Tere!
Selline kiire küsimus, et....kui on praegu taga õhkvedrustus, siis padjad asendada vedrudega, siis ülesse, peaks minema mingi "taldrik, mis fikseeriks vedru, et see loksuma ei jää? Kui vedrud ostsin, siis need olid tavavedrustusega autolt, millele pandi õhu süsteem ja kõik istus, aga vastupidi? Mehhaaniku jutu järgi, kui lihtsalt padi võtta ja vedru panna, siis jääb vedru ülevalt loksuma....Ideid?
Miks see vahetus? Sest praegu ontagumik seal õhuga ilgelt jäik, st on madalad padjad, see, et ma hakkan neid patju vahetama, mis on ilgelt kirves, panen sinna originaal kõrgusega vedrud.
See oli üks mure, nüüd teine:
Esimene vedrustus....kogu sild on kontrollitud ja tihe, aga kobiseb pisut, amordid lähevad vahetusse, aga kas seal on veel midagi, mida peaks koos vahetama? Mingid padjad? Tugilaagrid? Või need ühes? Ma uurisin BMW Fansi, aga ma ei saanud eriti sotti sellest ja tugilaagrit, kui sellist ma üldse sealt ei leidnud.
Vabandage mind imelike küsimuste pärast, aga kuna ma olen ise tegev nata teisel alal, siis üritan ennast harida, et saaks kõik korda ja oskaks nõuda, mida peaks tegema.
Holari
E39 paar küsimust vedrustuse kohta
E39 paar küsimust vedrustuse kohta
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Re: E39 paar küsimust vedrustuse kohta
Ok, tänud, nüüd hakkab pilt selgemaks saama, kuigi seda tugilaagri värki vaadates, siis pole ime et aru ei saanud.
Kui kellelgi need tagumiste vedrude "taldrikud" (eeldatavasti läheb vaja nii ülemist, kui alumist), peaks üle olema, siis pakkuge julgelt!
Kui kellelgi need tagumiste vedrude "taldrikud" (eeldatavasti läheb vaja nii ülemist, kui alumist), peaks üle olema, siis pakkuge julgelt!
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi