bmw e38 725 diislil surve karteris
bmw e38 725 diislil surve karteris
Äkki targemad ja osavamad mehed oskavad nõu anda, mida vaadata tasuks.
Auto ostsin nii, et kaant mootoril peal ei olnud ja mootori üks külg oli täiesti õline. Nüüdseks siis kaan peale pandud. Täna vahetasin ära mootoriõli, mis sees oli jube tökat. Peale sead pesin ka mootori külje puhtaks, et näha kas ikka jookseb, kuna algne kahtlus oli, et õli jookseb filtrikorpuse kaane vahelt.
Peale seda vahetasin ära ka tosooli. Õhutamise ajal auto tiksus kohapeal rahulikult ja tundus, et kõik sujub nagu vaja. Jahutusvedelikust sai õhk välja, mootor läks soojaks, salongi sooja tuli-kõik nii nagu peab. Siis tuli mõte, et vajutan ka korra gaasipedaalile. Lasin mootori 2 korda pöördesse ja siis avastasin taas õlilekke, mis tuli õlivarda toru tihendi vahelt mis karterisse läheb. Tihendi vahelt ei läinud mitte niiskeks vaid hakkas tilkuma.
Kuna vahepeal oli probleem ka turbo küljes oleva klapiga, mis ei lasknud turbol töötada tegin ka selle korda. Peale seda läksin siis proovisõidule(max 4km), et kontrollida rõhukellaga mis rõhku turbo välja puhub. Turbo rõhk korras, hakkasin rõhukella maha võtma ja siis oli juba mootori külg väga kole. Kõik oli õli täis. Õlitase oli selle maaga langenud min. tasemele.
Oskab keegi öelda, milles jama võib olla.
Kolvirõngad välistan. Kuna auto mootor töötab tühikäigul väga ilusti ja tagant ei tule ka mingisugust suitsu. Kui surverõngad ja õlirõngas kinni või kulunud tekib kohe suitsemine.
Välistan ka prao plokikaanes-Kui silindris tekib rõhk siis prao puhul oleks võimalik, et õlisärkki tekib surve, kuid kui silindris tekib vaakum, siis peaks õlisärgist ka imetama õli silindrisse, mis tekitaks ka suitsemist. Mahlad ka mootoris segamini ei ole.
Kui reale on see, et karteri tuulutus on kinni. Kas tõesti tuleb nii suur surve karterisse, et pritsib õli välja? Teine asi, mida uurides kuulsin oli see, et turbo õhtal. Turbo võll kulunud või sees pronks puksid katki, et osa rõhust, mis tekib, surutakse turbo õlituse kaudu karterisse?
Pakkuge vabalt variante ja samas sinna juurde ka seletust, et miks nii ja kuidas.
Auto ostsin nii, et kaant mootoril peal ei olnud ja mootori üks külg oli täiesti õline. Nüüdseks siis kaan peale pandud. Täna vahetasin ära mootoriõli, mis sees oli jube tökat. Peale sead pesin ka mootori külje puhtaks, et näha kas ikka jookseb, kuna algne kahtlus oli, et õli jookseb filtrikorpuse kaane vahelt.
Peale seda vahetasin ära ka tosooli. Õhutamise ajal auto tiksus kohapeal rahulikult ja tundus, et kõik sujub nagu vaja. Jahutusvedelikust sai õhk välja, mootor läks soojaks, salongi sooja tuli-kõik nii nagu peab. Siis tuli mõte, et vajutan ka korra gaasipedaalile. Lasin mootori 2 korda pöördesse ja siis avastasin taas õlilekke, mis tuli õlivarda toru tihendi vahelt mis karterisse läheb. Tihendi vahelt ei läinud mitte niiskeks vaid hakkas tilkuma.
