TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
mul oli üks selline adapter. Aga ma ei tea, võib töötada.
Samas võib ka mitte. Need üleminekud on sellised nagu nad on.
millest adapterit sa silmas täpsemalt pead, siis tean täpsemalt öelda.
Samas võib ka mitte. Need üleminekud on sellised nagu nad on.
millest adapterit sa silmas täpsemalt pead, siis tean täpsemalt öelda.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tegemist peaks olema "PL2303 prolific" adapteriga. INPA sellega igatahes toimib, ka süüde sees-väljas märk.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
ainult diagnosti osa võibolla isegi toimib.
Progemise pool võib mitte töötada, on millegipärast pirtsakam, ja ei pruugi toimida.
Progemise pool võib mitte töötada, on millegipärast pirtsakam, ja ei pruugi toimida.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Häda selles, et mu serial pordiga nö.diagnostika läppar on suht äbarik ja isegi 256RAM'iga ei lähe selles virtuaalmasin käima
. Tavaläpparil pole aga serial porti ja win7'ga ei töötanud enam INPA kah.
Plaanisin GT1 töölesaamiseks teha eraldi XP partitsiooni ja vajalikud proged sinna installida, aga selleks oleks ikkagi vaja, et GT1 töötaks üle USB to serial adapteri. Mõtlesin, et uurin enne, kas on mõtet seda kõike ette võtta üldse

Plaanisin GT1 töölesaamiseks teha eraldi XP partitsiooni ja vajalikud proged sinna installida, aga selleks oleks ikkagi vaja, et GT1 töötaks üle USB to serial adapteri. Mõtlesin, et uurin enne, kas on mõtet seda kõike ette võtta üldse

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
mul esimeses postis on kirjas Interface mis töötabki läbi USB pordi. sellega proge ja diagnosti ja tee mis tahad nagu petti. Ma ise ka kasutan ju seda. ja siiamaani ei ole probleemi olnud isegi DDE ja EGS progemisega.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tänud info eest. Tulebki vist see serial kaabel koos läpaka ja softiga müüki panna ja see USB variant tellida 

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
OT
STS 2010 Release Notes on antud, et "Installation under Windows 7 possible, but currently not supported"!
Googeldades leiab teemasid, kus inimesed jooksutavad INPAT 5.02 32 bitise win 7 peal. 64 bitise 7 jaoks on ka mode tehtud.
Isiklikult pole 7 peal proovinud.
Kas sa Standard Tool 2010 ei ole proovinud 7'ga.enn1 kirjutas:Tavaläpparil pole aga serial porti ja win7'ga ei töötanud enam INPA kah.
STS 2010 Release Notes on antud, et "Installation under Windows 7 possible, but currently not supported"!
Googeldades leiab teemasid, kus inimesed jooksutavad INPAT 5.02 32 bitise win 7 peal. 64 bitise 7 jaoks on ka mode tehtud.
Isiklikult pole 7 peal proovinud.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tegelesin selle installiga eelmisel sügisel (peale XP win7 vastu väljavahetust) töötavat lahendust siis nagu ei leidnud. Lõpuks tüütas katsetamiseks läpakaga auto juurde jooksmine ära ja sai vana serial pordiga läpakas muretsetud ja sinna XP koos kõige muuga installitud 

