E39 andurite probleemid, lahendamine
E39 andurite probleemid, lahendamine
Tere.
Autoks E39 530d 99a 135kw Touring.
Probleem selles, et autol põlevad veojõukontrolli tuli ning ABS tuli vahetpidamata. Spidomeeter samuti ei tööta. Tavaliselt peale käivutust hakkavad mõned asjad tööle ning teinekord kõik asjadki tööle saanud. Mis võib viga olla ? Automüüja ütles et tagumine juhipoolne ABS andur annab halvasti ühendust. On võimalik ära puhastada ja korralikult ühendada või peab kohe poodi uue järgi minema ?
Samuti on mure kütusetasemeanduritega. Paak sai kütust täis pandud ning peale 300km läbimist lükkab kütuse tule tööle, sõitsin rahulikult ning veidi ebaloogiline tundub, et auto nii palju kütust võtab. Auto tõstin üles ning kütuselekkeid ei paistnud. Tean et paagis on 2 andurit, kuid millest veel sõltub tema töö ? Kui nad ongi vigased siis kas pole võimalik neid ära puhastada vms ?
Kolmas mure on seoses elektriliste õhkpatjadega tagasillal. Auto loobib väga suvalisel hetkel ühe poole üles ning läheb kerge kalde alla. On äkki mõni andur seal vigane, võimalik puhastada ?
Ette tänades
Superman
Autoks E39 530d 99a 135kw Touring.
Probleem selles, et autol põlevad veojõukontrolli tuli ning ABS tuli vahetpidamata. Spidomeeter samuti ei tööta. Tavaliselt peale käivutust hakkavad mõned asjad tööle ning teinekord kõik asjadki tööle saanud. Mis võib viga olla ? Automüüja ütles et tagumine juhipoolne ABS andur annab halvasti ühendust. On võimalik ära puhastada ja korralikult ühendada või peab kohe poodi uue järgi minema ?
Samuti on mure kütusetasemeanduritega. Paak sai kütust täis pandud ning peale 300km läbimist lükkab kütuse tule tööle, sõitsin rahulikult ning veidi ebaloogiline tundub, et auto nii palju kütust võtab. Auto tõstin üles ning kütuselekkeid ei paistnud. Tean et paagis on 2 andurit, kuid millest veel sõltub tema töö ? Kui nad ongi vigased siis kas pole võimalik neid ära puhastada vms ?
Kolmas mure on seoses elektriliste õhkpatjadega tagasillal. Auto loobib väga suvalisel hetkel ühe poole üles ning läheb kerge kalde alla. On äkki mõni andur seal vigane, võimalik puhastada ?
Ette tänades
Superman
E39 andurite probleemid, lahendamine
superman kirjutas:Tere.
Autoks E39 530d 99a 135kw Touring.
Probleem selles, et autol põlevad veojõukontrolli tuli ning ABS tuli vahetpidamata. Spidomeeter samuti ei tööta. Tavaliselt peale käivutust hakkavad mõned asjad tööle ning teinekord kõik asjadki tööle saanud. Mis võib viga olla ? Automüüja ütles et tagumine juhipoolne ABS andur annab halvasti ühendust. On võimalik ära puhastada ja korralikult ühendada või peab kohe poodi uue järgi minema ?
Samuti on mure kütusetasemeanduritega. Paak sai kütust täis pandud ning peale 300km läbimist lükkab kütuse tule tööle, sõitsin rahulikult ning veidi ebaloogiline tundub, et auto nii palju kütust võtab. Auto tõstin üles ning kütuselekkeid ei paistnud. Tean et paagis on 2 andurit, kuid millest veel sõltub tema töö ? Kui nad ongi vigased siis kas pole võimalik neid ära puhastada vms ?
Ette tänades
Superman
Kui ABS andur peksab vigast, siis laseb see kohe ABS aju kotti. Ehk siis sul oleks vaja minna diagnostikasse. (soovitan Patrikut) Diagnostikas pannakse remonditud ABS aju peale ja hakatakse vaatama milline andur vigane on. Kui andur on välja vahetatud, siis peaksid laskma ABS aju ära remontida (ca 250€), siis remonditud aju külge ja on korras. (Kui lased aju ära remontida siis hiljem kui kunagi andur peaks jälle lolliks minema, siis enam aju läbi ei kärssa...Uue kasutatud aju ostul võid nädalapärast sama jandi ees olla.)