Kuna vahepeal oli probleem ka turbo küljes oleva klapiga, mis ei lasknud turbol töötada tegin ka selle korda. Peale seda läksin siis proovisõidule(max 4km), et kontrollida rõhukellaga mis rõhku turbo välja puhub. Turbo rõhk korras, hakkasin rõhukella maha võtma ja siis oli juba mootori külg väga kole. Kõik oli õli täis. Õlitase oli selle maaga langenud min. tasemele.
Oskab keegi öelda, milles jama võib olla.
Kolvirõngad välistan. Kuna auto mootor töötab tühikäigul väga ilusti ja tagant ei tule ka mingisugust suitsu. Kui surverõngad ja õlirõngas kinni või kulunud tekib kohe suitsemine.
Välistan ka prao plokikaanes-Kui silindris tekib rõhk siis prao puhul oleks võimalik, et õlisärkki tekib surve, kuid kui silindris tekib vaakum, siis peaks õlisärgist ka imetama õli silindrisse, mis tekitaks ka suitsemist. Mahlad ka mootoris segamini ei ole.
Kui reale on see, et karteri tuulutus on kinni. Kas tõesti tuleb nii suur surve karterisse, et pritsib õli välja? Teine asi, mida uurides kuulsin oli see, et turbo õhtal. Turbo võll kulunud või sees pronks puksid katki, et osa rõhust, mis tekib, surutakse turbo õlituse kaudu karterisse?
Pakkuge vabalt variante ja samas sinna juurde ka seletust, et miks nii ja kuidas.
Re: bmw e38 725 diislil surve karteris
On küllaltki reaalne, et suletud karterituulutusega tekib surve karterisse ja hakkab õli välja ajama.
Tasuks see üle vaadata, asub klapikambri kaane all.
Tasuks see üle vaadata, asub klapikambri kaane all.
F11
Re: bmw e38 725 diislil surve karteris
Sellega on nüüd korras. Ei oleks osanud arvata, et maailmas on olemas nii palju emulsiooni kui selle klapikambri kaane all.
Samas mure selles, et auto ei lähe iga kord ilusti pöördesse ja kudagi jõuetu on. Vahepeal sõidu ajal tuleb nagu korraks jõud ja siis jälle kaob. Selline tunne nagu ei võtaks turbot järgi, kuid turbo surve on korras.
Samas mure selles, et auto ei lähe iga kord ilusti pöördesse ja kudagi jõuetu on. Vahepeal sõidu ajal tuleb nagu korraks jõud ja siis jälle kaob. Selline tunne nagu ei võtaks turbot järgi, kuid turbo surve on korras.
Re: bmw e38 725 diislil surve karteris
Mulle ei liigu. Samas kütusefiltrit vahetanud ei ole jah. Vahetan selle ära ja vaatan, mis siis saab!
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1329
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw e38 725 diislil surve karteris
Minul oli jõuetu siis kui kat umbes oli ja veateateks näitas samuti diagnostis et õhulugeja sai uus ostetud . raha raiskamine oli.Kat.tühjaks ja lendas nagu rakett.Diagnostis näitab allati et õhulugeja viga.
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: bmw e38 725 diislil surve karteris
Kütusefiltri vahetasin ära. Külmemate ilmadega ei taha enam käima minna. Läheb korraks käima ja siis sureb välja. Nii umbes 10 korda käiata, siis jääb ilusti käima ja ühtlaselt. Kui käima läheb on julm valge suits summutist väljas, nagu Vene Kamassi käivitaks. Tunne selline nagu küte vajuks alla. Samas torudes mulle ja midagi ei ole ja kütusetorule panin tagasivoolu klapi ka vahele. Jõudu ka endiselt ei ole. kellelgi õhulugejat laenuks?
Õhtuks sain selgeks, et õhulugeja on õhtal. Ja seda nüüd mitte enam laenuks vaja vaid päriseks hea hinna eest
Õhtuks sain selgeks, et õhulugeja on õhtal. Ja seda nüüd mitte enam laenuks vaja vaid päriseks hea hinna eest