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mõtlesin, et tellin endale ka selle USB kaabli. On veel kellelgi huvi, 10€/tk.? Väike mod. tuleb teha, et ka INPA'ga tööle hakkaks:
http://www.new-sweden.com/forum/showthread.php?t=959
http://www.new-sweden.com/forum/showthread.php?t=959
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Väga huvitav ja hea teema!
Sai siis endalegi soetatud ebayst kasutaja cable-shack'i kaabel koos INPA'ga - toimib suurepäraselt.
Esimeses postituses on kirjas, et sobib 98 a üles poole. Tekkis küsimus, et kas siis 90 alguse E36, E34, E38 -tele see ei sobi, kuigi INPA's näitab neid kerenumbreid? Mul on saabumas üleminek 20PIN to 16PIN.
Sai diagnoositud E46 330D M57't 2001
Veakoodiks andis: "13573 glow device"
Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay
Oskab keegi nõu anda, kas see võiks olla eelsüüteküünla või eelsüüteküünalde relee viga? Või kuidas seda kindlaks teha.
Sai siis endalegi soetatud ebayst kasutaja cable-shack'i kaabel koos INPA'ga - toimib suurepäraselt.
Esimeses postituses on kirjas, et sobib 98 a üles poole. Tekkis küsimus, et kas siis 90 alguse E36, E34, E38 -tele see ei sobi, kuigi INPA's näitab neid kerenumbreid? Mul on saabumas üleminek 20PIN to 16PIN.
Sai diagnoositud E46 330D M57't 2001
Veakoodiks andis: "13573 glow device"
Glow system - Glow-plug or Glow-plug relay
Oskab keegi nõu anda, kas see võiks olla eelsüüteküünla või eelsüüteküünalde relee viga? Või kuidas seda kindlaks teha.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
vanemate autode jaoks on vaja ADS/OBD kaablit.
see sinine kaabel mis sa soetasid, see ei saa ühendust vanematega lihtsalt.
see sinine kaabel mis sa soetasid, see ei saa ühendust vanematega lihtsalt.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Selge, tänan vastamast.
Oskaks veel keegi mu eelmises postituses kirjeldatud veakoodi suhtes nõu anda?
Oskaks veel keegi mu eelmises postituses kirjeldatud veakoodi suhtes nõu anda?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
E31, E34 ja E36 on vaja autoga suhtlemiseks ADS, kuna nad kasutavad info edastamiseks L liini.
Kui 20 kontaktiga diagnostika pistikus on näha et 15 klemm on olemas, on vaja ADS

E38 ja E39 kui kapoti all 20 kontaktiline diagnostika pistik siis diagnostika info edastamine käib 7 kontakti kaudu. Kui tuli 16 kontaktiga diagnostika pistik (asub salongi), siis osa infot liigub 7 ja osa 8 kontakti kaudu.
Seepärast ongi nt VAG com interfaces kokku joota 7 ja 8 klemm, kuna vag'i oma kasutab üksnes 7 kontakti ja kui teha veel mõned lihtsad muudatused saab soodsalt süüte ja aku tuvastusega kasutajaliidese.

Aga samas E36 sõltuvalt valmistamise aastast saab osadele moodulitele ligi, sõltub sellest mis liini diagnostikaks kasutatakse. Kui nt M52 moto, siis sellega saab suhelda. Kindlasti ei saa ligi aga spidole.
Kui 20 kontaktiga diagnostika pistikus on näha et 15 klemm on olemas, on vaja ADS

E38 ja E39 kui kapoti all 20 kontaktiline diagnostika pistik siis diagnostika info edastamine käib 7 kontakti kaudu. Kui tuli 16 kontaktiga diagnostika pistik (asub salongi), siis osa infot liigub 7 ja osa 8 kontakti kaudu.
Seepärast ongi nt VAG com interfaces kokku joota 7 ja 8 klemm, kuna vag'i oma kasutab üksnes 7 kontakti ja kui teha veel mõned lihtsad muudatused saab soodsalt süüte ja aku tuvastusega kasutajaliidese.