Edu!
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
jah sama mure mull kaa, talvel kylmaga töötavad andurid u 15 min... aga on se kindlasti aju viga??
E39 andurite probleemid, lahendamine
Las paak uuesti täis, siis näed kas võttis niipalju või näitab valesti.superman kirjutas:Tere.
Samuti on mure kütusetasemeanduritega. Paak sai kütust täis pandud ning peale 300km läbimist lükkab kütuse tule tööle, sõitsin rahulikult ning veidi ebaloogiline tundub, et auto nii palju kütust võtab.
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Nii hull see asi ka ei ole. Oht on, et ABS-i aju tuksi läheb aga kohe ja alati siiski mitte. Üldiselt kui andur jamab, siis on mõistlik ABSi aju tagant juhe lahti ühendada kuni andur ära saab vahetatud. Ja kasutada võiks kvaliteetseid andureid, teistega on jama rohkem kui soodsam hind väärt on.leko kirjutas:Kui ABS andur peksab vigast, siis laseb see kohe ABS aju kotti.
Õhkpatjade jaoks on mõlemal pool taga andur, mis ütleb siis ajule kui kõrgel masin on ja kas tuleb patjades rõhku tõsta või langetada. Ilmselt tasub andurid ja andurite juhtmed üle kontrollida.
Indrek
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Minu mäletamistmööda oli just nii, et uuema tüübi aju annab koheselt saba (peale 99/07 vist)
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Tänud vastuste eest.
Vahepeal kaob ka spidomeeter ära, see pidavat juba juhipoolse tagumise viga olema konkreetselt. Õhkpatjade süsteemi võtan lahti ja proovin korda teha.
Samuti probleem elektriliselt kokkuklpaitavate peeglitega. Nimelt nood ei tee üldsegi häält. On võimalik neid koduselt remontida või pean kohe uute mootorite järgi minema ?
Kütusepaagi probleem tuleneb august paagis.
Vahepeal kaob ka spidomeeter ära, see pidavat juba juhipoolse tagumise viga olema konkreetselt. Õhkpatjade süsteemi võtan lahti ja proovin korda teha.
Samuti probleem elektriliselt kokkuklpaitavate peeglitega. Nimelt nood ei tee üldsegi häält. On võimalik neid koduselt remontida või pean kohe uute mootorite järgi minema ?
Kütusepaagi probleem tuleneb august paagis.
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Kas käega aidates klapivad peeglid kokku? Tüüpviga on, et mootor lihtsalt ei jõua neid kokku klappida, aitab õlitamine.
Indrek
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Kui nad jah häält teevad, siis tuleb lahti võtta ja uuesti määrida (Võin sulle saata pilte kuidas lahti võtmine käib) Kui aga häält üldse ei tee, siis vaata kaitsmed üle ja kui siis ka ei aita, siis on võimalus, et lihtsalt mingi juhe peegli korpuse seest on katki või ühendus ära ussitanud.
Aga kui hetkel ABS aju kohati töötab/ kohati mitte, siis ühenda aju kiiresti lahti (vältimaks siis aju läbi kärssamist). Ainuke asi mis siis kellade peale töötab on tahokas. ning siis pöördu Patriku juurde.
Aga kui hetkel ABS aju kohati töötab/ kohati mitte, siis ühenda aju kiiresti lahti (vältimaks siis aju läbi kärssamist). Ainuke asi mis siis kellade peale töötab on tahokas. ning siis pöördu Patriku juurde.
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Kas diagnostika näitab ära, kui ABS aju on läbi läinud?leko kirjutas:Kui nad jah häält teevad, siis tuleb lahti võtta ja uuesti määrida (Võin sulle saata pilte kuidas lahti võtmine käib) Kui aga häält üldse ei tee, siis vaata kaitsmed üle ja kui siis ka ei aita, siis on võimalus, et lihtsalt mingi juhe peegli korpuse seest on katki või ühendus ära ussitanud.
Aga kui hetkel ABS aju kohati töötab/ kohati mitte, siis ühenda aju kiiresti lahti (vältimaks siis aju läbi kärssamist). Ainuke asi mis siis kellade peale töötab on tahokas. ning siis pöördu Patriku juurde.
Kusagil mingi DIY, kuidas aju lahti ühendada?
530d 2002.a.
