5 4,6is
Minu Saksast toodud e60-l tuli selleks, et selline kiri üldse ekraanile jõuaks, UM-is soft uuendada.Leedu kirjutas:Ei tea kas e53-l on, aga uuematel Bmw-del saab menüüst valida "daytime running lights" ja siis põlevad tuled automaatselt koguaeg "A" lüliti asendis.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Bmw x5 4,6is
Mul on progetud niimoodi, et päevatuledena töötavad poole võimsusega kaugtuled (lüliti asendis 0, A või park).
Praegu kasutangi asja nii, et lüliti on positsioonis A. Valgel ajal põlevad päevatuled, aga kui hämaramaks läheb või kui vihma sajab (tea, kas ta loeb seda vihmasensori või mille järgi, aga vihmaga igatahes alati) lülitub automaatselt lähituledele ringi ja paneb muud tuled ka taga ja armatuuris põlema.

Aga selle tegemiseks on vaja originaalseadet. Kuskilt menüüst ise näppida ei ole võimalik.
Praegu kasutangi asja nii, et lüliti on positsioonis A. Valgel ajal põlevad päevatuled, aga kui hämaramaks läheb või kui vihma sajab (tea, kas ta loeb seda vihmasensori või mille järgi, aga vihmaga igatahes alati) lülitub automaatselt lähituledele ringi ja paneb muud tuled ka taga ja armatuuris põlema.

Aga selle tegemiseks on vaja originaalseadet. Kuskilt menüüst ise näppida ei ole võimalik.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw x5 4,6is
Vihmasensor mõõdab valgustugevust jah, pane käsi peale, siis peaks tuled põlema panema.eero kirjutas:(tea, kas ta loeb seda vihmasensori või mille järgi, aga vihmaga igatahes alati)