Diisel ka liigub tglt

http://www.youtube.com/watch?v=KXndCQeU__k
Siin siis nautke vale auto puhul.
http://www.youtube.com/watch?v=yPJ_tVgE ... re=related
Selle peale tuleb meelde üks klassikaline tsitaat:loffa kirjutas:Diisel M5?
Jeremy Clarkson kirjutas:"You can have a diesel, if you're the sort of person who thinks the Mona Lisa should have a moustache."
Nägin soomes selle tehase varustusega autot ja no oli ikka ilus küll,pole veel mina nii ilusat näinud kui see oli.Kirss tordil oli muidugi eakas pensionäri paar seal autos seesZipp kirjutas:Tundub nii:Zipp kirjutas:F10 5-series Accessories Catalog'st mõned huvitavamad väljavõtted:
Sellised tuled valikus + tiib väga seks![]()
...
Aga mis vahet seal on kui saavad esindatud kõik variandid?priitv8 kirjutas:Hmm. Samas liiguvad linnas juba jutud, et lõpuks on BMW alla vandumas põhimõtetele ja plaanib ehitada diisel-M5-te ja ka X-draiviga M5-te!Svenp kirjutas:M divisjoni insenerid räägivad M5-st
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=24119
http://www.linkedin.com/groups/MSeriesc ... mp_2138385
Nop, see nn. vedelikjahutusega intercooler.Ultron kirjutas:Pigem on teema selles, et turbomootoritel kipub rohkem kuuma kapoti all olema kui vabalt hingavatel.
Edit: see metallist kärakas seal paremal kõrval pidavat olema katalüsaator, nii et kuuma jagub
Edit2: viskasin PriitV8 lingi turboklubisse ka, peaks niimõnelegi tegelasele huvitav lugemine olema
Ei ole ju, kus sa seda veel näed?Sandor kirjutas:Nop, see nn. vedelikjahutusega intercooler.
Siit pildilt on vast kõikse paremini kattide osa näha:Sandor kirjutas:Õigus..tegu on siiski katalüsaatoritega![]()
Minu paha.
Nüüd ma veel rohkem confuused..kus vahejahutid siis on..ei saa üldse aru mispidi see õhk seal kapotiall ringeb.
Siin lingil kõik ära toodud: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=588858Sandor kirjutas:Sellest ma sain aru, et silindripead on "valet pidi"(väljalasked on peal)
Aga kustkohast summutid siis jooksevad? Mootori ja tulemüüri vahelt?