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Diagnostika peaks näitama jah ära, et kas aju peetis või mitte. Kahjuks ei näita diagnostika ära milline ABS andur tuksis on. Peab panema remonditud aju külge ja siis uuesti diagnostika tegema.
Abs aju lahti ühendamine = võta lihtsalt pistik ära.
Enne kui sa seda remonti ei vii, ei ole mõtet maha kruvida.
Abs aju lahti ühendamine = võta lihtsalt pistik ära.
Enne kui sa seda remonti ei vii, ei ole mõtet maha kruvida.
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Kuna nn. uuema tüübi ABS'i mooduli tüüpvead on põhjustatud ebaõnnestunud konstruktsioonist ja asukohast, siis ma ei jaga seisukohta, et pistiku lahti ühendamine midagi päästab... Isiklik arvamus, vaidlema ja argumenteerima kellegiga ei hakka . Diagnostika üldjuhul mooduli viga ei näita, kuna moodul ei saa ju aru, kas anduri ahel on katkenud väljastpoolt või seestpoolt moodulit
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
+1enn1 kirjutas:Kuna nn. uuema tüübi ABS'i mooduli tüüpvead on põhjustatud ebaõnnestunud konstruktsioonist ja asukohast, siis ma ei jaga seisukohta, et pistiku lahti ühendamine midagi päästab...
Tegu on enamasti "mehaanilise" probleemiga juhtploki sees, mida andurite küljest ära või külge tagasi ühendamisega kuidagi ei päästa ning ka hullemaks ei tee...
Samasugune linnalegend, nagu, et otsitakse 001 lõpuga ABS-i aju
533 274 38 Andres
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Aitäh kõigile info eest.
Tuli veel üks asi meelde. Nimelt teinekord, kui kõik asjad toimetavad (ABS, spidomeeter, ASC jne) siis pidurdamisel tekib kõrin juhipoolse esimese ratta juurde. Kas sealne andur ka katki, kuna arvab et on pidevalt libedal teel ?
Tuli veel üks asi meelde. Nimelt teinekord, kui kõik asjad toimetavad (ABS, spidomeeter, ASC jne) siis pidurdamisel tekib kõrin juhipoolse esimese ratta juurde. Kas sealne andur ka katki, kuna arvab et on pidevalt libedal teel ?
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Mul oli sama viga ja korda sai ka see, kui tagumise juhipoolse anduri ära vahetasin.superman kirjutas:Aitäh kõigile info eest.
Tuli veel üks asi meelde. Nimelt teinekord, kui kõik asjad toimetavad (ABS, spidomeeter, ASC jne) siis pidurdamisel tekib kõrin juhipoolse esimese ratta juurde. Kas sealne andur ka katki, kuna arvab et on pidevalt libedal teel ?
530d 2002.a.
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Sama masin, samad probleemid - iroonia.
Täpsemalt siis mõlemad tagumised andurid hukkas, seetõttu ei näita kiirust.
Tagumise otsa vänderdamise tingis katkine juhe, aga siis oli ka pidevalt "selflevel susp. inactive" ees.
Peale juhtme remonti, see viga kadus.
Ja kõige parem seal osas see, et kütuseandur valetab kuidas tuju. Carsoft luges välja hiljuti et "fuel pump side" andur veaga. Samuti kui autoga kurvi minna siis kütuseseier liigub liialt palju.
Täpsemalt siis mõlemad tagumised andurid hukkas, seetõttu ei näita kiirust.
Tagumise otsa vänderdamise tingis katkine juhe, aga siis oli ka pidevalt "selflevel susp. inactive" ees.
Peale juhtme remonti, see viga kadus.
Ja kõige parem seal osas see, et kütuseandur valetab kuidas tuju. Carsoft luges välja hiljuti et "fuel pump side" andur veaga. Samuti kui autoga kurvi minna siis kütuseseier liigub liialt palju.
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Ega sellele pole juhuslikult lahendust leidnud? Enne kui uut andurit vaatama hakkan.herr kirjutas:Ja kõige parem seal osas see, et kütuseandur valetab kuidas tuju. Carsoft luges välja hiljuti et "fuel pump side" andur veaga. Samuti kui autoga kurvi minna siis kütuseseier liigub liialt palju.
Re: E39 andurite probleemid, lahendamine
Sellega leiab ju nii "toredaid" vigasid asjadelt mida auto küljes üldse polegiKuno_T kirjutas:Carsoft visake bemmist nii kaugele, et teda rohkem üles ei leia.