Aga samas E36 sõltuvalt valmistamise aastast saab osadele moodulitele ligi, sõltub sellest mis liini diagnostikaks kasutatakse. Kui nt M52 moto, siis sellega saab suhelda. Kindlasti ei saa ligi aga spidole.
Viimati muutis vahur_s, 26.09.2011 16:58 25, muudetud 1 kord kokku.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Võtad eelsüüteküünalde relee küljest pistiku ja mõõdad küünlade takistused ära kui ei viitsi maha kakkuda. Aga enamikel on ikkagi relee sellise veakoodi puhul läbi olnud.Hayabusa kirjutas:Selge, tänan vastamast.
Oskaks veel keegi mu eelmises postituses kirjeldatud veakoodi suhtes nõu anda?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Nii, sain oma 20PIN TO 16PIN ülemineku kaabli kätte.
Mul on 97a E39 M62, millel on täpselt sama diagnostika pistik, millest vahur_s juttu tegi ning samuti on see 15 klemm olemas. Aga imekombel mul töötab antud komplekt laitmatult. See on täpselt sama komplekt, mille kohta saatsid ümbertegemise õpetuse. Kusjuures algul kohe ei hakanud tööle, võtsin sinise OBD karbi lahti ning selles olev pistik oli pooleldi lahti. Samas viskasin pilgu peale klemmidele 7 ja 8 ning need olid omavahel kokku joodetud...

Kas siis on ehk lootust, et saan vajaduse korral ka vanematele pillidele diagnoosi teha?
Igal juhul olen ülimalt rahul, nüüd saan oma mõlemat autot diagnostida.
Suured tänud kõikidele, kes on nõuga abiks olnud.
Keegi varemalt küsis Tallinnas mõnda head sülearvutite remonti, tean asjalikku kohta soovitada, milleks on LAPTRADE, sealt saab kõike väga taskukohase hinnaga. Kodulehel on väga väike valik, parem on helistada ja kohale minna.
Mul on 97a E39 M62, millel on täpselt sama diagnostika pistik, millest vahur_s juttu tegi ning samuti on see 15 klemm olemas. Aga imekombel mul töötab antud komplekt laitmatult. See on täpselt sama komplekt, mille kohta saatsid ümbertegemise õpetuse. Kusjuures algul kohe ei hakanud tööle, võtsin sinise OBD karbi lahti ning selles olev pistik oli pooleldi lahti. Samas viskasin pilgu peale klemmidele 7 ja 8 ning need olid omavahel kokku joodetud...
Kas siis on ehk lootust, et saan vajaduse korral ka vanematele pillidele diagnoosi teha?
Igal juhul olen ülimalt rahul, nüüd saan oma mõlemat autot diagnostida.
Suured tänud kõikidele, kes on nõuga abiks olnud.
Keegi varemalt küsis Tallinnas mõnda head sülearvutite remonti, tean asjalikku kohta soovitada, milleks on LAPTRADE, sealt saab kõike väga taskukohase hinnaga. Kodulehel on väga väike valik, parem on helistada ja kohale minna.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Hei,
tekkis küsimus antud cable-shacki kaabli elm vastavuse kohta. Kuskilt lugesin, et Toyo, lexus ja sellised kasutavad teise ELM-i pealt jooksvat süsteemi(vist oli ELM 327 vms kui mälu ei peta), ehk kas Cableshack kaabel toetab toyode ja lexuste softiga töötamist ning mis üldse antud automarkide softid parimad on - olen natuke googeldanud toyode ja lexuste softi kohta, aga sellised tulemid nagu wOBD pole minu arust nii head, kui on nätieks INPA või GT1. Äkki keegi targem oskab kommenteerida
Parimat,
SR
tekkis küsimus antud cable-shacki kaabli elm vastavuse kohta. Kuskilt lugesin, et Toyo, lexus ja sellised kasutavad teise ELM-i pealt jooksvat süsteemi(vist oli ELM 327 vms kui mälu ei peta), ehk kas Cableshack kaabel toetab toyode ja lexuste softiga töötamist ning mis üldse antud automarkide softid parimad on - olen natuke googeldanud toyode ja lexuste softi kohta, aga sellised tulemid nagu wOBD pole minu arust nii head, kui on nätieks INPA või GT1. Äkki keegi targem oskab kommenteerida

