OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
sai siis saksast toodud 2008 a e70.. 160 000 läbisõiduga.. 7 kohta.. lisan varsti ka siia yles siis panen täpsemad andmed ja lisad
kas on minegd tyypvigu või hullemaid asju millele kohe silm peale panna ja kontrollida???
enne oli e60, too oli hullumaja, seal oli neid asju palju mis järjest läksid
loodan et nüüd trehvanud parem auto
mis teie arvate e70st?
okei andke mulle korralikku nõu
kas on minegd tyypvigu või hullemaid asju millele kohe silm peale panna ja kontrollida???
enne oli e60, too oli hullumaja, seal oli neid asju palju mis järjest läksid
loodan et nüüd trehvanud parem auto
mis teie arvate e70st?
okei andke mulle korralikku nõu
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
Siin vaevalt kellelgi korralikku nõu anda on - tegemist lihtsalt liiga uue mudeliga.
Proovi esialgu esinduse kaudu välja uurida varasema hooldusajaloo kohta. Kui midagi on vahele jäänud, siis lase seal ära teha.
Proovi esialgu esinduse kaudu välja uurida varasema hooldusajaloo kohta. Kui midagi on vahele jäänud, siis lase seal ära teha.
tel. 51 949 859
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
see juba tehtud ja varasem hooldus kõik super olnud.. auto kuulus saksas mingile suurele firmale, kellel ilmselt polnud probleeme töö eest tasumisega ja seega kõik esinduses tehtud
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
Mootor on ju sama M57N2 mis E60 peal, seega mootori kuluosad samad.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
Arvestades masina päritolu ning ka läbisõitu, siis võimalusel tasub turbo seisukord üle vaadata. Ega seal rohkem vast polegi midagi, elektrilised vidinad pidavat aeg-ajalt streikima ja eks varsti millalgi saad veermikku nokitseda, kuna Saksamaal veermik ei kulu aga siinsed teed väänavad ja loksutavad rasket autot korralikult.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
Tee siis autoteema ka ära - hoian huviga teemal silma peal, kuna omal ka mõte vaikselt susiseb. 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
teen ära jahh kindlasti..paari nädala jooksul peaks pildid ära tegema, hetkel välismaal ja ei saa teha.
täna jõudis ac shcnitzeri esistange (A) vaikselt juba tuunimine käib
aga autoga olen väga väga rahul.. ei olekski nii head oodanud x5st ausaltöeldes
täna jõudis ac shcnitzeri esistange (A) vaikselt juba tuunimine käib
aga autoga olen väga väga rahul.. ei olekski nii head oodanud x5st ausaltöeldes
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
Kui on hästi hoitud masin, siis ei ole mingit peavalu. Kütusekülu ja dünaamika suhe on väga paigas.
Hooldused on kallimad kui E60-l, aga ära nende pealt kokku hoia!!!
Kontrolli väljalaskekollet!
Elektroonika on nõrk koht, ole valmis hommikusteks üllatusteks.
Ole valmis piduriketaste anomaaliaks- lähevad kõveraks!
Paigalda korralik immo ka.
E70 on väga hea auto, kui sa tema eest hästi hoolitsed!
Hooldused on kallimad kui E60-l, aga ära nende pealt kokku hoia!!!
Kontrolli väljalaskekollet!
Elektroonika on nõrk koht, ole valmis hommikusteks üllatusteks.
Ole valmis piduriketaste anomaaliaks- lähevad kõveraks!
Paigalda korralik immo ka.
E70 on väga hea auto, kui sa tema eest hästi hoolitsed!
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
Selle auto häda on, et ta on raske nagu öö (3 tonni). Tänu sellele kannatab juhitavus ja kõik muu ka. Veermik võib üllatada. Mul läks 45000 km pealt esivedru ja posu õõtsasid jms. Umbes 1k€ eest.
Tüüpvigadest - luugipealsed tagatuled lasevad vett sisse ja mädanevad maha. Ukselingid jäävad kuidagi välimisse asendisse ja ei lase ust lukustuda. Palju hädasi, mis puudutab käigukasti softi.
IMHO on viimase aasta e53 parem auto kui esimeste aastate e70. e70 LCI tundub pisut asisem (tänu oma uuele käigukastile)
Tüüpvigadest - luugipealsed tagatuled lasevad vett sisse ja mädanevad maha. Ukselingid jäävad kuidagi välimisse asendisse ja ei lase ust lukustuda. Palju hädasi, mis puudutab käigukasti softi.
IMHO on viimase aasta e53 parem auto kui esimeste aastate e70. e70 LCI tundub pisut asisem (tänu oma uuele käigukastile)
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
Üldistamine on küll tänamatu tegevus, kuid üldjuhul kipub nende autodega sedasi olema, et nö facelift mudelid on alati pisut kvaliteetsemad, töökindlamad ning usaldusväärsemad kui uue seerida esimesed versioonid.Muhv kirjutas: IMHO on viimase aasta e53 parem auto kui esimeste aastate e70. e70 LCI tundub pisut asisem (tänu oma uuele käigukastile)
Ja nii iga autoga ning muude kaupadega.
Kes tahab alati uut ja kõige värskemat mudelit see paratamatult osutub ka nö "test driveriks" millede põhjal järgmist mudelit täiustatakse

GS
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
Juhitavus ja liikumine üleüldse on kindlalt parem kui E53l. Käru vedada on ka E70ga parem. Veermik võib üllatada, aga samas on see ikka väga palju sõitjas kinni.Muhv kirjutas:Selle auto häda on, et ta on raske nagu öö (3 tonni). Tänu sellele kannatab juhitavus ja kõik muu ka. Veermik võib üllatada.
Märksõnaks on auto pesemine ja puhastamine. Ei e53l ega e70l pole olnud probleeme linkidega ja ei saa aru, kust tulevad jutud ukselinkide jamadest. Tegu pole mingi golf 2-ga juu?? Ise õlitanud ei ole, aga äkki oleks sellest abi?Muhv kirjutas:Ukselingid jäävad kuidagi välimisse asendisse ja ei lase ust lukustuda.
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
Isegi mitte täislastis pole E70 kaal kolm tonni (3.0d registrimass 2150kg, täismass 2755kg)Muhv kirjutas:Selle auto häda on, et ta on raske nagu öö (3 tonni). Tänu sellele kannatab juhitavus ja kõik muu ka.
E53 3.0d oli vaid 70 kg kergem...
Re: OSTSIN X5 E70 3.0D.. andke vihjeid.. mis arvate?
Vaatan oma raamatust:
Registrimass 3,0si 2900kg, 4,8i 3000kg, 3,0d 2955kg
Jutt käib ju kolmanda istmereaga autodest.
Ukselinkide teema puudutab e70-l huvitaval kombel välist plastikut - jääb ülemisse asendisse, mis ei lase uksel sulguda. Läheb tagasi peale kerget puudet.
Registrimass 3,0si 2900kg, 4,8i 3000kg, 3,0d 2955kg
Jutt käib ju kolmanda istmereaga autodest.
Ukselinkide teema puudutab e70-l huvitaval kombel välist plastikut - jääb ülemisse asendisse, mis ei lase uksel sulguda. Läheb tagasi peale kerget puudet.