Parimat,
SR
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas keegi on sellelt lehelt asju tellinud?
http://www.doitauto.de/index.php?langua ... 161&cat=31
Kui registreerid, siis tahab saada VAT-ID (käibemaksukohuslase numbrit)
Ei tea, kas **** tähendab siis, et eraisikutele nad ei müügi või?
Samas hiljem, kui täidad tellimust, siis tahavad ainult nime,elukohta jms.
ehk oskab keegi nõu anda
http://www.doitauto.de/index.php?langua ... 161&cat=31
Kui registreerid, siis tahab saada VAT-ID (käibemaksukohuslase numbrit)
Ei tea, kas **** tähendab siis, et eraisikutele nad ei müügi või?
Samas hiljem, kui täidad tellimust, siis tahavad ainult nime,elukohta jms.
ehk oskab keegi nõu anda
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
tekkis veel üks küsimus seoses progmaniga. kas selle kaabli ja progmaniga on võimalik ka mootori aju flashimine? või on selleks vaja ikka 2000+ i? ning e39-t sellisel juhul ümber fläshida ei saa? mõtlen just nn "Chip"imise koha pealt.
- BMW 524 td
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 22.02.2011 20:36 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: võru
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tervist .
Selline küsimus et mis tasuta tarkvara ja mis kaablit läheks vaja m20 mootorile et soorita kodune diagnostika
Tänud
Selline küsimus et mis tasuta tarkvara ja mis kaablit läheks vaja m20 mootorile et soorita kodune diagnostika

Tänud
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kui ma ei eksi, siis esimesed M20 mootorid on veel mingi vana diagnostika-pistikuga ja sinna arvutit taha panna ei saa. Peab olema suur 20 pin pistik, siis saab kasutada ADS kaablit koos DIS tarkvaraga. Paar postitust tagasi on viidatud sobivale kaablile, hind 99 EUR pluss saatmine. Lisaks on vaja mingit vana läpakat, et oleks Windows XP ja COM port. Ülejäänud vajaliku saab internetistBMW 524 td kirjutas:Selline küsimus et mis tasuta tarkvara ja mis kaablit läheks vaja m20 mootorile et soorita kodune diagnostika

Odavam lahendus on Carsoft 6.5, mina pole seda proovinud ja ei oska kommenteerida..
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
carsoftiga ei tee midagi nii vana masina puhul. sellega tegelikult ei ole ühegi auto külge asja...
- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tere, kas keegi oskab öelda, et milline üleminek (adapter) peaks olema, kui ma tahan BMW diagnostika juhet ühendada arvutiga? Juhtmel küljes mingi see kahe realine 9 piniga pesa (ei tea selle nime), aga arvutil seda ei ole. Mingi adapter on, mis peaks siis tegema selle ülemineku USB peale. Aga see asi millegi pärast INPA-ga ei toimi. Põhimõtteliselt kui see diagnostikajuhe selle adapteriga mul arvuti taga on, siis ta näitab Device manageris ainult et USB on taga, aga peaks olema just see LPT. Kuskilt kuulsin, et kõigi adapteritega ei pidanutki tööle minema, aga on keegi võibolla kursis nendega, et milline see töötada võib? Ei ole need kõige odavamad ka, et nüüd proovimiseks lambist ostama hakata neid adaptereid.
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
USB-Serial adapteriga INPA tööle ei hakkagi, eriti kui ADS on valitud. ADS draiver tahab suhelda füüsilise COM-pordi kontrolleriga (16550 UART).
OBD draiveriga kuulukse toimivat.
Otsi COM pordiga arvuti või dokk. Veel on variant leida PCMCIA või ExpressCard COM pordi adapter.
IBM-l oli nt ThinkPad-le isegi selline COM adapter, mida saab DVD-draivi asemele panna ja see ei maksnud isegi palju.
Siin on üks näide:
http://www.ditaqcomputer.com/product_in ... 24--D.html
OBD draiveriga kuulukse toimivat.
Otsi COM pordiga arvuti või dokk. Veel on variant leida PCMCIA või ExpressCard COM pordi adapter.
IBM-l oli nt ThinkPad-le isegi selline COM adapter, mida saab DVD-draivi asemele panna ja see ei maksnud isegi palju.
Siin on üks näide:
http://www.ditaqcomputer.com/product_in ... 24--D.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas see variant eeldab ikkagi Windows XP olemasolu või on lootust ka Vistaga?priitv8 kirjutas:Veel on variant leida PCMCIA või ExpressCard COM pordi adapter.
Kunagi sai tellitud doitauto.de ExpressCard COM adapter aga mina seda Vistaga tööle ei saanud. Ma pole muidugi ka eriline IT-spetsialist

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kui Vistale oma ExpressCardi draiverid leiad, on lootust ka sellega. Kuigi INPA sobivust Vistaga ei ole viitsinud isegi uurida, sest kogu see Vista on täiesti mõttetu teema. Minu jaoks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Minul töötas Ediabas OBD2 kaabel üle USB to serial adapteri INPA'ga XP all väga ilusti. Win7'ga tööle ei saanud.

Selle kaabliga toimib INPA ka Win7 all väga eduliselt
Selle kaabliga toimib INPA ka Win7 all väga eduliselt

- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 703
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Aga kas selle PCMCIA või ExpressCard COM pordi adapteriga võib hakata INPA ilusti tööle? Leisin Ebays selliseid, mille teises otsas on see DB9 pesa. Aga kas neid eestist ka võib mõnest poest leida?priitv8 kirjutas:USB-Serial adapteriga INPA tööle ei hakkagi, eriti kui ADS on valitud. ADS draiver tahab suhelda füüsilise COM-pordi kontrolleriga (16550 UART).
OBD draiveriga kuulukse toimivat.
Otsi COM pordiga arvuti või dokk. Veel on variant leida PCMCIA või ExpressCard COM pordi adapter.
IBM-l oli nt ThinkPad-le isegi selline COM adapter, mida saab DVD-draivi asemele panna ja see ei maksnud isegi palju.
Siin on üks näide:
http://www.ditaqcomputer.com/product_in ... 24--D.html
Põhimõtteliselt sai see INPA algul installitudki ADSina aga hiljem sai USB ära muudetud, aga seda saab vajatusel tagasi.
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Diagnosti ... 182wt_1185
Kas selle kaabliga tootab pa soft 1.4. Ka ?
Kas selle kaabliga tootab pa soft 1.4. Ka ?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
PA Soft nõuab oma interface, mingi muu nende tarkvaraga tööle ei hakka.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Küsimus suurele ringile
tekkis GT-1 installimisel viga. Nimelt kui vaadata TimoA GT1 installi õpetust lk 20 siis
logini: järgi kirjutan root kui vajutada enter ilmub
Password: kui tahan parooli sisestada ja vajutan 12345 siis passwordi järgi ei ilmu ühtegi numbrit.
vajutades enter genereerib süsteem kohe natukene teksti ja ilmub
TER M = (scoansi) jällegi enter ja ilmub
# ja siia panen cd/etc ja saan vastuseks
cd/etc not found
Päris keeruline kuid ehk keegi oskab aidata.
Nüüd veel küsimus vmware kohta
Kasutan versiooni 7.0.0 ja see on hoopis teistsugune kui õpetuses olev vmware v6. Ehk oskab keegi viidata kohale kust saaks õige vm versiooni.
tekkis GT-1 installimisel viga. Nimelt kui vaadata TimoA GT1 installi õpetust lk 20 siis
logini: järgi kirjutan root kui vajutada enter ilmub
Password: kui tahan parooli sisestada ja vajutan 12345 siis passwordi järgi ei ilmu ühtegi numbrit.
vajutades enter genereerib süsteem kohe natukene teksti ja ilmub
TER M = (scoansi) jällegi enter ja ilmub
# ja siia panen cd/etc ja saan vastuseks
cd/etc not found
Päris keeruline kuid ehk keegi oskab aidata.
Nüüd veel küsimus vmware kohta
Kasutan versiooni 7.0.0 ja see on hoopis teistsugune kui õpetuses olev vmware v6. Ehk oskab keegi viidata kohale kust saaks õige vm versiooni.